Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • represser
    replied
    Jei trumpai tai maždaug taip:

    Visi trys automobilių viadukai bus apkraunami užvažiuojant ant jų pilniems pakrautiems savivarčiams, kurie svers po ~40 tonų (tokie bus turbūt 4 ant Asanavičiūtės viaduko, o ant Gerbutavičiaus užteks gal ir 2). Atvažiuos vienas, išmatuos įlinkius įvairiose tilto vietose, atvažiuos antras vėl išmatuos juos ir t.t. Taip vyksta statiniai bandymai. Vėliau po matavimų rengiant ataskaitas išmatuotus įlinkius lygins su apskaičiuotais projektuojant ir nustatys kiek didesnė atsarga yra, kurią papildomai suteikia asfaltbetonio sluoksnis, turėklai (taip turėklai) ir visi kiti menkniekiai, kurie projektuojant vertinami tik kaip apkrova, o ne laikančios konstrukcijos. Tilto dinamika bandoma pastatant mažiuką tramplyną (na čia plytos aukščio kliūtis tarkim) pro kurį važiuos savivartis ir po mažiuko šuoliuko sukels kažkokį papildomą smūgį, kuris bus dinaminis. Na ir taip matuos viską, iš gautų įlinkių galės apskaičiuoti tilto deformacijas, įrąžas ir viską lygins su tuo ką buvo apskaičiavę projektuotojai. Bandant nauju tiltus visada gaunasi, kad jo atsarga kažkiek didesnė nei projektuota.

    Maciulevičiaus viadukas bus bandomas statiškai ant jo nešant vandens talpyklas ir į jas pilant vandenį. Dinamiškai - turbūt žmonės gaus pašokinėti ant jo. Ir vėl bus tas pats daroma su išmatuotais įlinkiais ką anksčiau pasakojau.

    O čia mano Maciulevičiaus pėsčiųjų viaduko kompiuterinis modelis pagal, kurį gal teks rengti bandymų programą su tomis vandens talpyklomis:


    Na o trunka jie tai, gal keturių dienų reikės visiems keturiems objektams, gal mažiau ar daugiau keliom dienom. Negaliu to tiksliai atsakyti dabar.

    P.S. čia labai grubiai viską paaiškinau kaip pats įsivaizduoju, kadangi man pačiam jei bus, tai bus pirmieji tiltų bandymai, kuriuose dalyvausiu, nes iki šiol turėjau galimybę dalyvauti keliuose, bet neprisiruošiau

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    AUTOMOBILIŲ KELIŲ TILTŲ BANDYMAS
    http://www.lra.lt/files/taisykles/st...38.10_2005.pdf

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    O kaip tie bandymai išvis atliekami? Ir kiek jie trunka?

    Komentuoti:


  • represser
    replied
    Na nežinau, pažiūrėsim ir pamatysim kaip bus. Mano šaltinis yra žmonės, kurie atlikinės tus bandymus. Juose ir pats turbūt dalyvausiu, tai jeigu iš anksto derina preliminariai tokias datas, manau ši informacija yra tikslesnė už kažkokią minimą spaudoje. Spauda juk tų bandymų pati neatliks

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė represser Rodyti pranešimą
    Rugsėjį bus tiltų bandymai, jų ataskaitą parengti reikia iki spalio ar lapkričio vidurio (neatsimenu dabar nors tu ką), o patį objektą planuoja priduoti iki lapkričio 30 d. berods. Tai jeigu niekas nepasikeis gruodžio 1 d. galėsite važinėti aplinkkeliu Apie rugsėjį nesvajokite.
    Rugsėjį bus atidarytas Pilaitės pr. viadukas ir galbūt L. Asanavičiūtės g. viadukas. Taip minėjo spaudoje ir Delfyje.

    Komentuoti:


  • represser
    replied
    Rugsėjį bus tiltų bandymai, jų ataskaitą parengti reikia iki spalio ar lapkričio vidurio (neatsimenu dabar nors tu ką), o patį objektą planuoja priduoti iki lapkričio 30 d. berods. Tai jeigu niekas nepasikeis gruodžio 1 d. galėsite važinėti aplinkkeliu Apie rugsėjį nesvajokite.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied














    Komentuoti:


  • Zorro
    replied














    Komentuoti:


  • Zorro
    replied














    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Mariak
    Bent tada galėtų patį kelią atidaryt, viadukus pabaigs, kad ir vėliau. Kiek mačiau ir toliau vyksta asfaltavimo darbai
    Jokios iš to naudos. Po viadukais į Pilaitę nėra asfalto. Be to, būtų eismo ribojimai. Visiškai nelogiška.

    Liko : pabaigti viadukus, pabaigti asfaltuoti, sutvarkyti šlaitus, padaryti apšvietimą bei kitos smulmenos (antai kelio ženklai, juostos ir pan.).

    Beje - berods neminėta - sutvarkyta Sietyno g. dalis nuo sankryžos su tuo keliukų iki maždaug 50 m piečiau nuo D. Gerbutavičiaus g. sankryžos. Ši dalis su raudonu dviračių taku, bei nuo sankryžos su L. Asanavičiūtės g. maždaug 100 metrų irgi yra asfaltas.

    Apšvietimas bus LEDinis.

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    Manau rugsėjo pradžioje kelia pabaigs, bet su viadukais bus ne taip greitai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, vaizdas jau gerėja valandomis Labai nekantrauju kada atidarys šią dalį. Ne tik bus smagu pravažiuot, bet bus ir be galo man patogu - iš Kauno atvažiuojant aplinkkeliu galėsiu privažiuot praktiškai iki pat namų

    Komentuoti:


  • Grazvis
    replied
    kodėl niekas neatnaujina info? Nukastų kalnų vietose jau ruošiamas pagrindas asfaltavimui, gal rudenį ir realu jau kad užbaigs?
    Visada galima praeit pačiam ir padėt visiem padarant nuotraukas..

    taigi, liepos 29 dienos vaizdai:

    Kelionę pradedam nuo ką tik perkastos Ozo g.









    Kaustos dangoraižis:



    Vaizdas į Pilaitės pr. viaduką:



    Užbaiginėjami "lopai", kur buvo elektros stultpai:



    Pilaitės viadukas:



    Nuimti visi pastoliai, nukasti kalnai, liko tik siauras pereinamasis kalnelis kitoje viadukų pusėje:



    "Kas pasakė ką tik KAAAAR?"



    Vaizdas, kur stovėjo aukštos įtampos laidų stulpas, jau toks:





    kitų stulpų vietų metamorfozės:





    Gerbutavičiaus tilto priegos:









    Iš po patiltės:







    Technika:









    Pėsčiųjų tiltas:



    Nuskeltas kampas jau užtaisytas:









    Kaip su tais elastomeriniais guoliais?



    Likęs ruožas iki Asanavičiūtės viaduko:







    A kodėl tokie viražai?



    Asanavičiūtės viadukas. Dažo ar gruntuoja? beje, kai buvau ~ 19:00, tai žmonės dar tebedirbo:



    Technika V2:









    Tiek vat ir atnaujinimų. turbūt po žadėto mėnesio dar eismo nebus

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied


    Paskutinis taisė bigfan; 2013.07.29, 10:37.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nuimtas asfaltas (panaikinta jungtis tarp Viršuliškių skg. ir Šešuolių (ex Ozo) g.):





    Naujai išasfaltuota atkarpa iki 7 policijos komisariato:

    Paskutinis taisė digital; 2013.07.18, 18:09.

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied




    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Tai tada gerai, bet tai po trečio statybos metu kokie įdomu bus sprendimai.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    Vakar jau išrausė sankryžą Buivydiškių link (vakare pasistengsiu patalpinti porą nuotraukų kaip ten viskas atrodo), paliko tik siaurą pravažiavimą. Aš kiek iš brėžinių supratau tai tos sankryžos neliks (gal kas gali patvirtinti? ) tačiau kyla klausimai kaip važiuos 32 autobusas, ir kur dės visą Zujūnų, Buivydiškių, Gineitiškių, Antežerių srautą? Gal čia kas gali pakomentuoti.
    Iki III etapo liks.

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Vakar jau išrausė sankryžą Buivydiškių link (vakare pasistengsiu patalpinti porą nuotraukų kaip ten viskas atrodo), paliko tik siaurą pravažiavimą. Aš kiek iš brėžinių supratau tai tos sankryžos neliks (gal kas gali patvirtinti? ) tačiau kyla klausimai kaip važiuos 32 autobusas, ir kur dės visą Zujūnų, Buivydiškių, Gineitiškių, Antežerių srautą? Gal čia kas gali pakomentuoti.

    Komentuoti:


  • Lince_rip
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Normaliom kietėjimo sąlygom po 3 parų betono stiprumas pasiekia 33%, po 7 – 59%, po 28 – 100% savo projektinio stiprumo.
    teoriškai taip, o praktiškai kaip? Kiek te chemijos (t.p. plastifikatoriu etc.) įmesta, o dar valkšnumas (jei gerai prismenu).
    Pilaitės šiauriniam viaduke tik pusė klojinių nuimta. Pietiniam viaduke stovi cisterna+technika šlifuoja kaip ir Asanavičiūtės viaduką prieš savaitę kitą. Prieš porą dienų mačiau po Gerbutavičiaus? tiltu ropojo chebra, nurinkinėja smulkmenas, greit museu išvis ardyt pradės.

    Komentuoti:

Working...
X