Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaišiadorys (Palemonas)-Gaižiūnai-Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Graži stotis - galėjo tokia ir Panevėžyje būti. Deja. Turim skarda apkaltą dėžę...

    Comment


      #62
      Tiltas Jonavoje



      Comment


        #63
        Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
        Gegužės mėnesį numatoma pasirašyti sutartį dėl antrųjų geležinkelių kelių statybos ruožuose Gaižiūnai–Jonava, Šilainiai–Kėdainiai projektavimo darbų.
        Viename tiltas per Nerį, kitame - per Nevėžį...

        Comment


          #64
          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Viename tiltas per Nerį, kitame - per Nevėžį...
          Per Nevėžį berods naujo reikės, o per Nerį tik kelią nutiesti, iškart dvikeliui pastatytas
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #65
            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Per Nevėžį berods naujo reikės, o per Nerį tik kelią nutiesti, iškart dvikeliui pastatytas
            Įdomu, kada ir dėl kokių priežasčių dvikelis per Nerį buvo "susiaurintas" iki vienkelio?

            Comment


              #66
              Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
              Įdomu, kada ir dėl kokių priežasčių dvikelis per Nerį buvo "susiaurintas" iki vienkelio?
              Istoriškai tai dvikelis Romnų-Liepojos geležinkelis. Galimas daiktas, kad tapo vienkeliu per karą ar pokariu, kai buvo daug sugadinimų, ir reikėjo skubiai atkurti eismą nors vienu keliu, gali būti, kad ir sveiką antrą kelią demontavo, kad atkurti eismą kitoje vietoje vienu keliu.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #67
                Truputis istorijos apie Jonavos tiltus:
                Senajam tiltui-daugiau kaip šimtas metų

                Ričardas ADAMONIS

                Nedaug jonaviečių žino, kad prieš Antrąjį pasaulinį karą dabartinio tilto per Nerį vietoje vieną krantą su kitu jungė tik vasarą stovintis žemas medinis tiltas, o šalimais plaukiojo keltas. Upei užšalus, eidavo ir važiuodavo ledu, tiltą išardydavo , kad jo nenuneštų potvynis, kuris dažną pavasarį buvo panašus į šiųmetį , Beje, juo važiuoti ir eiti galėjai tik susimokėjęs . Jei neklystu, už vežimą reikėjo mokėti 10 ct, pėsčiajam - 5 ct. Automobiliai, kurių per dieną pravažiuodavo tik vienas kitas, sukdavo per nemokamą plento tiltą, stovėjusį greta geležinkelio tilto. Dabar ten išlikęs tik gražus tašytą akmenų vidurinysis tauras ...

                © Naujienos, 2010-06-01
                Nuotraukos iš straipsnio









                Pilnas straipsnis žemiau ...
                Attached Files

                Comment


                  #68
                  Kėdainių geležinkelio stotis tarpukariu



                  1871 m. Kėdainiuose miestelio šiaurės pusėje pravestas Liepojos-Romnų geležinkelis,greit po to pastatyta mūrinė geležinkelio stotis.Iki pat II pasaulinio karo stotis nedaug tepasikeitė.
                  1944 m. rugpjūčio 1 d. vokiečiai palikdami miestą geležinkelio stotį susprogdino.Pokario metais pastatyta nauja tipinė geležinkelio stotis.

                  Comment


                    #69
                    1. Radviliškio geležinkelio stotis 2010-06-11
                    Paskutinis taisė Eimantas; 2011.01.14, 02:18.

                    Comment


                      #70
                      Gimbogala-Kėdainiai

                      1. Gimbogalos geležinkelio stotis


                      2. Baisogalos geležinkelio stotis yra Baisogalos geležinkelio stoties gyvenvietėje.


                      3. Baisogalos geležinkelio stotyje


                      4. Gudžiūnų geležinkelio stotis, kuri taip pat yra Gudžiūnų geležinkelio stoties gyvenvietėje


                      5. Gudžiūnų geležinkelio stoties pastatas iš gyvenvietės pusės


                      6. Dotnuvos geležinkelio stotis


                      7. Kėdainių geležinkelio stotis.


                      8.


                      Fotografijos darytos 2010-11-04
                      Paskutinis taisė copper; 2010.11.18, 18:22.

                      Comment


                        #71
                        Gudžiūnų stotis (tiksliau pralanka) caro laikais vadinosi Michelmontu.

                        Comment


                          #72
                          Šilainiai-Gaižiūnai

                          1. Šilainių geležinkelio stotelė. Šalia yra Lietuvos fosfatų pramonės bendrovė "Lifosa"


                          2. Lukšių geležinkelio stotelė, esanti Slikių GS gyvenvietėje. Beje, anksčiau ir pati stotelė vadinosi Slikiai


                          3. Žeimių geležinkelio stotis


                          4. Jonavos geležinkelio stotis


                          5.


                          6. Buvęs Gaižiūnų geležinkelio stoties pastatas.


                          7. Gaižiūnų stoties kelynas ir naujasis stoties pastatas


                          Fotografijos darytos 2010-11-04

                          Comment


                            #73
                            Reportažėlis iš Jonavos.

                            Stotis


                            Stoties kelynas paėjus link Gaižiūnų pusės


                            Iš tos pačios vietos link Gaižiūnų


                            Paskutinis iešmas


                            Viadukas per J.Basanavičiaus g.


                            Tiltas per Nerį


                            Plačiau apie Jonavos tiltą čia
                            Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.11.18, 22:37.

                            Comment


                              #74
                              Parašė Wycka
                              /\ Pastarosios nuotraukos labiau tiktų šiai temai: http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=9832&page=2
                              Net nebūtina tokia tema, kaip ir apie stotis.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #75
                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Net nebūtina tokia tema, kaip ir apie stotis.
                                Ne tik šiame subforume yra begalės nebūtinų temų, kai kurios jų net pamirštos (paskutiniam pranešimui daugiau nei 2 metai), tačiau jos iki šiol vis dar neištrintos, o naudingi pranešimai neiškelti. Vadinasi, tokios temos kažkam atrodo vis dar būtinos
                                Pvz.:
                                [GB - FR] Maršrutas: Londonas - Paryžius
                                [ES. PT] Geležinkeliai Ispanijoje ir Portugalijoje
                                [TN] Geležinkeliai Tunise
                                GB. Londono metro
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Reportažėlis iš Jonavos.

                                  Stotis
                                  Atvaizdas


                                  Stoties kelynas paėjus link Gaižiūnų pusės
                                  Atvaizdas


                                  Iš tos pačios vietos link Gaižiūnų
                                  Atvaizdas


                                  Paskutinis iešmas
                                  Atvaizdas


                                  Viadukas per J.Basanavičiaus g.
                                  Atvaizdas


                                  Tiltas per Nerį
                                  Atvaizdas


                                  Plačiau apie Jonavos tiltą čia
                                  O kada bus forume turbinos nuotraukos?

                                  Comment


                                    #77
                                    Radviliškio geležinkelio stotis. 1916 m.

                                    Comment


                                      #78
                                      Tarpukaryje, kai Lenkija užgrobė Vilnių, geležinkelio linija tarp Kaišiadorių - Gaižiūnų nebuvo naudojama. Atgavus Vilnių, ši linija buvo rekonstruota ir 1940 m. rudenį ja prasidėjo traukinių eismas.
                                      Iš laikraščio "Geležinkelininkas". www.e-paveldas.lt
                                      1940 m spalio 20 d.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Mazgelis Rodyti pranešimą
                                        jeigu galima, as

                                        Atvaizdas
                                        Tai žinutė iš temos "Atspėk stotį". Tai klausimėlis, kokioje stotyje nuotraukoje užfiksuotas ūkinis pastatas. Pasirodo - Žeimiuose.
                                        www.litrail.lt nesunku iššifruoti, kad Žeimiai jau nėra keleivinė stotis. T.y.- joje jau nestoja joks keleivinis traukinys. Greitųjų Vilnius-Klaipėda nestojimas suprantamas: jie yra greitieji, ir stengiamasi neužilginti jų važiavimo laiką iš Vilniaus į Klaipėdą. Įdomiau, kodėl nestoja penktadieniais ir sekamdieniais važinėjantis traukinys Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Ir, matyt, todėl, kad aplinkiniams gyventojams jo nereikia. Žeimių miestelis yra už kelių (gal kokių 5) kilometrų, artimiausia autobuso stotelė - Martyniškis.
                                        Pasirodo, Žemiiai su Kaunu neturi susisiekimo ir autobusu. Kažkada buvęs priemiestinis autobusų maršrutas Kaunas-Batėgala-Kulva-Žeimiai-Šėta dabar sutrumpintas iki Batėgalos (matyt, Kulvos, Martyniškio, Žeimių,Šėtos ir aplinkinių vietovių gyventojams į Kauną važinėti nereikia arba jie važinėja su persėdimais Jonavoje).
                                        Kiek žinau, geležinkelis nuo Jonavos iki Radviliškio yra su automatine traukinių eismo valdymo blokuote, tai gali iškilti klausimas, kam tada reikalinga tiek stočių. Ogi nuo Jonavos iki Žeimių geležinkelis yra dvikelis, nuo Žeimių iki Lukšių - vienkelis, nuo Lukšių iki Šilainių - vėl dvikelis, nuo Šilainių iki Kėdainių - vėl vienkelis. Antrus bėgius nuo Kėdainių iki Šilainių tiesti problemų kelia tiltas per Nevėžį, o kodėl jie netiesiami nuo Žeimių iki Lukšių, žinoti ne man...
                                        Iš praeities prisimenu, kaip buvo mėginama pravesti dyzelinius traukinius maršrutaus Vilnius-Kėdainiai ir Kaunas-Kėdainiai, bet jie būdavo panaikinami tuojau pat. Priežastis aiški: nebūdavo keleivių...

                                        Comment


                                          #80
                                          Keleivių nėra, nes geležinkelis buvo nutiestas toli nuo miestų. Jonavoje irgi keleivių būtų daugiau, jei stotis būtų arčiau centro, o ir pats geležinkelis būtų nutiestas arčiau miesto. Tas pats ir Kėdainiuose. Tiesiant šią geležinkelio liniją, teritorijos, per kurias ėjo geležinkelis buvo menkai apgyvendintos ir jokių didelių miestų (išskyrus Kėdainius ir Jonavą) ar miestelių nebuvo. Nebuvo ir jie neišaugo, nes geležinkelis nevaidino jokios rolės. Ir tarpukaryje plėtojant tokius miestelius kaip Dotnuva, Gudžiūnai stengtasi jų neplėsti link geležinkelio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X