Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Na jūs pamėginkit pravažiuoti tomis gatvėmis, kur nuo 80 reikia numesti iki 50 ir tada vėl dėti 80. Pažiūrėkit, kaip elgiasi kiti vairuotojai, atkreipkit dėmesį į išraustą žolę kelkraščiuose ir skiriamojoj juostoj, išvartytas tvoras. Absoliutinti, kad mažesnis greitis visada yra saugesnis, yra tiesiog kvaila.
    Kvaila yra teigti, kad "pats saugiausias greitis yra srauto greitis". Jeigu kažkokioje vietoje greitis yra apribotas, reiškia tai yra gerai ir visi turi sumažinti greitį iki leistino.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Nors projektas jau keleri metai veikia ir visomis prasmėmis pasitesino, tačiau praėjus laikui matosi smulkios klaidos.
      Važiuojant nuo Gariūnų link Justiniškių šiek tiek išsiklaipė ar nusėdo pirmoje juostoje esantys kanalizacijos šuliniai ir joje greičiau važiuojant jaučiasi nelygumai.
      Ir iškyla klausimas - kas trukdė tuos šulinius įrengti už 1,5-2 metrų dešiniau, plačiame asfaltuotame kelkraštyje.

      Dar tokia smulkmena, kad tame aplinkkelio ruože kelyje yra daug "antraeilininkų" (važiuojančių antroje juostoje 50-60 km / h greičiu) ir dėl tų nelygumų jų turbūt dar pagausės. Bet važiavimo kultūra - atskira tema.

      Comment


        Tie suliniai nuo pirmos dienos jautesi. Buvo kalba apie tai forume. Del ju vietos buvo pasakyta kad nuoteku projektuotojai dirbo sau, kelininkai sau. Niekas neziurejo kur pataikys tie suliniai. Treciajam etape jau berods istaisyta bus ta klaida ir bus atsizvelgta kur tie suliniai pataikys

        Comment


          Dabartiniam veikiančiam antram etape kažkur ties karoliniškių puse yra dangtis, jau kokiu gerus 5 cm įsimušęs gilyn. Tai netyčia užvažiavus kerta kaip reikalas, beveik taip pat blogai, kaip kad buvo dangtis Geležinio vilko gatvėj truputį už tilto į Vingio parką.. Toks tad tas mūsų "geriausias lietuvos kelias - Vilniaus aplinkkelis".
          Dabar pradėjau mąstyt, ar iš vis Lietuvoje yra gerų kelių infrastruktūros projektų, kažkaip sunkiai galėjau įvardint.. Kažkaip viskas daroma tam kartui arba jei etapais, tai etapai vienas su kitu nedera..

          Comment


            Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
            Dabartiniam veikiančiam antram etape kažkur ties karoliniškių puse yra dangtis, jau kokiu gerus 5 cm įsimušęs gilyn. Tai netyčia užvažiavus kerta kaip reikalas, beveik taip pat blogai, kaip kad buvo dangtis Geležinio vilko gatvėj truputį už tilto į Vingio parką.. Toks tad tas mūsų "geriausias lietuvos kelias - Vilniaus aplinkkelis".
            Dabar pradėjau mąstyt, ar iš vis Lietuvoje yra gerų kelių infrastruktūros projektų, kažkaip sunkiai galėjau įvardint.. Kažkaip viskas daroma tam kartui arba jei etapais, tai etapai vienas su kitu nedera..
            Nu kodėl... va magistralės Kaunas - Klaipėda nauji rekonstruoti ruožai tai atrodo labai geros kokybės. Na, bent jau šulinių nėra per vidurį kelio

            Comment


              Taigi kelininkai, kažkada yra net viešai pripažinę, kad daro taip kaip daro tam, kad poto būtų užsakymų, va, kad ir tas šulinys, jį dabar reikės iškelinėti, tai turės pjauti asfaltą, ir tvarkyti, o tai juk pinigai.
              Dėl Kaunas- Klaipėda, magistralė nusdevėjusi, ten kur buvo nauji ruožai pabaigti prieš porą metų, jau dabar atsiradusios provėžos. O iš esmės to juk neturėtų būti. Kažkada keikėme Lenkų kelius, dėl provėžų, pas mus dabar tą pati situacija.
              Nes remontą daro, max 5 metams, o tada vėl iš naujo.

              Comment


                Sveiki, is asmenines patirties visiem siulau buti YPAC atsargiais su suliniais aplinkelyje.

                Sudauziau savo masina kai trecioje juostoje priekyje vaziuojanti masina tiesiog numete sulinio dangti ir jis liko atviras. gerai ,kad bent neuzsimusiau ir neuzmusiau drauges nes sumete ir trenkiausi I atitvarus. Ir tokiu ivykiu ten jau buvo ne vienas ir ne du mano ziniomis , pats gyvenu Pilaiteje ir maciau ne viena karta kai priekyje vaziuojant automobiliui jie truputi kilnojasi ,beje dabar ant dallies suliniu aplink juos naujai apibetonuota yra ,- matyt po dvieju metu pagaliau bando taisyti broka..

                Kas liudniausia ,kad po tokio ivykio kaltu kaip visada nera(net neaisku kas kelio valdytojas).. bet tai jau neviesa teismu istorija..
                Paskutinis taisė AHA; 2016.07.14, 13:25.

                Comment


                  Parašė AHA Rodyti pranešimą
                  Sveiki, is asmenines patirties visiem siulau buti YPAC atsargiais su suliniais aplinkelyje.

                  Sudauziau savo masina kai trecioje juostoje priekyje vaziuojanti masina tiesiog numete sulinio dangti ir jis liko atviras. gerai ,kad bent neuzsimusiau ir neuzmusiau drauges nes sumete ir trenkiausi I atitvarus. Ir tokiu ivykiu ten jau buvo ne vienas ir ne du mano ziniomis , pats gyvenu Pilaiteje ir maciau ne viena karta kai priekyje vaziuojant automobiliui jie truputi kilnojasi ,beje dabar ant dallies suliniu aplink juos naujai apibetonuota yra ,- matyt po dvieju metu pagaliau bando taisyti broka..

                  Kas liudniausia ,kad po tokio ivykio kaltu kaip visada nera(net neaisku kas kelio valdytojas).. bet tai jau neviesa teismu istorija..
                  Kodėl teismo medžiaga nevieša? Ar tiesiog nenorite viešinti?

                  Comment


                    Pirma teisma laimejau dabar paduota apeliacija tai per daug plestis nenoriu.

                    Esme jei ivaziuosit i jum pries nosi atsidariusi sulini,- teismuose ilgai ir nuobodziai teks aiskintis ,kad atsakingas uz netvarkinga kelia.
                    Savivaldybe sakys Grinda nes keliu valdymas perduotas alia jiems, Grinda sakys ,kad ne jie o savivaldybe ar sulinio dangciu gamintojas ar net kelio statytojas nes kelias garantinis ir t.t

                    Kaltu ar atsakingu uz tai nebus. Tokios kontoros kaip savivaldybe ar Grinda net nera apsidraude savo civilines atsakomybes tai norint rast teisybe reikia daug laiko, daug $$ ir nervu.

                    Comment


                      Parašė AHA Rodyti pranešimą
                      Sveiki, is asmenines patirties visiem siulau buti YPAC atsargiais su suliniais aplinkelyje.

                      Sudauziau savo masina kai trecioje juostoje priekyje vaziuojanti masina tiesiog numete sulinio dangti ir jis liko atviras. gerai ,kad bent neuzsimusiau ir neuzmusiau drauges nes sumete ir trenkiausi I atitvarus. Ir tokiu ivykiu ten jau buvo ne vienas ir ne du mano ziniomis , pats gyvenu Pilaiteje ir maciau ne viena karta kai priekyje vaziuojant automobiliui jie truputi kilnojasi ,beje dabar ant dallies suliniu aplink juos naujai apibetonuota yra ,- matyt po dvieju metu pagaliau bando taisyti broka..

                      Kas liudniausia ,kad po tokio ivykio kaltu kaip visada nera(net neaisku kas kelio valdytojas).. bet tai jau neviesa teismu istorija..
                      Ką galima pasakyti... Sveikatos tau ir draugei, mašinų dar bus. O dėl kaltų tai aišku, kad teks pavargt ir tai dar mažai šansų, kad tą teisybę rasi. Welcome to Lithuania, where amazing happens

                      Comment


                        Panaši situacija buvo tik kiek kitokios aplinkybės: savivaldybei priklausantis neprižiūrimas turtas (NT) smarkiai apgadino privatų turtą (NT). Atsakomybė buvo permetinėjama nuo vienų kitiems (visokius Start Vilnius etc.). Bet teisme viską išnarplioti nėra sudėtinga. Pasekoje savivaldybė patyrė gana didelį nuostolį, nes turėjo sumokėti solidžią kompensaciją. Tad nepasiduokit tik

                        Comment


                          Labai keista, jei tai tiesa, kad nei savivaldybė, nei Grinda neapsidraudę civiline atsakomybe. Sunku patikėti.

                          Comment


                            Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                            Labai keista, jei tai tiesa, kad nei savivaldybė, nei Grinda neapsidraudę civiline atsakomybe. Sunku patikėti.
                            Draudžiamos yra veiklos sritys nuo konkrečių rizikų.
                            Grinda savo techniką ir darbuotojus, ko gero, apdraudusi, bet čia ne tas atvejis. O savivaldybės veikla be galo plati ir paprastai - netiesioginė.
                            Lietuvos Respublika irgi, ko gero, neapsidraudusi.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Panaši situacija buvo tik kiek kitokios aplinkybės: savivaldybei priklausantis neprižiūrimas turtas (NT) smarkiai apgadino privatų turtą (NT). Atsakomybė buvo permetinėjama nuo vienų kitiems (visokius Start Vilnius etc.). Bet teisme viską išnarplioti nėra sudėtinga. Pasekoje savivaldybė patyrė gana didelį nuostolį, nes turėjo sumokėti solidžią kompensaciją. Tad nepasiduokit tik
                              Savivaldybė yra to turto (gatvių) savininkė, todėl jei tas turtas apgadina kitą turtą (automobilį), savivaldybė turi sumokėti automobilio savininkui kompensaciją. Po to jau pati savivaldybė gali reikalauti susigrąžinti pinigus iš gatves prižiūrinčios įmonės, jei nustatoma jos kaltė, ir pan.
                              Flickr

                              Comment


                                Aišku nežinau tikslios visos informacijos, bet būtų paprasčiau buvę jei būtų Kasko draudimas, tada Draudimo įmonė kompensuoja nuostolius, ir jau pati įmonė žiūri iš ko išieškoti patirtą žalą.
                                Aišku, jei moralinę ar dėl nedarbingumo patirtą žalą nori išieškoti, tai jau vėl prisiteisti reikės tiesiogiai, tik draudimo kompanijų advokatai stiprūs, tai jie greit išsiaiškintų į ką kreiptis dėl patirtos žalos.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Savivaldybė yra to turto (gatvių) savininkė, todėl jei tas turtas apgadina kitą turtą (automobilį), savivaldybė turi sumokėti automobilio savininkui kompensaciją. Po to jau pati savivaldybė gali reikalauti susigrąžinti pinigus iš gatves prižiūrinčios įmonės, jei nustatoma jos kaltė, ir pan.

                                  Ne visaip taip.

                                  Siuo atveju savivaldybe alia pagal sutarti perdavusi keliu tvarkyma ir prieziura ir visa kita Grindai ir teigia ,kad Grinda atsakinga ir turi kompensuoti nuostolius, o Grinda budama savivaldybes imone ,irodineja kad kompensuoti turi ne ji ,o pati savivaldybe

                                  Comment


                                    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                    Aišku nežinau tikslios visos informacijos, bet būtų paprasčiau buvę jei būtų Kasko draudimas, tada Draudimo įmonė kompensuoja nuostolius, ir jau pati įmonė žiūri iš ko išieškoti patirtą žalą.
                                    Aišku, jei moralinę ar dėl nedarbingumo patirtą žalą nori išieškoti, tai jau vėl prisiteisti reikės tiesiogiai, tik draudimo kompanijų advokatai stiprūs, tai jie greit išsiaiškintų į ką kreiptis dėl patirtos žalos.
                                    Automobilis yra kaip antras auto tik vasarai ir ja vazinejama bei naudojama tik tris menesius ir deja Kasko nebuvo drausta. jei butu drausta nesukciau galvos tada draudimas kariautu.

                                    Bet kuriuo atveju bukit atsargus ten su suliniais , tralistas kuris isvezinejo masina minejo ,kad toks ivykis ne pirmas ir ne paskutinis ten.

                                    Bendradarbis irgi neseniai vos i atvira sulini neisoko.

                                    Comment


                                      Nežinau kas per įvykis, bet šiandien dieną automobilis atkarpoj tarp Pilaitės viaduko ir Asanavičiūtės, stovėjo kelkraštyje su abiem iškrypusiais priekiniais ratais.

                                      Comment


                                        Tai bent parasykit i kuria puse vaziuojant. Nors siaip abejose pusese kelkrasciuose kasdien bent po viena masina stovi

                                        Comment


                                          Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
                                          Tai bent parasykit i kuria puse vaziuojant. Nors siaip abejose pusese kelkrasciuose kasdien bent po viena masina stovi
                                          Penktadienį, berods, sutvarkė, jei kalba apie šulinio dangtį kuris yra maždaug už 150 m. nuo Asanavičiūtės viaduko važiuojant link Gariūnų trečioje juostoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X