Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Draudimai fotografuoti geležinkelius
Collapse
X
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąplanas tai ne vienas puslapis. Reikia laiko ir žinoti, ką ieškoti.
Taip kad draudimas fotografuoti gelžkelius niekaip neįtakoja galimybės padaryti ba-bach.
Komentuoti:
-
Parašė EimantasPvz. Vilniaus krovininė stotis, kur dabar stovi rezerve lokomotyvu visa eilė.
Komentuoti:
-
Pvz. Vilniaus krovininė stotis, kur dabar stovi rezerve lokomotyvu visa eilė.
Komentuoti:
-
Parašė EimantasVaidotų peronėlis gerai, bet turiu galvoje tas vietas kurios nesusijusios su keleivių pervežimu.
Leisti lakstyti keliais niekas irgi neprašo- čia jau dėl saugumo.
Komentuoti:
-
Tai o kada buvo draudžiama fotografuoti viešose vietose, pvz peronuose? Vilniaus stoties pusdurnius neiimkime kaip pavyzdį. Vaidotų peronėlis gerai, bet turiu galvoje tas vietas kurios nesusijusios su keleivių pervežimu.
Komentuoti:
-
Parašė Al1
Tam, kad gauti dokumentaciją, reikia "apsišviesti". Niekas anonimiškai jos negaus. Kažkas turės savo vardu ją paimti.
O fotografuojant net ir esant kameroms, yra didelė tikimybė, kad neužfiksuos. O jei ir užfiksuos, tai nesuras, ypač, jei tai atvykėlis, kuris po fotografavimo nusiplaus.
Parašė Eimantas
O kuriose vietose nebėra? Nes abejoju ar leistų slampinėti po kokių Vaidotų kelynus ar po elektrodepą.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.17, 21:22.
Komentuoti:
-
planas tai ne vienas puslapis. Reikia laiko ir žinoti, ką ieškoti. Bet tave vis tiek papurtys. O jei būsi kaltas ir susidėjęs su teroristais, tai ir "suskaldys" anksčiau ar vėliau...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVykstant tyrimui po teroro akto jie būtų išaiškinti. O esant reikalui, su rektaliniu "analizatoriumi"būtų priversti prisipažinti, ar tą medžiagą ėmė savo iniciatyva, kam davė medžiagą peržiūrėti ar nukopijuoti...
Komentuoti:
-
Parašė copper Rodyti pranešimąO kas keisčiausia, kad detaliausių geležinkelio reportažų autorius A|1, kuris pats fotografavęs visoje Lietuvoje ir labai detaliai, yra už geležinkelio riedmenų fotografavimo draudimą.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKeli būdai:
1. studentas rašo diplominį darbą, paima medžiagą;
2. įsidarbinti į tokias pareigas (kokiu nors vidutinio rango darbuotoju IFe arba žemetvarkoje), kad tą dokumentacija būtų tau po ranka arba paprašyti savo draugą, kuris dirba šiose pareigose;būtų priversti prisipažinti, ar tą medžiagą ėmė savo iniciatyva, kam davė medžiagą peržiūrėti ar nukopijuoti...
Komentuoti:
-
Parašė TH1 Rodyti pranešimąNesuprantu kaip draudimas fotografuot, nuo kazko apsaugot.
Komentuoti:
-
Teko pries keleta metu is Maskvos traukiniu vaziuot link Ufos. Turejau didziuli lagamina ir dar pora krepsiu. Nieks nieko netikrino, galejau kiek norejau prisikraut sprogmenu ir puse pilnai zmoniu prikimsto traukinio isnest i ora. Oro uostuose pilna apsaugos, visi lagminai iskraustomi, bet vistiek sugebejo kazkaip spogmenis isinest ir susprogdint lektuvus. Nesuprantu kaip draudimas fotografuot, nuo kazko apsaugot.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTam, kad gauti dokumentaciją, reikia "apsišviesti". Niekas anonimiškai jos negaus. Kažkas turės savo vardu ją paimti.
1. studentas rašo diplominį darbą, paima medžiagą;
2. įsidarbinti į tokias pareigas (kokiu nors vidutinio rango darbuotoju IFe arba žemėtvarkoje), kad tą dokumentacija būtų tau po ranka arba paprašyti savo draugą, kuris dirba šiose pareigose;
3. apytikslį plan-profilį galima sužinoti Gugl erf pagalba.
Galima dar sugalvoti.Paskutinis taisė Aleksio; 2012.01.17, 20:36.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kuriose vietose nebėra? Nes abejoju ar leistų slampinėti po kokių Vaidotų kelynus ar po elektrodepą.
O kas keisčiausia, kad detaliausių geležinkelio reportažų autorius A|1, kuris pats fotografavęs visoje Lietuvoje ir labai detaliai, yra už geležinkelio riedmenų fotografavimo draudimą.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąProfesionalus teroristas pirmiausia paims į rankas to ruožo dokumentaciją - planą, profilį, bėgių ir balasto tipas ir t.t. - jam tai atneš kiti, jis į archyvus neis. Po to nupirks bilietą į traukinį, pravažiuos dominančiu ruožų, įvertins vietines sąlygas. Po to ba-bach. Ir jokių fotoaparatų.
O fotografuojant net ir esant kameroms, yra didelė tikimybė, kad neužfiksuos. O jei ir užfiksuos, tai nesuras, ypač, jei tai atvykėlis, kuris po fotografavimo nusiplaus.
Komentuoti:
-
Parašė Mazgelis Rodyti pranešimąteko bendrauti šią vasarą su vienu iš aukštesnes pareigas užimančiu 'geležinkelininku'. Tai sakė jokių draudimų nebėra...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUžtat profesionalai išpuolį organizuoja iš anksto, veikia ne pavieniui ir už pinigus. Todėl tokie dažniausiai būna atvykėliai. Jie nežino aplinkos. Tačiau darbu pasidalijama ir pašnipinėti siunčiami ne tie, kurie dės sprogmenis. Todėl tokiam fotografui nėra jokios prasmės slėpstytis, nes tik pritrauks policijos, apsaugos ar akylų žmonių dėmesį.
Komentuoti:
-
Pavienių teroristų būna retai. Be to jie veikia spontaniškai ir tikrai iš anksto nesiruošia. Dažniausiai būna vietiniai priekvaišos ir žino aplinką be papildomo "šnipinėjimo".
Užtat profesionalai išpuolį organizuoja iš anksto, veikia ne pavieniui ir už pinigus. Todėl tokie dažniausiai būna atvykėliai. Jie nežino aplinkos. Tačiau darbu pasidalijama ir pašnipinėti siunčiami ne tie, kurie dės sprogmenis. Todėl tokiam fotografui nėra jokios prasmės slėpstytis, nes tik pritrauks policijos, apsaugos ar akylų žmonių dėmesį.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei pristatys kamerų, kurios apims visą perimetrą, tai ne.
Paprastai svarbius ruožus saugodavo kareiviai.
Ką tai reiškia slapta??? Jei budės apsauga ir dar su sraigtasparniais, tai tokius krūmuose besitrinančius irgi pričiups. Bet kokiu atveju, pakliūti turi tikimybę tie, kurie ilgai trinsis prie geležinkelio, "medžiodami" su fotoaparatais traukinius.
Be to, geram specialistui (visokių aktų rengėjui ar pvz architektui/dizaineriui) nereikia fotografuoti detales: jas, kartu su išmėromis galima įsiminti tiesiog pažiūrėjus
Komentuoti:
Komentuoti: