Statys estakadą
	
		
							
						
					
			
			
				Vilniuje per trejus metus planuojama pastatyti naują 35 mln. litų vertės estakadą Geležinio Vilko gatvėje, kuri sujungs M.K.Čiurlionio ir A.Goštauto gatves.
Būsimųjų darbų konkurso sąlygas šiuo metu rengia Vilniaus savivaldybės viešųjų pirkimų skyrius. Estakada bus statoma 2011–2013 metais.
Viaduko statybai iš Europos Sąjungos fondų tikimasi gauti 17,53 mln. litų, iš valstybės biudžeto – 2,16 mln. litų. Dar 15,31 mln. litų pridės savivaldybė.
Rekonstravus Geležinio Vilko gatvės dalį, automobiliai iš Savanorių prospekto galės patekti tiesiai į Verslo trikampį, be to, važiuojantieji iš pietinių miesto rajonų galės saugiai įvažiuoti iš A.Goštauto į Geležinio Vilko gatvę, kurioje dabar įvyksta daug avarijų.
Įgyvendinus projektą, bus rekonstruota 1121 metro ilgio Geležinio Vilko gatvės dalis, pastatyta 177,5 metro ilgio estakada sukti iš Geležinio Vilko į A.Goštauto gatvę, įrengtos aplinkosauginės ir eismo saugos priemonės. („Sostinė”)
	Būsimųjų darbų konkurso sąlygas šiuo metu rengia Vilniaus savivaldybės viešųjų pirkimų skyrius. Estakada bus statoma 2011–2013 metais.
Viaduko statybai iš Europos Sąjungos fondų tikimasi gauti 17,53 mln. litų, iš valstybės biudžeto – 2,16 mln. litų. Dar 15,31 mln. litų pridės savivaldybė.
Rekonstravus Geležinio Vilko gatvės dalį, automobiliai iš Savanorių prospekto galės patekti tiesiai į Verslo trikampį, be to, važiuojantieji iš pietinių miesto rajonų galės saugiai įvažiuoti iš A.Goštauto į Geležinio Vilko gatvę, kurioje dabar įvyksta daug avarijų.
Įgyvendinus projektą, bus rekonstruota 1121 metro ilgio Geležinio Vilko gatvės dalis, pastatyta 177,5 metro ilgio estakada sukti iš Geležinio Vilko į A.Goštauto gatvę, įrengtos aplinkosauginės ir eismo saugos priemonės. („Sostinė”)

 Yra tikrai daug svarbesnių užduočių nei Čiurlionio-Goštauto estakada. Jei ir toliau taip švaistysime ES pinigus mažai reikšmingiems projektams, tai europinės paramos galime nebesulaukti, kai ateis laikas svarbesnius projektus įgyvendinti. Europos Sąjungos biudžete pinigai irgi ne iš dangaus krinta.
							
						
							
						
 Manau tikrai svarbiausia, kad būtų pakankamai apjungiamųjų kelių, o viadukus tada užtenka tik kelis pastatyti.
							
						
Comment