Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Stasylos-Lyda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aptarnaus vokiečius, bet bėgius ketina tiesti rusiškus

    Comment


      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
      Aptarnaus vokiečius, bet bėgius ketina tiesti rusiškus
      Siūlai per 2 metus visą Rail Baltica atkarpą iki Vilniaus, ir tada dar iki poligono nutiesti? Už 60 milijonų?

      Skirtumas minimalus, nes taikos atveju, prisideda vienas perkrovimas Palemone kas nėra didelė problema, o karo atveju jei važiuotų, tai važiuotų ten, ir rusiška vežė net ir patogesnė su egzistuojančia infrastruktūra, nes daug daugiau galima pasiekti. Europinė vežė kariniu požiūriu yra svarbiausia pastiprinimams iš vakarų Europos atkeliauti be didelių laiko tarpų. O į karinę bazę greitų pastiprinimų tiesiogiai tai paprastai nereikia, reikia bendrai į regioną.

      Comment


        ignaloidas

        O kodėl negalima dvigubos vėžės atkarpą? Vėliau sudvigubunti ir iki Vilniaus. Čia juk ne greitoji vėžė. Juk turim sieną ne tik su Baltarusija, bet ir su Rusija. Gali tekti iš čia permetinėti link Šeštokų ar kokio Jurbarko (po vėžės į Klaipėdą).

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          ignaloidas

          O kodėl negalima dvigubos vėžės atkarpą? Vėliau sudvigubunti ir iki Vilniaus. Čia juk ne greitoji vėžė. Juk turim sieną ne tik su Baltarusija, bet ir su Rusija. Gali tekti iš čia permetinėti link Šeštokų ar kokio Jurbarko (po vėžės į Klaipėdą).
          Aš saykčiau kad reikia statyti infrastruktūrą sujungtą, o ne iš niekur į niekur, tikintis kad kažkada atsiras jungtys.

          Ir pastatyti ilgiau užtruktų. 1520mm garantuotai yra sandėliuojamos visos reikalingos medžiagos. Kai tuo tarpu sugretintos vėžės pabėgiai yra gana reti, ir mano žiniomis sugretinto kelio Lietuvoje yra mažiau nei planuojamas šitos atkarpos ilgis. Aišku, galima užsakyti, bet ar labai norisi laukti jų kai galima imti ir tiesiog statyti?

          Čia toks jūsų pasiūlymas grynai tik iš moralinės pusės. Ir nors tai nėra nereikalinga, bet reikia žiūrėti ir į praktinę pusę, ir ar toks pasiūlymas iš tos pusės logiškas. Ir manau ganėtinai aišku kad ne.

          Comment


            1520mm reikėtų tiesti atkarpą Jašiūnai-Poligonas, o 1435mm reikėtų Vilnius-Poligonas. Tiek laiko, tiek pinigų prasme argumentai manau aiškūs. O ilgalaikėje perspektyvoje žinoma, kad reikia svarstyti apie 1435mm, bet tai tikrai užtruks.

            Comment


              Parašė felar Rodyti pranešimą
              Bent jau Šalčininkų traukinys buvo planuojamas šių metų III-ą ketvirtį, jeigu būtų priimtas sprendimas jį paleisti:
              VZ.lt 2024.12.24
              „LTG Link“ svarsto apie geležinkelio maršrutą iki Šalčininkų (Stasylų)
              Gruodžio viduryje su Šalčininkų savivaldybės atstovais susitikusi keleivių vežimo įmonės „LTG Link“ vadovybė pristatė savo viziją, kaip būtų galima atnaujinti susisiekimą geležinkeliu tarp Vilniaus ir Šalčininkų. (...)
              Šiuo metu traukiniai iš Vilniaus pasiekia Jašiūnus, tačiau esama infrastruktūra ir galimybės leidžia pratęsti šį maršrutą iki netoli Šalčininkų, esančios Stasylų geležinkelio stoties, kurioje yra keleivių poreikiams pritaikytas peronas, laukimo patalpos, didelė automobilių stovėjimo aikštelė.
              Kaip rodo savivaldybės pasidalinta informacija, „LTG Link“ skaičiuoja, kad tokios kelionės trukmės traukiniu galėtų būti apie 50 minučių. Metinis pilnu maršrutu važiuojantis keleivių skaičius galėtų siekti 72.000, o Stasylų stoties keleivių apyvarta galėtų būti 26.460.

              Jei būtų nuspręsta tokį maršrutą įgyvendinti, jis galėtų startuoti 2025 m. III ketvirtį, rodo „LTG Link“ savivaldybei pateikto pristatymo skaidrės. Traukiniai maršrutu galėtų važiuoti šešis-aštuonis kartus per dieną.

              Tai nebūtų visiškai naujas maršrutas – keleiviniai traukiniai iki Stasylų važinėdavo anksčiau. 2014 m. pabaigoje paskelbę apie nutraukiamą maršrutą Vilnius-Jašiūnai-Stasylos, Lietuvos geležinkelių atstovai teigė, kad jis buvo nuostolingas, tais metais atnešęs apie 290.000 Eur nuostolio. Vis dėlto, 2018 m. buvo pristatyta naujas, trumpesnis maršrutas Vilnius-Jašiūnai, kuriuo važinėjama iki šiol. (...)

              https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...iki-salcininku
              Trečias ketvirtis prasidės už dviejų mėnesių.
              Tačiau po to prieškalėdinio PiaRo apie Stastylas nieko nesigirdi, juo labiau apie 6-8 reisus per dieną.

              Comment

              Working...
              X