Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaišiadorys (Palemonas)-Gaižiūnai-Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gelžk. Kaišiadorys (Palemonas)-Gaižiūnai-Šiauliai

    Vis dėlto spalį aušta vėlai. Gerą valandą iki Kaišiadorių - tamsa.
    Foto 2006.10

    Pirma stotis, kurią galima įžiūrėti - Jonava. Tipiškas caro laikų statybos pastatas.
    Čia Liepojos (LV) - Romnų (UA) geležinkelis buvo nutiestas dar1871 m.






    Paskutiniam vagone galima ne tik mėgautis vaizdais pro apmusijusį langą, bet ir rūkyti.
    Kažkur ties Žeimiais lieka tik viena vėžė


    Lukšiai. Anksčiau ši stotis vadinosi Slikiais.
    Kėdainių chemijos gamykla






    Bundantys Kėdainiai




    Kėdainių stotis


    Paskutinis taisė Romas; 2009.10.17, 19:20. Priežastis: Kopija iš temos "Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą"

    #2
    Sveiki, kiek mazdaug traukiniu per diena pravaziuoja atkarpoje Palemonas-Gaižiūnai.

    Comment


      #3
      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
      Sveiki, kiek mazdaug traukiniu per diena pravaziuoja atkarpoje Palemonas-Gaižiūnai.
      As nesuprantu, kas nuo to pasikeis, kad suzinosi kiek per rks, per kitas stotis ir t.t. praeina traukiniu? gal srauta padidinsi?

      Comment


        #4
        Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
        As nesuprantu, kas nuo to pasikeis, kad suzinosi kiek per rks, per kitas stotis ir t.t. praeina traukiniu? gal srauta padidinsi?
        Kas domisi tam įdomu, man irgi įdomu koks ten judėjimas.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #5
          A man idomu daznai vazineju per neveroniu pervaza per kuria eina sios atkarpos kelias, viena kart tik uzdaryta maciau TEM2 pravaziavo su keliais vagonais, o siaip dar idomu butu suzinot kiek prekiniu traukiniu pravaziuoja atkarpoje Marijampole-Sestokai

          Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
          As nesuprantu, kas nuo to pasikeis, kad suzinosi kiek per rks, per kitas stotis ir t.t. praeina traukiniu? gal srauta padidinsi?

          Comment


            #6
            Nu zinok kad ir noreciau taip padaryt cia forume neiskelbciau, o
            patykociau pats kelias paras, man siaip idomu as laisvalaikiu nuvaziuoju prie begiu i Palemona uzsirukau pypke ir skaiciuoju vagonus, taigi viena kart ir ten buvau Neveronyse ir per 2 valandas nei vieno traukinio , siaip man tenka per pervaza vazinet Neveronyse per kuria eina sis ruozas (i Gaiziunus) tai tik viena karta ja teko uzdaryta matyt vaziavo TEM-2 su sesiais vagonais Jonavos link ir pries kokius 7metus maciau tada vaziavo kelio texnika geltona ten kur begius tikrina ar ka ji daro nezinau

            Taigi tiek

            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            Zinau, bet nesakysiu Gal suzinojes, kad neintensyvus eismas, nakti begius nurinksi

            Comment


              #7
              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              Bet as neklausiu grafiko kada ir kox traukinys pravaziuos, man idomu tik skaicius per para, o tiesa Kalnenu stoti yra atsisakojimas i kur jis ten eina?
              Na judejimas ten tikrai nera intensyvus (pvz. lyginant su linija (Vilnius - Kaunas - Kybartai). O tas atsisakojimas - manau privaziuojamasis kelias i kazkokia imone. Tikrai ne magistralinio gelezinkelio atsisakojimas.

              Comment


                #8
                Nu as zinau kur jis ten eina ten CCCP laikais buvo raketinio kuro baze, mano kaimynas dirbo masinistu pasakojo kaip ten vazinedavo, man tik idomu kas ten dabar ir ar vaziuojama ten, jam tiesa dar buvo bajeris nutikes kaip cia snekejai apie stabdziu bandymus, kai isvaziavo is Palemono link Gaiziunu patikrino stabdzius, o ju nera, tai spek tik JOnavaoj sustojo, pagal grafika turejo stot prie Gaiziunu stoties ileidziamojo semaforo praleist kita traukini kuris vaziavo nuo Jonavos lik Livintu, JOnavoj sustojus sake visa valdzia is Kauno suleke, rado gedima kad uzsalo magistrale ir oras nevaiksciojo, tiesa per radija pranese dar priest tai kad is Gaiziunu pasiustu M62 nes jis ten pastoviai budavo i Achema vazinejo kad dasivijes prisikabintu ir stabdytu, jam atsakymo buvo vaziuok visas kelias iki Radviliskio atidarytas, tai laimei sake Jonavoj sustojau, ir tiesa Neveronyse ismete padejeja per jega is vaziuojancio traukinio nes sake jaunas baxuras buvo jei ka kad nezutu

                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                Na judejimas ten tikrai nera intensyvus (pvz. lyginant su linija (Vilnius - Kaunas - Kybartai). O tas atsisakojimas - manau privaziuojamasis kelias i kazkokia imone. Tikrai ne magistralinio gelezinkelio atsisakojimas.

                Comment


                  #9
                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  Nu as zinau kur jis ten eina ten CCCP laikais buvo raketinio kuro baze, mano kaimynas dirbo masinistu pasakojo kaip ten vazinedavo, man tik idomu kas ten dabar ir ar vaziuojama ten, jam tiesa dar buvo bajeris nutikes kaip cia snekejai apie stabdziu bandymus, kai isvaziavo is Palemono link Gaiziunu patikrino stabdzius, o ju nera, tai spek tik JOnavaoj sustojo, pagal grafika turejo stot prie Gaiziunu stoties ileidziamojo semaforo praleist kita traukini kuris vaziavo nuo Jonavos lik Livintu, JOnavoj sustojus sake visa valdzia is Kauno suleke, rado gedima kad uzsalo magistrale ir oras nevaiksciojo, tiesa per radija pranese dar priest tai kad is Gaiziunu pasiustu M62 nes jis ten pastoviai budavo i Achema vazinejo kad dasivijes prisikabintu ir stabdytu, jam atsakymo buvo vaziuok visas kelias iki Radviliskio atidarytas, tai laimei sake Jonavoj sustojau, ir tiesa Neveronyse ismete padejeja per jega is vaziuojancio traukinio nes sake jaunas baxuras buvo jei ka kad nezutu
                  Na laimingai pasibaige tada tavo pasakotas ivykis. Siaip yra reglamentuoti instrukcijose visu (masinisto, stoties budetojo, traukiniu eismo tvarkdario, regiono budetojo) veiksmai, ka tokiu atveju daryti.
                  2005 metais kenoje taip gerai nebuvo.. Per mazai buvo laiko ka nors pakeisti, be to taip jau susdeste ir nepalankios aplinkybes..:

                  http://www.youtube.com/watch?v=jJMVzh9C3rU

                  Comment


                    #10
                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Arba nuties antrąjį ir nurinks dabartinį medinį, nors abejoju ar taip pigiau...
                    Čia Eimantas rašo apie geležinkelio į Varėną ir Marcinkonis galimą rekonstrukciją.
                    Kažkada prisimenu kaip vieni bėgiai buvo nuo Kėdainių iki Gimbogalos. Keli pasikėlę gudručiai studijų draugai iš tų vietų ginčydavosi, kuo geriau nuvažiuoti į Radviliškį, Šiaulius, tolesnes stotis. Greičio geležinkelyje nenaudai buvo prasilenkinėjimams stotyse gaištamas laikas. Bet vienas kėdainietis greitai prašneko apie antrųjų bėgių tiesimą. Kartą grįžęs iš namų pranešė, kad iš Kėdainių į Dotnuvą traukinių eismas jau vyksta naujais bėgiais. Po kokios savaitės grįžęs pasako, kad senieji bėgiai demontuoti. Nustabome: nejaugi tarp kėdainių ir Dotnuvos liks vieni bėgiai? Bet senųjų vietoje netrukus nutiesė naujus. Taip dabar nuo Kėdainių iki Gimgobalos bėgiai dveji.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Rugpjūčio 29 d. nuo 10 ik 15h buvau Karmėlavos-Kalnėnų-Užusalių prieigose, nuo geležinkelio nenutolau, bet iki keleivinio traukinio Vilnius-Šiauliai joks kitas nepravažiavo.
                      Rugsėjo 2 d. nuo 12:30h laukiau Palemono stotyje. Tai apie 12:45 h praneša: "iš 14 kelio išvyksta prekinis į Kalnėnus". Ir pajudėjo ilgas sąstatas. Apie Palemone stojančio keleivinio Vilnius-Šeštokai atvykimą nepranešė niekas.
                      Vakar gerą pusdienį praleidau tarp Jonavos ir Gaižiūnų stočių. Besilankant Gaižiūnuose, pavyko pamatyti vienintelį traukinį, atvykstantį iš Palemono pro Kalnėnų stotį (matomai, tos kelios cisternos buvo pasimetę Palemone):



                      Šiap iš esmės tiek pats Gaižiūnų kaimas, tiek stotis atrodo apmirę... Matyt, prieš keletą metų ES lėšomis atnaujintas peronas, bet dabar visas užleistas, pradedąs užaugti žolėmis. Labiausiai gaila senojo stoties pastato, kuriame dabar gyvena žmonės (pagal pastato išvaizdą gyventojai gali būti asocialūs):



                      Su manim buvęs draugas minėjo, kad čia senais laikais buvęs didelis žmonių ir keleivinių traukinių judėjimas, keliavę kariškiai į Ruklos poligoną ir panašiai. Dabar pro stotį pravažiuoja prekiniai traukiniai ir vyksta mažos apimties traukinių formavimo darbai (LG M62 formuoja iš UAB "Transachema" atgabentus vagonus).

                      Comment


                        #12
                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                        Vakar gerą pusdienį praleidau tarp Jonavos ir Gaižiūnų stočių. Besilankant Gaižiūnuose, pavyko pamatyti vienintelį traukinį, atvykstantį iš Palemono pro Kalnėnų stotį (matomai, tos kelios cisternos buvo pasimetę Palemone):
                        http://i340.photobucket.com/albums/o...1137_small.jpg

                        Šiap iš esmės tiek pats Gaižiūnų kaimas, tiek stotis atrodo apmirę... Matyt, prieš keletą metų ES lėšomis atnaujintas peronas, bet dabar visas užleistas, pradedąs užaugti žolėmis. Labiausiai gaila senojo stoties pastato, kuriame dabar gyvena žmonės (pagal pastato išvaizdą gyventojai gali būti asocialūs):
                        http://i340.photobucket.com/albums/o...7_st_small.jpg

                        Su manim buvęs draugas minėjo, kad čia senais laikais buvęs didelis žmonių ir keleivinių traukinių judėjimas, keliavę kariškiai į Ruklos poligoną ir panašiai. Dabar pro stotį pravažiuoja prekiniai traukiniai ir vyksta mažos apimties traukinių formavimo darbai (LG M62 formuoja iš UAB "Transachema" atgabentus vagonus).
                        Sveikas kelinta valanda mazdaug buvai, mano draugas gyvena Jonavoj, sake tikras traukiniu koncertas prasideda nuo mazdaug 21:00 tada jie vaziuoja vienas po kito, o diena buna daugmaz ramu kas tris valandas sake diena mazdaug traukinys praeina
                        Paskutinis taisė Romas; 2009.10.18, 08:20. Priežastis: Citatos su paveikslais

                        Comment


                          #13
                          O gal Robertai turi daugiau foto is savo keliones i Gaiziunus

                          Comment


                            #14
                            Turim soda prie gelezinkelio Jonava-Kaunas. Tai diena judejimas buna kas puse valandas. Keisciausia, kad dazniausia pravaziuoja m62 su viena cisterna..

                            Comment


                              #15
                              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                              Turim soda prie gelezinkelio Jonava-Kaunas. Tai diena judejimas buna kas puse valandas. Keisciausia, kad dazniausia pravaziuoja m62 su viena cisterna..
                              Man keisčiausiai atrodo prisiminimas iš praeities, kai dar iš Kauno į Jonavą kursavo AR2 ir prie tų sodų nestodavo.

                              Comment


                                #16
                                Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                Turim soda prie gelezinkelio Jonava-Kaunas. Tai diena judejimas buna kas puse valandas. Keisciausia, kad dazniausia pravaziuoja m62 su viena cisterna..
                                Gal veza kura i Kalnenus raketines bazes kuro rezervus :-)

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                  Vakar gerą pusdienį praleidau tarp Jonavos ir Gaižiūnų stočių. Besilankant Gaižiūnuose, pavyko pamatyti vienintelį traukinį, atvykstantį iš Palemono pro Kalnėnų stotį (matomai, tos kelios cisternos buvo pasimetę Palemone):
                                  http://i340.photobucket.com/albums/o...1137_small.jpg

                                  Šiap iš esmės tiek pats Gaižiūnų kaimas, tiek stotis atrodo apmirę... Matyt, prieš keletą metų ES lėšomis atnaujintas peronas, bet dabar visas užleistas, pradedąs užaugti žolėmis. Labiausiai gaila senojo stoties pastato, kuriame dabar gyvena žmonės (pagal pastato išvaizdą gyventojai gali būti asocialūs):
                                  http://i340.photobucket.com/albums/o...7_st_small.jpg

                                  Su manim buvęs draugas minėjo, kad čia senais laikais buvęs didelis žmonių ir keleivinių traukinių judėjimas, keliavę kariškiai į Ruklos poligoną ir panašiai. Dabar pro stotį pravažiuoja prekiniai traukiniai ir vyksta mažos apimties traukinių formavimo darbai (LG M62 formuoja iš UAB "Transachema" atgabentus vagonus).

                                  Kad stotis aptriususi, tai dar nereiskia, jog joje gyvena asocialai. Paprasciausiai, turbut stoties pastatas priklauso gelezinkeliams, o ten irengtuose butuose gyvenantys zmones yra nuomininkai.
                                  Net jei pastatas privaztizuotas privatizuojant butus, tai situacija kaip eiliniame daugiabutyje - betvarke, nes nelabai norima tvarkyti bendros nuosavybes.


                                  Siap dar idomu, kodel tarpukaryje tiesiant gelezinkeli is Palemono i Jonava, buvo padaryta tokia kilpa ir gelezinkelis nutiestas i Gaiziunus, o ne per Sveicarija tiesiai i Jonava (pora kilometru iki tilto)? Juk Gaiziunai ir tada buvo mazas kaimas...
                                  Paskutinis taisė Romas; 2009.10.18, 08:20. Priežastis: Citatos su paveikslais

                                  Comment


                                    #18
                                    Sveikas kelinta valanda mazdaug buvai, mano draugas gyvena Jonavoj, sake tikras traukiniu koncertas prasideda nuo mazdaug 21:00 tada jie vaziuoja vienas po kito, o diena buna daugmaz ramu kas tris valandas sake diena mazdaug traukinys praeina
                                    Konkrečiai linijoje tarp Gaižiūnų ir Jonavos buvau nuo 10.00 iki maždaug 16:20 ir per tiek laiko pravažiavo tikrai nemažai traukinių. Jau antrą kartą pastebiu, kad judėjimo pikas prasideda ryte ir tęsiasi iki maždaug 11.00. Po to iki 15.00-16.00 būna "langas" ir vėliau vėl prasideda traukinių judėjimo pikas.

                                    PS: visi vagonai, esantys Gaižiūnų stotyje, priklauso "Achemai".

                                    O gal Robertai turi daugiau foto is savo keliones i Gaiziunus
                                    Taip, turiu, bet jos nuguls į "slaptuosius XXI amžiaus archyvus" (kaip sakė Eimantas kažkada )

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                      Vakar gerą pusdienį praleidau tarp Jonavos ir Gaižiūnų stočių. Besilankant Gaižiūnuose, pavyko pamatyti vienintelį traukinį, atvykstantį iš Palemono pro Kalnėnų stotį (matomai, tos kelios cisternos buvo pasimetę Palemone):
                                      ...
                                      Šiap iš esmės tiek pats Gaižiūnų kaimas, tiek stotis atrodo apmirę... Matyt, prieš keletą metų ES lėšomis atnaujintas peronas, bet dabar visas užleistas, pradedąs užaugti žolėmis. Labiausiai gaila senojo stoties pastato, kuriame dabar gyvena žmonės (pagal pastato išvaizdą gyventojai gali būti asocialūs):
                                      ...
                                      Su manim buvęs draugas minėjo, kad čia senais laikais buvęs didelis žmonių ir keleivinių traukinių judėjimas, keliavę kariškiai į Ruklos poligoną ir panašiai. Dabar pro stotį pravažiuoja prekiniai traukiniai ir vyksta mažos apimties traukinių formavimo darbai (LG M62 formuoja iš UAB "Transachema" atgabentus vagonus).
                                      Gaižiūnuose dabar nestoja nė vienas keleivinis traukinys.
                                      Prieš kelis metus dar stodavo perktadieniais ir sekmadieniais važiuojantis dyzelinis Vilnius-Šiauliai-Vilnius, paskui vietoje Gaižiūnų jam sustojimą padarė Kalnėnuose, dabar jis nestoja nė ten.

                                      Comment


                                        #20
                                        O tiesa Kalnenu gelezinkelio stotis atlieka kokias nors funkcijas dabar, ar ji yra panaikinta ir peregonas (tarpstotis) skaitosi Gaiziunai - Palemonas, kaimynas dirbes masinistu CCCP laikais sake kad ten labai daznai seniau persilenkindedavo traukiniai, o 1998m kaip dabar pamenu vaziavau naktiniu traukiniu Vilnius - Klaipeda ir jis sioje stotyje stojo, stotyje ir budetojas buvo ir bilietu kasa

                                        Comment

                                        Working...
                                        X