Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.
Collapse
X
-
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąNa aš ne ekspertas, tačiau dėl to šunkelio, nuo Buivydiškių pusės link, Pilaitės, tai manau jį naikins, nes jis tragiškas ir niekas nieko ten nedaro ir neremontuoja, nes greičiausiai ir numatyta jį panaikinti. Todėl ir nedaro nieko. Gali būti, kad nuo Buivydiškių atvažiuojant reikės sukti į dešinę, ir apsisukinėti per viaduką arba važiuoti tiesiai, na tokiu atveju didelės problemos nematau, daugiaaukštis apsisukimas nėra blogai. Geriau jau būtų taip nei tuo šunkeliu mašiną gadinti.
Taip, tai nėra pats blogiausias variantas po kelis šimtus metrų pavažiuoti į šoną ir apsisukti. Bet man vis tik įdomu, kam tas skersinis pravažiavimas paliktas, jei jau dabar nusimato didelė problema kirsti gatvę. Galbūt jis tik laikinas, kol dar neatidarė VA II etapo..?
Su VA III etapu vėl viską išdraskys ir darys iš naujo turbūt.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAš irgi apie tai pagalvojau. Nuo Troleibusų parko atvažiuojant ten stovi ženklas, leidžiantis sukti tik į dešinę. Tuomet reikės pavažiuoti iki apsisukimo, esančio prieš sankryžą.
O nuo Buivydiškių pusės jei irgi pastatys tokį patį ženklą, tuomet apsisukinėti teks balažin kur... Aplink viadukus apvažiuoti?
Dar gali būti problema nuo Pilaitės pr. važiuojant į Sidaronių g. Ten kairysis posūkis gali būti problematiškas. Greičiausiai teks važinėti dabartiniu keliu pro tą šunkelį už Lukoilo.
Ir dar neaišku, ką darys su buvusia jungtimi tarp Pilaitės pr. ir Šešuolių g. Dabar ten "plyta" stovi - kelias į niekur. Sujungti su Sidaronių g. būtų visai neblogai.
Komentuoti:
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąVakar grįždamas iš darbo, šiek tiek pakeičiau maršrutą, ir pravažiavau pro ozo kilpą. važiuojant nuo Viršuliškių, dešinėje pusėje po aukštos įtampos stulpais vykdomi kažkokie kasimo darbai, padaryta perkasa visos linijos pločio. Įdomu ar čiai šiaip kas kažką kapsto, ar kažkokie darbai pasiruošimo jau trečiam etapui, nes pagal brėžinius tai būdent ten ir turėtų būti kelias.
Tiesa su ta sankryža ties Viršuliškių skg. man įdomu kaip ji funkcionuos, nes bus tragedija ją kirsti.
O nuo Buivydiškių pusės jei irgi pastatys tokį patį ženklą, tuomet apsisukinėti teks balažin kur... Aplink viadukus apvažiuoti?
Dar gali būti problema nuo Pilaitės pr. važiuojant į Sidaronių g. Ten kairysis posūkis gali būti problematiškas. Greičiausiai teks važinėti dabartiniu keliu pro tą šunkelį už Lukoilo.
Ir dar neaišku, ką darys su buvusia jungtimi tarp Pilaitės pr. ir Šešuolių g. Dabar ten "plyta" stovi - kelias į niekur. Sujungti su Sidaronių g. būtų visai neblogai.
Komentuoti:
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąKai pastatys taip, bet iki pastatant ją reikės naudotis.
Geriau man apie tuos kasinėjimus gal kas papasakos?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKokia sankryža? Pastačius trečią etapą aplinkkelyje vieno lygio sankryžų nebus.
Geriau man apie tuos kasinėjimus gal kas papasakos?
Komentuoti:
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąVakar grįždamas iš darbo, šiek tiek pakeičiau maršrutą, ir pravažiavau pro ozo kilpą. važiuojant nuo Viršuliškių, dešinėje pusėje po aukštos įtampos stulpais vykdomi kažkokie kasimo darbai, padaryta perkasa visos linijos pločio. Įdomu ar čiai šiaip kas kažką kapsto, ar kažkokie darbai pasiruošimo jau trečiam etapui, nes pagal brėžinius tai būdent ten ir turėtų būti kelias.
Tiesa su ta sankryža ties Viršuliškių skg. man įdomu kaip ji funkcionuos, nes bus tragedija ją kirsti.
Komentuoti:
-
Vakar grįždamas iš darbo, šiek tiek pakeičiau maršrutą, ir pravažiavau pro ozo kilpą. važiuojant nuo Viršuliškių, dešinėje pusėje po aukštos įtampos stulpais vykdomi kažkokie kasimo darbai, padaryta perkasa visos linijos pločio. Įdomu ar čiai šiaip kas kažką kapsto, ar kažkokie darbai pasiruošimo jau trečiam etapui, nes pagal brėžinius tai būdent ten ir turėtų būti kelias.
Tiesa su ta sankryža ties Viršuliškių skg. man įdomu kaip ji funkcionuos, nes bus tragedija ją kirsti.
Komentuoti:
-
Darbai intensyviai vyksta. Prie Gerbutavičiaus g. viaduko dirba asfaltgraužis, ant paties viaduko jau vienas asfalto sluoksnis yra, klojamas kitas. Šaligatviai sukloti iki pat viaduko.
Iš apačios irgi darbininkų pilna - vieni tinkuoja, kiti stato užtvaras tarp eismo juostų. Jau atvežta krūva metalinių konstrukcijų - tikriausiai viaduko turėklams.
Nuotraukų nebus - fotoaparato nebuvau pasiėmęs, o telefonas išsikrovė.
Komentuoti:
-
Pagal STR 1.12.06:2002 "Statinio naudojimo paskirtis ir gyvavimo trukmė" tiltai ir viadukai, priklausomai nuo statybos produktų iš kurių jie pastatyti, privalo būti projektuojami, kad tarnautų ne mažiau kaip:
gelžbetoniniai - 80 metų;
plieniniai - 50 metų;
mediniai - 20 metų.
Mano supratimu turėtų būti dar įtraukti ir plienbetoniniai, bet gal užtenka vadovautis logika, kad amžius turi būti toks pat kaip plieninių - bent 50 metų.
Šiaip šis amžius yra ilgesnis sunkiau remontuojamiems tiltams, kurie virš upių ir yra ilgesni. Jeigu neklįstu Lietuvoje tokie projektuojami 100-ui metų (gelžbetonio atveju). Pavyzdys iš pasaulio - Akashi Kaikyo tiltas Japonijoje buvo projektuotas 200-ams metų. Tiltas yra plieninis.
Per plačiai atsakiau, bet gal neveltui
Komentuoti:
-
Dar vienas klausimas ne i tema; kiek metu ,betonas išlaiko savo tvirtumo savybes,kitaip tariant,,, kiek teoriškai metu ,turetu tarnauti viadukai
Komentuoti:
-
Parašė Grazvis Rodyti pranešimąKodėl padarytas šitoks žalios vejos pakilimas? kokia praktinė nauda?
Komentuoti:
-
Normaliom kietėjimo sąlygom po 3 parų betono stiprumas pasiekia 33%, po 7 – 59%, po 28 – 100% savo projektinio stiprumo.
Komentuoti:
-
Parašė Rolis1972 Rodyti pranešimąNe i tema klausimas; kiek laiko- vyksta betono stingimas išliejus viaduka ,ir po kurio laiko galima eksplotacija ?
Komentuoti:
-
Ne i tema klausimas; kiek laiko- vyksta betono stingimas išliejus viaduka ,ir po kurio laiko galima eksplotacija ?
Komentuoti:
-
Ką gi, keletas dienos shapshot'ų iš šiandienos
Kelionė tradiciškai pradėta nuo Ozog. apendikso:
Pilaitės viadukas:
Pats Pilaitės pr. viadukas atrodo gana stipriai neužbaigtas - apačioje plikas betonas, nenušlifuota, nepravesti laidai apšvietimui, matosi didelės skylės elektros instaliacijai. tad, bent jau po juo, darbo - pakankamai.
Kaustos daugiaukštis:
Pralendam pro Pilaitės viadukais ir ten, kur buvo laikinieji apvažiavimai link centro pusės, vaizdas jau toks:
Judam toliau ir sutinkam vietinį, kuris viršyja greitį:
Einam per plytą:
Link Gerbutavičiaus tilto:
Čia po tiltu vaizdelis geresnis:
Tačiau viršuje..
Beje, pasirodė, kad labai siauras kelias gaunasi - net lengvosioms bus sunku prasilenkt.
Vaizdas iš kitos pusės:
Keliaujam link pėsčiųjų tilto:
Ir vaizdai už jo, tolyn link Asanavičiūtės viaduko:
Nuolatinės palydovės:
*@!#!@rankiai:
Kodėl padarytas šitoks žalios vejos pakilimas? kokia praktinė nauda?
Grįžtant atgal...
Duoklė lempyčių mylėtojams:
..ir - technikos mylėtojams:
Na va, kaip ir viskas. nežinau ar beverta eiti dar kartą - vaizdas gražėja, vaizdai tampa monotoniškesni ir nebėra ką fotkint - technikos mažėja, žolė sėjama, daromi atitvarai ir pajungiami šviestuvai.
P.S. Žinau, kad čia lankosi bent vienas foto vagiškius. Linkėjimai tau, ir dar kartą kur nors pamatysiu perpublikuotas mano foto, kaip savas, pažadu, kad visas čia esančias foto ištrinsiu, o pačiam - padarysiu gėdos užsienio forumuosetad geriau net negalvok vogt. Mano foto - mano intelektinė nuosavybė. Ir be mano sutikimo, nenoriu, kad jos būtų perpublikuotos.
Komentuoti:
-
Parašė digitalKas nors perkelkit paskutinius įrašus ne visai į temą į "[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema" ir Šiaurinės gatvės temą.
Kolegos, prašom apie kitas gatves ar apie bendrą susisiekimo sitemą diskutuoti atitinkamose temose
Komentuoti:
-
-
Parašė Aronas Rodyti pranešimąDėkui represser už šaunų reportažą.
Klausimas: Kas ten per raudonas kabelis išeina iš tilto, šalia atramų pirmoje nuotraukoje?
Komentuoti:
Komentuoti: