Žemėj, tai ten ko gero, taip vadinamas "reperis" įkastas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.
Collapse
X
-
Kas tas yra?Parašė SPX Rodyti pranešimąŽemėj, tai ten ko gero, taip vadinamas "reperis" įkastas.
Comment
-
Geodezinis žymeklis matavimams.Parašė spirit Rodyti pranešimąKas tas yra?
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Kelios šios dienos foto. Atleiskit už raišką, akumai beveik dasibaiginėjo, tad teko pereiti prie 0.3mpx. Kaip matom, vyksta darbai labai sparčiai, na kol kas stumdomos žemės žymima trasa ir šalinama, tai kas nereikalinga. Taigi:
Prie dabartinės I-o etapo pabaigos ties Asanavičiūtės g. pastebėta, kad esimas gana nemažas, ypač dabar kai vežiojamos žemės ir kita technika. Po darbų gali tekti keisti užvažos dangą.
Čia Sietyno g. pradžia prie garažų. Ten toliau praėjus išknistas nemažas griovys, kaip supratau el. linijai:
Tiesa, dabar norėčiau atsiprašyti, už tai, kad rašiau, jog ten reperiai, pasirodo, ten po žeme eina trečia el. linija, kas apsunkina dar darbą. Linija viduryje tarp abiejų išorinių linijų:
Rimtesni darbai kol kas vyksta tik iki Kavoliuko g. Pilaitės prospekto viadukų statyba turėtų prasidėti, tik kitą pavasarį, nes teks uždaryti esimą juo kol bus kasama iškasa, papulti į Pilaitę teks naudojantis maršrutu kaip iki 2003m - Laisvės pr. - Justiniškių - Ozo g.:
Šis kuoliukas jau už Pilaitės pr. Reikia suprasti, kad čia bus šlaitas, o jo apačoje aplinkkelio trasa ties būsimu vaiduku per prospektą:
Pasivaikštinėjus Ozo g. susijungime nieko ypatingo nepastebėta, įtariu toks ir liks pakol neprasidės III-as etapas, nes ten dabar kažką daryti yra beprasmiška žinant, kad teks uždaryti Pilaitės pr.Paskutinis taisė SPX; 2011.10.20, 15:40.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Prasmė tokia:1.uždarai pusė 2.padarai armaturą,sunkiausias etapas-3.užpilai betonu šlaitus 4.padarai (arba stumi)tilto perdanga.Dar kelios smulkmienos ir viskas.Parašė SPX Rodyti pranešimąKokia prasmė? Čia tau ne viaduko remontas, o statyba, reikės kasti iškasą, kaip tu įsivaizduoji tai? Priremti vieną dalį, kol statys viaduką, kad neįgriūtų. Taigi pamatas bus bendras greičiausiai, kaip kad Ukmergės g. Nori nenori uždaryt teks. Aplamai labai sunku įsivaizduoti viaduko statybas taip kaip tu nori...
Comment
-
Niekas praktikoj taip nedaro. Yra čia pas mus rimtų inžinierių, jie gali labiau pakomentuot. Bet čia logiškai pagalvojus tavo teorija neįmanoma. Kaip siūlai technikai manevruoti kai tik viena pusė nukasta? O kas jeigu ten bus įtempto lyno technologija? Klojiniam ir atramom vien kiek vietos reikia. Kaip betonavimo technikai privažiuot? Tingėsi ratais važiuot į savo Pilaitę, tai taip ir sakyk, o ne įrodinėk ko nežinai...Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPrasmė tokia:1.uždarai pusė 2.padarai armaturą,sunkiausias etapas-3.užpilai betonu šlaitus 4.padarai (arba stumi)tilto perdanga.Dar kelios smulkmienos ir viskas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Tada bent jau pabaigia Gerbutavičiaus g. viaduką prieš pradedant Pilaitės pr. mazgą.Vistiek viaduką galima pastatyti greičiau negu mazgą.Parašė SPX Rodyti pranešimąNiekas praktikoj taip nedaro. Yra čia pas mus rimtų inžinierių, jie gali labiau pakomentuot. Bet čia logiškai pagalvojus tavo teorija neįmanoma. Kaip siūlai technikai manevruoti kai tik viena pusė nukasta? O kas jeigu ten bus įtempto lyno technologija? Klojiniam ir atramom vien kiek vietos reikia. Kaip betonavimo technikai privažiuot? Tingėsi ratais važiuot į savo Pilaitę, tai taip ir sakyk, o ne įrodinėk ko nežinai...
Comment
-
Kodėl nedaro? O ar ne taip buvo pasikasta po geležinkeliu tiesiant Pietinį aplinkkelį?Parašė SPX Rodyti pranešimąNiekas praktikoj taip nedaro. Yra čia pas mus rimtų inžinierių, jie gali labiau pakomentuot. Bet čia logiškai pagalvojus tavo teorija neįmanoma. Kaip siūlai technikai manevruoti kai tik viena pusė nukasta? O kas jeigu ten bus įtempto lyno technologija? Klojiniam ir atramom vien kiek vietos reikia. Kaip betonavimo technikai privažiuot? Tingėsi ratais važiuot į savo Pilaitę, tai taip ir sakyk, o ne įrodinėk ko nežinai...
Comment
-
Radai ką lygintParašė digital Rodyti pranešimąKodėl nedaro? O ar ne taip buvo pasikasta po geležinkeliu tiesiant Pietinį aplinkkelį?
Geležinkelio eismą pabandyk pertraukt, kas bus? Ten sijas kėlė, o čia greičiausiai bus monolitinė konstrukcija. Kodėl Grigiškėse taip nepadarė, o aplinkui eismą leido...
Paskutinis taisė SPX; 2011.10.20, 15:50.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Tai savaime suprantama, kad Pilaitės prospektą kuriam laikui reikės uždaryti. Bet kad aplinkiniai keliai yra- Justiniškių-Ozo gatvės arba kelias tarp Karoliniškių ir Salotės ežero. Tai kam dar papildomas apylankas daryti? Žinoma, tranzitas mano minėtose gatvėse žymiai padidės, bet tai juk tik laikinas reiškinys.
Be to, Pilaitės pr. ir keliuko į Salotės ežerą tikrai neuždarys vienu metu.Parašė SPXGerbutavičiaus ir Asanavičiūtės g. viadukai nedideli, greitai pastatys. Eismas į Pilaitę garantuotai vyks Gerbutavičiaus gatve ir Ozo.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.20, 16:46.
Comment
-
/\ Pasižiūrėt viadukų brėžinį reikia, man rodos ten bendros atramos abiems. O ir kai matom ta skiriamąja juosta kažkokia požeminė infrastruktūra ir taip jau eina, prieš statybas reikė ją kažkaip perkelt. Na, komplikuota, komplikuota...Paskutinis taisė SPX; 2011.10.21, 10:24.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Pagaliau suradau reikiamus brezinius. Atramines sienutes pavaizduotos lyg ir vientisos ant tokiu paciu poliu, taciau ties viaduku atramomis, jos pavaizduotos storesnes, o ties zaliaja juosta - plonesnes. Beto tarp viaduko atramos ir zaliosios juostos dar pavaizduoti igilinti sparnai. Tad manau, jog tas sienutes galima betonuoti etapaisParašė SPX Rodyti pranešimą/\ Pasižiūrėt viadukų brėžinį reikia, man rodos ten bendros atramos abiems. O ir kai matom ta skiriamąja juosta kažkokia požeminė infrastruktūra ir taip jau eina, prieš statybas reikė ją kažkaip perkelt. Na, komplikuota, komplikuota...
Comment
-
Pilatės pr. mazgo statyba ypač komplikuota. Vakariau tarp šlaitų uvažose ir nuovažose 9m. atstume dujotiekis. kaip ten dar darys nelabai aišku. Kiek žinau pirma žadama pabaigti Asanavičiūtės g. viaduką, toliau Gerbutavičiaus g. viaduką. O pats prioritetas dabar ETL patraukimas iš trasos.Parašė HSV Rodyti pranešimąOro sąlygos šį rudenį tiesiog idealios tokių objektų statytojams, tikėkimės, kad greitu laiku darbai pasieks ir Pilaitės pr.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
siaip nera taip paprasta "sukist" sias linijas. kainuoja nemazus pinigus sitie 145kV kabeliai (sios linijos yra 110kV bet kabeliai paprastai apskaiciuoti didesniai itampai). Kiek prisimenu ir pagal nuotraukas cia yra keturios 110kV linijos nuo kuriu uzmaitintos keleta pastociu Saloteje, Virsuliskese, Justiniskese ir t.t. sios linijos eina nuo 2 ir 3 TEC (o viena nuo pat Vievio) iki Pabrades 330/110 pastotes jai neklystu. Didziausia problema - sias linijas isvest, kad padaryt movas nuo oro linijos i kabeli. Tai uzima ganetinai nemazai laiko. O isvest sias linijas pries pat ziema visai nelogiska. Nes atsiradus gedimui tinkle - miegamieji rajonai liks be elektros nezinia kokiam laikotarpiui. Dar karta pabreziu - visos sios linijos yra tarp mazginiu pastociu ir jas nera taip paprasta nukreipt kitu marsrutu. Viskas gali uztrukt gana ilga laika nes tai nera 10kV fideriai kur mova per 2-3 valandas galima padaryt.
Kabelius aisku galima praklot neuzkliunant oro linijos. Vieno galo movas vienai linijai uztrunka 2-3 savaites. Po to kabelis turi but patikrintas paaukstinta itampa su pazemintu dazniu bei ferorezonansu.
Tokiu kabeliniu liniju nera Vilniuje daug - 2 kabeliai eina i Centro pastote Algirdo gatveje is 2 TEC ir is Zveryno - padaryti sovietmeciu. Ir 2 kabeliai prakloti mazdaug pries 8 metus i Centrine pastote prie Lietuvos energijos is Kuro aparaturos pastotes.Paskutinis taisė D3G3N3R4T; 2011.11.02, 23:50.
Comment


Comment