Parašė Sovijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Dabar keleiviniai traukiniai važiuoja tik Tartu - Orava, o maršrutu Valga - Voru keleiviniai traukiniai nevažiuoja.
-
Siūlau paskaityti naują BRM žurnalą. Yra gerų straipsnių.
Mane sudomino apie Estijos geležinkelius. iki 2013 m. perka 18 elektrinių traukinių, kurių 85 proc. ES lėšos (įdomu būtų sužinoti kiek planuojama pirkti naujų traukinių panaudojus ES lėšas?). Išsimokėtinai per 20 m. apie 2015 m. planuojama pirkti 10 dyzelinių.
2011 m. planuojama pabaigti statyti Koidulos stotį, kuri leis sujungti 2 Estijos geležinkelio linijas einančias iš Tartu ir Valgos, kurios dabar susikerta Rusijos Pečioro (Petseri) mieste. 30 porc. dengia valstybė, o 70 proc. privatus kapitalas ir bankai. Baigus darbus tikimasi atnaujinti keleivinių traukinių eismą tarp Tartu ir Voru miestų (dabar labai nedidelė geležinkelio dalis eina per Rusiją). Įdomu kiek yra Lietuvoje pasistumėta sujungiant Marcinkonys su Druskininkais ir Mažeikius su Skuodu.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.11, 18:33.
Komentuoti:
-
Estija/ geležinkelio linija Hapsalu-Talinas
Šią savaitę 4 dienas važinėjomės po Estiją.
Prie Tartu mačiau, kad geležinkelio tvarkymo darbai ruože Tartu-Valga eina į pabaigą - matėsi supilta nauja skalda ir nauji bėgiai.
Važiuojant iš Talino į Hapsalu, vienoje vietoje kirtus kelią arčiau Talino mačiau, kad dar bėgiai yra, o arčiau Hapsalu - nurinkti, šviežiai papilta skaldos. Gal kas nors žinote: ar nuspręsta šį ruožą visai uždaryti ar atlikti kapitalinį jo remontą? Susidaro įspūdis, kad estai lėtai skubėdami susitvarkys savo visus geležinkelio ruožus - ir apleistus ir veikiančius.
Apie Hapsalu geležinkelio medinę stotį ir joje įrengtą Estijos muziejų (http://www.jaam.ee/index.php?lk=25) jau kažkas rašė. Ji neseniai buvo perdažyta - atrodo išties gražiai ir įspūdingai.
Stotis yra galutinė Keilos-Hapsalu geležinkelio linijos stotis. Dauguma jos pastatų buvo statyti 1904 m. 1905 m. antros klasės stotyje pradėta statyti keleivinė stotis, kuri būtų tinkama priimti imperatoriaus šeimą. Ją sudarė graži keleivinė stotis, Imperatoriaus paviljonas, kuris buvo pritaikytas priimti Rusijos imperatorių ir jo šeimą, dvariškius, jis dengta galerija buvo sujungtas su vasaros kavine. Visas kompleksas buvo sujungtas nedideliam miesteliui per ilgu - 213 m ilgio dengtu peronu - toks ir buvo imperatoriško traukinio ilgis. Kleivinėje stotyje buvo 1-2 ir 3 klasės salės su bufetais, bendra salė, aukščiausios klasės damų ir vyrų kambariai su tuoletais, pašto skyrius, bilietų kasa, bagažo skyrius, telegrafas ir kt. Pastatas nuolat traukė kino režisierių dėmesį. Paminklas saugomas kaip architektūros paminklas.
Jau 1870 m. buvo numatyta pastatyti geležinkelio liniją, kuri sujungtų su imperatoriškuoju kurortu Hapsalu. Geležinkelio ruožas iškilmingai buvo atidarytas 1904 m. 1935 m. šiame ruože pradėjo kursuoti pirmasis Estijoje dyzelinis traukinys. Paskutinis keleivinis traukinys važiavo 1995 m. Risipere-Hapsalu ruožas buvo privatizuotas 1997 m. - tai pirmasis privatizuotas geležinkelio ruožas Estijoje. 2004 m. šis ruožas nurinktas - Vakarų Estijos regionas liko be geležinkelio susisiekimo.
Įdedu keletą nuotraukų.



Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.17, 19:15.
Komentuoti:
-
Vienam rusu forume pasiskaiciau, kad pas estus nera greicio apribojimo vaziuojant i aklikeli.Parašė Vitas Rodyti pranešimąParašė Zorro
Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1
Kiek prisimenu skaitęs sovietines geležinkelių techninės eksploatacijos taisykles, į aklikelį priimamo traukinio greitis negali viršyti 25 km/h. Gal būt, jis čia buvo viršytas...
Būdamas Kauno geležinkelio stotyje (senojoje) ir matydamas iš Vilniaus atvykstantį elektrinį, vis galvodavau, kad tik neatsitiktų kaip čia Taline...
Panašiai kažkada anksti rytą galvojau Rygos geležinkelio stotyje, kai į aklikelį atvyko garvežio traukiamas Pytalovo-Ryga.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro
Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1
Kiek prisimenu skaitęs sovietines geležinkelių techninės eksploatacijos taisykles, į aklikelį priimamo traukinio greitis negali viršyti 25 km/h. Gal būt, jis čia buvo viršytas...Parašė AB13 Rodyti pranešimąJooo. Vaizdzialis nikoks. Lokomotyvas norejo apsimesti keleiviu ir ieiti i stoti. Gal kas nors su stabdziais atsitiko?
Būdamas Kauno geležinkelio stotyje (senojoje) ir matydamas iš Vilniaus atvykstantį elektrinį, vis galvodavau, kad tik neatsitiktų kaip čia Taline...
Panašiai kažkada anksti rytą galvojau Rygos geležinkelio stotyje, kai į aklikelį atvyko garvežio traukiamas Pytalovo-Ryga.
Komentuoti:
-
Jooo. Vaizdzialis nikoks. Lokomotyvas norejo apsimesti keleiviu ir ieiti i stoti. Gal kas nors su stabdziais atsitiko?Parašė Zorro Rodyti pranešimąTruputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1
Komentuoti:
-
Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1
Komentuoti:
-
apie ką čia jumi šneką?Parašė In-ta Rodyti pranešimą........ Konstrukcija vezei prapliesti jau yra.
Komentuoti:
-
Butu uzsakovas, viska galima padaryti ir vietoj. Konstrukcija vezei prapliesti jau yra.Parašė foggy Rodyti pranešimą2002 estai nusipirko 58 GE C36-7, 2003 dar 19 GE C30-7. Šaltinis (ten daugiau galima pasiskaityti): http://4rail.net/reference_estonia.html. C36-7 ne tiek daug Amerikoj važinėjo: iš 599 pagamintų C36-7, 422 eksportuoti į Kiniją, vėliau štai 58 Estijoje finišavo.
Įdomu, lokomotyvus pritaikė 1520mm bėgiams Amerikoje ar vietoje? Jei ne per sunkiausia tai padaryti, įdomus variantas būtų europinius lokomotyvus bandyti naujus/dėvėtus perdaryti, pavyzdžiui, kaip alternatyvą TEP70BS.
Komentuoti:
-
Kuo jie yra zeba neskaitant asmeninio intereso pamatyt nematytą riedmenį?Parašė Miningan Rodyti pranešimąGražiai atrodo tie amerkietiški lokomotyvai Roberto nuorodoje, pagal dažymą primena Wisconsin Central, kad Lietuvoje tokius... gal kada vež kokius krovinius į Lietuvą, būtų įdomu gyvai pamatyt...
Komentuoti:
-
Gražiai atrodo tie amerkietiški lokomotyvai Roberto nuorodoje, pagal dažymą primena Wisconsin Central, kad Lietuvoje tokius... gal kada vež kokius krovinius į Lietuvą, būtų įdomu gyvai pamatyt...
Komentuoti:
-
Tai buvo plačiai žinomo ir gerbiamo mokslo istoriko žodisParašė Tomas Rodyti pranešimąMan tai juokingas tas XXIa. vykstantis sovietinės technikos garbinimas
Paskutinį kartą kokybinis šuolis SSSR pramonėje buvo po II pasaulinio karo (t.y. daugiau nei prieš 60 metų), kai SSSR kaip reparacijas pasiėmė vokišką įrangą ir technologijas. Daugiau nieko gero ir nepasiekė 

Pilypai, išlindai iš kanapių? - labas!
Komentuoti:
-
Man tai juokingas tas XXIa. vykstantis sovietinės technikos garbinimasParašė robertas Rodyti pranešimąO ar nepakankamą argumentą pateikiau?
Rusiškų lokomotyvų neaukštinu, tiesiog man jie atrodo geresni nei amerikietiški.
Paskutinį kartą kokybinis šuolis SSSR pramonėje buvo po II pasaulinio karo (t.y. daugiau nei prieš 60 metų), kai SSSR kaip reparacijas pasiėmė vokišką įrangą ir technologijas. Daugiau nieko gero ir nepasiekė
Komentuoti:
-
2002 estai nusipirko 58 GE C36-7, 2003 dar 19 GE C30-7. Šaltinis (ten daugiau galima pasiskaityti): http://4rail.net/reference_estonia.html. C36-7 ne tiek daug Amerikoj važinėjo: iš 599 pagamintų C36-7, 422 eksportuoti į Kiniją, vėliau štai 58 Estijoje finišavo.Parašė Himleris Rodyti pranešimąTen ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.
Įdomu, lokomotyvus pritaikė 1520mm bėgiams Amerikoje ar vietoje? Jei ne per sunkiausia tai padaryti, įdomus variantas būtų europinius lokomotyvus bandyti naujus/dėvėtus perdaryti, pavyzdžiui, kaip alternatyvą TEP70BS.
Komentuoti:
-
Va, visa galerija:Parašė Himleris Rodyti pranešimą
http://gallery.balticrailpics.net/th...ls.php?album=8
Komentuoti:
-
Pabandyk čiaParašė r08n Rodyti pranešimąGal yra kur nors plačiau apie juos ir su nuotraukom? www.raudtee.ee nieko neradau.
www.evr.ee
Komentuoti:
-
Gal yra kur nors plačiau apie juos ir su nuotraukom? www.raudtee.ee nieko neradau.Parašė Himleris Rodyti pranešimąTen ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.
Komentuoti:
-
O ar nepakankamą argumentą pateikiau?Parašė Miningan Rodyti pranešimąAk koks vėsus atsakymas čia...Rusiški lokomotyvai aukštinami, o štai amerikietiški vadinami kledarais... Joks krikštolinis rutulys čia...
Rusiškų lokomotyvų neaukštinu, tiesiog man jie atrodo geresni nei amerikietiški.
Komentuoti:
-
Ak koks vėsus atsakymas čia...Rusiški lokomotyvai aukštinami, o štai amerikietiški vadinami kledarais... Joks krikštolinis rutulys čia...
Komentuoti:
-
Ten ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.Parašė Miningan Rodyti pranešimąFow pranežime duota nuoroda į išties gražu video, ten yra daug vaizdų filmuotų Mauručių geležinkelio stotyje, ties 2.27 Jūs galite pamatyti traukinį kuris katik pravažiavo didelę įkalnę prieš pat Mauručių geležinkelio stotį, dėl to jo greitis toks lėtas...
Beje iškur pas estus tie lokomotyvai ties 06.53, šike teik primena USA sd40 arba dash9
Komentuoti:
Komentuoti: