Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[FI] Suomijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61


    Naujos Helsinkio priemiesčio traukinių linijos atšakos oro uosto stotelės nuotrauka:


    HS

    Comment


      #62
      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą


      Naujos Helsinkio priemiesčio traukinių linijos atšakos oro uosto stotelės nuotrauka:

      Atvaizdas

      HS
      Puikus kainos (oro uostas - miesto centras - 5 EUR), kokybės ir greičio santykis...

      Comment


        #63
        Finland invests in future rail link to Norwegian Sea
        Finland is under pressure to switch its rail to the standard European gauge. In the first phase, a planned train line is to run between Kemi and Haparanda, Sweden.
        O dar nesenai buvo kalbos, kad suomiams perdaryti savo geležinkelių į standartinę vėžę neapsimoka ir nėra reikalo. Dabar gi suomiai užsakė studiją ir labai nenustebsiu, kad pasiūlymas bus preišingas ankstesnėms kalboms.
        Pasirodo poreikis yra jungtims Šiaurėje su Švedija ir Norvegija.

        Ir jeigu Suomijoje bus priimtas sprendimas pereiti prie standartinės vėžės, tai LT bus dar didesnė motyvacija tą padaryti.
        Paskutinis taisė Perfect; 2025.04.27, 21:37.

        Comment


          #64
          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          Finland invests in future rail link to Norwegian Sea


          O dar nesenai buvo kalbos, kad suomiams perdaryti savo geležinkelių į standartinę vėžę neapsimoka ir nėra reikalo. Dabar gi suomiai užsakė studiją ir labai nenustebsiu, kad pasiūlymas bus preišingas ankstesnėms kalboms.
          Pasirodo poreikis yra jungtims Šiaurėje su Švedija ir Norvegija.

          Ir jeigu Suomijoje bus priimtas sprendimas pereiti prie standartinės vėžės, tai LT bus dar didesnė motyvacija tą padaryti.
          Čia kalba apie ~30km standartinės vėžės pratęsimą, o ne apie kažkokią tai labai didelę investiciją. RB1 daugiau europinio geležinkelio nutiesė nei dabar planuojama. Daugiau gali atsirasti, bet tikrai ne greituoju metu.

          Comment


            #65
            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

            Čia kalba apie ~30km standartinės vėžės pratęsimą, o ne apie kažkokią tai labai didelę investiciją. RB1 daugiau europinio geležinkelio nutiesė nei dabar planuojama. Daugiau gali atsirasti, bet tikrai ne greituoju metu.
            Argi taip sunku paskaityti straipsnį iki galo?


            This week, the government of Prime Minister Petteri Orpo (NCP) earmarked 20 million euros for an initial track gauge study.
            Ši studija skirta, ne tik porai jungčių su Švedija ir Suomija.

            Costly, long-term project

            Minister of Transport Lulu Ranne (Finns) described the transition to a new track gauge between Haparanda and Kemi as the first step in a long-term project.

            Ranne said that the European Commission has pressured Finland to move toward changing its track gauge, which would be a hugely expensive long-term project.

            “The European Commission, Nato and the Finnish Defence Forces have made assessments of the most urgent major European military mobility project. It is this,” she declared.

            The EU’s TEN-T Regulation, which enters into force this summer, includes requirements for the study and planning of the transition to the standard 1,435 mm track gauge in countries with different track gauges. Finland now uses a 1,524 mm track gauge, which dates back to the nineteenth century.

            Comment


              #66
              Parašė Perfect Rodyti pranešimą

              Argi taip sunku paskaityti straipsnį iki galo?

              Ši studija skirta, ne tik porai jungčių su Švedija ir Suomija.
              Tai RB1 irgi ne tik jungčiai su Lenkija buvo daryta. Bet nu žinai, tarp RB1 ir kažko daugiau jau gana daug laiko praėjo, ir praeis. Dėl ko ir sakau kad daugiau gali atsirasti, bet tikrai ne greituoju metu.

              Comment


                #67
                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                Tai RB1 irgi ne tik jungčiai su Lenkija buvo daryta. Bet nu žinai, tarp RB1 ir kažko daugiau jau gana daug laiko praėjo, ir praeis. Dėl ko ir sakau kad daugiau gali atsirasti, bet tikrai ne greituoju metu.
                Faktas, kad tai nepadorama labai greitai ir tam reikia politinio sprendimo. Panašu, kad Suomija jau visai netoli tokio sprendimo -
                https://yle.fi/a/74-20161606
                Paskutinis taisė Perfect; 2025.05.15, 08:39.

                Comment


                  #68
                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                  Argi taip sunku paskaityti straipsnį iki galo?



                  Ši studija skirta, ne tik porai jungčių su Švedija ir Suomija.
                  Esmė kad naujai įsigaliojanti TEN-T direktyva valstybes reikalauja įvertinti 1435 mm vėžės poreikį. Be to, citatoje rašoma, kad EK spaudžia Suomiją priimti sprendimą, kurį, kaip rašo YLE, vyriausybė priims po dviejų metų. Tai nepanašu, kad patys suomiai labai nori persiūti visus šalies geležinkelius, nors ir pripažįstama, kad dėl saugumo sumetimų būtina turėti kuo daugiau jungčių su Norvegijos uostais, kurios greičiausiai bus standartinės vėžės pločio.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                    Esmė kad naujai įsigaliojanti TEN-T direktyva valstybes reikalauja įvertinti 1435 mm vėžės poreikį. Be to, citatoje rašoma, kad EK spaudžia Suomiją priimti sprendimą, kurį, kaip rašo YLE, vyriausybė priims po dviejų metų. Tai nepanašu, kad patys suomiai labai nori persiūti visus šalies geležinkelius, nors ir pripažįstama, kad dėl saugumo sumetimų būtina turėti kuo daugiau jungčių su Norvegijos uostais, kurios greičiausiai bus standartinės vėžės pločio.
                    Tik už savo pinigus suomiai kažin ar norėtų tai daryti, bet su ES finansavimu - kodėl ne. Dabar bus rengiama studija, kurios pagrindu bus priimamas sprendimas 2027 m. Tais pačiais metais pabaigta studija bus argumentas Suomijai derantis su ES dėl ES finansavimo apimties. Tad iš esmės, tai yra Suomijos ir ES derybų dėl finansavimo apimties klausimas, t. y. kokią dalį Suomijos geležinkelio perdarymo į standartinę vėžę galėtų padengti ES. Kol nėra žinoma tokio projekto orientacinė kaina, tol negali prasidėti derybos su ES.

                    Galvojant apie situaciją Lietuvoje, dar reikėtų rimtai paskaičiuoti, kas būtų pigiau, ar nauja standartinė linija nuo Kauno iki Vilniaus (su naujais pylimais, tiltais, viadukais ir kt. infrastruktūra) ar aplamai visų LT geležinkelių perdarymas į standartinę vėžę? Eskploatacijos požiūriu turėti 2 standartus neatrodo racionaliai.
                    Paskutinis taisė Perfect; 2025.05.15, 11:31.

                    Comment


                      #70
                      Visada sakiau, kad LT geležinkeliai turėtų būti perdaryti į standartinę vėžę ir tiek žinių.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment

                      Working...
                      X