Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[BY] Baltarusijos keliai
Collapse
X
-
Baltarusija man tokia neigiama egzotika su įdomiais šviesoforais. Ačiū už infoParašė Riedis Rodyti pranešimą
Šįkart specialiai progomis stebėjau kaip valdomos sankryžos, tai pamačiau fenomenalių pavyzdžių: tarkim išilgai eisiantiems pėstiesiems žalias uždegamas keliom sekundėm vėliau nei pagrindinis žalias automobiliams be sekcijų. Kad pėstieji sudvejotų žengti į judrią sankryžą
Taip pat pilna vakariniu bei nakties metu geltonai mirksinčių šviesoforų.
Jei yra daugiau foto ar net video, pasidalinkit palyginimui su mūsų sistema.
Komentuoti:
-
Intuityvu, kai pripratęs prie tarybinių KET ir reikia persiorientuoti į pasaulyje įprastus šviesoforo signalus. Sunku, kai esi pripratęs, kad nedeganti rodyklė kažką draudžia.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Kad atvirkščiai viskas paprasta ir suprantama, dega rodykle - važiuoji, nedega stovi. O ne tai kad privažiaves dar turi nagrineti kokios ten kombinacijos dega, ar ten pagrindinis blinas paprastas ar stebuklingas. Už tai kad Baltarusijoj su šia tema gaunasi intuityvu dedu jiems pliusa.
Beje, pagal foto matosi, kad papildoma sekcija greičiausiai degė su raudonu ir lieka toliau degti su žaliu. Žodžiu, nepertraukiamai. Pirmoje foto dega raudonas signalas pėstiesiems, nors posūkis į dešinę leidžiamas. Antroje jau žalias ir pėstiesiems. O tai reiškia, kad pėsčiajam nesuteikiama galimybė laisvai įžengti į pėsčiųjų perėją. Automobiliai suka be sustojimo.
Komentuoti:
-
Kad atvirkščiai viskas paprasta ir suprantama, dega rodykle - važiuoji, nedega stovi. O ne tai kad privažiaves dar turi nagrineti kokios ten kombinacijos dega, ar ten pagrindinis blinas paprastas ar stebuklingas. Už tai kad Baltarusijoj su šia tema gaunasi intuityvu dedu jiems pliusa.Parašė dsanto Rodyti pranešimąsignalų valdymą padarė dar sudėtingesnį
Komentuoti:
-
Baltarusija suprato, kad tarybinis KET punktas, draudžiantis važiuoti papildomos sekcijos kryptimi, kol ji neįjungta, yra ydingas, nes neleidžia kartu naudoti ir apsaugoto, ir neapsaugoto posūkio. Tačiau vietoje to, kad šio punkto atsisakytų, signalų valdymą padarė dar sudėtingesnį. Tokie šviesoforai, beje, pradėti naudoti ir Rusijoje.Parašė Riedis Rodyti pranešimąBaltarusija, Minskas. Šviesoforų įrengimo tvarka.
Kitaip nei pas mus, ten kartu su papildoma sekcija gali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas išilgai. Tuo pačiu vietomis tai pabrėžiama gan unikalia sekcija su žmogeliuku (mirksinti).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Baltarusija, Minskas. Šviesoforų įrengimo tvarka.
Kitaip nei pas mus, ten kartu su papildoma sekcija gali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas išilgai. Tuo pačiu vietomis tai pabrėžiama gan unikalia sekcija su žmogeliuku (mirksinti).
Paskutinis taisė Romas; 2020.02.15, 21:06. Priežastis: Kopija iš temos "Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
SB.by 2020.01.29
Baltarusijoje vasarą prasidės kelio M-7 Minskas–Vilnius rekonstrukcija
— Самый главный проект этого года — реконструкция дороги М-7 Минск — Вильнюс и пункта пропуска «Каменный Лог». Средства на его реализацию выделил Европейский инвестиционный банк. Работы на этом объекте начнутся летом, завершить его мы должны до 1 мая 2021 года. Запланирована полная модернизация этой дороги, поэтому водителей ожидают некоторые неудобства. Транзитный грузовой транспорт планируем вывести на объездные дороги, предложим несколько маршрутов. Легковому транспорту тоже будем предлагать маршруты объезда, но и по М-7 они смогут проехать: дорога будет перекрываться частями. Основные работы на магистрали мы сделаем уже в этом году, а последние корректировки — в апреле — мае следующего года.
RU https://www.sb.by/articles/transport...nego-dnya.html
LT: https://sputniknews.lt/society/20200...strukcija.html
Komentuoti:
-
Vietiniai keliai Baltarusijoje žymimi raide N (kirilica H)
Bresto srityje nuo N1 iki N 1999, Vitebsko sr. - 2000...3999, Homelio sr. - 4000...5999, Gardino sr. 6000...7999, Minsko sr. 8000...9999 ir Mogiliovo (Mogiliavo) sr - nuo 10000
Gardino sritis. Kelias H-6054 Gardinas-Sapockin-(Kapčiamiestis)
Foto 2019.04


- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pakenčiamas tas BelToll, bet labai labai labai gaila laiko. Jei kortos nepakrenta, kokia valanda out registruojantis ir dar keliolika min išsiregistruojant.
Komentuoti:
-
Man buvo įdomiau, keičiant sutartį pinigus už aparatą grąžino į mano kortelę, o pinigus iš sąskaitos į giminaičio kortelę, kuriam buvau skolinės mašiną ir jis vieną kartą pildė sąskaitą (tai nebuvo nei pirmas, nei paskutinis pildymas) ir operatorė to įtakoti negali. Dabar aš visas savo kortelės pakeičiau, tai nelabai įsivaizduoju kur grąžins, kai ateis laikas.Parašė DArnas Rodyti pranešimą
Dėl metalizuotų stiklų tai reikia tiesiog labai atidžiai prasitikrinti savo mašiną su duotu aparačiuku ir apskritai sekti instrukcijom, t.y. jei pravažiuojant pro mokėjimo postą nepasigirsta signalas, stoti ir aiškintis. Tas signalas tikrai aiškiai girdisi. Aptarnavimas Beltoll punktuose irgi pasirodė kokybiškas, beje, grąžinus aparatą pinigai į sąskaitą sukrito jau sekančią dieną, nors žadėjo, kad gali užtrukti ir 3 d.d.
Dėl parašų visiškai sutinku. Aš jau buvau susitaikęs, kad po tiekos parašų neteksiu teisės į savo mašiną ar dar blogiau
Dėl aptarnavimo, tai bendrai per paskutinius metus ženkliai pagėrejo beveik visur.
Komentuoti:
-
Dėl metalizuotų stiklų tai reikia tiesiog labai atidžiai prasitikrinti savo mašiną su duotu aparačiuku ir apskritai sekti instrukcijom, t.y. jei pravažiuojant pro mokėjimo postą nepasigirsta signalas, stoti ir aiškintis. Tas signalas tikrai aiškiai girdisi. Aptarnavimas Beltoll punktuose irgi pasirodė kokybiškas, beje, grąžinus aparatą pinigai į sąskaitą sukrito jau sekančią dieną, nors žadėjo, kad gali užtrukti ir 3 d.d.Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
Sistema dabar jau kaip ir normaliai veikia, aišku būna problemų su metalizuotais stiklais, kurie slopina signalą ir pasieny reikia mokėti šimtus eurų, bet čia ne toks dažnas atvejis. Bet sakykim perkabint aparačiuką iš vienos mašinos į kitą man užėmė vos ne pusvalandį (dar su pusvalandžių eilėje), nes reikia iš pradžių uždaryti seną sutartį, po to pasirašyti naują, Moteriškė, kuri tą daro, negali atsakyti į jokį biški sudėtingesnį klausimą, o ir parašų sutartyje daugiau, nei man teko padėti perkant išsimokėtinai būtą
Dėl parašų visiškai sutinku. Aš jau buvau susitaikęs, kad po tiekos parašų neteksiu teisės į savo mašiną ar dar blogiau
Komentuoti:
-
Sistema dabar jau kaip ir normaliai veikia, aišku būna problemų su metalizuotais stiklais, kurie slopina signalą ir pasieny reikia mokėti šimtus eurų, bet čia ne toks dažnas atvejis. Bet sakykim perkabint aparačiuką iš vienos mašinos į kitą man užėmė vos ne pusvalandį (dar su pusvalandžių eilėje), nes reikia iš pradžių uždaryti seną sutartį, po to pasirašyti naują, Moteriškė, kuri tą daro, negali atsakyti į jokį biški sudėtingesnį klausimą, o ir parašų sutartyje daugiau, nei man teko padėti perkant išsimokėtinai būtąParašė DArnas Rodyti pranešimą
Teko pasinaudoti tuo aparatu. Iš pradžių baisu, bet iš tiesų nieko ten nėra labai baisaus. Bet, pritariu, nesąmonė.
Komentuoti:
-
Teko pasinaudoti tuo aparatu. Iš pradžių baisu, bet iš tiesų nieko ten nėra labai baisaus. Bet, pritariu, nesąmonė.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąBiski gaila kad BY keliai skirti tik patiems baltarusams ir rusams. Nes ta ju sistema su keliu mokescio aparato nuoma... na ji tiesiog sako "nevaziuokit pas mus". As irgi rinksiuos traukini.
Komentuoti:
-
Vieno lygio pėsčiųjų perėjos tokiame kelyje atrodo dar blogiau nei vieno lygio apsisukimas
Komentuoti:
-
... bet atitvaro tarp gatvės ir pėsčiųjų tako įrengt nesugebėjo. Vietoj to plastikiniai stulpeliai. Pas mus tą pačią funkciją atlieka žali plastikiniai paaukštinimai virš metalinio atitvaro.
Komentuoti:
-
Bet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje. Pas mus labai trūksta tokių sudubliuotų atitvarų su augmenija tarp jų. Būtų galima be problemų važiuoti su ilgosiomis šviesomis nakti ir neakinti priešpriešinio eismo.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąApsisukimas tokiam kelyje. Bravo, tikriausiai mokosi iš mūsų LAKD
Komentuoti:
-
Biski gaila kad BY keliai skirti tik patiems baltarusams ir rusams. Nes ta ju sistema su keliu mokescio aparato nuoma... na ji tiesiog sako "nevaziuokit pas mus". As irgi rinksiuos traukini.
Komentuoti:
-
Apsisukimas tokiam kelyje. Bravo, tikriausiai mokosi iš mūsų LAKD
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Rekonstruota kelio M6 Minskas - Gardinas 13,3 km Ščiučino rajone.
Atrodo, tai ta pati atkarpa, kurios rekonstrukcija buvo fotografuota prieš 8 metus.
Atidarymas - prieš lapkričio 7-ąją, kaip anais laikais.
tut.by 2018.09.25
На М6 открывают для движения первый обновленный участок трассы
Читать полностью:Участок обновленной дороги протяженностью 13,3 км находится в Щучинском районе. Всего под реконструкцию попало более 153 км М6, из которых 120 — в Гродненской области. Полностью обновленную магистраль введут в эксплуатацию к 7 ноября.
Читать полностью: https://auto.tut.by/news/road/609179.html
https://auto.tut.by/news/road/609179.html
Komentuoti:
Komentuoti: