Parašė Silber418
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio tiltai ir tuneliai
Collapse
X
-
-
Parašė aviDer Rodyti pranešimąAišku
Maždaug šioje vietoje:
Komentuoti:
-
Parašė aviDer Rodyti pranešimąTiek iš šios Vokietijos pusės, tiek iš Danijos yra nutiesti keliai ir geležinkelio pervažos, kiek žiūrėjau pro google palydovinį žemėlapį, tai iš Danijos pusės kelias truputi nutiestas link jūros ir nukirstas, turbūt ankščiau tikėjosi Tiltą statyti.
Komentuoti:
-
Tiek iš šios Vokietijos pusės, tiek iš Danijos yra nutiesti keliai ir geležinkelio pervažos, kiek žiūrėjau pro google palydovinį žemėlapį, tai iš Danijos pusės kelias truputi nutiestas link jūros ir nukirstas, turbūt ankščiau tikėjosi Tiltą statyti.
Komentuoti:
-
Štai toks naujas tunelis ir tiltas bus statomas Baltijos jūros regione:
Baltijos jūroje bus tiesiamas ilgas povandeninis tunelis
Danija po Fehmarno sąsiauriu ketina statyti 18 kilometrų ilgio tunelį į Vokietiją. Projektas smarkiai pasistūmėjo antradienį, kai jam pritarė danų parlamentas. Tuo metu vietos gyventojai vokiečiai ir gamtosaugininkai skelbia esą susirūpinę.
Kelionės iš Hamburgo į Kopenhagą laikas per artimiausią dešimtmetį gali sutrumpėti „dramatiškai“, nes Danija imasi vieno didžiausių viešojo transporto projektų, kada nors vykdytų Europoje, rašo „Der Spiegel“.
Antradienį septynios iš aštuonių šalies politinių partijų grupių parlamente susitarė Baltijos jūroje statyti povandeninį tunelį į Vokietiją.
Povandeninio kelio konstrukcija prasidėtų 2014 metais, o atidarymas planuojamas 2020 metais. Jį sudarytų trys tuneliai: dviejuose būtų keturių juostų greitkelis, o trečiajame - dveji traukinių bėgiai. Šiuo metu kelią tarp Rodbio Danijoje ir Puttgardeno Vokietijoje aptarnauja tik keltas. <...>
Nuogąstaujama, kad pasibaigus statyboms nebegrįš vietiniai ruoniai, jūrų liūtai ir banginiai. <...>
Kelionės traukiniu iš Vokietijos didmiesčio Hamburgo į Kopenhagą sutrumpėtų nuo keturių su puse iki trijų su puse valandų, automobiliu - nuo keturių iki trijų valandų. <...>
www.delfi.lt
Jeigu šis projektas bus sėkmingai įgyvendintas, jo nauda bus aktuali ne tik Danijai ir Vokietijai, bet ir Švedijai ir Norvegijai, kurioms šis bei jau egzistuojanti Eresundo tiltas yra vienintelis sausumos kelias (tiltas), kuriuo galima pasiekti Vakarų Europą.
Projekto vizualizacijos (iš dienraščio 'Spiegel' interneto svetainės):
(c) spiegel.de
(c) spiegel.de
(c) spiegel.de
(c) spiegel.de
(c) spiegel.de
(c) spiegel.de
(c) spiegel.de
(c) spiegel.de
(c) spiegel.de
(c) spiegel.de
(c) spiegel.de
Paskutinis taisė Silber418; 2011.02.09, 21:10.
Komentuoti:
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąTurėjau omenyje automobilinius viadukus, estakadas ir pan., t.y. tokias struktūras, kurios primintų tiltus ir pan. Net nežinau kaip tai įvardinti, bet yra vienas toks grožis Kroatijoje - automobilinė estakada virš uolos atbralos. Nežinia, ji čia tiktų ar ne. Rytoj pasistengsiu tas nuotraukas čia įkelti. Be to, Alpėse daug daug tunelių, tad nuotraukų turėsiu.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąViadukai yra geležinkelio tiltai, o geležinkelio infrastruktūrai skirta kita skiltis.Paskutinis taisė LC.; 2011.02.09, 20:42.
Komentuoti:
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąSveikas.
Puiki tema. Gal kada reikės įkelti savo darytų foto šia tema. O čia viadukai įtraukiami prie to pačio?
Komentuoti:
-
Pasaulio tiltai ir tuneliai
Sveiki. Kadangi atskiros temos apie įvairius Pasaulio tiltus ir tunelius, jų statybų istoriją, konstrukcijas, projektus, statybų eigą forume neradau, siūlau diskutuoti apie šiuos įdomius ir įvairove stebinančius inžinerinius statinius šioje temoje.
Ne paslaptis, jog tiltai yra statiniai, jungiantiy kelius, perskirtus upe, kanalu, ežeru, tarpekliu ir pan. Šie statiniai gali būti įvairiausių konstrukcijų, tačiau dažniausiai išskiriamos arkinių, kabančiųjų, judančiųjų ir potoninių tiltų grupės. Tuneliai dažnai būna neatsiejami nuo tiltų ir įrengiami pavojingesniuose ruožuose, tačiau gali būti pratęsiami kitose atkarpose.
Būtų smagu, jeigu temoje galėtume pasidalinti informacija apie įvairiuose Pasaulio kampeliuose naujai statomus ir projektuojamus tiltus ir tunelius, jų įrengimo technologijas bei kliūtis, dėl kurių juos sunku įrengti.
Taip pat norėčiau paminėti, jog gražiausi Pasaulio tiltai yra aptariami šioje temoje.
Visiems linkiu įdomios ir naudingos diskusijos.
Komentuoti: