Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    2018 m. Estijoje už 33,5 mln. Eur bus:

    Tapa-Narva ir Tapa-Tartu ruožuose padidintas greitis iki 135 km/h;
    vykdomas Keila-Riisipere kapitalinis remontas;
    vykdoma ruožo Riisipere-Turba statyba.
    Paskutinis taisė lukass; 2017.12.23, 08:17.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Oi užmiršau įdėti. Gal kas jau matė - mano filmas apie Estijos geležinkelius, retransliuotas per SWR TV Eisenbahnromantik. Youtubeje deja, dar nėra ...


    http://www.swr.de/eisenbahn-romantik...26k/index.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O ką bendro po modernizacijos turi ČME3? Čia gi analogiškas projektas. Liko tik rėmas, vežimėliai, traukos varikliai ir kai kuri įranga ant rėmo apačioje. Visa kita nauja.

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    cia tikrai tos nuotraukos idetos? nes silumveziai atrodo lyg neturetu nieko bendro

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Estijoje modernizuotas amerikietiškas šilumvežis C30-Ai-1564, po modernizacijos tapo C30-M-1564.

    Iki modernizacijos: https://trainpix.org/photo/56880/

    Modernizuotas: http://gallery.balticrailpics.net/di...392&fullsize=1

    Tikriausiai, jei modernizacija bus sėkminga, bus modernizuota ir daugiau C30-Ai serijos šilumvežių, kurie visi jau nebenaudojami.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Naujas filmas apie Estijos geležinkelius. Filme - ne tik Koidula, Narva, bet ir industrinė skalūnų linija... Reikėtų kažkada foto sudėti...

    http://www.swr.de/eisenbahn-romantik...26k/index.html

    Youtubeje gal bus vėliau

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tapa - didžiausias Estijos geležineklių mazgas, kuriame eina linijos į Taliną, Tartu ir S.Peterburgą

    Foto 2015.09
    Kadangi buvo blogas oras, tai pažintis su Tapa vyko šiame "Vaksali trahter". Ten laikas neprailgo, nes buvo galima pavartyti kelis albumus apie šio "estiško radviliškio" ir jame buvusio Estijos geležinkelių kariuomenės dalinio istoriją



    Tapos stotis iš pietų pusės.
    Bėgiai yra ir iš anos pusės. Tolumoje matosi dvigubas vandentiekio bokštas


    Garvežys. Tapoje yra lokomotyvų depas


    316 km - turbūt nuo S.Peterburgo


    Tarpukaryje Estijoje buvo geležinkelių dalinys, kuris iš pradžių buvo įsikūręs Valgoje, o paskui persikėlė į Tapą. Jis pasižymėjo 1919 metais, vydamas bolševikus iš Estijos.
    Šiam mūšiui atminti 1934 m. Tapos stotyje buvo įrengta memeorialinė lenta su to dalinio emblema. 1993 m. memorialinė lenta atkurta


    Tapos stotis tarpukaryje

    http://www.monument.ee/tapa-linn-ja-...a-soomusrongid

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jõgeva stotis linijoje Tapa-Tartu
    Foto 2015.07
    Senosios stoties pastatas žiūrint nuo platformos


    Užeiname į vidų - ten parduotuvė


    Keleivių peronas yra už kelių šimtų metrų į Tapos pusę

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Estijos geležinkelių žemėlapiai

    Estijos geležinkeliai tarpukaryje.
    Estija apie 1931 m. nutiesė jungiamajį geležinkelį Tartu-Petseri (dab.Pečiory)

    Eesti raudteede kaart

    http://www.evr.ee/sites/default/file...udteed1939.jpg


    Sovietmečiu buvo praplatinti siaurieji geležinkeliai į Piarnu ir į Viljandį. Labai trumpai (apie 10-15 metų) važinėjo traukinys Talinas - Ryga per Pärnu, Mõisaküla, Rūjiena, Limbaži. Beveik visi kiti kiti siaurieji geležinkeliai 1960-1975 m. buvo panaikinti.

    1972 m. pirmasis traukinys plačiuoju geležinkeliu atvyksta į Türi stotį (Viljandi linija)

    Šaltinis: Kaarel Aluoja: Türi. Laupa mõisniku poegade loodud linn
    http://pluss.postimees.ee/2840699/ka...de-loodud-linn

    Estijos geležinkeliai apie 1972 ir apie 1998 metus
    ..
    1. 1972 m.: http://dic.academic.ru/dic.nsf/bse/1...BA%D0%B0%D1%8F
    2. 1998 m. http://railway.in.ua/index/ehstonska...a_doroga/0-195

    Dabartiniai Estijos geležinkeliai.

    http://www.wikiwand.com/et/Eesti_rau...sti_Vabariigis
    Paskutinis taisė Romas; 2017.04.09, 17:35.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Koidula

    Geležinkelio linija Tartu-Põlva-Petseri buvo pastatyta 1931 m. sujungus Tartu stotį su Rygos - Pskovo linija. Pečiorai (est. Petseri) priklausė Estijai 1920-1945 metais.
    Nors Pečiorų (Petseri) mieste visada vyravo rusai, o miestas nuo 1945 m. atiteko Rusijai, bet mazginė stotis labai ilgai vadinosi Petseri (dabar Pečory Pskovskije). Beje, Rusijai atsiėmus iš Latvijos Pytalovo miestą su mazgine stotimi S.peterbugo- Varšuvos linijoje, ta stotis ir Rusijoje ilgai vadinosi Abrene, o iki šių laikų Rusijoje išliko stotis Rītupe (o ne Utroja ar Žogovo).

    Estijai atgavus nepriklausomybę geležinkelio linija Petseri-Vöru-Antsla-Valka su likusiu Estijos geležinkelių tinklu jungėsi tik Vagoje.
    Koidulos stotis yra Valgos- Petseri linijoje. Stotis buvo pastatyta Rusijos pasienyje 2011 metais. Iki jos nutiesta 3 km jungiamoji atkarpa nuo Tartu-Petseri geležinkelio, o , o nereikalinga atkarpa tiesiai į Petseri (Pečiorų) stotį buvo išardyta.

    1967 m. žemėlapis 0-35-XXII (M 1 cm-2 km) su Pečiorų miestu ir Petseri stotimi

    http://maps.vlasenko.net/smtm200/o-35-22.jpg

    Dabartinis žemėlapis
    Pažymėta panaikinta (link Petseri) ir nauja geležinkelio linija link Koidulos stoties

    http://www.balticmaps.eu/

    Foto 2015.07
    Naujasis plentas nuo Koidulos muitinės (63 kelyje Tartu-Räpina-Petseri) į Võmmorski-Obinitsą




    Koidulos stotis


    Į Koidulą važinėja priemiestinia traukinai iš Tartu; vasarą pratęsiaimi iki Piuzos (Piusa) stoties


    Bendras vaizdas nuo kalniuko


    Tos kalvos už Piusos pasienio upės - jau Rusijoje




    Naujas viadukas, kuriuo eina jungiamasis geležinklio su Tartu-Petseri linija
    Paskutinis taisė Romas; 2016.02.16, 22:11.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Elva

    Elvos stotis
    Foto 2015.07


    Priemiestinis raukinys 335 Valga-Elva -Tartu






    Sekmadienio popietę buvo nemažai į Tartu grįžtančių žmonių




    Traukinio tvarkaraštis besidomintiems. Gal kada nors bus istorinė vertybė

    Šaltinis: http://elron.ee/wp-content/uploads/2...artu-Valga.pdf
    Paskutinis taisė Romas; 2016.02.16, 21:58.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O Estijoje, užraukus skalūnų pramonę, ir vidinių beveik neliks.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    LG solidų gabalą sudaro ir vidiniai pervežimai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Priežastys aiškios. LG kiek geresnė padėtis tik dėl Kaliningrado tranzito, kurio Rusija atsisakyti negali, ir Baltarusijos bei Kinijos, Kazachstano. Estija azijiečiams per daug šiaurėje, pakeliui į Vakarų Europą, Baltarusijai taip pat.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Estijos geležinkeliai pasiekė kritinę ribą

    Krovinių gabenimas Estijos geležinkeliais mažėja nuo 2007 metų, o pernai pasiekė kritinę ribą.

    Nuolat mažėjant tranzitui Estijos uostuose mažėja ir šios šalies geležinkelių pajamos.

    Rusijos tranzito netektį patiriantys Estijos geležinkeliai atleido dalį žmonių, nuolat mažina investicijas.

    Estijos geležinkelių profsąjungos lyderis Olegas Čiubarovas teigė, kad užsitęsus tokiai situacijai kaip dabar Estijos geležinkelių laukia rimtos finansinės problemos.

    Taip pat gali pasireikšti geležinkeliuose galinčių dirbti kvalifikuotų žmonių poreikis. Dabar vidutinis Estijos geležinkelių darbuotojo amžius siekia 50 metų. Dėl prastos situacijos geležinkeliuose žmonės tiesiog nenori eiti į ten dirbti.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Pasienio ir muitinės patikra, o S. Peterburge jungimas prie kito traukinio.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tvarkaraštis (kasdien)
    http://www.gorail.ee/en/timetable
    O tai kodėl tokie ilgi stovėjimai stotelėse? Vienas sustojimas net virš valandos.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tvarkaraštis (kasdien)
    http://www.gorail.ee/en/timetable

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Estai traukinius į Rusiją panaikino, o Rusija nuo liepos 10 d. paleidžia savo traukinį. Jis kasdien kursuos maršrutu Maskva - Sankt Peterburgas - Talinas.

    http://www.rbc.ru/rbcfreenews/559580149a79476a1d56e449

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet gi rašoma apie šiuos metus, lyginama su tuo, kas buvo pernai per tą patį laikotarpį.

    Komentuoti:

Working...
X