2018 m. Estijoje už 33,5 mln. Eur bus:
Tapa-Narva ir Tapa-Tartu ruožuose padidintas greitis iki 135 km/h;
vykdomas Keila-Riisipere kapitalinis remontas;
vykdoma ruožo Riisipere-Turba statyba.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Oi užmiršau įdėti. Gal kas jau matė - mano filmas apie Estijos geležinkelius, retransliuotas per SWR TV Eisenbahnromantik. Youtubeje deja, dar nėra ...
http://www.swr.de/eisenbahn-romantik...26k/index.html
Komentuoti:
-
O ką bendro po modernizacijos turi ČME3? Čia gi analogiškas projektas. Liko tik rėmas, vežimėliai, traukos varikliai ir kai kuri įranga ant rėmo apačioje. Visa kita nauja.
Komentuoti:
-
cia tikrai tos nuotraukos idetos? nes silumveziai atrodo lyg neturetu nieko bendro
Komentuoti:
-
Estijoje modernizuotas amerikietiškas šilumvežis C30-Ai-1564, po modernizacijos tapo C30-M-1564.
Iki modernizacijos: https://trainpix.org/photo/56880/
Modernizuotas: http://gallery.balticrailpics.net/di...392&fullsize=1
Tikriausiai, jei modernizacija bus sėkminga, bus modernizuota ir daugiau C30-Ai serijos šilumvežių, kurie visi jau nebenaudojami.
Komentuoti:
-
Naujas filmas apie Estijos geležinkelius. Filme - ne tik Koidula, Narva, bet ir industrinė skalūnų linija... Reikėtų kažkada foto sudėti...
http://www.swr.de/eisenbahn-romantik...26k/index.html
Youtubeje gal bus vėliau
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tapa - didžiausias Estijos geležineklių mazgas, kuriame eina linijos į Taliną, Tartu ir S.Peterburgą
Foto 2015.09
Kadangi buvo blogas oras, tai pažintis su Tapa vyko šiame "Vaksali trahter". Ten laikas neprailgo, nes buvo galima pavartyti kelis albumus apie šio "estiško radviliškio" ir jame buvusio Estijos geležinkelių kariuomenės dalinio istoriją
Tapos stotis iš pietų pusės.
Bėgiai yra ir iš anos pusės. Tolumoje matosi dvigubas vandentiekio bokštas
Garvežys. Tapoje yra lokomotyvų depas
316 km - turbūt nuo S.Peterburgo
Tarpukaryje Estijoje buvo geležinkelių dalinys, kuris iš pradžių buvo įsikūręs Valgoje, o paskui persikėlė į Tapą. Jis pasižymėjo 1919 metais, vydamas bolševikus iš Estijos.
Šiam mūšiui atminti 1934 m. Tapos stotyje buvo įrengta memeorialinė lenta su to dalinio emblema. 1993 m. memorialinė lenta atkurta
Tapos stotis tarpukaryje
http://www.monument.ee/tapa-linn-ja-...a-soomusrongid
Komentuoti:
-
Jõgeva stotis linijoje Tapa-Tartu
Foto 2015.07
Senosios stoties pastatas žiūrint nuo platformos
Užeiname į vidų - ten parduotuvė
Keleivių peronas yra už kelių šimtų metrų į Tapos pusę
Komentuoti:
-
Estijos geležinkelių žemėlapiai
Estijos geležinkeliai tarpukaryje.
Estija apie 1931 m. nutiesė jungiamajį geležinkelį Tartu-Petseri (dab.Pečiory)
Eesti raudteede kaart
http://www.evr.ee/sites/default/file...udteed1939.jpg
Sovietmečiu buvo praplatinti siaurieji geležinkeliai į Piarnu ir į Viljandį. Labai trumpai (apie 10-15 metų) važinėjo traukinys Talinas - Ryga per Pärnu, Mõisaküla, Rūjiena, Limbaži. Beveik visi kiti kiti siaurieji geležinkeliai 1960-1975 m. buvo panaikinti.
1972 m. pirmasis traukinys plačiuoju geležinkeliu atvyksta į Türi stotį (Viljandi linija)
Šaltinis: Kaarel Aluoja: Türi. Laupa mõisniku poegade loodud linn
http://pluss.postimees.ee/2840699/ka...de-loodud-linn
Estijos geležinkeliai apie 1972 ir apie 1998 metus
..
1. 1972 m.: http://dic.academic.ru/dic.nsf/bse/1...BA%D0%B0%D1%8F
2. 1998 m. http://railway.in.ua/index/ehstonska...a_doroga/0-195
Dabartiniai Estijos geležinkeliai.
http://www.wikiwand.com/et/Eesti_rau...sti_VabariigisPaskutinis taisė Romas; 2017.04.09, 17:35.
Komentuoti:
-
Koidula
Geležinkelio linija Tartu-Põlva-Petseri buvo pastatyta 1931 m. sujungus Tartu stotį su Rygos - Pskovo linija. Pečiorai (est. Petseri) priklausė Estijai 1920-1945 metais.
Nors Pečiorų (Petseri) mieste visada vyravo rusai, o miestas nuo 1945 m. atiteko Rusijai, bet mazginė stotis labai ilgai vadinosi Petseri (dabar Pečory Pskovskije). Beje, Rusijai atsiėmus iš Latvijos Pytalovo miestą su mazgine stotimi S.peterbugo- Varšuvos linijoje, ta stotis ir Rusijoje ilgai vadinosi Abrene, o iki šių laikų Rusijoje išliko stotis Rītupe (o ne Utroja ar Žogovo).
Estijai atgavus nepriklausomybę geležinkelio linija Petseri-Vöru-Antsla-Valka su likusiu Estijos geležinkelių tinklu jungėsi tik Vagoje.
Koidulos stotis yra Valgos- Petseri linijoje. Stotis buvo pastatyta Rusijos pasienyje 2011 metais. Iki jos nutiesta 3 km jungiamoji atkarpa nuo Tartu-Petseri geležinkelio, o , o nereikalinga atkarpa tiesiai į Petseri (Pečiorų) stotį buvo išardyta.
1967 m. žemėlapis 0-35-XXII (M 1 cm-2 km) su Pečiorų miestu ir Petseri stotimi
http://maps.vlasenko.net/smtm200/o-35-22.jpg
Dabartinis žemėlapis
Pažymėta panaikinta (link Petseri) ir nauja geležinkelio linija link Koidulos stoties
http://www.balticmaps.eu/
Foto 2015.07
Naujasis plentas nuo Koidulos muitinės (63 kelyje Tartu-Räpina-Petseri) į Võmmorski-Obinitsą
Koidulos stotis
Į Koidulą važinėja priemiestinia traukinai iš Tartu; vasarą pratęsiaimi iki Piuzos (Piusa) stoties
Bendras vaizdas nuo kalniuko
Tos kalvos už Piusos pasienio upės - jau Rusijoje
Naujas viadukas, kuriuo eina jungiamasis geležinklio su Tartu-Petseri linija
Paskutinis taisė Romas; 2016.02.16, 22:11.
Komentuoti:
-
Elva
Elvos stotis
Foto 2015.07
Priemiestinis raukinys 335 Valga-Elva -Tartu
Sekmadienio popietę buvo nemažai į Tartu grįžtančių žmonių
Traukinio tvarkaraštis besidomintiems. Gal kada nors bus istorinė vertybė
Šaltinis: http://elron.ee/wp-content/uploads/2...artu-Valga.pdfPaskutinis taisė Romas; 2016.02.16, 21:58.
Komentuoti:
-
Priežastys aiškios. LG kiek geresnė padėtis tik dėl Kaliningrado tranzito, kurio Rusija atsisakyti negali, ir Baltarusijos bei Kinijos, Kazachstano. Estija azijiečiams per daug šiaurėje, pakeliui į Vakarų Europą, Baltarusijai taip pat.
Komentuoti:
-
Estijos geležinkeliai pasiekė kritinę ribą
Krovinių gabenimas Estijos geležinkeliais mažėja nuo 2007 metų, o pernai pasiekė kritinę ribą.
Nuolat mažėjant tranzitui Estijos uostuose mažėja ir šios šalies geležinkelių pajamos.
Rusijos tranzito netektį patiriantys Estijos geležinkeliai atleido dalį žmonių, nuolat mažina investicijas.
Estijos geležinkelių profsąjungos lyderis Olegas Čiubarovas teigė, kad užsitęsus tokiai situacijai kaip dabar Estijos geležinkelių laukia rimtos finansinės problemos.
Taip pat gali pasireikšti geležinkeliuose galinčių dirbti kvalifikuotų žmonių poreikis. Dabar vidutinis Estijos geležinkelių darbuotojo amžius siekia 50 metų. Dėl prastos situacijos geležinkeliuose žmonės tiesiog nenori eiti į ten dirbti.
Komentuoti:
-
Pasienio ir muitinės patikra, o S. Peterburge jungimas prie kito traukinio.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTvarkaraštis (kasdien)
http://www.gorail.ee/en/timetable
Komentuoti:
-
Estai traukinius į Rusiją panaikino, o Rusija nuo liepos 10 d. paleidžia savo traukinį. Jis kasdien kursuos maršrutu Maskva - Sankt Peterburgas - Talinas.
http://www.rbc.ru/rbcfreenews/559580149a79476a1d56e449
Komentuoti:
-
Bet gi rašoma apie šiuos metus, lyginama su tuo, kas buvo pernai per tą patį laikotarpį.
Komentuoti:
Komentuoti: