Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio tiltai ir tuneliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Brunkeberg - pėsčiųjų ir dviračių eismui skirtas 231 m. ilgio tunelis po Brunkebergsåsen ozu Stokholmo Norrmalm rajone, Tunnelgatan. Šis tunelis oficialiai atidarytas 1886 metais, dalyvaujant Karaliui Oskarui II (King Oscar II).








    Photo op #tunnelgatan #brunkebergstunneln #brunkeberg #stockholm #stairs #architecture #photographer #snapseed by Manx2, on Flickr
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.03.01, 23:14.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Statoma: Dubbelkrum tiltas per Sundsvalio įlanką Sundsvalyje, Švedijoje

    Pavadinimas: Dubbelkrum;
    Tipas: -;
    Vieta: Sundsvalis, Västernorrland, Švedija;
    Ilgis: 2109 m.;
    Aukštis: 33 m.;
    Paskirtis: 4 justų kelio atkarpa motorinių transporto priemonių ir dviračių eismui, pėstiesiems;
    Ypatybės: tai būsima euripinio kelio E4 atkarpa, sutrumpinsianti Sundsvalio miesto apvažiavimą bei atskirsianti miestą nuo industrinio rajono;
    Statusas: statomas;
    Planuojama darbų pabaiga: 2014 m.

    (c) trafikverket.se


    (c) trafikverket.se


    (c) trafikverket.se


    Projektą vykdo KRAM grupė.



    E4 greitkelio statybos ties Sundsvaliu. Viso naujoje kelio atkarpoje įrengiamos 13 terasų, 33 tiltai (24 iš jų jau statomi). Naujausiame Švedijos Transporto Administracijos ('Trafikverket') publikuojamame video galima pamatyti ir naujojo tilto per Sundsvalio įlanką statybų aikštelę:

    Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.28, 19:09.

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Dviratininkų tiltas. Enschede, Nyderlandai.



    Paskutinis taisė LAZAS_; 2013.02.28, 16:08.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Eresundo (Öresund) tiltas tarp Švedijos ir Danijos:


    Sunset At Öresundsbron by Ralph Welin, on Flickr

    Jeigu pavyks įgyvendinti planą, po sąsiauriu bus nutiestas metro tunelis.

    Komentuoti:


  • represser
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Šiaip jau tokio tipo tiltuose visą svorį laiko arka, tie "pagaliukai" beabejo turbūt bus šiek tiek kitaip išdėstyti ir tankiau nei šitose vizualizacijose, bet iš esmės nieko čia labai kosmiško nėra

    Atvaizdas


    http://fc08.deviantart.net/fs70/f/20...y_ernieleo.jpg
    Šiaip ne visą svorį šiuo atveju atlaikys arka, arba tiksliau skliautas (arka, kurios plotis didesnis už aukštį vadinama skliautu). Kraštuose perdanga juk remiasi į krantines ir tarpines atramas. Būtent tarpinės atramos, esančios arčiausia skliauto, ir atrodo per daug liaunos. Kad ir iš kokio stiprumo medžiagos jos būtų pagamintos, joms paprasčiausiai neužteks geometrinių parametrų - prie tokios konstrukcijos ir atrėmimo sąlygų jos tiesiog išklups.
    Tavo pateikti pavyzdžiai irgi nėra labai į temą. Tu rodai plieninės konstrukcijos arkas, kurių važiuojamoji dalis taip pat plieninė. Šitose vizualizacijose pateiktas tiltas, norint jį įgyvendinti kuo panašesnį, bus iš gelžbetonio (tiek skliautas, tiek važiuojamoji dalis). Dėžinė perdanga, nors ir būdama labai efektyvi kaip konstrukcija, bus per didelės masės labai liauniems taurams. Net jeigu ir atmetus išklupimą (kas būtų nerealu), juose gautųsi milžiniška įtempių koncentracija, dėžinė perdanga atrėmimo vietoje galėtų būti pradurta, taip pat ir skliautas. Būtent tankesnis išdėstymas, jų pastorinimas ir panaikins tą kosmiškumą. Nesakau, kad tiltas atrodys baisiai. Jis tiesiog atrodys šiek tiek kitaip. Tiesiog pradinė vizualizacija skirsis labiau nuo įgyvendinto projekto.
    O dėl funkcinio rąsto per upelį, tai pačios gražiausios konstrukcijos dažnai būna tos, kurios inžineriškai yra labai efektyvios. Nemanau, kad geras architektas yra tas, kuris nenusimano nei kiek apie inžineriją.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Šiaip jau tokio tipo tiltuose visą svorį laiko arka, tie "pagaliukai" beabejo turbūt bus šiek tiek kitaip išdėstyti ir tankiau nei šitose vizualizacijose, bet iš esmės nieko čia labai kosmiško nėra

    Atvaizdas


    http://fc08.deviantart.net/fs70/f/20...y_ernieleo.jpg
    Tarp kitko, labai panašus į projektuojamą Skurusundsbron tiltą yra Västerbron/Western bridge tame pačiame Stokholme, pastatytas 1935 m.:


    Västerbron surrounded by the colours of fall (Explore 10/10/2012) by Storkholm Photography, on Flickr


    Western Bridge at Dusk by H Sundholm (henriksundholm.com), on Flickr


    Västerbron ”The Western Bridge” by tkosaka, on Flickr

    Mano fotografuotas nuotraukas su Västerbron tiltu bei vaizdu, atsiveriančiu nuo jo, galite pamatyti šiame pranešime.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Konkurse laimėjo projekto idėja/koncepcija, kuri bus detalizuojama. Kiek vėliau paaiškės, koks iš tiesų tai bus tiltas. Kaip matome, Bjarke Ingels Group pasiūlyta 'humanistinio' tilto koncepcija pelnė daugiausiai palankių balsų. Tikėkimės, ši idėja bus įgyvendinama.

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Tam, kad nesigautų "grynai inžinerinis" funkcinis rąstas per upelį. Matyt užsakovai pinigų turi ne tik batonui, bet ir sviestui
    Konkurso rengėja yra Švedijos Transporto Administracija (Trafikverket), kuri suineresuota naujo tilto per Skurusundet įlanką statyba. Kol kas žinoma tik projekto idėja, tad daugiau žinių teks palaukti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė represser Rodyti pranešimą
    /\
    Architektai kurdami šitą vizualizaciją matomai nesivargino pagalvoti apie žemiškus dalykus, nes tokį tiltą tik iš debesų gali suformuoti
    Skliautas stovi sau, perdanga kybo ore sau, o tų padrikai išdėliotų pagaliukų taurais vadinti neapsiverčia liežuvis. Įgyvendinant šitą projektą, jis keisis labai ženkliai. Tokį skliautą suprojektuoti beveik nepakeičiant jo formos bėdų didelių nebus. Taip pat ir perdanga plius minus atrodys panašiai, bet užtikrinti jų tarpusavio bendrą darbą, tai konstrukcijas, esančias tarp jų, reikės keisti visiškai. Net nesuprantu, kam išvis reikalingi architektai tokio tipo statiniui, kai jis grynai yra inžinerinis
    Šiaip jau tokio tipo tiltuose visą svorį laiko arka, tie "pagaliukai" beabejo turbūt bus šiek tiek kitaip išdėstyti ir tankiau nei šitose vizualizacijose, bet iš esmės nieko čia labai kosmiško nėra



    http://fc08.deviantart.net/fs70/f/20...y_ernieleo.jpg
    Paskutinis taisė Lettered; 2012.11.08, 13:53.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Pats projektas normalus, tačiau tą arką vargu ar atlaikys. Gal bus stora, tačiau kaina...

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė represser Rodyti pranešimą
    /\
    Architektai kurdami šitą vizualizaciją matomai nesivargino pagalvoti apie žemiškus dalykus, nes tokį tiltą tik iš debesų gali suformuoti
    Skliautas stovi sau, perdanga kybo ore sau, o tų padrikai išdėliotų pagaliukų taurais vadinti neapsiverčia liežuvis. Įgyvendinant šitą projektą, jis keisis labai ženkliai. Tokį skliautą suprojektuoti beveik nepakeičiant jo formos bėdų didelių nebus. Taip pat ir perdanga plius minus atrodys panašiai, bet užtikrinti jų tarpusavio bendrą darbą, tai konstrukcijas, esančias tarp jų, reikės keisti visiškai. Net nesuprantu, kam išvis reikalingi architektai tokio tipo statiniui, kai jis grynai yra inžinerinis
    Tam, kad nesigautų "grynai inžinerinis" funkcinis rąstas per upelį. Matyt užsakovai pinigų turi ne tik batonui, bet ir sviestui

    Komentuoti:


  • represser
    replied
    /\
    Architektai kurdami šitą vizualizaciją matomai nesivargino pagalvoti apie žemiškus dalykus, nes tokį tiltą tik iš debesų gali suformuoti
    Skliautas stovi sau, perdanga kybo ore sau, o tų padrikai išdėliotų pagaliukų taurais vadinti neapsiverčia liežuvis. Įgyvendinant šitą projektą, jis keisis labai ženkliai. Tokį skliautą suprojektuoti beveik nepakeičiant jo formos bėdų didelių nebus. Taip pat ir perdanga plius minus atrodys panašiai, bet užtikrinti jų tarpusavio bendrą darbą, tai konstrukcijas, esančias tarp jų, reikės keisti visiškai. Net nesuprantu, kam išvis reikalingi architektai tokio tipo statiniui, kai jis grynai yra inžinerinis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    [SK] Most pri Kurimanoch

    Za pád mosta pri Kurimanoch môže zrejme nízka cena
    Atrodo, kad tilto griuvimo priežastimi galėjo būti per žema kaina

    Labiausiai tikėtina nelaimės, kurioje žuvo keturi ir sužeista 12 statybininkų, buvo per plona atraminių žiedų [?] konstrukcija (...)

    Slovakijos civilinių inžinierių rūmai (SKSI) daro prielaidą, kad pagrindinė laikančiosios viaduko konstrukcijos griuvimo (greitkelyje D1 Jánovce -Jablonov ties Levočos miestu), betonavimo metu priežastis gali būti mažiausios kainos pasiūlymas.

    Anot profesinės organizacijos, mažiausia kaina kaip vienintelis kriterijus , sukelia problemų statybose ne tik Slovakijoje, bet ir daugumoje Europos Sąjungos valstybių.

    http://www.webnoviny.sk/ekonomika/za...23-clanok.html

    Sugriuvęs tiltas Kurimanų kaime, netoli Levočos
    Nuotraukos iš malūnsparnio




    Foto galerija iš čas.sk: http://www.cas.sk/galeria/308868/?foto=5

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Planuojama: naujas tiltas virš Skurusundet įlankos

    Paskelbtas naujo tilto virš Skurusundet įlankos, esančios Nacka savivaldybėje (prie Stokholmo), architektūros konkurse nugalėjęs projektas.
    Projekto autoriai - danų architektai Bjarke Ingels Group.

    (c) big.dk


    (c) big.dk


    (c) big.dk


    (c) big.dk


    (c) big.dk


    (c) big.dk


    (c) big.dk


    (c) big.dk


    Naujasis tiltas bus 1 km. ilgio ir pakeis šiuo metu intensyviai naudojamą 1915 m. statytą tiltą.
    Konkurso rengėjai Švedijos Transporto Administracija (Trafikverket).
    Daugiau detalių apie projekto įgyvendinimo planus bus pakelbta vėliau.
    Paskutinis taisė Silber418; 2012.11.05, 17:50.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Most pri Kurimanoch

    Nelaimė įvyko prie Kurimanų kaimo Rytų Slovakijoje, statomoje autostradoje D1 / E50 Popradas - Prešovas - Košicai (Poprad - Prešov - Košice).
    Kurimanai (Kurimany) yra Levočos apskrityje (okres Levoča), tarp Levočos ir Špišska Nova Ves miestų.



    Žemėlapiai iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2012 m. lapkričio 4 d. 09:47
    Slovakijoje sugriuvo tiltas

    Slovakijos rytuose sugriuvus statomam tiltui, žuvo keturi žmonės, ketvirtoji auka po nelaimės mirė ligoninėje, pranešė naujienų agentūra SITA. 12 žmonių po penktadienio incidento netoli Spišska Nova Vesės tebėra ligoninėje.
    (...) Dienraštis SME nurodo, kad nelaimė įvyko sugriuvus atraminiam rėmui. Tada sugriuvo ir statomas tiltas, ant kurio darbininkai pylė betoną. Aukos yra ir ant tilto, ir po juo dirbę žmonės.



    http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=59906015

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Štai taip atrodys nauji tuneliai po Stokholmo centru, įgyvendinus porjektą 'Norra länken/Northern link':



    Šiuo reikalu užsiima kompanija Sweco. Jau egzistuojanti Södra länken/Souther kelio link atšaka atrodo panašiai:

    Paskutinis taisė Silber418; 2012.09.19, 01:37.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šiokia tokie alternatyva iki šiol aptartiems objektas:

    Håverud akvedukas, įrengtas 1865-68 m. Švedijos regione Dalsland. Tai akvedukas, įrengtas virš sraunios ežero ėkmės. Įdomu tai, kad virš akveduko pastatytas geležinkelio tiltas, o prie pat yra oloje įrengtas tunelis. Šiuo akveduku dažnai praplaukia turistiniai laivai.







    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Spiralinis tiltas (rus. Пружинный мост) Stokholmo rajone Hammarby sjöstad:



    Tiesą sakant, nelabai suprantu, kaip toks tiltas "nešokinėja" kartu su praeiviais.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Vakar sukako lygiai 12 metų, kai dvi Šiurės Europos šalis (Švediją ir Daniją) jungia 7845 metrų ilgio Öresund (Eresundo) tiltas (ir tunelis).
    Eresundo tiltas pastatytas tarp Švedijos regiono Skaniją (Skåne) miesto Malmės ir Danijos sostinės, Kopenhagos.
    Tai yra ne tik automobilių, bet ir traukinių eismui skirtas statinys. Traukiniai tarp Kopenhagos ir Malmės miestų kursuoja kas 20 mnučių piko metu ir kas valandą naktį. Šis tiltas tapo puikia dviejų valstybių bendradarbiavimo ir bendro Eresundo regiono plėtros ašimi.


    Walking Western Harbor by Mabry Campbell, on Flickr
    Paskutinis taisė Silber418; 2012.07.02, 21:18.

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą

    Chronologiška "Hovenring" statybos darbų vaizdo įrašų seka:


    Eismo planavimas, nukreipimas ir apylankos statybų metu.

    Simbolinė statybų pradžios ceremonija.

    Tikroji "Hovenring" statybų pradžia.

    Pirmosios plieninės konstrukcijos.

    Pasirengimas centrinės kolonos/atramos/pilono montavimui.

    Centrinės kolonos/atramos/pilono montavimas.

    Centrinės kolonos/atramos/pilono montavimas.

    "Hovenring" atotampų/stygų/lynų reakcija (rezonansas, virpesiai) į atitinkamos krypties vėjo gūsius.

    "Hovenring" atotampų/stygų/lynų reakcija (rezonanas, virpesiai) į atitinkamos krypties vėjo gūsius.

    Atvaizdas

    "Hovering" atotampų/stygų/lynų galimos virpesių priežastys.



    Youtube video

    Youtube video

    Tęsiasi kabančio dviračių tilto/viaduko/žiedo stygų virpėjimo priežasčių paieškos ir atidarymas atidedamas iki balandžio (turėjo būti atidarytas (ir buvo atidarytas) šių metų sausį)


    Šaltinis:
    http://issuu.com/tuecursor/docs/cursor_10_en/3
    Hovenring atidarytas

    Komentuoti:

Working...
X