Parašė Silber418
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio tiltai ir tuneliai
Collapse
X
-
Dekui. Man tokia sistema nenaujiena. Su transponder'iu teko važineti Pensilvanijoje... maždaug prieš 10 metų. Privažiuoji prie mokamo kelio vartu ne didesniu kaip 15mph greičiu transponderis atsako i vartu užklausa ir atidaro slakbauma... nuo viaruotojo saskaitos nurašamas mokestis.
-
Manau, atsakymas yra žemiau petaiktoje nuorodoje:Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKaip supratau visi, ar beveik visi magistraliniai mokami. Nesupratau kaip ten mokama.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKiek supratau pagal šį straipsnį, tai tam tikras daviklis gatvėje atpažįsta esantį automobilyje ir iškart nuskaičiuoja pinigus iš įvažiavusiojo sąskaitos?
http://www.elektronika.lt/reviews/theme/350/3778/Beje, tai kompanijos 'IBM' darbelis.Taip, būtent. Ačiū už nuorodą į straipsnį lietuvių kalba.
Komentuoti:
-
Kaip supratau visi, ar beveik visi magistraliniai mokami. Nesupratau kaip ten mokama.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąDaug kelių mieste yra mokami, tik nežinau, ar ir eismas tuneliuose apmokamas.
Komentuoti:
-
Daug kelių mieste yra mokami, tik nežinau, ar ir eismas tuneliuose apmokamas.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPavažiavimas mokamas?
Komentuoti:
-
Pavažiavimas mokamas?Parašė Silber418 Rodyti pranešimąSödra länken, Riksväg 75, yra greitkelis, jungiantis...
Komentuoti:
-
Södra länken, Riksväg 75, yra greitkelis, jungiantis Essingeleden (E4, E20), Stokholme, su Värmdöleden (kelias 222), Nacka. Visas Södra länken ilgis - 6 km iš kurių 4.7 km ilgio atkarpa yra tunelyje. Dėl šios priežasties tai yra ilgiausias tunelis miesto ribose Europoje po Madrido M30 greitkelio. Plačiausioje tunelio dalyje yra po 4 juostas į dvi puses (viso: 8 juostos).
Södra länken greitkelio įrengimo darbai pradėti 1997 metais, o pabaigti 2004 m. Projekto kaina: 7.9 billijonai SEK (apie 800-900 million JAV dolerių; apie 3 mlrd. litų (2003 - 2004 kursu)).

(c) wikipedia.com

(c) wikipedia.com

Taip pat šiuo metu statomas Södra länken analogas šiaurinėje miesto dalyje, pavadinimu Norra länken, kuriame taip pat įrengiamas tunelis:
(c) trafikverket.se

(c) trafikverket.se

Galiausiai, tuneliai bus sujungti į žiedo formos sistemą, kuri vadinama Stockholms ringled.
Komentuoti:
-
Nors Švedijoje yra gana daug tunelių, labiau išskirti galima būtų kelis įdomensius.Götatunneln (Göta ("Jota" tunelis), esantis po Geteborgo miesto centru ir Göta kanalu bei jungiantis miestą su Hisingen sala. Götatunneln yra 1.6 km. ilgio.
Tunelio konsturkcija pradėta 2000 metais ir pradėta eksploatuoti 2006 metais. Jis yra suskirstytytas į dvi sekcija, kiekvienoje kurių yra po 3 eismo juostas (viso: 6). Projekto kaina: 3 billijonai SEK (apie 2 mlrd. LT). Įdomu tai, kad važiuojant per tunelį atrodo, kad esi akvariume bei tablo nurodomas gylis po žeme ir vandeniu.



Komentuoti:
-
/\ Taip Vanšu tilts (1981) ne toks grakštus kaip Erasmusbrug (1996), bet pastarasis 15 metu jaunesnis!
Komentuoti:
-
Tu apie sita? Gal ir panasus, taciau nei is tolo ne toks grakstusParašė Mørtã Rodyti pranešimąDeja oras buvo nekoks, dregna. Turiu šio tilto keleta nutrauku iš skirtingu rakursu. Praejau pirmin-atgal. Įspudingas, gražus, grakštus... tarp kitko Rygoje panašus.
Komentuoti:
-
Deja oras buvo nekoks, dregna. Turiu šio tilto keleta nutrauku iš skirtingu rakursu. Praejau pirmin-atgal. Įspudingas, gražus, grakštus... tarp kitko Rygoje panašus.
Komentuoti:
-
Vienas graésnių tiltų Europoje, manau. Ačiū už nuotrauką, Mørtã.Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Magdeburgo vandens tiltas
(c)spicx.com
.jpg)
Magdeburgo vandens tiltas - Vokietijoje esantis didžiausias Europoje vandens tiltas. Tiltas nutiestas per Elbės upę, šalia Magdeburgo. Tilto ilgis siekia 918 m. Tai tikra laivų autostrada – tilto plotis – 34 m, o vandens gylis ant tilto – 4,25 m. Taigi šiuo tiltu gali plaukioti ir dideli laivai. Jo dėka laivams tenka nuplaukti tik kiek mažiau kilometrų – atidarius šį tiltą, laivams, norintiems iš Vidurio Vokietijos kanalo patekti į Elbės–Hafelio kanalą, nebereikėjo sukti tik 12 km lanksto (su dviem šliuzais). Beje, didžiausia Magdeburgo vandens tilto dalis (beveik 700 m) yra virš sausumos, ir tik kiek daugiau nei 200 m dalis virš vandens. Viename šio tilto gale yra sumontuotas laivų keltuvas.
Magdeburgo vandens tilto idėja kilo dar 1919 m., tačiau dėl Pirmojo ir Antrojo pasaulinio karų jo statyba vis būdavo atidedama. Kai po Antrojo pasaulinio karo Vokietija buvo padalyta į Vakarų ir Rytų Vokietijas, vandens tilto tiesyba buvo atidėta neribotam laikui, ir tik Vokietiją suvienijus vėl tapo aktualu turėti šį vandens tiltą. 1997 m. buvo pradėta pusę milijardo kainavusi Magdeburgo vandens tiltostatyba, trukusi šešerius metus. Šiam tiltui buvo sunaudota 68 000 m³ betono ir 24 000 t plieno.
http://www.youtube.com/watch?v=uQNBB-dAPy0Paskutinis taisė ead; 2011.02.12, 11:26.
Komentuoti:
-
Tiltas gal ir įspūdingas, bet jau labai gremozdiškai, nevientisai atrodo, labai jau negrakštus
Na ko norėt, prie prieš pusę amžiaus statytas, technologijos, principai buvo kitokie
http://www.technologijos.lt/n/techno...-17242&l=2&p=1
Ateityje, manau, taps vienas iš įdomiausių tiltų pasaulyje
Paskutinis taisė ead; 2011.02.10, 20:31.
Komentuoti:
-
JAV, Chesapeake Bay (50 kelias)
Nesu didelė aukščio mėgėja, todėl kojos šiek tiek dreba kai juo riedam
Šiuo tiltu paprastai važiuojam, kai vykstam į Niujorką.
Pirmoji tilto dalis (juosta) buvo pastatyta dar 1952 m. bei siekė 7 km. ir tada buvo ilgiausia pasaulyje metalinė tilto konstrukcija virš vandens telkinio. Antra (paraleli) juosta nutiesta 1973 m.
Tiltas mokamas tik į vieną pusę: 2,5 dol.
Greitis 45 mph, sustoti draudžiama, vaikštinėti taip pat.
Jei ant tilto įvyksta avarija, tada šakės
kitas tiltas laaaaabai toli. Paprastai policija perskirsto juostas ir eismas atidaromas greitai (per kelias valandas).
1.

2.

3.

4.

Komentuoti:
-
-
Adrenalinas nuo to vaziavimo turejo buti nerealusParašė LC. Rodyti pranešimąBaisu kaip nežinau kas.
P.S mes važiavom su autobusu.
Autobuso šono nematyti, tad atrodo lyg tuoj nulėksi nuo tos uolos. 
Komentuoti:
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

.jpg)

Komentuoti: