Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilnius / Вильнюс, 196? год
    На перроне Вильнюсской железнодорожной станции

    FB Vaidas Žandaris
    https://www.facebook.com/photo/?fbid...00012308348692

    Comment


      1923 metų Virbalio stoties prekių kasininko pažymėjimas.

      Comment


        Traukinio avarija. Fotografas ir vieta nežinoma. Gal kas turi info dėl galimos avarijos vietos. Click image for larger version

Name:	20220420_143236.jpg
Views:	1889
Size:	85,1 kB
ID:	1963731 Click image for larger version

Name:	20220420_143300.jpg
Views:	1872
Size:	84,2 kB
ID:	1963732

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Vilniaus geležinekelio stoties pėsčiųjų tunelio statyba 1964 m.
          įdomūs stogeliai ties rytinės pusės išvykimais.

          Comment


            Parašė murena Rodyti pranešimą
            Traukinio avarija. Fotografas ir vieta nežinoma. Gal kas turi info dėl galimos avarijos vietos. Click image for larger version

Name:	20220420_143236.jpg
Views:	1889
Size:	85,1 kB
ID:	1963731 Click image for larger version

Name:	20220420_143300.jpg
Views:	1872
Size:	84,2 kB
ID:	1963732
            Tik viena galiu pasakyti - čia tikrai ne Lietuvoje.

            Comment


              Panoramos archyvai. Traukinys Talinas-Varšuva

              Comment


                Hannu Peltola
                29.06.1992 Vilna, Liettua // Vilniaus geležinkelio stotis 1992.06.29
                Maskvos naktinio traukinio išvykimo laukiantys keleiviai. Kairėje matosi D1 tipo lokomotyvas, kuris tuo metu dar buvo aktyviai naudojamas. Puikiai prisimenu savo atmosferą čia, perone : birželį praleidome gana maloniomis sąlygomis Baltijos šalyse. Žmonės buvo labai draugiški ir visur tvyrojo teigiama atmosfera, kuri tikėjo ateitimi. (...)


                Du ER9M tipo elektrinai traukinai. Dažymas vis dar tradicinis sovietinis. Atkreipiamas dėmesys į ilgas laidines antenas ant stogo. Tai tipiškas rusiškas sprendimas, panašius mačiau tik senesnėje įrangoje JAV. Ilga laidinė antena bėgių kelio kryptimi leidžia ilgus prijungimo intervalus bėgių kelio kryptimi, pvz., iki kitos stoties.

                Hannu Peltola: Sosialistista realismia

                Comment


                  Naujas linijas galėtų tiesti su 1 bėgiu, mažiau kainuotų:
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Kauno moksleiviai važiuoja į Vilnių ekskursijoje Vilniuje 1939 ar 1940 m.
                    Nežinomas autorius
                    Nuotraukoje užfiksuotas traukinio vagonas pilnas fotografui pozuojančių vaikų ir centre sėdinčios dvi suaugusios moterys. Vagono apačioje matosi užrašas „Lietuvos geležinkeliai“.
                    Antroje nuotraukos pusėje, per vidurį, - vertikalus užrašas „Agfa“, dešinė pusė suliniuota. Prie nuotraukos užrašas – „Į Vilnių“.
                    Fotografijų albumas, padovanotas J. Damijonaičio pradinės mokyklos mokytojai Marijai Baltrušaitienei 1940.09.16
                    Kauno miesto muziejus Inv. Nr. KMM F 1792
                    https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/359987035

                    Comment


                      Вильнюс, 1977-й год. Вид на пути и перроны станции. Дизель-поезд Д1-201
                      Vilniaus stotis 1977 m. Vaizdas į stoties bėgius ir peronus. Dyzelinis traukinys D1-201

                      https://www.parovoz.com/newgallery/p....php?ID=565471
                      https://rail-club.ru/forum/viewtopic.php?f=5&p=387055

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Вильнюс, 1977-й год. Вид на пути и перроны станции. Дизель-поезд Д1-201
                        Vilniaus stotis 1977 m. Vaizdas į stoties bėgius ir peronus. Dyzelinis traukinys D1-201

                        https://www.parovoz.com/newgallery/p....php?ID=565471
                        https://rail-club.ru/forum/viewtopic.php?f=5&p=387055
                        O tie du liftai panašu ir užbaigia mistinę požeminę konstrukciją, kurį dabar sutrukdė įrengti normalų pandusą.

                        Comment


                          Šiek tiek chaotiškas straipsnis, ypač kalbant apie iliustracijas. Rašoma apie tarpukario greituosius Lietuvos traukinius, automotrises ir bilietų kainas, o įdėtos nieko bendro neturinčios nuotraukos -iš Lenkijai tarpukariu priklausiusio Vilniaus, kažkokio siauruko ir net šarVuoto traukinuio "Gediminas" - negi jis buvo naudojamas keleivių vežimui....

                          LRT.lt 2025.01.11
                          Tarpukariu traukiniu į Berlyną nuvykdavo per 15 valandų
                          XX a. pirmojoje pusėje Europoje išpopuliarėjo tiesioginio susisiekimo vagonai. Iš nuo 1922 m. galiojusio Lietuvos geležinkelių keleivinių traukinių tvarkaraščio matyti, kad tarptautinės bendrovės miegamuosius 1 klasės vagonus, vykstančius maršrutu Ostendė–Paryžius–Berlynas–Virbalis–Kaunas–Šiauliai –Joniškis–Ryga, Virbalyje perimdavo Lietuvos geležinkeliai.
                          „Šie vagonai buvo kabinami prie traukinio Nr. 2 (atgal – Nr. 1), kuris vyko maršrutu Virbalis–Kaunas–Šiauliai–Joniškis–Ryga. Jis buvo suformuotas iš 1, 2 ir 3 klasės vagonų. Taip pat prie šio traukinio buvo kabinamas „Tarptautinės bendrovės“ restorano vagonas. Kelionė nuo Berlyno iki Rygos trukdavo apie 21 valandą. Iš Rygos galima buvo traukiniu keliauti į Taliną“, – kalbėjo pašnekovė.


                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...per-15-valandu

                          Comment


                            Kauno geležinkelio stotis. Nurodyta data 1939 m. rugsėjis
                            Parovoz vartotojas afmks

                            https://www.parovoz.com/newgallery/p...437974#picture
                            Paskutinis taisė Romas; 2025.01.14, 21:36.

                            Comment


                              Vilniaus geležinkelio stotis 1942 metais
                              Parovoz vartotojas afmks

                              https://www.parovoz.com/newgallery/p...LNG=RU#picture

                              Comment


                                Kazimieras Dudėnas (1908 - 1998)
                                Traukinys, kursavęs maršrutu Vilnius - Kaunas. XX a. 6 - 7 dešimtm.

                                Kauno miesto muziejus, inv. Nr. KMM F 156
                                https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/49490306

                                Stanislovas Lukošius (1906 - 1997)
                                Pertrašiūnai. Kauno ketaus liejyklos statybos vieta 1960 m.


                                Išdidintas fragmentas su dyzeliniu traukiniu

                                Kauno miesto muziejus, inv. Nr. KMM F 2247
                                https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/420213518

                                Comment


                                  Nežinomas autorius. XX a. 4-as dešimtn.
                                  Garvežys tempia vagonų sąstatą

                                  Rokiškio krašto muziejus, inv. Nr. RKM F 3958
                                  https://www.limis.lt/valuables/e/805927/59848294

                                  Comment


                                    Nežinomas autorius.
                                    Geležinkelis Kaunas - Vilnius ties Petrašiūnais apie 1965 m.

                                    LCVA apskaitos Nr.A314-P059
                                    https://www.e-kinas.lt/ekinas-photos/photo/254584

                                    Comment


                                      Nežinomas fotografas
                                      Savaeigis keleivinis lokomotyvas „Klaipėda-Giruliai“ Girulių stotyje. Apie 1937- 1938 m.

                                      Lietuvos jūrų muziejus, inv. Nr.LJM LIF 625
                                      https://www.limis.lt/valuables/e/805293/100000005129933

                                      Comment



                                        Fotogtrafas Izidorius Girčys (1903 - 1989)
                                        Vilniaus geležinkelio stotis 1940 m. žiemą

                                        "Karys" 1940 02 01 Nr.5
                                        LCVA apsk.Nr. P-00620
                                        https://www.e-kinas.lt/ekinas-photos/photo/304573

                                        Atrodo, prieš karą ant rytinio korpuso (buv. priemiestinių traukinių kasų) buvo bokštelis, kuris neišliko
                                        Išddiintas fragmentas

                                        Comment


                                          Esą prieš ~100 metų kelionė Kaunas - Berlynas traukiniu truko 14 val. Įdomu kiek dabar? (nelabai tikiu tuometinėmis 14 val, nes nuo Berlyno iki sienos apie 12:30, o pasienyje reikėdavo persėsti).

                                          The standard-gauge Eastern Railway met the Russian broad-gauge track at Eydtkuhnen, but due to the different track gauges, a continuous, direct train connection was not possible. Trains from Saint Petersburg ran to Eydtkuhnen, where passengers transferred to a Prussian standard-gauge train at the same platform. In the opposite direction, passengers could board at the Russian station of Wirballen, two kilometers away.
                                          https://www.klauserbeck.de/Kilometri.../Ostbahn12.htm

                                          Click image for larger version

Name:	Kaunas-Berlin_484630405_1190999419695591_5254941347938054290_n.jpg
Views:	275
Size:	86,6 kB
ID:	2190039






                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X