Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nelinksma tema, bet:

    Didžiulė avarija Vilniuje: sudaužyta dešimtys automobilių, tarp sužeistųjų – vaikas

    http://www.delfi.lt/news/daily/crime...#ixzz3KOBNVD53

    Pilna info matyt bus rytoj. Bet kol kas tai atrodo viena didesnių avarijų Vilniaus transporto istorijoje.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      /\
      Nežinau kaip jus bet aš kuo toliau tuo labiau įsitikinu kad prie kiek vienos muitines iš rytų puses turėtu atsirasti papildomas mini tech. apžiūros centras, tam kad kilus rimtoms abejonėms dėl buklės ji galima butu patikrinti. juolab kad Vokietijoj taip kaip ir įprasta praktika.
      Iš patirties galiu pasakyti kad 70% visų autotransporto įmonių parkas į reisą išvykstą palydimas žodžiais "ai gal dar atlaikys".

      Comment


        Kažkaip tokio dar nesu matęs - vakar popiet Ukmergės g. kamštis nuo posūkio į Tarandę iki Perkūnkiemio.

        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Kažkaip tokio dar nesu matęs - vakar popiet Ukmergės g. kamštis nuo posūkio į Tarandę iki Perkūnkiemio.

          Atvaizdas
          oi, tokie kamščiai čia vos ne kiekvieną rytą, o kartais ir po pietų. Kemša Big'o sankryža pagrinde.

          Comment


            Kad būna ryte, tai neabejoju, bet kad popiet...
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Kažkada vakare dėl avarijos ten yra tekę stovėt vos ne nuo Bukiškio sankryžos iki BIG'o sankryžos.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Važiuoju pro ten kiekvieną rytą ir vakarą darbo dienomis. Rytais niekada jokių kamščių nebūna, paprastas intensyvus eismas. Vakarais tokių rimtesnių, kaip tą dieną, pasitaiko retokai. Dažniausiai šiek tiek pasikemša prieš Perkūnkiemio sankryžą.

                Comment


                  Rytais kartais būna. Retai, bet visgi būna rytais kamštis nuo posūkio į Tarandę ir neaišku dėl ko... Gal sutrinka šviesoforų ciklai ties Perkūnkiemiu ir ties BIGu?..

                  Comment


                    Jeigu kamščiu vadinat lėtėjimo juostą/posūkį į kairę, tai taip, ten būna koks 20 mašinų, bet tik į Perkūnkiemį, bet važiuojantiems tiesiai, Panevėžio link, tos mašinos visiškai netrukdo pravažiuoti per vieną ciklą, nes laisvos būna tiek pirma, tiek beveik visa antra juosta. Ilgiausiai prie Mėnulio šviesoforo esu stovėjęs porą minučių.

                    Comment


                      Parašė =GB= Rodyti pranešimą
                      Jeigu kamščiu vadinat lėtėjimo juostą/posūkį į kairę, tai taip, ten būna koks 20 mašinų, bet tik į Perkūnkiemį, bet važiuojantiems tiesiai, Panevėžio link, tos mašinos visiškai netrukdo pravažiuoti per vieną ciklą, nes laisvos būna tiek pirma, tiek beveik visa antra juosta. Ilgiausiai prie Mėnulio šviesoforo esu stovėjęs porą minučių.
                      Lyg ir aiškiai parašiau, kad RETAI, bet būna kamščiai rytais nuo įvažiavimo į Tarandę iki Perkūnkiemio ir BIG'o sankryžų, tai čia turėjau galvoje įvažiavimą į Vilnių, o ne išvažiavimą...

                      Comment


                        Savivaldybė išpaišė sankryžas "geltonu koriu" - atseit negalima įvažiuoti į sankryžą, kol nejuda srautas. Idėja nevykus nes:
                        1. Nesimato papildomos juostos sunkantiems kairėn.
                        2. Prasti dažai ir Konstitucijos-Kalvarijų jau nusitrynė

                        Comment


                          Sostinės gatvėse – naujos saugaus eismo priemonės



                          Pirmiausiai Vilniaus miesto savivaldybė pradėjo ženklinti sankryžas, kuriose vairuotojai dažniausiai pažeidžia Kelių eismo taisykles. Jau paženklinta Kalvarijų g. – Konstitucijos pr. sankryža. Iki rugsėjo 1 d. planuojama paženklinti dar šešias: Kalvarijų – Kareivių – Ozo gatvių sankryžą, Žirmūnų – Kareivių gatvių sankryžą, Laisvės pr. – Rygos g. sankryžą, Kalvarijų g. – A. Juozapavičiaus g. sankryžą, Švitrigailos – J. Basanavičiaus gatvių sankryžą ir Savanorių pr. – Žemaitės g. sankryžą.

                          Comment


                            Visose minėtose sankryžose lankausi dažnai - taip eismo ten daug, bet nepastebėjau, kad būtų stovima jau pačioje sankryžoje (nebent Kalvarijų g. – Konstitucijos pr.), užtai J. Tumo-Vaižganto g. – Lukiškių g. sankryžoje piko metu kairys posūkis į Lukiškių gatvę būna gerokai apkrautas, nuo upės atsukę troleibusai nebegali net aplenkti išsikišusių į sankryžą automobilių

                            Comment


                              Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                              Visose minėtose sankryžose lankausi dažnai - taip eismo ten daug, bet nepastebėjau, kad būtų stovima jau pačioje sankryžoje (nebent Kalvarijų g. – Konstitucijos pr.), užtai J. Tumo-Vaižganto g. – Lukiškių g. sankryžoje piko metu kairys posūkis į Lukiškių gatvę būna gerokai apkrautas, nuo upės atsukę troleibusai nebegali net aplenkti išsikišusių į sankryžą automobilių
                              Reikia pažymėti problemų registre, jie žada plėsti žymimų sankryžų sąrašą po rugsėjo 1 d. (po to, kai sužymės čia paminėtas).

                              Comment


                                Naujovė Vilniaus sankryžose: užtruks priprasti

                                Yra foto galerija iš kitų sankryžų.

                                Comment


                                  Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                                  Visose minėtose sankryžose lankausi dažnai - taip eismo ten daug, bet nepastebėjau, kad būtų stovima jau pačioje sankryžoje (nebent Kalvarijų g. – Konstitucijos pr.), užtai J. Tumo-Vaižganto g. – Lukiškių g. sankryžoje piko metu kairys posūkis į Lukiškių gatvę būna gerokai apkrautas, nuo upės atsukę troleibusai nebegali net aplenkti išsikišusių į sankryžą automobilių
                                  A. Juozapavičiaus ir Kalvarijų g. sankryža pastoviai užkišta.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Naujas sankryžų ženklinimas Vilniuje pasiteisino

                                    Pasak Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjo Tomo Kamaičio, artimiausiu metu bus paženklintos dar 7 Vilniaus sankryžos, kuriose siekiama pagerinti eismo pralaidumą: Geležinio Vilko g. ir Ukmergės g. sankryža; Žygimantų g. ir Vilniaus g. sankryža; Justiniškių g. ir Rygos g. sankryža; Rygos g. ir Taikos g. sankryža; Kalvarijų g., Žvejų g. ir Upės g. sankryža; T. Narbuto g. ir Saltoniškių g. sankryža; Kareivių ir Verkių g. sankryža.

                                    Comment


                                      Visiška nesamonė. Geležiniame vilke žmonės suka trimis juostomis. Metras du į šoną - avarija. Labai svarbu, kad matytųsi papildomos juostos (pagal KET "1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą keliuose, kurie pagal eismo sąlygas nepriskiriami automagistralėms, greitkeliams ir magistraliniams keliams. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.").

                                      Dabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.

                                      Be to, sankryža nebūna blokuojama dėl viaduko ir to poreikio išvis nėra.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Visiška nesamonė. Geležiniame vilke žmonės suka trimis juostomis. Metras du į šoną - avarija. Labai svarbu, kad matytųsi papildomos juostos (pagal KET "1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą keliuose, kurie pagal eismo sąlygas nepriskiriami automagistralėms, greitkeliams ir magistraliniams keliams. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.").

                                        Dabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.

                                        Be to, sankryža nebūna blokuojama dėl viaduko ir to poreikio išvis nėra.
                                        Pati idėja absurdiška, lyg dabar leidžiama įvažiuoti į sankryžą neįsitikinus, kad neužtversi kelio. Bandymas parodyti, kad kažkas daroma.
                                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                        Comment


                                          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                          Pati idėja absurdiška, lyg dabar leidžiama įvažiuoti į sankryžą neįsitikinus, kad neužtversi kelio. Bandymas parodyti, kad kažkas daroma.
                                          Čia tas pats, kas kelio ženklo pastatymas. Tarsi visi ir taip žino taisykles, bet kelio ženklai primena ir informuoja. Tas pats yra su absoliučiai visu kelio horizontaliuoju žymėjimu. Tarsi žinai, kur yra stotelė, bet vis tiek ji yra pažymima. Tarsi žinai, kad kelias turi 3 juostas, bet jos vis tiek pažymimos.

                                          O šitas žymėjimas veikia. Pats ne kartą įsitikinau, kad kur anksčiau buvo pastoviai sustojama sankryžose - ten yra sumažėję tokių atvejų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X