Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Sveikas gal zinai koks traukiniu srautas per diena atkarpoje Palemonas-Gaiziunai ir Marijampole-Sestokai, klausiu tiesiog del idomumo
    Zinau, bet nesakysiu Gal suzinojes, kad neintensyvus eismas, nakti begius nurinksi

    Comment


      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
      Zinau, bet nesakysiu Gal suzinojes, kad neintensyvus eismas, nakti begius nurinksi
      Absurdas. Zinau, bet nesakysiu. Tai geriau isvis patylet tada.

      Comment


        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
        Zinau, bet nesakysiu Gal suzinojes, kad neintensyvus eismas, nakti begius nurinksi
        Begiu taip paprastai nenurinksi
        Не мы такиe, жизнь такaя...

        Comment


          Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
          Begiu taip paprastai nenurinksi
          Na bet tvirtinimo detales galima nusukineti.. Ne karta taip jau yra buve.. O atsukus tu detaliu daugiau, begiai atsilaisvina.. Tai pries kelis metus patyre avarija Ryga - Vilnius traukinys. Gerai ten viskas baigesi palyginti...

          Comment


            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            Na bet tvirtinimo detales galima nusukineti.. Ne karta taip jau yra buve.. O atsukus tu detaliu daugiau, begiai atsilaisvina.. Tai pries kelis metus patyre avarija Ryga - Vilnius traukinys. Gerai ten viskas baigesi palyginti...
            Paspardykit tvirtinimo varžtus Rimkų - Vilkyčių tarpstotyje, iš dešimties 8-9 laisvi, ir abiejose pusėse, tai nereikia ir metalistų.

            Dėl intensyvumo galima paklausti pas stočių budėtojas Kai kam tai baisi paslaptis...
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Paspardykit tvirtinimo varžtus Rimkų - Vilkyčių tarpstotyje, iš dešimties 8-9 laisvi, ir abiejose pusėse, tai nereikia ir metalistų.

              Dėl intensyvumo galima paklausti pas stočių budėtojas Kai kam tai baisi paslaptis...
              Vienas dalykas, kai jie laisvi, o kitas - kai ju isvis nera. O stociu budetojos - daznai paprastos kaimo motereles, kurios visos (kaip ir visi kiti gelezinkelieciai) yra pasirase dokumentus pasaliniams neteikti nereikalingos informacijos. Jos turbut net neisivaizduoja, kad taip sau gali labai pakenkti. Aisku sitas mano pasakymas labai izeis gelezinkelio fanu savimeile, bet tvarka turi buti, ypac siais neramiais laikais.
              Kita vertus, tas mano atsakymas del begiu nurinkimo buvo su gera jumoro doze, tiesiog juo norejau pasakyti, kad nenoriu tos info teikti. Kai kam tai maziau ar daugiau nepatiko...

              Comment


                Bet as neklausiu grafiko kada ir kox traukinys pravaziuos, man idomu tik skaicius per para, o tiesa Kalnenu stoti yra atsisakojimas i kur jis ten eina?

                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                Vienas dalykas, kai jie laisvi, o kitas - kai ju isvis nera. O stociu budetojos - daznai paprastos kaimo motereles, kurios visos (kaip ir visi kiti gelezinkelieciai) yra pasirase dokumentus pasaliniams neteikti nereikalingos informacijos. Jos turbut net neisivaizduoja, kad taip sau gali labai pakenkti. Aisku sitas mano pasakymas labai izeis gelezinkelio fanu savimeile, bet tvarka turi buti, ypac siais neramiais laikais.
                Kita vertus, tas mano atsakymas del begiu nurinkimo buvo su gera jumoro doze, tiesiog juo norejau pasakyti, kad nenoriu tos info teikti. Kai kam tai maziau ar daugiau nepatiko...

                Comment


                  Aš tik pasikartosiu. Kad čia erzint kitus, sakant, kad žinau, bet nesakysiu?
                  Negali teikt informacijos? Pažiūrėkim kiek jos nuteka kitur (kitaip - kaip ją gauna žurnalistai?), tai čia kiek jos nuteka iš geležinkelių, tai yra lašas jūroj.
                  Neramaiais laikais? Kas jau jum kesinsis į Lietuvą? Į ką čia kėsinsiesi? Manau, saugumas pas mus smarkiai pasikeitė per keletą metų ir šnekėt apie kažkokį galimą terorizmą yra nesamonė.
                  Nu bet daug kam vaidenasi Lietuvoj teroristai ir įsivaizduojami priešai.

                  Comment


                    Dar tiesa sake kai nebudavo lokomtyvu laisvu visi uzimti prie CCCP tai Vaidotuose perimdavo baltarusiu TE3 juos sarajais pravardziuodavo kazkodel sake pries 2M62 sudas nerealus variklis laivo idetas neuzsivesdavo pastoviai ziema visas kiauras svilpia vejas per visur

                    Budavo ir tox bajeris kai vesdavo raketas i Rokus i PVO baterijas tai linija Kauno apvaziavimo budavo uzimta pusei dienos nes ten ir sustodavo traukinys ant kalno kol jas neiskraudavo ir nesukraudavo senu, buvo vezama keleiviniuose vagonuose spec, vezant jas masinisto kabinoje karininkas budavo ir kareivis su automatu

                    I Cerniahovska vaziuodavo raketinio kuro paimt, tai sake po perpylimo i cisternas M-kei jausdavosi kvapas 2sav to brudo su dujokaukem vazindevo ney pirmas dienas

                    O del ruozo Palemonas-Gaiziunai CCCP laikais pasak jo traukinys kas valanda eidavo net ir daziau, Kalnenuose netgi prasilenkinedavo ten iesmas rankinis iki siol turut ir iesminko buda yra

                    Comment


                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                      Aš tik pasikartosiu. Kad čia erzint kitus, sakant, kad žinau, bet nesakysiu?
                      Negali teikt informacijos? Pažiūrėkim kiek jos nuteka kitur (kitaip - kaip ją gauna žurnalistai?), tai čia kiek jos nuteka iš geležinkelių, tai yra lašas jūroj.
                      Neramaiais laikais? Kas jau jum kesinsis į Lietuvą? Į ką čia kėsinsiesi? Manau, saugumas pas mus smarkiai pasikeitė per keletą metų ir šnekėt apie kažkokį galimą terorizmą yra nesamonė.
                      Nu bet daug kam vaidenasi Lietuvoj teroristai ir įsivaizduojami priešai.
                      Klausyk, nenori - neskaityk. O jei nervai nelaiko - tableciu raminamu isgerk O kaip rasyt, ir ka rasyt, taves tikrai patarimo neklausiu
                      O tavo mastymas del saugumo pasikeis tuomet turbut, kai kas nors baisaus ivyks... Nebuk ribotas, mastyk placiau.

                      Comment


                        Nezinau kiek tiesos bet pasakojo kad gal kokiasi 1982 nebuvo nei saraju nei M-kiu laisvu ar sugedo M62 tai virsininkas liepe kabint TEP60 ant krovininio sake davaziavo iki pirmo kalniuko asiku paskui vare jau TEM-2 partempt aisq tas kas taip sugalvojo leke is darbo

                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        na kiekvienas turi savo nuomone.. O M-62 ir TEP-60 nelabai ir imanoma lyginti, nes jie kardinaliai skirtingi - pirmasis krovininis, antrasis keleivinis.

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                          Nezinau kiek tiesos bet pasakojo kad gal kokiasi 1982 nebuvo nei saraju nei M-kiu laisvu ar sugedo M62 tai virsininkas liepe kabint TEP60 ant krovininio sake davaziavo iki pirmo kalniuko asiku paskui vare jau TEM-2 partempt aisq tas kas taip sugalvojo leke is darbo
                          Na jei sunkus satatas buvo ir kalniukas nemazas, pilnai tiketina. TEP-60 visai kitokia traukos charakteristika - jis skirtas tempti nedideli svori, bet greitai, o krovininis - atvirksciai - sunku satata, bet salygiskai negreitai. LG yra tokiu kalniuku, kad susuojes ir 2M62 jau nepajegia pajudeti su 5000 t sastatu..

                          Comment


                            SIta as suprantu kokia ju paskirtis , Sake baisus kalnas Miliu vazuojant link sestoku budavo sako neuzkili puses sastato atkabinin kita puse palieki paskui pasiimi atvaziaves

                            Paskui pasakojo kaip masinistai prisigrere vienam sastato gale viengubas M62 kitam TEM-2 ir reikia ji isjudint nes viena m-ke nesugeba, girti nesusisnekejo i kuria puse traux ir tempe skirtingomis sulauze sankabas tarp vagonu agregatai sake luzo kazokie dar M62. Vienu zodziu sovietu laikais sake gelezinkeli ko tik nebudavo


                            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                            Na jei sunkus satatas buvo ir kalniukas nemazas, pilnai tiketina. TEP-60 visai kitokia traukos charakteristika - jis skirtas tempti nedideli svori, bet greitai, o krovininis - atvirksciai - sunku satata, bet salygiskai negreitai. LG yra tokiu kalniuku, kad susuojes ir 2M62 jau nepajegia pajudeti su 5000 t sastatu..

                            Comment


                              Heh, juokinga istorija. Įdomu M62 ar TEM-2 patraukė vagonus į savo pusę.
                              MIX diskusijų forumas

                              Comment


                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                SIta as suprantu kokia ju paskirtis , Sake baisus kalnas Miliu vazuojant link sestoku budavo sako neuzkili puses sastato atkabinin kita puse palieki paskui pasiimi atvaziaves

                                Paskui pasakojo kaip masinistai prisigrere vienam sastato gale viengubas M62 kitam TEM-2 ir reikia ji isjudint nes viena m-ke nesugeba, girti nesusisnekejo i kuria puse traux ir tempe skirtingomis sulauze sankabas tarp vagonu agregatai sake luzo kazokie dar M62. Vienu zodziu sovietu laikais sake gelezinkeli ko tik nebudavo
                                Taip, ivairiu profesiju atsovai gali nemazai papasakoti, o gelezininkelininkai - ypatingai As, budamas jaunosios kartos atstovas, ir tai jau esu tiek mates ir girdejes, kad turbut nebloga bestseleri apie gelezinkeliu gyvenima galima butu parasyti

                                Comment


                                  LT-1 galėtum sukurti naują temą ir papasakoti
                                  MIX diskusijų forumas

                                  Comment


                                    Parašė Gaxas Rodyti pranešimą
                                    LT-1 galėtum sukurti naują temą ir papasakoti
                                    Deja negaliu.. Kai i pensija kada nors iseisiu tada galesiu kai ka ir papasakoti

                                    Comment


                                      Kai budavo vezamos raketos S-75 is/i Rokus traukinio visa vadyma perimdavo ne tvarkdarys o kariniai atstovai, praktiskai tam traukinui buvo duodama zalia sviesa visi kiti praleisdavo ir joks tvarkdarys neturedavo teises masinsitui isakyt su tvarkdariu karininkas per spec radijo rysy snekejo buvo taip kad nesusisnekejo kad nusileidus nuo Roku kalno i Jiesios stoti keite pabegius uz 0,5km sake su M62 letai nusileidau vaziuoju o gi ziuriu begiai skirtis pradejo (tarpas didet) nu sako ant stabdziu islipau viena puse ratu jau ne ant begiu (nuslydo) tai ka sake pasiemiau termosa ir tvojau tam karininkui per galva (jis buvo jei ka su AK-47) nu sake jis mane suprato ir nei zodzio uz fanara niekam nesake

                                      Comment


                                        Nu ka nors papasakok nors biski, pavyzdziui buna kaip kokiais 1983 sake reik laukt 2val zalios sviesos, uzdega zalia rysys radijo neatsako, stoties budetojas nueina i traukini o masinistas su padejeju plyse nuo girtumo miega, taip sake buvo viena karta Dotnuvos stoti berods

                                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                        Deja negaliu.. Kai i pensija kada nors iseisiu tada galesiu kai ka ir papasakoti

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          Nu ka nors papasakok nors biski, pavyzdziui buna kaip kokiais 1983 sake reik laukt 2val zalios sviesos, uzdega zalia rysys radijo neatsako, stoties budetojas nueina i traukini o masinistas su padejeju plyse nuo girtumo miega, taip sake buvo viena karta Dotnuvos stoti berods
                                          Ne, nekompromituosiu savo firmos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X