Kaip minėjau, naujasis 'Dubbelkrum' tiltas statomas Sundsvalyje yra naujos kelio E4 atkšakos dalis. Žemiau patiektame filmuke matyti projekto įgyvendinimo darbai, filmuoti iš skrendančio malūnsparnio (tilto statybų aikštelė matoma nuo 12:20 min.):
'Tullhus Bridge' yra pėsčiųjų ir dviračių eismui skirtas tiltas tarp Strömsholmen ir šiaurinės krantinės miesto centre. Tiltas yra plieninis, 72 m. ilgio, apšviečiamas LED elementais ir yra šildomas šilto oro masių cirkuliacijos.
Projektas yra 'Erik Andersson Architects' 'Ramboll', 'Lecor Stålteknik AB' ir 'WSP' bendro darbo rezultatas.
Brunkeberg - pėsčiųjų ir dviračių eismui skirtas 231 m. ilgio tunelis po Brunkebergsåsen ozu Stokholmo Norrmalm rajone, Tunnelgatan. Šis tunelis oficialiai atidarytas 1886 metais, dalyvaujant Karaliui Oskarui II (King Oscar II).
Statoma: Dubbelkrum tiltas per Sundsvalio įlanką Sundsvalyje, Švedijoje
Pavadinimas: Dubbelkrum; Tipas: -; Vieta: Sundsvalis, Västernorrland, Švedija; Ilgis: 2109 m.; Aukštis: 33 m.; Paskirtis: 4 justų kelio atkarpa motorinių transporto priemonių ir dviračių eismui, pėstiesiems; Ypatybės: tai būsima euripinio kelio E4 atkarpa, sutrumpinsianti Sundsvalio miesto apvažiavimą bei atskirsianti miestą nuo industrinio rajono; Statusas: statomas; Planuojama darbų pabaiga: 2014 m.
E4 greitkelio statybos ties Sundsvaliu. Viso naujoje kelio atkarpoje įrengiamos 13 terasų, 33 tiltai (24 iš jų jau statomi). Naujausiame Švedijos Transporto Administracijos ('Trafikverket') publikuojamame video galima pamatyti ir naujojo tilto per Sundsvalio įlanką statybų aikštelę:
Šiaip jau tokio tipo tiltuose visą svorį laiko arka, tie "pagaliukai" beabejo turbūt bus šiek tiek kitaip išdėstyti ir tankiau nei šitose vizualizacijose, bet iš esmės nieko čia labai kosmiško nėra
Šiaip ne visą svorį šiuo atveju atlaikys arka, arba tiksliau skliautas (arka, kurios plotis didesnis už aukštį vadinama skliautu). Kraštuose perdanga juk remiasi į krantines ir tarpines atramas. Būtent tarpinės atramos, esančios arčiausia skliauto, ir atrodo per daug liaunos. Kad ir iš kokio stiprumo medžiagos jos būtų pagamintos, joms paprasčiausiai neužteks geometrinių parametrų - prie tokios konstrukcijos ir atrėmimo sąlygų jos tiesiog išklups.
Tavo pateikti pavyzdžiai irgi nėra labai į temą. Tu rodai plieninės konstrukcijos arkas, kurių važiuojamoji dalis taip pat plieninė. Šitose vizualizacijose pateiktas tiltas, norint jį įgyvendinti kuo panašesnį, bus iš gelžbetonio (tiek skliautas, tiek važiuojamoji dalis). Dėžinė perdanga, nors ir būdama labai efektyvi kaip konstrukcija, bus per didelės masės labai liauniems taurams. Net jeigu ir atmetus išklupimą (kas būtų nerealu), juose gautųsi milžiniška įtempių koncentracija, dėžinė perdanga atrėmimo vietoje galėtų būti pradurta, taip pat ir skliautas. Būtent tankesnis išdėstymas, jų pastorinimas ir panaikins tą kosmiškumą. Nesakau, kad tiltas atrodys baisiai. Jis tiesiog atrodys šiek tiek kitaip. Tiesiog pradinė vizualizacija skirsis labiau nuo įgyvendinto projekto.
O dėl funkcinio rąsto per upelį, tai pačios gražiausios konstrukcijos dažnai būna tos, kurios inžineriškai yra labai efektyvios. Nemanau, kad geras architektas yra tas, kuris nenusimano nei kiek apie inžineriją.
Šiaip jau tokio tipo tiltuose visą svorį laiko arka, tie "pagaliukai" beabejo turbūt bus šiek tiek kitaip išdėstyti ir tankiau nei šitose vizualizacijose, bet iš esmės nieko čia labai kosmiško nėra
Konkurse laimėjo projekto idėja/koncepcija, kuri bus detalizuojama. Kiek vėliau paaiškės, koks iš tiesų tai bus tiltas. Kaip matome, Bjarke Ingels Group pasiūlyta 'humanistinio' tilto koncepcija pelnė daugiausiai palankių balsų. Tikėkimės, ši idėja bus įgyvendinama.
Tam, kad nesigautų "grynai inžinerinis" funkcinis rąstas per upelį. Matyt užsakovai pinigų turi ne tik batonui, bet ir sviestui
Konkurso rengėja yra Švedijos Transporto Administracija (Trafikverket), kuri suineresuota naujo tilto per Skurusundet įlanką statyba. Kol kas žinoma tik projekto idėja, tad daugiau žinių teks palaukti.
/\
Architektai kurdami šitą vizualizaciją matomai nesivargino pagalvoti apie žemiškus dalykus, nes tokį tiltą tik iš debesų gali suformuoti
Skliautas stovi sau, perdanga kybo ore sau, o tų padrikai išdėliotų pagaliukų taurais vadinti neapsiverčia liežuvis. Įgyvendinant šitą projektą, jis keisis labai ženkliai. Tokį skliautą suprojektuoti beveik nepakeičiant jo formos bėdų didelių nebus. Taip pat ir perdanga plius minus atrodys panašiai, bet užtikrinti jų tarpusavio bendrą darbą, tai konstrukcijas, esančias tarp jų, reikės keisti visiškai. Net nesuprantu, kam išvis reikalingi architektai tokio tipo statiniui, kai jis grynai yra inžinerinis
Šiaip jau tokio tipo tiltuose visą svorį laiko arka, tie "pagaliukai" beabejo turbūt bus šiek tiek kitaip išdėstyti ir tankiau nei šitose vizualizacijose, bet iš esmės nieko čia labai kosmiško nėra
/\
Architektai kurdami šitą vizualizaciją matomai nesivargino pagalvoti apie žemiškus dalykus, nes tokį tiltą tik iš debesų gali suformuoti
Skliautas stovi sau, perdanga kybo ore sau, o tų padrikai išdėliotų pagaliukų taurais vadinti neapsiverčia liežuvis. Įgyvendinant šitą projektą, jis keisis labai ženkliai. Tokį skliautą suprojektuoti beveik nepakeičiant jo formos bėdų didelių nebus. Taip pat ir perdanga plius minus atrodys panašiai, bet užtikrinti jų tarpusavio bendrą darbą, tai konstrukcijas, esančias tarp jų, reikės keisti visiškai. Net nesuprantu, kam išvis reikalingi architektai tokio tipo statiniui, kai jis grynai yra inžinerinis
Tam, kad nesigautų "grynai inžinerinis" funkcinis rąstas per upelį. Matyt užsakovai pinigų turi ne tik batonui, bet ir sviestui
/\
Architektai kurdami šitą vizualizaciją matomai nesivargino pagalvoti apie žemiškus dalykus, nes tokį tiltą tik iš debesų gali suformuoti
Skliautas stovi sau, perdanga kybo ore sau, o tų padrikai išdėliotų pagaliukų taurais vadinti neapsiverčia liežuvis. Įgyvendinant šitą projektą, jis keisis labai ženkliai. Tokį skliautą suprojektuoti beveik nepakeičiant jo formos bėdų didelių nebus. Taip pat ir perdanga plius minus atrodys panašiai, bet užtikrinti jų tarpusavio bendrą darbą, tai konstrukcijas, esančias tarp jų, reikės keisti visiškai. Net nesuprantu, kam išvis reikalingi architektai tokio tipo statiniui, kai jis grynai yra inžinerinis
Za pád mosta pri Kurimanoch môže zrejme nízka cena Atrodo, kad tilto griuvimo priežastimi galėjo būti per žema kaina
Labiausiai tikėtina nelaimės, kurioje žuvo keturi ir sužeista 12 statybininkų, buvo per plona atraminių žiedų [?] konstrukcija (...)
Slovakijos civilinių inžinierių rūmai (SKSI) daro prielaidą, kad pagrindinė laikančiosios viaduko konstrukcijos griuvimo (greitkelyje D1 Jánovce -Jablonov ties Levočos miestu), betonavimo metu priežastis gali būti mažiausios kainos pasiūlymas.
Anot profesinės organizacijos, mažiausia kaina kaip vienintelis kriterijus , sukelia problemų statybose ne tik Slovakijoje, bet ir daugumoje Europos Sąjungos valstybių.
Planuojama: naujas tiltas virš Skurusundet įlankos
Paskelbtas naujo tilto virš Skurusundet įlankos, esančios Nacka savivaldybėje (prie Stokholmo), architektūros konkurse nugalėjęs projektas.
Projekto autoriai - danų architektai Bjarke Ingels Group.
Naujasis tiltas bus 1 km. ilgio ir pakeis šiuo metu intensyviai naudojamą 1915 m. statytą tiltą.
Konkurso rengėjai Švedijos Transporto Administracija (Trafikverket).
Daugiau detalių apie projekto įgyvendinimo planus bus pakelbta vėliau.
Komentuoti: