Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nupaišė juostas ant smėlio ir žolės tačiau labai lygios https://charter97.org/ru/news/2025/8/30/653898/
    "Mano darbas linijas paišyt, ne žoles nurinkinėt"

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nupaišė juostas ant smėlio ir žolės tačiau labai lygios https://charter97.org/ru/news/2025/8/30/653898/

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    Bandau suprasti kas kada turi pirmumą tokioje sankryžoje
    Nepasiruošusiam buvo baisu, bet čia kaip bažnyčioje, žiuri į kitus ir darai tą patį

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Nežinom kaip būtų Lietuvoje įgyvendinta, bet kažkuriam dokumente skaičiau buvo užsiminta net pas mus buvo, kad reikalingas geresnis krypčių ženklinimas tokio tipo sankryžoje.

    Baltarusijoj su krypčių ženklinimu tai žinoma Vakarų Europos čia tikėtis tai biškį nustebti.
    BY variante problema, kad tai tiesiog paprastoje sankryžoje keičiama kryptis ir visi nukreipiami į kairę, o kad būtų aiškiau pridėliota laikinų plastikinių barjerų. Originaliame amerikietiškame variante iš salelių ir važiuojamosios dalies iškreivinimo yra (turėtų būti) suformuojamas įspūdis, kad niekur rikiuotis nereikia ir joks pervažiavimas į priešingą eismo pusę neatliekamas, o tiesiog važiuojama tiesiai per sankryžą, per kurią galima tik važiuoti tiesiai. Tinkamai įrengti tokią sankryžą reikia daugiau vietos, nei jos yra BY variante.

    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    tai nori pasakyti, kad kai nori sukti į kairę, reikia sukti į dešinę? na OK. O kieno tada pirmumas? važiuojančių ratu? ar ten prie kiekvieno susikirtimo važiuojantys ratu turi sustoti?
    Pirmumas to, kuris važiuoja per žalią signalą, nes tokios sankryžos reguliuojamos šviesfororais. O jeigu ir nebūtų šviesoforo, tai norintys pasukti ir nukreipti į šoną gaunasi statmenai pagrindiniam keliui.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ispanijoje daug tokių sankryžų (į kairę posūkiai daromi per žiedą), pavažinėjus po tokias tada Vilniuje eismas labai paprastas ir nuobodus.

    https://www.google.lt/maps/@36.69090...oASAFQAw%3D%3D
    Portugalijoje irgi tokių tekę matyti.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ispanijoje daug tokių sankryžų (į kairę posūkiai daromi per žiedą), pavažinėjus po tokias tada Vilniuje eismas labai paprastas ir nuobodus.

    https://www.google.lt/maps/@36.69090...oASAFQAw%3D%3D
    tai nori pasakyti, kad kai nori sukti į kairę, reikia sukti į dešinę? na OK. O kieno tada pirmumas? važiuojančių ratu? ar ten prie kiekvieno susikirtimo važiuojantys ratu turi sustoti?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Pas juos ten dar tokių perlų yra https://maps.app.goo.gl/gL6oALPrrjiY4ndc7 , nors aišku naujas tai kitas lygis
    Ispanijoje daug tokių sankryžų (į kairę posūkiai daromi per žiedą), pavažinėjus po tokias tada Vilniuje eismas labai paprastas ir nuobodus.

    https://www.google.lt/maps/@36.69090...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Pas juos ten dar tokių perlų yra https://maps.app.goo.gl/gL6oALPrrjiY4ndc7 , nors aišku naujas tai kitas lygis
    Bandau suprasti kas kada turi pirmumą tokioje sankryžoje

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Pas juos ten dar tokių perlų yra https://maps.app.goo.gl/gL6oALPrrjiY4ndc7 , nors aišku naujas tai kitas lygis

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nežinom kaip būtų Lietuvoje įgyvendinta, bet kažkuriam dokumente skaičiau buvo užsiminta net pas mus buvo, kad reikalingas geresnis krypčių ženklinimas tokio tipo sankryžoje.

    Baltarusijoj su krypčių ženklinimu tai žinoma Vakarų Europos čia tikėtis tai biškį nustebti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Tokios sankryžos bent mano kukliu supratimu, atrodo gana pavojingos ypač piko metu kai nesimato ant asfalto nupaišytų rodyklių, o dauguma vairuotojų juk intuityviai tokioje sankryžoje norėtų sukti dešiniau, o ne kairiau kas iš viso yra wtf, kai matai tiesiai gatvės tęsinį prieš save.
    Bet ne piko metu dar pavojingiau, nes ne visi protingieji sugeba pasižiūrėti rodykles ir ženklus, gali tiesiog varyti tiesiai kaktomuša, o tuščioje gatvėje atitinkamai kiti greičiai ir kitos pasekmės.
    Amerikoniškame pavyzdyje pasistengta kad būtų matoma, kur važiuoti,
    O gudiškoje "divirgentnoje razviazkoje" vairuotojams bus klausimų kaip važiuoti

    https://telegraf.news/auto/v-minske-...hto-eto-takoe/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gudų PiaRščikai šiek tiek prigrybavo.
    Įdėjo nuotrauką - galima suprasti kad ta sankryža yra daryta Minske:
    Развязка алмазной формы. Фото: t.me/gaiminsk
    Читать полностью: https://news.zerkalo.io/cellar/106925.html?c

    O labai panaši sankryža iš Amerikos buvo 2016 m. diskusijoje:
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Va kaip realybėje tai atrodo:

    Žemėlapyje: https://www.google.lt/maps/place/Spr...fd6cb31e690da0
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.23, 23:20.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Minske atidarė gan keistą gatvių mazgą
    Straipsnyje yra nuotrauka ir video kadras (nuorodos į video nepavyko padaryti)

    Zerkalo.io 2023.08.23
    В Минске появилась перекрестная алмазная развязка.
    Minske atsirado deimanto formos sankryža.
    Minske, žiedinio kelio (MKAD), Igumeno trakto ir Babuškino gatvių sankryžoje, atsirado išsišakojanti deimanto formos sankryža (dar vadinama dvigubo persikirtimo deimanto (rombo) formos sankryža), praneša Minsko Valstybinė eismo inspekcija (VAI).

    Su šio tipo sankryža „apvirsta“ įprastas kelias (ne automagistralė). Kairioji ir dešinioji eismo juostos abiejose sankryžos su automagistrale pusėse apsikeičia vietomis.
    Pasak VAI , naudojant šią schemą, išvengiama eismo konfliktų sukant į kairę, o tai teigiamai paveiks eismo saugumą ir padidins viso transporto mazgo pralaidumą iki 30 %.

    Video

    https://news.zerkalo.io/cellar/106925.html?c

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Tokios sankryžos bent mano kukliu supratimu, atrodo gana pavojingos ypač piko metu kai nesimato ant asfalto nupaišytų rodyklių, o dauguma vairuotojų juk intuityviai tokioje sankryžoje norėtų sukti dešiniau, o ne kairiau kas iš viso yra wtf, kai matai tiesiai gatvės tęsinį prieš save. Bet ne piko metu dar pavojingiau, nes ne visi protingieji sugeba pasižiūrėti rodykles ir ženklus, gali tiesiog varyti tiesiai kaktomuša, o tuščioje gatvėje atitinkamai kiti greičiai ir kitos pasekmės.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Baltarusija ne pirma pasaulyje taiko šį sprendimą, tai yra DDI tipo sankryža, kurių nemažai yra JAV. Tokių turi ir Danija ir Prancūzija.
    Planavo pas mus Lietuvoje irgi tokią sankryžą daryt prie Kauno (A1/A6 sankryža), bet spėju atsisakė, išliks dobilo tipo sankryža tik sutvarkys susikertančius srautus, pakeis dobilo lapų formas.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Diverg...nd_interchange

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    A1 rekonstrukcija nuo 94 iki 107 km

    Numatomi sprendiniai ir reikalingi sklypai

    1. Biruliškių sankryža su E262/ A6 Kaunas-Utena-Zarasai-Daugpilis

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Čia visiškai net analogov v mire.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Vietoj to, kad srautas abiem kryptimis važiuotų tiesiai ir dešiniau, kas yra logiška - reikia varyti kairiau, o tada vėl sugrįžti? Priešpriešiniu? Wow, va čia tai inovatyvūs sprendimai. Ir visiškai prieštarauja intuityvumui. Čia iš serijos "lengvi būdai - ne mums".

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Minske atidarė gan keistą gatvių mazgą https://charter97.org/ru/news/2025/8/23/653099/
    Man 2 žiedai suprantamiau
    Click image for larger version

Name:	aux-1755942286-11.jpg
Views:	460
Size:	54,6 kB
ID:	2216724

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vis dėlto glumina BNS agentūroje dirbantys beraščiai.
    Nuo kada Ašmena tapo "Ošmianais"....

    BNS / VZ.LT 2021.04.01
    EIB sustabdė Minską su Vilniumi jungiančios automagistralės finansavimą
    Europos investicijų bankas (EIB) sustabdė Baltarusijos automagistralės M7 Minskas-Ošmianai-Lietuvos pasienis rekonstrukcijos projekto finansavimą.
    Apie tai pranešė Gardino srities gubernatorius Vladimiras Karanikas.
    „Šio projekto finansavimas EIB lėšomis sustabdytas. Baltarusijos vyriausybė ieško papildomų finansavimo šaltinių“, – portalas „grodnonews.by“ cituoja Gardino srities gubernatorių.

    2019-ųjų liepą EIB ir Baltarusijos vyriausybė pasirašė 110 mln. Eur vertės, 29 metų trukmės paskolos sutartį greitkelio M7 pertvarkymui ir pasienio su Lietuva kontrolės punkto pralaidumo didinimui.
    Planuota, kad įgyvendinus projektą padidės Baltarusijos tranzito galimybės, o pasienio ties Medininkais su Lietuva kontrolės punkto Kamennij Loge pralaidumas išaugs keturis kartus, iki 2.000 automobilių per parą.

    Anksčiau Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas (ERPB) taip pat skelbė įšaldantis bendradarbiavimą Baltarusija

    https://www.vz.lt/transportas-logist...es-finansavima

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Antras pavyzdys chronologine seka (pėstiesiems užsidega žalias kartu su pagrindiniu žaliu, tačiau sekcija ir prieš ir po to dega):

    Click image for larger version

Name:	image_96641.jpg
Views:	635
Size:	288,9 kB
ID:	1783590

    Click image for larger version

Name:	image_96642.jpg
Views:	633
Size:	294,2 kB
ID:	1783591
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.02.16, 17:23.

    Komentuoti:

Working...
X