Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Suskystintų gamtinių dujų terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Na o Būtingės naftos terminalas pigesnio benzino nedavė, tai gal pasakysite, kad jo ir nereikėjo?
    Šiaip tai baisu net pagalvoti kas būtų buvę jei jo nebūtų pastatę...
    Kas keisčiausia, tai ant Būtingės kiek buvo 'varoma'. Kartais ir dabar dar pavaroma. Tad nieko nuostabaus, jog bandoma sukompromituoti ir SGD terminalą.

    Comment


      Nereikia melu grįsti tokių projektų reikalingumo. Štai kame reikalas.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Visuomet buvo klykiama dėl gerokai mažesnės dujų kainos. Tai buvo pagrindinis argumentas.
        Kad ir kiek kainuos dujos, bet terminalas bus sukurta kažkokia pridedamoji vertė Lietuvai.
        Kiek pastebėjau tavo komentaruose, kalba pastoviai eina tik apie dujų kainą, bet nebandai suvokti, kad vien terminalo statymas pajudins pinigų judėjimą verslui, plius žiūrėkime į ateitį. Gal šiuo metu ir turėsime tas pačias dujų kainas, bet ateities kartos bent jau turės kažkokia alternatyvą.

        Comment


          Parašė ReDevil Rodyti pranešimą
          Kad ir kiek kainuos dujos, bet terminalas bus sukurta kažkokia pridedamoji vertė Lietuvai.
          Kiek pastebėjau tavo komentaruose, kalba pastoviai eina tik apie dujų kainą, bet nebandai suvokti, kad vien terminalo statymas pajudins pinigų judėjimą verslui, plius žiūrėkime į ateitį. Gal šiuo metu ir turėsime tas pačias dujų kainas, bet ateities kartos bent jau turės kažkokia alternatyvą.
          Taigi verslas yra vagys, o už jų kyšo jankių ausys. Tai apie ką gali būti kalba?

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Nereikia melu grįsti tokių projektų reikalingumo. Štai kame reikalas.
            Kodėl melu? Visiškai nėra taip, kad "dujos tikrai nebus pigesnės". Jos gali būti pigesnės, gali ir ne. Priklauso nuo to, kokia tada bus Gazpromo dujų kaina. Už dabartinę kainą jos tikrai bus pigesnės. Jei Gazpromas nusileis ir gerokai atpigins - gal ir ne, bet savo projektas vis tiek bus pasiekęs, nes jei nebūtų jo tai ir Gazpromas nebūtų dujų atpiginęs.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

              Ar atsakysi už bazarą, kai terminalas pradės veikti ir dujos kainuos tiek pat, kiek iš vamzdžio?
              Zonoj nebuvau, zeku "bazaras" man nelimpa

              Lettered, tikrai taip, bet achema galutinai nera pasitraukusi. Ji valdo siek tiek virs 10% Klaipedos naftos akciju. Taip pat Achemos projektas buvo planuotas mazesnio pajegumo.

              Realiausias piginimo kelias butu buves samdant ne pacia zinomiausia sios srities kompanija, o pvz kuria nors ir Graiku ar dar smulkesniu. Bet siuo atveju pasirinko Mercedes vietoj Hyundai

              Comment


                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                Būtų pigus rusiškas benzinas. O jei nebūtų, tai vis tiek jankiai kalti.
                Bei uždaryta MN, tad Mažeikių miestelis be darbo, Valstybė be milžiniškų biudžeto pajamų kasmet. Be gautos sumos parduodant MN ir t.t.
                O pigų rusišką benziną juk ir dabar pilatės, ar ne, tamsta?

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  Zonoj nebuvau, zeku "bazaras" man nelimpa

                  Lettered, tikrai taip, bet achema galutinai nera pasitraukusi. Ji valdo siek tiek virs 10% Klaipedos naftos akciju. Taip pat Achemos projektas buvo planuotas mazesnio pajegumo.

                  Realiausias piginimo kelias butu buves samdant ne pacia zinomiausia sios srities kompanija, o pvz kuria nors ir Graiku ar dar smulkesniu. Bet siuo atveju pasirinko Mercedes vietoj Hyundai
                  Tai klausimas, ar reikia trumpom kelionėm Merso ar būtų užtekę Hyundai? Iš dabar Lietuvoje sunaudojamų 3 mlrd. kubų pusę sunaudoja pati Achema, kuri jau senai galėjo terminalą turėti, likusias dujas daugiausia naudoja šilumos ūkis, o ten perėjus ant biokuro ir renovavus daugiabučius, kiek to poreikio beliks? Nebent labai staigiai atpigtų dujos ir tada galėtumėm ant jų toliau šildytis ir elektrą gaminti, bet pažiūrėjus, kokiomis kainomis suskystintas dujas perka japonai, ar netgi indai, nelabai tas šviečiasi. O Azijos ir Lotynų Amerikos rinkoms augant taip pat paklausa ir tuo pačiu kaina didėja. Švedijai gana protingai padarė, jog apskritai nebenaudoja dujų.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.30, 23:44.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Zonoj nebuvau, zeku "bazaras" man nelimpa

                    Lettered, tikrai taip, bet achema galutinai nera pasitraukusi. Ji valdo siek tiek virs 10% Klaipedos naftos akciju. Taip pat Achemos projektas buvo planuotas mazesnio pajegumo.

                    Realiausias piginimo kelias butu buves samdant ne pacia zinomiausia sios srities kompanija, o pvz kuria nors ir Graiku ar dar smulkesniu. Bet siuo atveju pasirinko Mercedes vietoj Hyundai
                    Bet įdomiausia šioje situacijoje, kad KN LNG terminalo projektą atskyrė ir perdavė antrinei įmonei UAB "LitGas", o tą pačią dukterinę šiuo metu periminėja Finansų ministerijos valdoma UAB „Visagino atominė elektrinė“, kuri toliau valdys terminalą. Įdomu ar Achema nusimes tuos 10% KN akcijų?

                    Comment


                      Čia palyginimas - laivo nuoma ir pirkimas:

                      http://www.sgd.lt/uploads/media/FSRU...i_20131023.pdf

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                        Bet įdomiausia šioje situacijoje, kad KN LNG terminalo projektą atskyrė ir perdavė antrinei įmonei UAB "LitGas", o tą pačią dukterinę šiuo metu periminėja Finansų ministerijos valdoma UAB „Visagino atominė elektrinė“, kuri toliau valdys terminalą. Įdomu ar Achema nusimes tuos 10% KN akcijų?
                        Čia berods irgi III energetikos paketo pasekmė, nes LitGas ar ne dujų importu per terminalą užsiims, o KN tik terminalo kaip infrastruktūros objekto valdymu?
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          Čia berods irgi III energetikos paketo pasekmė, nes LitGas ar ne dujų importu per terminalą užsiims, o KN tik terminalo kaip infrastruktūros objekto valdymu?
                          Tikriausiai taip. Bet Achemai tai svarbiausias klausimas ir yra galimybė įtakoti dujų pirkimą, o KN dabar to nebedarys, tad toliau laikyti tuos 10% KN akcijų Achemai nebėra jokio tikslo. Nebent jie turi dar kitų interesų KN.

                          Comment


                            „Kalbėjome su p. Skardžiumi, mano nuomone, komisija yra viršijusi savo įgaliojimus. Terminalo statyba vyksta, šita Vyriausybė organizavo dar tris viešuosius konkursus ir kaina sumažėjo. Todėl jokiu būdu negalima kalbėti apie užsienio kompaniją, kuri dalyvavo terminalui skirto laivo konkurse, nes, jei pažeidimai ir buvo, tai tik iš mūsų pusės“, - teigė Vyriausybės vadovas.
                            Jis pareiškė, kad p. Skardžiaus vadovaujama komisija persistengė. „Kai kur buvo persistengta. Bet tikiuosi, kad įtampa artimiausiu metu sumažės“, - sakė p. Butkevičius.
                            Plačiau: http://vz.lt/article/2013/10/31/prem...#ixzz2jHpYNozk
                            Skardžius rimtai įtartinas. Norvegų įmonės patikimumą rodo bent pora dalykų: kotiruojama akcijų biržoje, ją gina Norvegijos valdžia. O kad registruota lengvatinio apmokestinimo zonoje, tai, matyt, Norvegijos mokesčių sistemos pasekmė.
                            Paskutinis taisė senasnamas; 2013.10.31, 09:39.

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              Plačiau: http://vz.lt/article/2013/10/31/prem...#ixzz2jHpYNozk
                              Skardžius rimtai įtartinas. Norvegų įmonės patikimumą rodo bent pora dalykų: kotiruojama akcijų biržoje, ją gina Norvegijos valdžia. O kad registruota lengvatinio apmokestinimo zonoje, tai, matyt, Norvegijos mokesčių sistemos pasekmė.
                              Neveltui vos ne pusė laivų registruota kažkokioje Liberijoje, ar geresniu atveju - Panamoje. Ir niekas tai nelaiko pinigų plovimu.
                              Skardžius šneka kažkokius vėjus. Aišku, gal ir įmanomi pigesni variantai, gal ir kas nors nuchaltūrinta. Net geras ūkininkas turguje kartais permoka, kad negaišti brangaus laiko ar dėl kitų sumetimų. Paminklas "ūkiškumui" pas mus jau yra - stovi ant Šeškinės kalvos.
                              Paskutinis taisė Sula; 2013.10.31, 10:09.

                              Comment


                                K. Masiulis: Daug apie šį Tautos išrinktąjį nesinori kalbėti, bet visgi prisiminkim, kad ponas Skardžius iki tapdamas Seimo nariu vadovavo Lietuvos atsinaujinančių energetikos išteklių asociacijai. Ši organizacija gynė vėjo, saulės, biomasės ir kt. verslo grupių interesus, pvz. „Icor“ ir „Bionovus“, „Achemos“, „Inter Rao Lietuva“, abi turi didelius vėjo parkus. Šios organizacijos yra suinteresuotos didelėmis energijos kainomis, kad būtų galima maksimizuoti pelnus. Matėme, kaip saulės energetikai siekė pralobti brangiai pardavinėdami savo elektrą po 1,44 Lt. O kaip rašė dienraštis „Lietuvos rytas“ 2008 m., politiko A.Sakrdžiaus artimieji ėmėsi statyti vėjo jėgainių parką.
                                Plačiau: http://vz.lt/Default.aspx?Publicatio...#ixzz2jIjBOV8C

                                Comment


                                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                  Būtų pigus rusiškas benzinas. O jei nebūtų, tai vis tiek jankiai kalti.
                                  Butu pigus rusiškas brangus benzinas
                                  kaip ir dabar - pigios rusiskos brangios dujos

                                  Comment


                                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                    Butu pigus rusiškas brangus benzinas
                                    kaip ir dabar - pigios rusiskos brangios dujos
                                    Čia gi absoliuti ironija... Kitaip su Al1 neįmanoma bendrauti.

                                    Comment


                                      Matyt, terminalo laiku nesulauksime. Įdomu tik, ką darysime su laivu, kurio statybai Lietuvos biurokratija įtakos nelabai turėjo, ir jis atplauks jau 2014m. rudenį.

                                      Gamtinių dujų terminalą pastatyti laiku - jokių galimybių?

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Matyt, terminalo laiku nesulauksime. Įdomu tik, ką darysime su laivu, kurio statybai Lietuvos biurokratija įtakos nelabai turėjo, ir jis atplauks jau 2014m. rudenį.

                                        Gamtinių dujų terminalą pastatyti laiku - jokių galimybių?
                                        Kaip tai ką darysim? Pastatysim prie Jūrų muziejaus, kaip "negarbingos, žalingos Lietuvai ir išlaidaujančiai brangios konservatorių valdymo pasekmės" eksponatą. Dar reikės nuimt Panamos (ar kokią ten jis vėliavą turės) ir pakabinti raudoną, su rožės simboliu.

                                        Comment


                                          Tssss. Rusai puola ...
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X