Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Suskystintų gamtinių dujų terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    Kas yra tie 3 tiksliai?
    AE, Skalūninės dujos, SGD terminalas...

    Comment


      Pradėta kasti duobė laivui-dujų saugyklai

      Be to, ministras lankėsi Nyderlandų kompanijos "Van Oord Dredging and Marine Contractors BV" žemkasėje "Utrecht". Tiek laivo kapitonas, kiek kompanijos atstovai patikino R. Sinkevičių, kad bendrovė gilinimo darbus atliks numatytu laiku. Sutartį su olandais dėl Smeltės laivų apsisukimo rato tobulinimo projekto, kuris kainuos apie 170 mln. Lt, olandai pasirašė pernai birželį.

      Įgyvendinant šį projektą bus kasama ir 300 m ilgio, apie 60 m pločio duobė, kurioje gylis turėtų siekti iki 16 m, reikalinga suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo laivui-dujų saugyklai. Ji turėjo būti pradėta kasti dar pernai lapkričio 15 d., tačiau šie darbai startavo tik praėjusį penktadienį.
      http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...gyklai-914376/
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Pradėta kasti duobė laivui-dujų saugyklai
        Smagu, kad geros žinios, nes pagalvojau, kad kasama "duobė" projektui

        Kaži, ar nebūtų labiau apsimokėję dujų terminalą statyti giliavandeniame uoste? Nereikėtų kasinėti duobių. Įdomu būtų paskaičiavimai kiek būtų sutaupytą dabar, jei giliavandenį uostą būtume pasistatę, kai kažkada seniai japonai rekomendavo to imtis.

        Comment


          Tikriausiai, jei tas išorinis uostas būtų buvęs pradėtas statyti, jame ir būtų buvęs planuojamas SGD terminalas. Na, jei uostas bus pastatytas, galima bus įrengti ir papildomą terminalą, jei bus poreikis.
          N N N

          Comment


            Gal kaip tik mariose vieta geresnė, jis vis vien bus beveik stacionarus, mažiau trukdys uostui ir pats bus stabilesnis (nežinau kaip jis bus tvirtinamas).

            Comment


              Tai dabar tuščias reikalas kalbėti. Reikia tik tikėtis, kad pirmiausia prie tos Kiaulės nugaros bus pastatytas SGDT. O ateitį planuoti galima
              N N N

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Gal kaip tik mariose vieta geresnė, jis vis vien bus beveik stacionarus, mažiau trukdys uostui ir pats bus stabilesnis (nežinau kaip jis bus tvirtinamas).
                Jei giliavandenis uostas būtų, tai terminalas būtų apskritai beveik jūroje, tai nebūtų jokio trukdymo senajam uostui. O dabar laivai plaukios išilgai viso uosto, be to ir miestas arti nuo terminalo.

                Bet čia ne klausimas statyti ar nestatyti - aišku kad dabar jau statyti kuo greičiau kur stato. Bet esmė, kad turėtumėm vienąsyk pasimokyti iš "žaliųjų", "saugomų" bendruomenėlių, valios stokos ir k.t. klaidų, kai nesugebama vystyti stambių projektų ir po 10 metų nukenčia visa valstybė.

                Comment


                  SGD laivo – saugyklos statybos darbai pačiame įkarštyje

                  http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2M6A5V0ab
                  Paskutinis taisė Eimantas; 2013.02.27, 12:34.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Neužilgo turėtų prasidėti šiurpinimai, kokio dydžio bomba yra tas laivas, ir kiek megatonų galios jame sukaupta, ir kaip jis nušluotų visą Klaipėdą ir pusę Kuršių Nerijos
                    Pagal visą seką tikrai ateis eilė ir šiam projektui. Matyt naujasis baubas dar neleidžiamas, kol "frackinimas" galutinai nenusibaigė.

                    O šiaip tai lenkiu galvą prieš buvusiąją kadencija, kad šiandien su laivo statyba jau tiek padaryta. Net keista, kad per 4 metus kažkaip pavyko pradėt projektą, užsakyti laivo statybas ir spėt tiek pasistūmėt.
                    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2013.03.01, 00:36.

                    Comment


                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      Neužilgo turėtų prasidėti šiurpinimai, kokio dydžio bomba yra tas laivas, ir kiek megatonų galios jame sukaupta, ir kaip jis nušluotų visą Klaipėdą ir pusę Kuršių Nerijos
                      Pagal visą seką tikrai ateis eilė ir šiam projektui. Matyt naujasis baubas dar neleidžiamas, kol "frackinimas" galutinai nenusibaigė.
                      Na , šiaip jau kyla įtarimas, kad jokio SGD terminalo Klaipėdoje nebus.
                      Bent jau dujotekio statyba yra ilgam sustabdyta, neišku ar jis bus įregtas atplaukus laivui 2014 m. rudenį.

                      Comment


                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                        Neužilgo turėtų prasidėti šiurpinimai, kokio dydžio bomba yra tas laivas, ir kiek megatonų galios jame sukaupta, ir kaip jis nušluotų visą Klaipėdą ir pusę Kuršių Nerijos
                        Pagal visą seką tikrai ateis eilė ir šiam projektui. Matyt naujasis baubas dar neleidžiamas, kol "frackinimas" galutinai nenusibaigė.
                        Ir tą baubą leis aišku kas - Chevron. Nes terminalas jų galimam skalūnų bizniui bus rakštis.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Ir tą baubą leis aišku kas - Chevron. Nes terminalas jų galimam skalūnų bizniui bus rakštis.
                          Nebus jokio Chevron, nes liaudis to neleis:"Neįveikė kryžiuočiai – neįveiks ir Ševronas".
                          A.Butkevičius aiškiai pasakė:
                          "Dar kartą pabrėžiu, kad nebus atliekami tyrimai, kurie galėtų neigiamai paveikti gamtą, aplinką ir žmonių sveikatą."
                          Kaip žinia, bet kokie fiziniai tyrimai paveikia gamtą. Net sutraiškytas tarakonas gali turėti katastrofinių padarinių ateičiai.

                          Comment


                            Kodėl rakštis? Galės per terminalą eksportuoti.

                            Comment


                              Politikai lieka politikais. Šiandien jie sako viena, rytoj ką kitą.,
                              Kaip jie eksportuos, tai jų reikalas. Terminalas nepritaikytas eksportui, nes jame nėra numayta dujų suskystinimo įrangos. Jiems svarbiau, kad niekas kitas neimportuotų ir nenumušinėtų kainų vietos rinkoje, kurioje tikimasi parduoti didžiąją dujų dalį.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Politikai lieka politikais. Šiandien jie sako viena, rytoj ką kitą.,
                                Kaip jie eksportuos, tai jų reikalas. Terminalas nepritaikytas eksportui, nes jame nėra numayta dujų suskystinimo įrangos. Jiems svarbiau, kad niekas kitas neimportuotų ir nenumušinėtų kainų vietos rinkoje, kurioje tikimasi parduoti didžiąją dujų dalį.
                                Chevronas automatiškai gaus varžovą - Gazpromą. Pastarasis būtent ir numušinės kainas, kad tik Chevronui mažiau apsimokėtų išgauti dujas.

                                Comment


                                  O kam tada šuniui penkta koją? T.y. terminalas. Esmė tame, kad vienas iš dviejų yra lyšnas: arba terminalas, arba skalūninės dujos.
                                  Kitas klausimas, tai ar skalūninės dujos to vertos, kad būtų numušta dujų kaina, bet padaryta nepataisoma žala gamtai ir žmonėms, o visas pelnas iškeliautų į JAV? Todėl geriausia alternatyva yra terminalas, priklausantis valstybei, o ne užsienio hidros (nevarbu, iš Rytų ar Vakarų).

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    O kam tada šuniui penkta koją? T.y. terminalas. Esmė tame, kad vienas iš dviejų yra lyšnas: arba terminalas, arba skalūninės dujos.
                                    Kitas klausimas, tai ar skalūninės dujos to vertos, kad būtų numušta dujų kaina, bet padaryta nepataisoma žala gamtai ir žmonėms, o visas pelnas iškeliautų į JAV? Todėl geriausia alternatyva yra terminalas, priklausantis valstybei, o ne užsienio hidros (nevarbu, iš Rytų ar Vakarų).
                                    Kuo daugiau alternatyvių šaltinių, tuo didesnis tiekimo užtikrintumas (jei kuriam nors šaltiniui kas nutiktų) ir mažesnės kainos. 3 geriau nei 2.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą
                                      Kuo daugiau alternatyvių šaltinių, tuo didesnis tiekimo užtikrintumas (jei kuriam nors šaltiniui kas nutiktų) ir mažesnės kainos. 3 geriau nei 2.
                                      Gali būti, kad geriau turėti 2 alternatyvas - Gazprom ir terminalą. Jei skalūninių dujų išgavimo procesas kenksmingas - ok, tegu kitos šalys kankinasi, o mes tik importuojam, na o jei ras nekenksimingus būdus ateityje - bet kada galima bus pridėti šią alternatyvą.

                                      Comment


                                        Račas savo bloge paskelbė, kad "Suskystintų dujų terminalo projektas šiandien įšaldytas". Gal kas žinote plačiau?

                                        Comment


                                          Parašė Axis Rodyti pranešimą
                                          Račas savo bloge paskelbė, kad "Suskystintų dujų terminalo projektas šiandien įšaldytas". Gal kas žinote plačiau?
                                          Šios dienos naujiena:
                                          Nors „Klaipėdos nafta“ sustabdė konkursą dėl suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo dujotiekio tiesimo, Premjeras Algirdas Butkevičius tikisi, kad trumpalaikės problemos, kurias sukėlė sustabdytas konkursas, neturės esminės įtakos suskystintų dujų terminalo statybos darbų terminams.
                                          „Aš manau, kad dujų terminalo statyba bus atlikta laiku. Tas konkursas, kuris buvos sustabdytas, turiu pasakyti, šiek tiek sukėlė tam tikras problemas - trumpalaikes, manau. Ir jokiu būdu konkurso eigos metu negali keisti konkurso sąlygų“, - penktadienį žurnalistams sakė Premjeras.
                                          Pasak jo, pagal Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovo Žydrūno Plytniko pateiktą informaciją sąlygos buvo pakeistos suderinus su kompanijomis, kurios jau buvo pateikusios paraiškas dalyvauti konkurse.
                                          „Ir dabar praktiškai grįžtame prie to pirmo varianto, kuris buvo paskelbtas viešai, ir manau, kad tos procedūros neturėtų ilgai užsitęsti, artimiausiu laiku turėtų būti pasiektas rezultatas“, - kalbėjo A. Butkevičius


                                          Skaitykite daugiau: Butkevičius: suskystintų gamtinių dujų terminalo statyba bus atlikta laiku - Naujienų portalas | Alfa.lt http://www.alfa.lt/straipsnis/150830...#ixzz2MI92vzFd
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X