Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Draudimai fotografuoti geležinkelius
Collapse
X
-
Kažkokia betikslė diskusija. Dėl peronų seniai viskas aišku ir turbūt niekam į galvą neateina kažkokių leidimų dar teirautis. Reikia sulaukti Mazgelio atsakymo.
-
Tas, kuris dalyvauja darant ba-bach, žino kur reikia žiūrėti. Tuo labiau, pagrindiniai veikėjai yra specialiai mokomi šio amato, kad galėtų apseiti ir be tikslių planų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąplanas tai ne vienas puslapis. Reikia laiko ir žinoti, ką ieškoti.
Taip kad draudimas fotografuoti gelžkelius niekaip neįtakoja galimybės padaryti ba-bach.
Komentuoti:
-
Fotografuoti nuo peronų ten tikrai neturėtų būti draudžiama... Nors nežinau, gal tai ir neviešas objektas.Parašė EimantasPvz. Vilniaus krovininė stotis, kur dabar stovi rezerve lokomotyvu visa eilė.
Komentuoti:
-
Pvz. Vilniaus krovininė stotis, kur dabar stovi rezerve lokomotyvu visa eilė.
Komentuoti:
-
Kokias vietas turi omeny?Parašė EimantasVaidotų peronėlis gerai, bet turiu galvoje tas vietas kurios nesusijusios su keleivių pervežimu.
Leisti lakstyti keliais niekas irgi neprašo- čia jau dėl saugumo.
Komentuoti:
-
Tai o kada buvo draudžiama fotografuoti viešose vietose, pvz peronuose? Vilniaus stoties pusdurnius neiimkime kaip pavyzdį. Vaidotų peronėlis gerai, bet turiu galvoje tas vietas kurios nesusijusios su keleivių pervežimu.
Komentuoti:
-
Atsakomybė šiaip tai numatyta ne tik už išpuolio įvykdymą, bet ir už dalyvavimą išpuolio organizavime. Vistiek yra įmanoma priversti teroristą išduoti visus savo padėjėjus. Beje, už melagingus parodymus taip pat yra baudžiama.Parašė Al1
Tam, kad gauti dokumentaciją, reikia "apsišviesti". Niekas anonimiškai jos negaus. Kažkas turės savo vardu ją paimti.
O fotografuojant net ir esant kameroms, yra didelė tikimybė, kad neužfiksuos. O jei ir užfiksuos, tai nesuras, ypač, jei tai atvykėlis, kuris po fotografavimo nusiplaus.
Apie elektrodepą ir niekas nekalba- tai neviešas objektas. Kalbame apie galimybę fotografuoti VIEŠUOSIUS objektus. Beje, Vaidotų stotis tokia ir yra- joje gi net keleiviniai traukiniai stoja.Parašė Eimantas
O kuriose vietose nebėra? Nes abejoju ar leistų slampinėti po kokių Vaidotų kelynus ar po elektrodepą.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.17, 22:22.
Komentuoti:
-
planas tai ne vienas puslapis. Reikia laiko ir žinoti, ką ieškoti. Bet tave vis tiek papurtys. O jei būsi kaltas ir susidėjęs su teroristais, tai ir "suskaldys" anksčiau ar vėliau...
Komentuoti:
-
"Planas gulėjo ant stalo, pas mane į kabinetą užeina daug žmonių, velnias žino kas iš jų galėjo pažiūrėti." Tuo labiau įsiminti kelis skaičius profesionalui - poros sekundžių darbas. Arba nufotkinti su mobiliako kamera.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVykstant tyrimui po teroro akto jie būtų išaiškinti. O esant reikalui, su rektaliniu "analizatoriumi"
būtų priversti prisipažinti, ar tą medžiagą ėmė savo iniciatyva, kam davė medžiagą peržiūrėti ar nukopijuoti...
Komentuoti:
-
Ne, aš nesu už draudimą. Tik sakau, kad tiems, kas sprogdina, reikia apsišniukštinėti.Parašė copper Rodyti pranešimąO kas keisčiausia, kad detaliausių geležinkelio reportažų autorius A|1, kuris pats fotografavęs visoje Lietuvoje ir labai detaliai, yra už geležinkelio riedmenų fotografavimo draudimą.
Vykstant tyrimui po teroro akto jie būtų išaiškinti. O esant reikalui, su rektaliniu "analizatoriumi"Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKeli būdai:
1. studentas rašo diplominį darbą, paima medžiagą;
2. įsidarbinti į tokias pareigas (kokiu nors vidutinio rango darbuotoju IFe arba žemetvarkoje), kad tą dokumentacija būtų tau po ranka arba paprašyti savo draugą, kuris dirba šiose pareigose;
būtų priversti prisipažinti, ar tą medžiagą ėmė savo iniciatyva, kam davė medžiagą peržiūrėti ar nukopijuoti...
Komentuoti:
-
Pavogs nelabieji vakariečiai su savo velnio aparatais rusišką dvasią ir išsivešParašė TH1 Rodyti pranešimąNesuprantu kaip draudimas fotografuot, nuo kazko apsaugot.
Komentuoti:
-
Teko pries keleta metu is Maskvos traukiniu vaziuot link Ufos. Turejau didziuli lagamina ir dar pora krepsiu. Nieks nieko netikrino, galejau kiek norejau prisikraut sprogmenu ir puse pilnai zmoniu prikimsto traukinio isnest i ora. Oro uostuose pilna apsaugos, visi lagminai iskraustomi, bet vistiek sugebejo kazkaip spogmenis isinest ir susprogdint lektuvus. Nesuprantu kaip draudimas fotografuot, nuo kazko apsaugot.
Komentuoti:
-
Keli būdai:Parašė Al1 Rodyti pranešimąTam, kad gauti dokumentaciją, reikia "apsišviesti". Niekas anonimiškai jos negaus. Kažkas turės savo vardu ją paimti.
1. studentas rašo diplominį darbą, paima medžiagą;
2. įsidarbinti į tokias pareigas (kokiu nors vidutinio rango darbuotoju IFe arba žemėtvarkoje), kad tą dokumentacija būtų tau po ranka arba paprašyti savo draugą, kuris dirba šiose pareigose;
3. apytikslį plan-profilį galima sužinoti Gugl erf pagalba.
Galima dar sugalvoti.Paskutinis taisė Aleksio; 2012.01.17, 21:36.
Komentuoti:
-
Tai, kad ten net draudžiama vaikščioti. Čia turbūt turėta omeny tarpstočius ir stotis. O kas už tvoros, tas jau nebegalima. Dar (jei gerai atsimenu) šitos temos pradžioje kažkur apie tai rašyta.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kuriose vietose nebėra? Nes abejoju ar leistų slampinėti po kokių Vaidotų kelynus ar po elektrodepą.
O kas keisčiausia, kad detaliausių geležinkelio reportažų autorius A|1, kuris pats fotografavęs visoje Lietuvoje ir labai detaliai, yra už geležinkelio riedmenų fotografavimo draudimą.
Komentuoti:
-
Tam, kad gauti dokumentaciją, reikia "apsišviesti". Niekas anonimiškai jos negaus. Kažkas turės savo vardu ją paimti.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąProfesionalus teroristas pirmiausia paims į rankas to ruožo dokumentaciją - planą, profilį, bėgių ir balasto tipas ir t.t. - jam tai atneš kiti, jis į archyvus neis. Po to nupirks bilietą į traukinį, pravažiuos dominančiu ruožų, įvertins vietines sąlygas. Po to ba-bach. Ir jokių fotoaparatų.
O fotografuojant net ir esant kameroms, yra didelė tikimybė, kad neužfiksuos. O jei ir užfiksuos, tai nesuras, ypač, jei tai atvykėlis, kuris po fotografavimo nusiplaus.
Komentuoti:
-
O kuriose vietose nebėra? Nes abejoju ar leistų slampinėti po kokių Vaidotų kelynus ar po elektrodepą.Parašė Mazgelis Rodyti pranešimąteko bendrauti šią vasarą su vienu iš aukštesnes pareigas užimančiu 'geležinkelininku'. Tai sakė jokių draudimų nebėra...
Komentuoti:
-
Profesionalus teroristas pirmiausia paims į rankas to ruožo dokumentaciją - planą, profilį, bėgių ir balasto tipas ir t.t. - jam tai atneš kiti, jis į archyvus neis. Po to nupirks bilietą į traukinį, pravažiuos dominančiu ruožų, įvertins vietines sąlygas. Po to ba-bach. Ir jokių fotoaparatų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąUžtat profesionalai išpuolį organizuoja iš anksto, veikia ne pavieniui ir už pinigus. Todėl tokie dažniausiai būna atvykėliai. Jie nežino aplinkos. Tačiau darbu pasidalijama ir pašnipinėti siunčiami ne tie, kurie dės sprogmenis. Todėl tokiam fotografui nėra jokios prasmės slėpstytis, nes tik pritrauks policijos, apsaugos ar akylų žmonių dėmesį.
Komentuoti:
-
Pavienių teroristų būna retai. Be to jie veikia spontaniškai ir tikrai iš anksto nesiruošia. Dažniausiai būna vietiniai priekvaišos ir žino aplinką be papildomo "šnipinėjimo".
Užtat profesionalai išpuolį organizuoja iš anksto, veikia ne pavieniui ir už pinigus. Todėl tokie dažniausiai būna atvykėliai. Jie nežino aplinkos. Tačiau darbu pasidalijama ir pašnipinėti siunčiami ne tie, kurie dės sprogmenis. Todėl tokiam fotografui nėra jokios prasmės slėpstytis, nes tik pritrauks policijos, apsaugos ar akylų žmonių dėmesį.
Komentuoti:
-
kas norės galės fotografuoti slaptopis kameromi, pasleptomis lagaminuose ir pan., dabar tokie žaislai pigūs ir prieinami. be to, Londono metro, kaip ir visas miestas, visas prifarširuotas CCTV kamerų, reiškia saugumu rūpinamasi, bet visur fotografavau laisvai. o beje, Vilniaus geležinkelio stotyje prie to kabinėjai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei pristatys kamerų, kurios apims visą perimetrą, tai ne.
Paprastai svarbius ruožus saugodavo kareiviai.
Ką tai reiškia slapta??? Jei budės apsauga ir dar su sraigtasparniais, tai tokius krūmuose besitrinančius irgi pričiups. Bet kokiu atveju, pakliūti turi tikimybę tie, kurie ilgai trinsis prie geležinkelio, "medžiodami" su fotoaparatais traukinius.
Be to, geram specialistui (visokių aktų rengėjui ar pvz architektui/dizaineriui) nereikia fotografuoti detales: jas, kartu su išmėromis galima įsiminti tiesiog pažiūrėjus
Komentuoti:
Komentuoti: