Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio tiltai ir tuneliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mørtã
    replied
    Deja oras buvo nekoks, dregna. Turiu šio tilto keleta nutrauku iš skirtingu rakursu. Praejau pirmin-atgal. Įspudingas, gražus, grakštus... tarp kitko Rygoje panašus.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Erasmusbrug, Rotterdam:

    Atvaizdas
    Vienas graésnių tiltų Europoje, manau. Ačiū už nuotrauką, Mørtã.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Erasmusbrug, Rotterdam:

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Ačiū už temos papildymą, Trilobitas ir Ead.

    Komentuoti:


  • ead
    replied
    Magdeburgo vandens tiltas

    (c)spicx.com


    Magdeburgo vandens tiltas - Vokietijoje esantis didžiausias Europoje vandens tiltas. Tiltas nutiestas per Elbės upę, šalia Magdeburgo. Tilto ilgis siekia 918 m. Tai tikra laivų autostrada – tilto plotis – 34 m, o vandens gylis ant tilto – 4,25 m. Taigi šiuo tiltu gali plaukioti ir dideli laivai. Jo dėka laivams tenka nuplaukti tik kiek mažiau kilometrų – atidarius šį tiltą, laivams, norintiems iš Vidurio Vokietijos kanalo patekti į Elbės–Hafelio kanalą, nebereikėjo sukti tik 12 km lanksto (su dviem šliuzais). Beje, didžiausia Magdeburgo vandens tilto dalis (beveik 700 m) yra virš sausumos, ir tik kiek daugiau nei 200 m dalis virš vandens. Viename šio tilto gale yra sumontuotas laivų keltuvas.
    Magdeburgo vandens tilto idėja kilo dar 1919 m., tačiau dėl Pirmojo ir Antrojo pasaulinio karų jo statyba vis būdavo atidedama. Kai po Antrojo pasaulinio karo Vokietija buvo padalyta į Vakarų ir Rytų Vokietijas, vandens tilto tiesyba buvo atidėta neribotam laikui, ir tik Vokietiją suvienijus vėl tapo aktualu turėti šį vandens tiltą. 1997 m. buvo pradėta pusę milijardo kainavusi Magdeburgo vandens tiltostatyba, trukusi šešerius metus. Šiam tiltui buvo sunaudota 68 000 m³ betono ir 24 000 t plieno.

    http://www.youtube.com/watch?v=uQNBB-dAPy0
    Paskutinis taisė ead; 2011.02.12, 10:26.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Kroatija ir Slovėnija. 2010 birželis

















    Komentuoti:


  • ead
    replied
    Tiltas gal ir įspūdingas, bet jau labai gremozdiškai, nevientisai atrodo, labai jau negrakštus Na ko norėt, prie prieš pusę amžiaus statytas, technologijos, principai buvo kitokie

    http://www.technologijos.lt/n/techno...-17242&l=2&p=1
    Ateityje, manau, taps vienas iš įdomiausių tiltų pasaulyje
    Paskutinis taisė ead; 2011.02.10, 19:31.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    /\

    Gražu! Tas tiltas keistai sujungtas.

    Komentuoti:


  • Dija
    replied
    JAV, Chesapeake Bay (50 kelias)

    Nesu didelė aukščio mėgėja, todėl kojos šiek tiek dreba kai juo riedam
    Šiuo tiltu paprastai važiuojam, kai vykstam į Niujorką.

    Pirmoji tilto dalis (juosta) buvo pastatyta dar 1952 m. bei siekė 7 km. ir tada buvo ilgiausia pasaulyje metalinė tilto konstrukcija virš vandens telkinio. Antra (paraleli) juosta nutiesta 1973 m.

    Tiltas mokamas tik į vieną pusę: 2,5 dol.
    Greitis 45 mph, sustoti draudžiama, vaikštinėti taip pat.

    Jei ant tilto įvyksta avarija, tada šakės kitas tiltas laaaaabai toli. Paprastai policija perskirsto juostas ir eismas atidaromas greitai (per kelias valandas).


    1.




    2.




    3.




    4.




    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė LC. Rodyti pranešimą
    Tai va, pažadėjau - reikia tesėti pažadą. Galbūt, į temą pataikysiu.
    Kroatija, Rijeka (lyg). '09 metų rugsėjis.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Kai bus daugiau noro ir laiko, papildysiu.
    Oho, labai gražu! Ačiū už kvapą gniaužiantį temos papildymą

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė LC. Rodyti pranešimą
    Baisu kaip nežinau kas.
    P.S mes važiavom su autobusu. Autobuso šono nematyti, tad atrodo lyg tuoj nulėksi nuo tos uolos.
    Adrenalinas nuo to vaziavimo turejo buti nerealus

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Idomus jausmas butu per ta tilteli vaziuoti su fura
    Baisu kaip nežinau kas.
    P.S mes važiavom su autobusu. Autobuso šono nematyti, tad atrodo lyg tuoj nulėksi nuo tos uolos.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Idomus jausmas butu per ta 'sukta' tilteli vaziuoti su fura

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Tai va, pažadėjau - reikia tesėti pažadą. Galbūt, į temą pataikysiu.
    Kroatija, Rijeka (lyg). '09 metų rugsėjis.









    Kai bus daugiau noro ir laiko, papildysiu.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė aviDer Rodyti pranešimą
    Stebina mane Šiaurės šalys, daug gyventoju nėra, o ekonomikos variklis didžiulis Gaila, kad Baltijos šalyse tokio dalyko nėra, viską mums gadina korupcija ko šiaurės šalyse beveik nėra. Kartais ateiną į galvą mintis, kad susikurtu Europos sąjungai konkurentas t.y. Šiaurės šalių sąjungą (kartu su Baltijos šalim) Manau geriau ekonomika augtu, nei su dabartine Vokietijos ir Prancūzijos diktatūra europos sąjungoje...
    Galbūt. Potencialo yra, tik reikia norėti keistis bei tikėti tuo, ką darome ir tai daryti ryžtingai.
    O šiaip, norėčiau paprašyti nenukrypti nuo temos.

    Komentuoti:


  • aviDer
    replied
    Stebina mane Šiaurės šalys, daug gyventoju nėra, o ekonomikos variklis didžiulis Gaila, kad Baltijos šalyse tokio dalyko nėra, viską mums gadina korupcija ko šiaurės šalyse beveik nėra. Kartais ateiną į galvą mintis, kad susikurtu Europos sąjungai konkurentas t.y. Šiaurės šalių sąjungą (kartu su Baltijos šalim) Manau geriau ekonomika augtu, nei su dabartine Vokietijos ir Prancūzijos diktatūra europos sąjungoje...

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Pranešimas perkeltas iš kitos temos:

    2010 metais sukako lygiai 10 metų nuo to laiko, kai buvo atidarytas 7845 metrų ilgio Öresund'o (Eresundo) tiltas-tunelis, jungiantis pietų Švedijos regioną Skaniją (Skåne) su Danijos sostine, Kopenhaga. Per dešimtį metų šis tiltas tapo puikia dviejų valstybių bendradarbiavimo ir bendro Eresundo regiono plėtros ašimi.
    Beje, tai yra ne tik automobilių, bet ir traukinių eismui skirtas statinys. Traukiniai tarp Kopenhagos ir Malmės miestų kursuoja kas 20 mnučių piko metu ir kas valandą naktį.

    (c) flickr.com
    Paskutinis taisė Silber418; 2011.02.09, 22:12.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė aviDer Rodyti pranešimą
    O yra koks bendras didelis infrastruktūros projektas visoms Skandinavijos šalims ?
    Bendrų projektų, kuriuose dalyvauti visos trys valstybės, nėra.
    Tiltai tarp Švedijos ir Danijos yra svarbūs tiek Švedijai, tiek Norvegijai, nes tai bene vienintelis būdas patekti į žemyninę Europą keliu (be perkėlos). Taip pat jau įrengtas Eresundo (Öresund) tiltas tarp Kopenhagos ir Malmės tapo ir naujo Eresundo regiono kūrimosi ašimi, kas yra ne tik gražus dviejų valstybių bendradarbiavimo (tarp Švedijos ir Danijos) pavyzdys, bet ir teikia ekonominės naudos abiems valstybėms.
    Taip pat yra planų tiesti automobilių ir geležinkelių tiltą tarp Helsingborgo ir Elsnjoro (Helsingör) miestų, tarp Norvegijos ir Danijos bei tarp Švedijos ir Suomijos (virš Botnijos įlankos).

    Komentuoti:


  • aviDer
    replied
    O yra koks bendras didelis infrastruktūros projektas visoms Skandinavijos šalims ?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė aviDer Rodyti pranešimą
    Na, aš žemėlapyje žiūrėdamas irgi nustebau, o tik vėliau irgi prisiminiau keltus, kai parašei. Fiorduose daugiausiai visur keltų ? manau tiltų mažai, nes brangi jų statybą, priežiūra, per didelė prabanga.
    Ne, tiltų yra nemažai, tačiau tikrai ne virš kiekvieno siauresnio vandens telikinio. O skandinavai gali tai sau leisti, tačiau tai nėra prioritetas tarp infrastruktūros projektų.
    Paskutinis taisė Silber418; 2011.02.09, 21:41.

    Komentuoti:

Working...
X