Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Negaliu pakęst šitos nesąmoningos idėjos. Kvailystė ir pinigų švaistymas ta estakada. Kas suinteresuotas, įdomu, tuo, Seimas ar Verslo trikampis?

    Juk tai gryniausias pinigų švaistymas ir gatvių užkimšinėjimas. Už tokius pinigus tiek daug gero galima padaryt, o čia pasirenkamas N eilės projektas.

    Dviračių takai ir gatvių asfaltavimas turi būt prioritetas. Čia yra Zuoko promachas numeris vienas. Balsavau tikėdamas, kad dviračių takus tvarkys.
    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

    Comment


      #62
      Kvailiausias sprendimas kuris esminiu problemu nesprendzia. Galetu tokia estakada pastatyt gelezinio vilko ir zalgirio gatves sankryzoje prie lukoilo link santariskiu.

      Comment


        #63
        Na nėra šis projektas taip ir blogai. Pati estakada gal ir nepirmo būtinumo, bet tą atkarpą nuo tunelio iki Vingio viaduko tai tiesiog būtina rekonstruoti, kas ir bus padaryta kartu su estakados statybomis.

        Comment


          #64
          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          Juda Geležinio Vilko g. rekonstrukcijos tarp Goštauto ir Čiurlionio gatvių reikalai.

          10.21 paskelbtas darbų pirkimas, pasiūlymai teikiami iki 11.29:

          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

          Gal kas netyčia tech. projektą matė?
          Tai tam pačiam lange spausk view documents ir visi projektai ten yra...

          Comment


            #65
            Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
            Kvailiausias sprendimas kuris esminiu problemu nesprendzia.
            Šis viadukas pagerina susisiekimą su...seimu. Juk dabar seimo nariai iš Kauno pusės turi važiuoti per tunelį, už jo sukti į dešinę, vėl sukti, vėl pasukti. O dabar bus - estakada į Goštauto gatvę, pravažiavus seimo pastatą, suka i dešinę ir jau vietoje.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              #66
              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Šis viadukas pagerina susisiekimą su...seimu. Juk dabar seimo nariai iš Kauno pusės turi važiuoti per tunelį, už jo sukti į dešinę, vėl sukti, vėl pasukti. O dabar bus - estakada į Goštauto gatvę, pravažiavus seimo pastatą, suka i dešinę ir jau vietoje.
              ar seimo nariai dirba, kad žmonėms būtų gerai, ar visa lietuva šokinėja, kad tik seimūnai nepervargtų, sukinėdami vairą?
              pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

              Comment


                #67
                Parašė Aleksio
                Šis viadukas pagerina susisiekimą su...seimu. Juk dabar seimo nariai iš Kauno pusės turi važiuoti per tunelį, už jo sukti į dešinę, vėl sukti, vėl pasukti. O dabar bus - estakada į Goštauto gatvę, pravažiavus seimo pastatą, suka i dešinę ir jau vietoje.
                Taigi pakalnės gatvė yra
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  #68
                  yra dar ir Žvėrynas tenai - ne vien Seimas
                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                  Comment


                    #69
                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                    yra dar ir Žvėrynas tenai - ne vien Seimas
                    Apkrauti istorinį Žvėryno tiltą - ne pati geriausia idėja.

                    Comment


                      #70
                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      Negaliu pakęst šitos nesąmoningos idėjos. Kvailystė ir pinigų švaistymas ta estakada. Kas suinteresuotas, įdomu, tuo, Seimas ar Verslo trikampis?

                      Juk tai gryniausias pinigų švaistymas ir gatvių užkimšinėjimas. Už tokius pinigus tiek daug gero galima padaryt, o čia pasirenkamas N eilės projektas.

                      Dviračių takai ir gatvių asfaltavimas turi būt prioritetas. Čia yra Zuoko promachas numeris vienas. Balsavau tikėdamas, kad dviračių takus tvarkys.
                      Negalėčiau labiau sutikti. Kas blogiausia, jog pastačius viaduką bus užkirstas kelias ateityje platinti šią gatvę bent iki 3+3, kas turėjo būt padaryta bent prieš 10 metų. Kaip gaila, kad debilai priima sprendimus.

                      Comment


                        #71
                        Būtent, ko tai gatvei reikia, tai nebent išplatinimo. Kita vertus Vakarinis aplinkkelis tam ir statomas, kad šioje gatvėje mažėtų srautas tranzito. Tiek gatvių gyvenamųjų namų gatvėse neasfaltuota, esamos prastos būklės (Laisvės prospektas, Justiniškių gatvė, Nemenčinės plentas), reikia tilto per Nerį ties Baltupiais, dviratininkai nori saugiau po miestą važinėt. Blogiausia, kad ėmė tyliai ir paskelbė konkursą.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          #72
                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Taigi pakalnės gatvė yra
                          Pakalnės gatvė gan siaura ir be to - ten posukis į kairę į Jasinskio gatvę dažnai dėl kamščių buna probleminis.
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Meier Rodyti pranešimą
                            Negalėčiau labiau sutikti. Kas blogiausia, jog pastačius viaduką bus užkirstas kelias ateityje platinti šią gatvę bent iki 3+3, kas turėjo būt padaryta bent prieš 10 metų. Kaip gaila, kad debilai priima sprendimus.
                            O tai rekonstruodami šią atkarpą jos neplatins?

                            Comment


                              #74
                              Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą
                              Tai tam pačiam lange spausk view documents ir visi projektai ten yra...
                              Nepastebėjau, ačiū
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                #75
                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                O tai rekonstruodami šią atkarpą jos neplatins?
                                Ne, planuose aiškiai matyti, jog lieka 2+2. Nors aš neekspertas, bet pagal atramų išdėstymo planą sakyčiau, jog pastačius estakadą 3+3 ten niekaip nebetilps.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Apkrauti istorinį Žvėryno tiltą - ne pati geriausia idėja.
                                  Panaikins posūkį iš Goštauto į tiltą ir baigtas kriukis.
                                  Šiaip, estakada nėra blogai. Patys pažiūrėkite kokia tuščia ta krantinė būna nuo Seimo iki Lukiškių aikštės...

                                  Comment


                                    #77
                                    Kalbant apie būtinumą, tai kur kas svarbiau estakados, ten kur tranzitinę gatvę stabdo šviesoforai, perėjos.
                                    Už tokią estakados kainą turbūt išeitų keletas viadukų Ukmergės g. arba Kalvarijų g., kur svarbu sudaryti sąlygas tranzitiniam eismui išsivaikščioti be trukdžių.
                                    Tuo tarpu ruošiamasi statyti estakadą kur net nėra sankryžos ir eismas dabar netrukdomas.

                                    Comment


                                      #78
                                      Kaip gaila, kad visi sutinka, kad ši estakada yra LABAI BLOGAS SPRENDIMAS, bet nieko negalime padaryti Tikiuosi, kad pritrūks lėšų šiam projektui...

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                        Kaip gaila, kad visi sutinka, kad ši estakada yra LABAI BLOGAS SPRENDIMAS, bet nieko negalime padaryti Tikiuosi, kad pritrūks lėšų šiam projektui...
                                        Nėra labai blogas sprendimas, tiesiog Vilniuje yra sankryžų, kur estekada daug labiau reikalinga, nekalbant apie kai kurių gatvių tragišką kelio dangą.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Tomizmas
                                          Tikrai ta estakada nėra pirmo būtinumo. Vilniuje yra tokių vietų, kur reikia spręsti kamščių problemą jau dabar, kuo greičiau. Ta Geležinio Vilko gatvės atkarpa tikrai nėra ta vieta.
                                          Manau, reikia mažinti miesto gatvėse lengvųjų automobilių kiekį, o ne taškyti pinigus laikiniems sprendimams. Ko gero niekados taip nebus, kad visi galės nusipirkę automobilius važinėtis mieste. Kadangi, dauguma žmonių negali racionaliai mąstyti per savo neišpasakytą egoizmą, reikia už juos nuspręsti, t.y., ekonominėmis priemonėmis priversti naudotis viešuoju transportu. Kodėl dauguma, kuri naudojasi VT, turi taikstytis su ta mažuma, miestų automobilistais?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X