Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Grinda dalinosi:


    Comment


      nušienautų šlaitų žolė... ot naujiena pasakyta, juk taip buvo visada, o dabar dar beria mulčiaus tokius kiekius, kad per lietų jį neša kanalizacijon.

      Comment


        Rašė, kad VA buvo nemaža nuošliauža, kuri užkimšo viską.

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          nušienautų šlaitų žolė... ot naujiena pasakyta, juk taip buvo visada, o dabar dar beria mulčiaus tokius kiekius, kad per lietų jį neša kanalizacijon.
          Nesurenka nušienautos žolės. Iki liūties daug kur ant dvriačių takų ir šaligatvių pasiskleidę buvo. Ne pats geriausias variantas saugumo požiūriu.

          Comment


            Kaip į cirką atvažiavau pažiūrėti, nereikėjo net ilgai laukt - su kiekvienu žaliu šviesoforu tos pačios situacijos.

            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Štai dar vienas

              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                mda. Kad bus kitaip, tikėtis net neverta. Čia net fizinis atskyrimas negelbėtų.

                Comment


                  Kaip tik šiom dienom teko ten važiuoti, nuo Ozo į GV. Taip ir likau nesupratęs, ar čia reikia iš anksto persirikiuoti į A juostą, ar tik ant viaduko šokti iš 2 juostos į greitėjimo/lėtėjimo juostą. Plius prisideda įsukantys iš GV į Ozo g., su kuriais reikia prasikeisti. Pavojinga vieta.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    mda. Kad bus kitaip, tikėtis net neverta. Čia net fizinis atskyrimas negelbėtų.
                    Ten įsivaizduoju gana paprastą sprendimą.

                    Tiek išsukantys į 1, tiek išsukantys į 2 išvažiavimą rikiuojasi į pirmą juostą. A juostos tam ruože nereikia. Nuo likusių kairinių juostų atskiriama fiziniu atskyrimu.

                    Tai yra V. Europos praktika dobilams, kai dobilo lapus jungia jungiamasis kelias. Šiuo atveju jungtų jungiamoji juosta.

                    Man tai panašu į eksperimentą, kurio naudojimą reikės peržiūrėti, kad gal reikėtų taikyti labiau klasikinius sprendimus, necicackinti su tom A juostom keistose vietose.

                    Ar yra prieštaraujančių mano mintims?

                    Comment


                      Pilnai sutinku kad rikiuotis reiktu išanksto i A juosta, o poto tik i lėtėjimo/greitiejimo juosta. Šaut per dvi juostas kad nusukt visiška nesamone. A juosta dar gali stebet per veidrodeli, o kas vyksta lėtėjimo/greitiejimo juostoje jau reikia sukt galva kas tokiame trafike labai pavojinga.
                      ​​​

                      Comment


                        Čia yra eilinis Vilniaus plano feilas projektavimo stadijoje, kai susikoncentruojama tik į vieną užduoties punktą, šiuo atveju A juostą. A juosta padaryta, o kas aplink... sukites kaip norit

                        Comment


                          Na, ant Akropolio tilto stovi kamera nusukta būtent į ten, tad manyčiau, kad analizuos ir vertins kaip tobulinti ir ar nusistovės įpročiai
                          Paskutinis taisė Riedis; 2022.09.23, 21:51.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Klausimas, kam ta kamera tiksliai priklauso. Bent jau prie bendros eismo kamerų sistemos judu.lt ji nėra prijungta.

                            Comment


                              Prieš metus ten jos nebuvo (pagal google maps), apsaugai vargu ar svarbu stebėti Ozo g., kai jie kitus išvažiavimus jau seniausiai akivaizdžiai stebi.

                              Nenustebčiau jei tokia praktika yra jau kurį laiką, jeigu tereikia prijungti prie stulpo elektros kamerą ir saugyklą. O jeigu ne, tai neįsivaizduoju kaip daugiau vertintų eismo pokyčius pakliūnančius ne į esamų kamerų aprėptis - momentiniais tyrimais? Paliekam kol kas pasiskųs, kad blogai?
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Štai dar vienas

                                Apgalėtina, ant tiek durnai padaryta... Nei saugus nei darnus judėjimas. Priverstas rikiuotis iš karto per dvi juostas.


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Na, ant Akropolio tilto stovi kamera nusukta būtent į ten, tad manyčiau, kad analizuos ir vertins kaip tobulinti ir ar nusistovės įpročiai
                                Čia jau prieš darant viskas aišku turėjo būti, kaip žiūrėti į projektą ir nesuprasti kaip vyks eismas? Man ne specialistui aišku būtų. O čia matai padaryti nesąmonę ir paskui stebėti su kamera kaip viskas vyksta, ir vėl perdarinėti? Visiškas bardakas, kuo toliau tuo daugiau aš nebesuprantu kas ten tokie dirba...

                                Comment


                                  Panaikintų kairį posūkį link Ozo PC ir dalis kvailystės išsispręstų. Ten juk galima nuvažiuoti ir dešiniu posūkiu tiesiai iš GV.

                                  Comment


                                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                    Panaikintų kairį posūkį link Ozo PC ir dalis kvailystės išsispręstų. Ten juk galima nuvažiuoti ir dešiniu posūkiu tiesiai iš GV.
                                    Jei neklystu, šiaurinėj pusėj irgi tokia pati tvarka turėtų nusimatyti. Kažkoks sprendimas ir ten būtų reikalingas? Gal nereikalingas dobilo lapas nuo G.V. gatvės į Akropolį?

                                    Tikrai sutinku, kad ten pilnas paprastas dobilas yra nesąmonė.
                                    Jei vis tik paliekam A juostą, nerengiam jungiamųjų kelių, geriau iš vis panaikinti dalį esamų jungčių.

                                    Comment


                                      Laukia porą sunkių savaičių važinėjantiems Ukmergės gatve.

                                      BNS 2022.10.06
                                      Eismo apribojimai Ukmergės gatvėje
                                      Remonto darbai Ukmergės gatvėje, prie sankryžos su Perkūnkiemio ir A. Vienažindžio gatvėmis (miesto centro kryptimi), pradedami šeštadienį ir bus vykdomi iki spalio 25 dienos.

                                      Numatyta rekonstruoti šilumos, nuotekų ir lietaus vandens surinkimo tinklus, sutvarkyti pirmos eismo juostos dangą, perkelti viešojo transporto sustojimo vietą.

                                      Darbų metu Ukmergės gatvės atkarpoje nuo Vakarinio aplinkkelio iki Perkūnkiemio gatvės bus uždarytas eismas pirma ir antra eismo juostomis. Iš trečios eismo juostos bus leidžiama važiuoti tiesiai ir į dešinę (į Perkūnkiemio gatvę), iš ketvirtos – tik tiesiai (draudžiamas posūkis į kairę).

                                      Norint įvažiuoti į A. Vienažindžio gatvę, vairuotojai bus nukreipiami apylanka, apsisukant Ukmergės, Gabijos ir S. Nėries gatvių sankryžoje.

                                      Dėl galimų spūsčių, vairuotojams rekomenduojama rinktis alternatyvius maršrutus Vakariniu aplinkkeliu.

                                      https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...ojimai-1098043

                                      Comment


                                        Net straipsniai apie kamsčius.
                                        Trečiadienio rytas vilniečiams tapo kantrybės išbandymu: „šiandien miestas stovi iš visų pusių“
                                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-is-visu-pusiu
                                        Tikėtina, kad dėl subjurusio oro daugiau vilniečių nusprendė persėsti į automobilius, todėl susidarė spūstys. <...> „Liepkalnis link Savanorių. 40 minučių vos judam, rinkitės kitą kelią, kas tik galit“, – rašė vienas vairuotojas.

                                        Fiksuotos 5 grūstys, kurioms padėjo susiformuoti sistemų užfiksuoti du eismo įvykiai. <...> Sostinės gatvėse atliekama 18 kelio darbų ir įvesti 9 eismo ribojimai.

                                        Iš skirtingose miesto dalyse įrengtų vaizdo stebėjimo kamerų matyti, jog spūstys susiformavusios Kudirkos, Pamėnkalnio, Kalvarijų, Žalgirio, Kareivių, Ozo, Žirmūnų, Geležinio Vilko, Olandų gatvėse, taip pat Laisvės, Konstitucijos, Savanorių prospektuose.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Čia gal ne tiek apie kamščius (nors ir susiję), kiek apie keistą eismo organizavimą ir pačių vairuotojų, bandančių įvažiuoti į Panorama PC parkingą, elgesį Narbuto/Saltoniškių sankryžoje.

                                          Ar gali forumo vairuotojistai paaiškinti, kodėl dauguma vairuotojų, važiuojančių Narbuto gatve nuo Pedagoginio žiedo (taip pat ir iš priešingos pusės nuo Pilaitės), taip pat iš Saltoniškių g. nuo tikrojo Žvėryno pusės, žūtbūtinai stengiasi į Panoramos PC įvažiuoti būtent pro Saltoniškių g. įvažiavimą? Ten kyla nuolatiniai konfliktai ir juostų blokavimai dėl sukančių kairėn į parkingą, kur reikia kirsti dvi priešpriešines juostas, plius dviračių taką. Taip pat dažnai blokuojama pirma Saltoniškių g. juosta, nes ten sustoja ir į antrą juostą bando patekti sukantys į jau minėtą Saltoniškių g. įvažiavimą į Panoramą. Kyla nuolatiniai konfliktai, vieni kitiems pypsina ir gaunasi Bangladešas.

                                          Iliustracija, ką turiu omeny (šauktukai, kur dažniausiai kyla konfliktinės situacijos):


                                          Vaizdas sukant dešinėn į Saltoiniškių g. iš narbuto g., važiuojant nuo Pedagoginio žiedo pusės. Raudonai apibrėžtas Volvo yra tipinėje vietoje, kur užblokuojama pirma juosta ir sukantys į dešinę nebegali pravažiuoti. Juostą toje vietoje paprastai užblokuoja norintys sukti į Panoramos parkingą ir bandydami persirikiuoti į jau pilną antrą juostą tiesiog stovi ir laukia pirmoje juostoje


                                          Vietoj to galėtų tiesiog ramiai be jokio streso ir konfliktų įvažiuoti pro Narbuto g. įvažiavimą. Būtent taip yra patogiausia važiuoti į Panoramos PC parkingą kaip minimum nuo Pedagoginio žiedo pusės ir Saltoniškių g. nuo tikrojo Žvėryno pusės ir aš pats visada būtent taip ten važiuoju be jokių trukdžių. Dėl krypties nuo Narbuto kalno nesu iki galo tikras, bet turbūt irgi patogiau padarant U turn sankryžoje, kur tai daryti leidžiama


                                          Ar gali kas paaiškinti, kodėl taip žmonės elgiasi? Čia kažkokios labai specifinės panetkės iš serijos, kad "tik gaidžiai važiuoja 5 metrais toliau"? Ar žmonės tiesiog ant tiek buki, kad nesupranta, jog už kelių metrų gali ramiai ir be streso įvažiuoti į parkingą su niekuo nekonfliktuodami, neblokuodami eismo kitiems ir nelaukdami kol juos kas nors praleis?
                                          Paskutinis taisė John; 2023.02.05, 13:38.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X