Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Baigus darbus tikimasi atnaujinti keleivinių traukinių eismą tarp tartu ir Voru miestų (dabar tenka važiuoti kelio gabaliuką per Rusiją).
    Dabar keleiviniai traukiniai važiuoja tik Tartu - Orava, o maršrutu Valga - Voru keleiviniai traukiniai nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Siūlau paskaityti naują BRM žurnalą. Yra gerų straipsnių.
    Mane sudomino apie Estijos geležinkelius. iki 2013 m. perka 18 elektrinių traukinių, kurių 85 proc. ES lėšos (įdomu būtų sužinoti kiek planuojama pirkti naujų traukinių panaudojus ES lėšas?). Išsimokėtinai per 20 m. apie 2015 m. planuojama pirkti 10 dyzelinių.
    2011 m. planuojama pabaigti statyti Koidulos stotį, kuri leis sujungti 2 Estijos geležinkelio linijas einančias iš Tartu ir Valgos, kurios dabar susikerta Rusijos Pečioro (Petseri) mieste. 30 porc. dengia valstybė, o 70 proc. privatus kapitalas ir bankai. Baigus darbus tikimasi atnaujinti keleivinių traukinių eismą tarp Tartu ir Voru miestų (dabar labai nedidelė geležinkelio dalis eina per Rusiją). Įdomu kiek yra Lietuvoje pasistumėta sujungiant Marcinkonys su Druskininkais ir Mažeikius su Skuodu.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.11, 18:33.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Estija/ geležinkelio linija Hapsalu-Talinas

    Šią savaitę 4 dienas važinėjomės po Estiją.
    Prie Tartu mačiau, kad geležinkelio tvarkymo darbai ruože Tartu-Valga eina į pabaigą - matėsi supilta nauja skalda ir nauji bėgiai.
    Važiuojant iš Talino į Hapsalu, vienoje vietoje kirtus kelią arčiau Talino mačiau, kad dar bėgiai yra, o arčiau Hapsalu - nurinkti, šviežiai papilta skaldos. Gal kas nors žinote: ar nuspręsta šį ruožą visai uždaryti ar atlikti kapitalinį jo remontą? Susidaro įspūdis, kad estai lėtai skubėdami susitvarkys savo visus geležinkelio ruožus - ir apleistus ir veikiančius.
    Apie Hapsalu geležinkelio medinę stotį ir joje įrengtą Estijos muziejų (http://www.jaam.ee/index.php?lk=25) jau kažkas rašė. Ji neseniai buvo perdažyta - atrodo išties gražiai ir įspūdingai.
    Stotis yra galutinė Keilos-Hapsalu geležinkelio linijos stotis. Dauguma jos pastatų buvo statyti 1904 m. 1905 m. antros klasės stotyje pradėta statyti keleivinė stotis, kuri būtų tinkama priimti imperatoriaus šeimą. Ją sudarė graži keleivinė stotis, Imperatoriaus paviljonas, kuris buvo pritaikytas priimti Rusijos imperatorių ir jo šeimą, dvariškius, jis dengta galerija buvo sujungtas su vasaros kavine. Visas kompleksas buvo sujungtas nedideliam miesteliui per ilgu - 213 m ilgio dengtu peronu - toks ir buvo imperatoriško traukinio ilgis. Kleivinėje stotyje buvo 1-2 ir 3 klasės salės su bufetais, bendra salė, aukščiausios klasės damų ir vyrų kambariai su tuoletais, pašto skyrius, bilietų kasa, bagažo skyrius, telegrafas ir kt. Pastatas nuolat traukė kino režisierių dėmesį. Paminklas saugomas kaip architektūros paminklas.
    Jau 1870 m. buvo numatyta pastatyti geležinkelio liniją, kuri sujungtų su imperatoriškuoju kurortu Hapsalu. Geležinkelio ruožas iškilmingai buvo atidarytas 1904 m. 1935 m. šiame ruože pradėjo kursuoti pirmasis Estijoje dyzelinis traukinys. Paskutinis keleivinis traukinys važiavo 1995 m. Risipere-Hapsalu ruožas buvo privatizuotas 1997 m. - tai pirmasis privatizuotas geležinkelio ruožas Estijoje. 2004 m. šis ruožas nurinktas - Vakarų Estijos regionas liko be geležinkelio susisiekimo.
    Įdedu keletą nuotraukų.







    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.17, 19:15.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Parašė Zorro
    Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
    http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1



    Kiek prisimenu skaitęs sovietines geležinkelių techninės eksploatacijos taisykles, į aklikelį priimamo traukinio greitis negali viršyti 25 km/h. Gal būt, jis čia buvo viršytas...
    Būdamas Kauno geležinkelio stotyje (senojoje) ir matydamas iš Vilniaus atvykstantį elektrinį, vis galvodavau, kad tik neatsitiktų kaip čia Taline...
    Panašiai kažkada anksti rytą galvojau Rygos geležinkelio stotyje, kai į aklikelį atvyko garvežio traukiamas Pytalovo-Ryga.
    Vienam rusu forume pasiskaiciau, kad pas estus nera greicio apribojimo vaziuojant i aklikeli.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro
    Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
    http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1

    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Jooo. Vaizdzialis nikoks. Lokomotyvas norejo apsimesti keleiviu ir ieiti i stoti. Gal kas nors su stabdziais atsitiko?
    Kiek prisimenu skaitęs sovietines geležinkelių techninės eksploatacijos taisykles, į aklikelį priimamo traukinio greitis negali viršyti 25 km/h. Gal būt, jis čia buvo viršytas...
    Būdamas Kauno geležinkelio stotyje (senojoje) ir matydamas iš Vilniaus atvykstantį elektrinį, vis galvodavau, kad tik neatsitiktų kaip čia Taline...
    Panašiai kažkada anksti rytą galvojau Rygos geležinkelio stotyje, kai į aklikelį atvyko garvežio traukiamas Pytalovo-Ryga.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
    http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1
    Jooo. Vaizdzialis nikoks. Lokomotyvas norejo apsimesti keleiviu ir ieiti i stoti. Gal kas nors su stabdziais atsitiko?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
    http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė In-ta Rodyti pranešimą
    ........ Konstrukcija vezei prapliesti jau yra.
    apie ką čia jumi šneką?

    Komentuoti:


  • In-ta
    replied
    Parašė foggy Rodyti pranešimą
    2002 estai nusipirko 58 GE C36-7, 2003 dar 19 GE C30-7. Šaltinis (ten daugiau galima pasiskaityti): http://4rail.net/reference_estonia.html. C36-7 ne tiek daug Amerikoj važinėjo: iš 599 pagamintų C36-7, 422 eksportuoti į Kiniją, vėliau štai 58 Estijoje finišavo.

    Įdomu, lokomotyvus pritaikė 1520mm bėgiams Amerikoje ar vietoje? Jei ne per sunkiausia tai padaryti, įdomus variantas būtų europinius lokomotyvus bandyti naujus/dėvėtus perdaryti, pavyzdžiui, kaip alternatyvą TEP70BS.
    Butu uzsakovas, viska galima padaryti ir vietoj. Konstrukcija vezei prapliesti jau yra.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    Gražiai atrodo tie amerkietiški lokomotyvai Roberto nuorodoje, pagal dažymą primena Wisconsin Central, kad Lietuvoje tokius... gal kada vež kokius krovinius į Lietuvą, būtų įdomu gyvai pamatyt...
    Kuo jie yra zeba neskaitant asmeninio intereso pamatyt nematytą riedmenį?

    Komentuoti:


  • Miningan
    replied
    Gražiai atrodo tie amerkietiški lokomotyvai Roberto nuorodoje, pagal dažymą primena Wisconsin Central, kad Lietuvoje tokius... gal kada vež kokius krovinius į Lietuvą, būtų įdomu gyvai pamatyt...

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Man tai juokingas tas XXIa. vykstantis sovietinės technikos garbinimas Paskutinį kartą kokybinis šuolis SSSR pramonėje buvo po II pasaulinio karo (t.y. daugiau nei prieš 60 metų), kai SSSR kaip reparacijas pasiėmė vokišką įrangą ir technologijas. Daugiau nieko gero ir nepasiekė
    Tai buvo plačiai žinomo ir gerbiamo mokslo istoriko žodis

    Pilypai, išlindai iš kanapių? - labas!

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    O ar nepakankamą argumentą pateikiau?

    Rusiškų lokomotyvų neaukštinu, tiesiog man jie atrodo geresni nei amerikietiški.
    Man tai juokingas tas XXIa. vykstantis sovietinės technikos garbinimas Paskutinį kartą kokybinis šuolis SSSR pramonėje buvo po II pasaulinio karo (t.y. daugiau nei prieš 60 metų), kai SSSR kaip reparacijas pasiėmė vokišką įrangą ir technologijas. Daugiau nieko gero ir nepasiekė

    Komentuoti:


  • foggy
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Ten ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.
    2002 estai nusipirko 58 GE C36-7, 2003 dar 19 GE C30-7. Šaltinis (ten daugiau galima pasiskaityti): http://4rail.net/reference_estonia.html. C36-7 ne tiek daug Amerikoj važinėjo: iš 599 pagamintų C36-7, 422 eksportuoti į Kiniją, vėliau štai 58 Estijoje finišavo.

    Įdomu, lokomotyvus pritaikė 1520mm bėgiams Amerikoje ar vietoje? Jei ne per sunkiausia tai padaryti, įdomus variantas būtų europinius lokomotyvus bandyti naujus/dėvėtus perdaryti, pavyzdžiui, kaip alternatyvą TEP70BS.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Pabandyk čia

    www.evr.ee
    Va, visa galerija:

    http://gallery.balticrailpics.net/th...ls.php?album=8

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Gal yra kur nors plačiau apie juos ir su nuotraukom? www.raudtee.ee nieko neradau.
    Pabandyk čia

    www.evr.ee

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Ten ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.
    Gal yra kur nors plačiau apie juos ir su nuotraukom? www.raudtee.ee nieko neradau.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    Ak koks vėsus atsakymas čia...Rusiški lokomotyvai aukštinami, o štai amerikietiški vadinami kledarais... Joks krikštolinis rutulys čia...
    O ar nepakankamą argumentą pateikiau?

    Rusiškų lokomotyvų neaukštinu, tiesiog man jie atrodo geresni nei amerikietiški.

    Komentuoti:


  • Miningan
    replied
    Ak koks vėsus atsakymas čia...Rusiški lokomotyvai aukštinami, o štai amerikietiški vadinami kledarais... Joks krikštolinis rutulys čia...

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    Fow pranežime duota nuoroda į išties gražu video, ten yra daug vaizdų filmuotų Mauručių geležinkelio stotyje, ties 2.27 Jūs galite pamatyti traukinį kuris katik pravažiavo didelę įkalnę prieš pat Mauručių geležinkelio stotį, dėl to jo greitis toks lėtas...
    Beje iškur pas estus tie lokomotyvai ties 06.53, šike teik primena USA sd40 arba dash9
    Ten ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.

    Komentuoti:

Working...
X