Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH
Collapse
X
-
Tema apie greituosius traukinius, tačiau kitos temos apie Kinijos geležinkelius nėra lyg. Taigi, sparčiai besivystant greitiesiems geležinkeliams Kinijoje kai kur vis dar tebevažinėja garvežiai.
http://www.independent.co.uk/video/?...=4152727127001
Comment
-
Galbūt turistiniais maršrutais?Parašė disident Rodyti pranešimąTema apie greituosius traukinius, tačiau kitos temos apie Kinijos geležinkelius nėra lyg. Taigi, sparčiai besivystant greitiesiems geležinkeliams Kinijoje kai kur vis dar tebevažinėja garvežiai.
http://www.independent.co.uk/video/?...=4152727127001
Comment
-
Yra ir daugiau senesnių video su kitomis linijomis. Šiaip tai egzotika. Jeigu gerai suprantu, tai taip yra todėl, kad tos linijos išimtinai aptarnauja visokias anglių kasyklas, iš kurių tikriausiai nemokamai ima kurą (anglis) tiems patiems traukiniams. Kitokio paaiškinimo sugalvoti neišeitų.
Comment
-
Kinija į geležinkelių plėtrą investuos apie 40 mlrd. JAV dolerių
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...riu-667-503958
Comment
-
Pabandžiau surinkti duomenis apie investicijas į geležinkelius pagal metus, USD. Vertinant dabartiniu USD:CNY kursu.
2005 - 22 mlrd.
2006 - 33 mlrd.
2007 - 41 mlrd.
2008 - 67 mlrd.
2009 - 113 mlrd.
2010 - 136 mlrd.
2011 - 95 mlrd.
2012 - 102 mlrd.
2013 - 107 mlrd.
2014 - 117 mlrd.
2015 - 128 mlrd.
Iš viso 2005-2015 apie 960mlrd. USD
2016-2020 planas ~450mlrd. USD
Kitaip tariant, per tris penkmečius nuo 2005 investuojama 1.4 trln. USD.
Čia bonus'as, kad visi tie skaičiai ir milijardai nebūtų taip boring

Šaltinis čiaPaskutinis taisė John; 2015.05.19, 02:52.
Comment
-
Jau seniai įsigalėjo. Ne tik Kinijoje, bet ir kitur Azijoje. Bent jau komiksai ir rengimosi stilius.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą? Kinijoje įsigali pragaištinga Japonijos masinės kultūros įtaka?
Comment
-
Kinai nori konkuruoti su japonais, kurie užsitikrino bendradarbiavimo kontraktą su Švedijos Transporto Administracija projektuojant itin greito geležinkelio trasas Švedijoje, bei siūlo šalyje įrengti maglev traukinių trasas už patrauklesnę kainą ir trumpesnį negu numatytas laikotarpį. Kitą savaitę Švedijos Infrastruktūros ir Transprto ministerijos atstovai pakartotinai lankysis Azijos šalyse, ieškodami patraukliausių pasiūlymų.
Šaltinis: Kina vill bygga svensk järnväg på rekordtid
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPasidalinsiu trumpu video iš važiavimo CRH3 traukiniu tarp Shenzheno ir Guangzhou (nauja linija, atidaryta 2011). Viskas labai puiku (atkreipkit dėmesį, kaip smooth ir tyliai važiuoja), jeigu ne žviegiantys kiniečių vaikai, kurie kažkodėl mėgsta žviegti be jokios priežasties
Youtube videoParašė Muzungus Rodyti pranešimąKinų, ne kiniečiųTai parodo tėvų auklėjimą vaikams , lygiai tas pats buvo skrendant lėktuvu. Salone apie 200 žmonių , vaikai kai pradėjo klykti , tai nei vienas iš tėvų neramino , tipo žviek vaikeli , taip ir norėjos tėvams duot per dėžes...Parašė John Rodyti pranešimąSiauraakių komunistų
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Butkė (ir kiti CEE lyderiai) Kinijoje buvo pavėžinti greituoju traukiniu tarp Suzhou ir Šanchajaus

Foto: http://www.gov.cn/guowuyuan/2015-11/...nt_2972187.htm
Comment
-
Naujienų puslapiai rašo, kad suformuotas 2016-2020 penkmečio planas, kur geležinkelių plėtrai Kinijoje numatyta ¥3.8 trln., kas išsiverčia į maždaug US$582 mlrd.
Caixin:
Spending on Rail Lines, Trains to Hit 3.8 Tln Yuan over Next Five Years
2010-2015 periodo metu geležinkeliams išleista apie $530mlrd. Per 2015 metus išleista apie $125mlrd.The plan includes building 44 bullet train lines. Some 5,000 kilometers of high-speed rail will be constructed to connect populous regions, with priority going to the economic hubs of Beijing, Tianjin and neighboring Hebei Province; the Yangtze River Delta; and the Pearl River Delta.
Comment

Comment