Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tiesa, kas čia per mada užėjo stulpus dažyti juodai? Ne tamsia, kaip Kaune, o tūpai juoda spalva apdažinėta
    Gal kas galit iš Kauno parodyt, kaip ten dažoma? Va Londone irgi atrodo pilnai juodai dažoma:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	1262
Size:	1,71 MB
ID:	1969317 Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	1234
Size:	1,83 MB
ID:	1969316
    Šaltinis (source): https://www.skyscrapercity.com/threa...post-178568497


    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      Gal kas galit iš Kauno parodyt, kaip ten dažoma? Va Londone irgi atrodo pilnai juodai dažoma:

      Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	1262
Size:	1,71 MB
ID:	1969317 Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	1234
Size:	1,83 MB
ID:	1969316
      Šaltinis (source): https://www.skyscrapercity.com/threa...post-178568497

      Daug kur dabar naudoją juodą spalvą, Alytuje Jotvingių, Ulonų, Mėtų g. Tai naudojami ne tik juodi stulpai, bet ir kita ženklo pusė.



      foto iš https://alytus.lt/lt/galerija/dalini...4#lg=1&slide=8

      Comment


        * Pasitaisau, ne Londono pvz. ten, o šiaip UK šiaurės rytų.

        Dažymas tamsiai gerai ir dėl rūdžių – išlindus mažiau matysis, pvz. seni troleibusų stulpai.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą

          Gal kas galit iš Kauno parodyt, kaip ten dažoma? Va Londone irgi atrodo pilnai juodai dažoma:
          Čia daug nuotraukų:
          https://www.miestai.net/forumas/foru...17#post1908417

          Panašu kad Vilnius dažo kaip UK, ar kai kur kitur vakaruose, o Kaunas savo pilkai juodos spalvos atspalvį sugalvojo.

          Comment


            Kaune nedažo ženklų nugarėlių. Vilniuj, atrodo, dažo, kaip ir Alytuj.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Kaune kelio ženklų atramos ir nugarėlės šviesiai pilkos. Tamsiai pilki tik apšvietimo stulpai. Kai kurie dažyti stulpai atrodo pabalę, įgavę šviesesnius pilkos spalvos atspalvius, spalva primena daiktų apneštų dulkėmis (pvz. viena pirmųjų tamsiai dažytų stulpų gatvė Krėvės pr. Kaunas). Tai matyt iš to mokydamiesi neseniai teko matyti (Kovo 11-osios g. ties Girstupiu), kaip dažo keliais sluoksniais, baltai, mėlynai (!), po to tamsiai pilkai.

              Man asmeniškai nėra didelio skirtumo, juoda ar tamsiai pilka. Netgi labai netrukdo, kad ženklų atramos šviesiai pilkos, nebent jei parareliai stulpo būtų įrengta ženklo atrama (kai prie stulpo kabinamas didelis ženklas su papildomom atramom), arba kokioj nors reprezentacinėje vietoje kaip Alytuje. Kauno centre ženklų atramos galėtų būti juodos, kitur galima ir įvairiai, didelio skirtumo nebus.
              Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.19, 16:28.

              Comment


                Atkeliu iš temos Lidl plėtra Lietuvoje
                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Ei, Lidl vadybininkai, kurie čia skaitot, atkreipkit dėmesį į ženklus paskutinėje foto. Vairuotojams sakoma, jog gali nuskint dviratį ir atsakomybė negresia, nors pagal bendrines KET ten privalės vis tiek praleidinėt dviračius. Ne tik (tik sviestinius) kruasanus pradėjot šaldyt, bet ir ženklų nesugebat sudėt. Įspėjamoji kombinacija turėtų būti skirta tik pervažose, kur nėra dviračių pirmumo, pvz. Žvėryne:

                Jei ne visiški medžiai esat, tai pakeiskit. Dėl ažūrinių trinkelių, manau, geriau jau būtų jos važiuojamojoje dalyje nei parkinge, nes variklio tepalai daugiausiai tekės būtent mašinai stovint, o ne pravažiuojant. Gersis į grundinius vandenis.
                Vairuotojams skinti dviračių negalima, nuo atsakomybės atleidimo nebus.
                Esminiai punktai iš Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių:
                72. Ženklas Nr. 129 „Sankirta su dviračių taku“ turi būti įrengiamas prieš ne sankryžoje esantį kelio ir dviračių tako, pažymėto ženklu Nr. 411, susikirtimą. Ženklas taip pat įrengiamas prieš ne sankryžoje kelią kertantį taką, pažymėtą ženklu Nr. 413, jeigu neįrengiami ženklai Nr. 533 ir 534.
                96. Ženklas Nr. 203 „Duoti kelią“ turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą su keliu, kuris pažymėtas ženklais Nr. 201, 108–110. Ženklas taip pat gali būti įrengiamas ir prieš kitas sankryžas, kai pirmenybė važiuoti per sankryžą yra suteikiama kertamame kelyje.
                96.1. Ženklo Nr. 203 leidžiama neįrengti įvažiavimo į kelią iš šalia esančių teritorijų vietose ir keliuose be dangos, kai jie kerta kelią su danga.

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Atkeliu iš temos Lidl plėtra Lietuvoje

                  Vairuotojams skinti dviračių negalima, nuo atsakomybės atleidimo nebus.
                  Esminiai punktai iš Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių:
                  Irgi patvirtina, jog 203 yra statomas tik sankryžose. Gaila kad mano atsakymas ir jūsų atsidūrė skirtingose temose...

                  Comment


                    Taigi, paaiškėjus, jog ten jau ir taip sankryža, tai privalėjo įrengti 203 Duoti kelią, nes ten dvirčių pirmumas. Vairuotojai dabar klaidinami tik su įspėjamuoju ženklu, todėl drasiau kirs dviračių trajektoriją, nes jiems daromos prielaidos, kad jų pirmumas. Sankryža prasideda iškarto už 507 ženklo ir apima dešinėje (už medžių) esantį susikirtimą su dviračių ir pėsčiųjų taku:

                    Click image for larger version

Name:	8.png
Views:	964
Size:	42,7 kB
ID:	1969750 Click image for larger version

Name:	7_IMG_20220410_155708.jpg
Views:	986
Size:	1,53 MB
ID:	1969751

                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Vairuotojams skinti dviračių negalima, nuo atsakomybės atleidimo nebus.
                    Sutinku. Pasipiktinimas tuo, jog nuo to dviratininkų kaulai greičiau nesugis.


                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Taigi, paaiškėjus, jog ten jau ir taip sankryža, tai privalėjo įrengti 203 Duoti kelią, nes ten dvirčių pirmumas. Vairuotojai dabar klaidinami tik su įspėjamuoju ženklu, todėl drasiau kirs dviračių trajektoriją, nes jiems daromos prielaidos, kad jų pirmumas. Sankryža prasideda iškarto už 507 ženklo ir apima dešinėje (už medžių) esantį susikirtimą su dviračių ir pėsčiųjų taku:
                      Nebūtinai sankryža. Iš tų pačių Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių:
                      160. Ženklas Nr. 507 „Eismo kryptys sankryžoje“ naudojamas juostų skaičiui ir kryptims, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena juosta, nurodyti sankryžose arba įvažiavimų į šalia kelio esančias teritorijas vietose. Ženklas turi būti įrengiamas virš važiuojamosios dalies ne didesniu kaip 40 m atstumu prieš sankryžą ar įvažiavimo į šalia esančią teritoriją vietą. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi tris arba daugiau eismo juostų, ženklas turi būti pakartojamas 80–150 m atstumu prieš sankryžą. Prireikus ženklas Nr. 507 gali būti pakartojamas ir kitais atvejais.
                      Beje, kokios kategorijos ši gatvė? A ar B? Panašiau į B. Apie greitėjimo/lėtėjimo juostas buvau pasisakęs kitoje temoje, šiuo atveju taip pat manau, kad lėtėjimo juosta yra nereikalinga.

                      Dar papildau. Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme yra apibrėžta, kas yra sankryža. Mūsų nagrinėjama vieta neatitinka įstatyme apibrėžtos sankryžos sąvokos:
                      Sankryža – kelių kirtimosi, jungimosi arba atsišakojimo viename lygyje vieta, įskaitant atvirus plotus, kuriuos sudaro kelių susikirtimai, susijungimai arba atsišakojimai. Sankryžomis nelaikomos vietos, kur išvažiuojama iš kelio į esančias šalia jo teritorijas arba įvažiuojama į kelią iš šalia jo esančių teritorijų. Sankryža yra reguliuojama, jeigu eismą joje reguliuoja šviesoforai arba reguliuotojas. Skirtingo lygio sankryžos yra tos, kuriose keliai jungiasi ne viename aukštyje ir yra nuovažos, kuriomis eismas vyksta nuo vieno kelio prie kito.
                      Paskutinis taisė Briedis; 2022.05.21, 18:08.

                      Comment


                        Tai 507 nereiškia kad mes turime sankryžą? siužetas tirštėja...

                        Comment


                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-yra-per-daug

                          Parlamentaras prašo peržiūrėti kelio ženklų įrengimo taisykles: užkliuvo, kad jų yra per daug

                          Beje tam LRT straipsnyje pabrėžtinai vaizduojama vieno konkretaus kelio ženklo (nr. 5XX) fotonuotrauka. Spėkite kokio?

                          Comment


                            Iš Masiulio retai išgirsi kažką protingo, bet ženklų kabinimas vien tik dėl lėšų įsisavinimo tikrai turi kažkada baigtis.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Iš Masiulio retai išgirsi kažką protingo, bet ženklų kabinimas vien tik dėl lėšų įsisavinimo tikrai turi kažkada baigtis.
                              Daugiau informacinių 604-608 ženklų vietoj krūvos 507 ir kartais net keistose vietose atsirandančių juostos pradžia iš dešinės/kairės.

                              Pvz. ženklus 604 įrengti kaip 507, tik dar nurodyti kryptis. Vienas didelis ženklas vietoj 2-3 mažiukų netvarkingai uždengiančių vienas kitą.

                              Comment


                                Apskritai, jei gatve važiuoti ar sankryžoje manevruoti neužtenka intuityvių, basic KET skillsų, o būtina gatvę apkabinėti milijonu ženklų - reikia tvarkyti gatvę ir sankryžą.

                                Šią savaitę reziduoju LT pajūry ir nemažai teko sukiotis Klaipėdoje. Tai ojojoi, bauda baudužė tie jos 10 eismo juostų prospektai.
                                Paskutinis taisė Tomas; 2022.07.30, 10:51.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Kažkas paženklino "ne tą" sankryžą, Gerai, kad po nusiskundimų pasitaisė

                                  Kas vyksta Kaune / Delfi.lt 2023.02.27
                                  Kaunietį iš vėžių išmušė pastatytas ženklas: kaip grįžti namo?
                                  P. Lukšio gatvės rekonstrukcija toliau kelia aistras, gyventojai baiminasi, jog nebeliks galimybės patogiai grįžti namo dėl naujai sudėtų kelio ženklų. Savivaldybė ramina, kad nepatogumų nekils, o situacija jau sutvarkyta. (...)
                                  „Norėčiau sužinoti, kodėl nebegalima sukti iš P. Lukšio gatvės (atvažiuojant nuo Savanorių pr.) į kairę į Muravos gatvę? Kaip žmonėms patekti į namus, kur apsisukti tinkama saugi vieta numatyta? Apsisukimui nepritaikyta, ir net draudžiama tą daryti pagal ženklus, artimiausioje P. Lukšio g ir V. Landsbergio Žemkalnio g. sankryžoje? Tai kas čia per patobulinimai?

                                  Situaciją pakomentavo Kauno savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius. „P. Lukšio g. ir Muravos g. sankryžoje kairysis posūkis į Muravos g. yra numatytas. Nuotraukoje matomas kelio ženklas „Eismo kryptys sankryžoje“, skirtas kitos sankryžos reguliavimui, jau perkeltas“, – paaiškino jis.

                                  https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=92670271

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Kažkas paženklino "ne tą" sankryžą, Gerai, kad po nusiskundimų pasitaisė

                                    Kas vyksta Kaune / Delfi.lt 2023.02.27
                                    Kaunietį iš vėžių išmušė pastatytas ženklas: kaip grįžti namo?
                                    Atkreipiau ir aš dėmesį. Taip ir supratau, kad ženklas skirtas šviesoforinei sankryžai, bet dauguma nesupras, nes ženklas naudojamas ir žymėti įvažiavimams į teritorijas, ne tik kitus kelius, gatves.

                                    Realiai, nereikia iš vis tokio ženklo, kai sankryžoje nėra atsirandančių atskirų juostų ar sudėtingų konfigūracijų.

                                    Teoriškai, logiška būtų tiesiog pažymėti, kad už 100 metrų į dešinę Landsbergio-Žemkalnio gatvė.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2023.03.01, 02:40.

                                    Comment


                                      Kelio ženklų miškas – isterija ar būtinybė?
                                      https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...tinybe-1121422
                                      Prie pat Klaipėdos esantys Jakai gali patekti į rekordų knygą. Centrinėje 1,7 kilometro ilgio Jubiliejaus gatvėje kelininkai sustatė dvi dešimtis kelio ženklų, žyminčių pagrindinį kelią. Gyventojai kelia klausimą, ar tikrai tai užtikrina eismo saugumą? Gal geriau čia būtų įrengti apšvietimą arba pėsčiųjų ir dviračių taką?
                                      Prieš:


                                      Po:


                                      Prieš:


                                      Po:

                                      Comment


                                        Kažin debilumas dabar yra privaloma sąlyga norint įsidarbinti kelininku?
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Idėja buvo sudėti gatvių pavadinimų lenteles su ženklu Pagrindinis kelias.

                                          Pastaruoju metu pradedu abejoti būtinybe visur ženklint gatves Pagrindinis kelias. Automatiškai turime ženklų mišką ir neaišku ar tai gerina saugumą.
                                          Netgi darko mūsų gyvenvietes tokia ženklų gausa, kurių niekas neskaito.

                                          Vis tik pasakysiu LAKD'o atžvilgiu ereziją, bet ženklų turi būti minimaliai. Tik tiek, kiek reikia, ir kad esami ženklai būtų kiek įmanoma matomesni.

                                          ---
                                          Iš straipsnio įdomiausia vieta:
                                          Ženklai sustatyti tinkamai, atsižvelgiant į visas sankryžas, pažymėtas ženklais Nr. 203 „Duoti kelią“. Jei tokio ženklo nuovažoje nebūtų, tokia nuovaža nėra laikoma sankryža, ir kelio ženklai gyvenvietėje Nr. 201 „Pagrindinis kelias“ nėra statomi“, – reziumavo A. Šmitas. Ženklas „Pagrindinis kelias“ reiškia kelią, kuriame suteikta pirmenybė važiuoti per nereguliuojamas sankryžas. Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės apibrėžia tokių ženklų įrengimą taip: „Ženklas Nr. 201 „Pagrindinis kelias“ turi būti įrengiamas kelyje, kuriame suteikiama pirmenybė važiuoti per nereguliuojamą sankryžą. Ženklas Nr. 201 gyvenvietėje įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo. Jeigu ženklą nurodytu atstumu įrengti sudėtinga, leidžiama ženklą įrengti iki 50 m atstumu.“ Kitaip tariant, gyvenvietėje prieš kiekvieną esančią nuovažą, kuri pažymėta ženklais 203 „Duoti kelią“, turi stovėti ženklas Nr. 201 „Pagrindinis kelias“ 15 m iki susikirtimo. Iš abiejų pusių
                                          Reiktų permąstyt tikrai kaip reglamentuoti sankryžą.
                                          Pvz. gyvenvietėse, kur vieno lygio sankryžos
                                          užtektų sankryžą reglamentuoti kur yra tik ženklas Duoti kelią.
                                          Pagrindinis kelias būtų įrengiamas kur gatvių pločiai panašūs/sutampa, t.y. visokios šalutinės gatvelės, kur tikrai neaišku.
                                          Arba situacijos, kai važ. dalis siauresnė pagrindiniam negu šalutiniam (kas gali retai pasitaikyti).

                                          Dar yra visokios greitėjimo juostos, čia jau vis tik linkčiau, kad tai vienareikšmės sankryžos (pirmumas iš dešinės).
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.15, 11:37.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X