Sveiki. Ilga laiką likau pasyvus forumo skaitytojas, bet galu gale nusprendžiau prisijungti prie jūsu kompanijos
Taigi įkeliamos keletas nuotraukų iš sekmadieninio pasivaikščiojimo:
#1
Pilaitės pr. viadukas
#2
Vaizdas Lazdynu link nuo Gerbutavičiaus viaduko:
#3
Pats Gerbutavičiaus viadukas:
#4
#5
#6
#7
Vaizdelis nuo Asanavičiūtės viaduko į Viršuliškių pusę
Šiandien visas aplinkkelis užtvertas, pilna technikos ir darbininkų.
Gerbutavičiaus g. viadukas jau beveik visas nudažytas, montuojami atitvarai ir turėklai. Viaduko prieigose jau sumontuoti šviestuvai. Asfaltas jau pilnai suklotas, trūksta tik šaligatvių dangos ant paties viaduko.
Pilaitės pr. viadukai dažomi. Dar kai kuriose vietose trūksta atitvarų.
Visumoj atrodo, kad tik paskutiniai kosmetiniai darbai liko.
Manau, kad kitą savaitę galime tikėtis atidaryto Gerbutavičiaus g. viaduko. O taip pat, tikriausiai ir viso aplinkkelio.
Pervažiavau ką tik II etapą nuo L.Asanavičiūtės g. ir sėkmingai įsukau į Pilaitės prospektą dešinėn. Niekur nebuvo draudžiančių ženklų.
Labai geras jausmas, ačiū kelininkams ir visiems tautiečiams.
Pervažiavau ką tik II etapą nuo L.Asanavičiūtės g. ir sėkmingai įsukau į Pilaitės prospektą dešinėn. Niekur nebuvo draudžiančių ženklų.
Labai geras jausmas, ačiū kelininkams ir visiems tautiečiams.
Viskas įsiremia į tai, koks yra finansavimas (iš karto, per trumpesnį ar per ilgesnį laiko tarpą) bei terminai. Tas visokias autostradas ir apvažiavimus Lenkijoje užsakinėja vyriausybė (ir finansuoja pati + ES fondai). Todėl, jei jie turi finansinių (ir kitokių) galimybių viską padaryt greičiau - tai ir padaro taip.
Esminis reikalas tame, kokio greičio nori ir kaip ruošiasi finansuoti užsakovas - šiuo atveju savivaldybė. Keli faktai:
1) IKEA viadukas su keliu per 0,5 metų;
2) Goštauto viadukas ~1,5 metų;
3) Zuoko dejonės dėl savivaldybės bankroto lapkričio-gruodžio mėn.
4) nuo kitų metų Vilnius gaus didesnę GPM dalį 48% vietoj 42%. Tai apie 100 mln per metus.
lenkai pastate visa autobana nuo Berlyno puses link Varsuvos per puse metu
A2 Lenkijoje buvo pradeta statyti 2001, baigta 2012, su didziausiom pertraukom, anuliuotais kontraktais ir panasiom problemom. Ir visa tai neziurint to, kad didesne A2 dalis buvo finansuojama privaciu investuotoju, nes kelias mokamas. Be to state ten ne lenkai, o kinai ...
Taigi cia ner ko lyginti su Lietuvos vyriausybes/savivaldybiu, be privaciu asmenu, finansuojamais (nors ir su ES dalyvavimu) projektais, kuriuos vykdo taip pat Lietuvos kompanijos ar ju dominuojami konsorciumai ...
senai skaitau sita foruma ir su nekantrybe laukiu 2 etapo atidarymo , kadangi pats is Pilaites o dirbu Graiciuno g.
Bet ta kantrybe jau perpildyta , kadangi pro tuos kelininku "darbus" pravaziuoju kasdien virs metu , ir ka matau? viska galima buvo uzbaigti esant norui pavasari ,o gal dar ir greiciau (lenkai pastate visa autobana nuo Berlyno puses link Varsuvos per puse metu, cia su pora kilometru krapstosi tuoj trecius metus) - na tiek to , bet jau sia savaite tikrai viskas kaip ir isbaigta ir eismui paruosta , liko smulkmenos (nupiest juostas,pakabint kai kur lempas) , o visa brigada viena grazu ryta mete svarbesnius darbus intensyviai sodina krumelius palei apsisukimus! Gal kas zinot kada pagaliau bus priduotas antras etapas?negi taip ir temps guma iki 2014 geguzes?
Elektros laidų nukėlimas užėmė turbūt pusę viso projekto laiko, tai lenkai dirba greičiau, nes jiems lengviau, o ne dėl to, kad jie yra lenkai. Jeigu čia būtų tekę tiesti kelią tiesiog per lauką be jokių laidų iškėlimo, be jokių kliūčių, tai tikriausiai visi jau seniai šituo keliu mėgautųsi. Gal jau metai kaip jis būtų atidarytas.
O iš kur ta data 2014 gegužė? Juk tuoj bus atidarytas. Kam apskritai kelininkams tempti gumą? Jeigu yra sutartys. Padarys anksčiau gi negaus už tai baudų. Galės imtis kitų darbų, kitur permes pajėgumus. Kur logika - tempti gumą? Čia gi ne valstybinė įmonė, kur popieriukai kilnojami, darbo valandos deginamos ir imituojamas darbas. Čia moka ne už gumos tempimą, o už atliktą darbą.
senai skaitau sita foruma ir su nekantrybe laukiu 2 etapo atidarymo , kadangi pats is Pilaites o dirbu Graiciuno g.
Bet ta kantrybe jau perpildyta , kadangi pro tuos kelininku "darbus" pravaziuoju kasdien virs metu , ir ka matau? viska galima buvo uzbaigti esant norui pavasari ,o gal dar ir greiciau (lenkai pastate visa autobana nuo Berlyno puses link Varsuvos per puse metu, cia su pora kilometru krapstosi tuoj trecius metus) - na tiek to , bet jau sia savaite tikrai viskas kaip ir isbaigta ir eismui paruosta , liko smulkmenos (nupiest juostas,pakabint kai kur lempas) , o visa brigada viena grazu ryta mete svarbesnius darbus intensyviai sodina krumelius palei apsisukimus! Gal kas zinot kada pagaliau bus priduotas antras etapas?negi taip ir temps guma iki 2014 geguzes?
Na, toks čia ir tempimas gumos.. Praktiškai akivaizdu jau, kad Lapkričio 1-ą atidarys, matyt ir neskuba dėl to.
O, kad galima buvo pavasarį pabaigt... Stipriai tuo abejoju. Pradedant laidų iškėlimu (ko greičiausiai nereikėjo lenkams daryt), baigiant finansavimu. Jau nekalbant apie faktą, kad ir taip puse metų anksčiau baigė (jau skaitau, kad baigė)
senai skaitau sita foruma ir su nekantrybe laukiu 2 etapo atidarymo , kadangi pats is Pilaites o dirbu Graiciuno g.
Bet ta kantrybe jau perpildyta , kadangi pro tuos kelininku "darbus" pravaziuoju kasdien virs metu , ir ka matau? viska galima buvo uzbaigti esant norui pavasari ,o gal dar ir greiciau (lenkai pastate visa autobana nuo Berlyno puses link Varsuvos per puse metu, cia su pora kilometru krapstosi tuoj trecius metus) - na tiek to , bet jau sia savaite tikrai viskas kaip ir isbaigta ir eismui paruosta , liko smulkmenos (nupiest juostas,pakabint kai kur lempas) , o visa brigada viena grazu ryta mete svarbesnius darbus intensyviai sodina krumelius palei apsisukimus! Gal kas zinot kada pagaliau bus priduotas antras etapas?negi taip ir temps guma iki 2014 geguzes?
Kiek pamenu, kur būdavo dar paskutinis sluoksnis nesuklotas, visada likdavo laiptelis asfalto dangoje. Čia nuo pat Sietyno g. danga lygi, graži, be jokių pastebimų sudūrimų. Galbūt jau suklojo? Borteliai prie viaduko nepasirodė aukštesni nei kitur, kai buvau vakar.
Dėl "laiptelių" nesiginčysiu - jungiamosios gatvelės dangoje ir aš jų nepastebėjau. Tačiau borteliai tikrai labai aukšti - apie 20 cm - tokioje siauroje važiuojamojoje dalyje (žingsniais pamatavus - apie 5 m gaunasi) pavojus nemažas kuom nors užsikabint Be to, įvažiavimas į metalinių garažų masyvą (į pietus - link Asanavičiūtės g. viaduko) irgi pakankamai aukštai. Todėl manau, kad ir šioje gatvelėje dar bus vienas asfalto sluoksnis.
O ant viaduko, važiuojamojoje dalyje, viaduko ir "kranto" sujungimo "griovelis" vakar dar tikrai buvo iškilęs virš asfalto sluoksnio. Tik nuotrauka labai prasta gavosi.
Dabar skirtumas tas, kad ant viaduko jau sudėti šaligatvių borteliai, pagrindas šaligatviams, dalis šaligatvių ir užpiltas bent vienas asfalto sluoksnis važiuojamojoje dalyje.
Ne, ant viaduko dar trūksta (mažiausiai) paskutiniojo asfalto sluoksnio. Kaip ir jungiamojoje gatvelėje su Sietyno gatve - ten gal ir ne vieno, nes borteliai, bent jau arčiau viaduko, dar labai aukšti.
Kiek pamenu, kur būdavo dar paskutinis sluoksnis nesuklotas, visada likdavo laiptelis asfalto dangoje. Čia nuo pat Sietyno g. danga lygi, graži, be jokių pastebimų sudūrimų. Galbūt jau suklojo? Borteliai prie viaduko nepasirodė aukštesni nei kitur, kai buvau vakar.
Gerbutavičiaus g. viadukas jau išasfaltuotas. Berods paskutinis sluoksnis jau yra.
Ne, ant viaduko dar trūksta (mažiausiai) paskutiniojo asfalto sluoksnio. Kaip ir jungiamojoje gatvelėje su Sietyno gatve - ten gal ir ne vieno, nes borteliai, bent jau arčiau viaduko, dar labai aukšti.
Kaip ir žadėjau - keletas foto. Vakarinis aplinkkelis vakare.
Gerbutavičiaus g. viadukas jau išasfaltuotas. Berods paskutinis sluoksnis jau yra. Šaligatviai dar nesukloti, nors borteliai jau yra. Trūksta turėklų.
Iš apačios - dar nenudažytas, bet vizualiai atrodo, kad jau paviršius paruoštas dažymui.
Sietyno g. prie nuvažiavimo į aplinkkelį. Toliau matosi Asanavičiūtės g.:
Nuvažiavimas nuo Sietyno g. į aplinkkelį:
Asanavičiūtės g. viadukas:
Link Pilaitės pr. Tik tiek kol kas apšviesta. Toliau - visiška tamsa. Galvojau pėsčiųjų viaduką dar nutrauksiu, bet ten visiškai juoda dabar. Tik prie Gerbutavičiaus g. laikinas statybvietės apšvietimas. Žinoma, Pilaitės pr. irgi apšviestas.
Spėju, pritrūko asfaltbetonio. O kadangi asfaltavo šeštadienį, tai matyt į darbo pabaigą asfaltbetonio bazė jau nedirbo. O dabar ko gero dėl tokios atkarpos nenori atvaryt visos technikos (klotuvo, plentvolių ir kt. Matyt, išasfaltuos kai technika kur pro šalį važiuos.
Gal kas žino ar supranta kaip ten gavosi, važiuojant nuo Viršuliškių, ir jau pasukus link Pilaitės, yra ne iki galo paklotas asfaltas, maždaug 6x3 m gabalas neuždengtas sankryžoje, tai labai idomiai atrodo viską išasfaltavo per naują, o gabaliuką paliko velniai žino kam.
Gal kas žino ar supranta kaip ten gavosi, važiuojant nuo Viršuliškių, ir jau pasukus link Pilaitės, yra ne iki galo paklotas asfaltas, maždaug 6x3 m gabalas neuždengtas sankryžoje, tai labai idomiai atrodo viską išasfaltavo per naują, o gabaliuką paliko velniai žino kam.
Jau nupieštos eismo juostų linijos, šiandien tvirtina atitvarus už Pilaitės viaduko, valo asfaltą, taigi praktiškai liko apšvietimas, ženklai ir ... pabaigtuvės!
Dar su Gerbutavičiaus g. viaduku ten neaišku kaip. Gal jau asfaltą paklojo. Šiandien važiuosiu pro šalį - užsuksiu - porą kadrų padarysiu.
Jau nupieštos eismo juostų linijos, šiandien tvirtina atitvarus už Pilaitės viaduko, valo asfaltą, taigi praktiškai liko apšvietimas, ženklai ir ... pabaigtuvės!
Komentuoti: