Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Draudimai fotografuoti geležinkelius
Collapse
X
-
Na, manęs dar joks apsauginis nepagavo ir nevijo iki šiol. Neįkliuvau ir Minsko metro stotyse (kažkas forume rašė, kad tris kartus per dieną aiškinosi). Tačiau, Baltarusijos geležinkelio stotyse net nebandžiau, bijojau... Kai grįžinėjau iš Ukrainos traukiniu į Vilnių ir fotkinau ties VNO, viens rusakalbis man sako: nuo tiek iki tiek metų už fotografavimą per važiuojančio traukinio langą tarybiniais metais grėstų gauti...Paskutinis taisė Romas; 2009.10.17, 10:22. Priežastis: Kopija iš temos "Geležinkelių fotografavimas"
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTaip, geležinkelyje tvarka turi būti. Tokiuose kelynuose, kokie yra Panerių, Vaidotų, Palemono ir dar kai kuriose stotyse, žmonėms šlaistytis pavojinga, tai apsauginių buvimą suprasti galima.
Kai apsauginis mato žmogų, lūkuriuojantį už tvoros (ne geležinkelio teritorijoje), jo pareigos jausmas ateiti ir pasiteirauti, ko norima. Ir nereikėtų skubėti sakyti "tu čia neturi tšeisės" ar pan., o paprasčiausiai - noriu paspoksoti į traukinus" ir tiek. Jeigu tas imtų viršyti įgaliojimus, tuikslinga pasiteirauti pavardės. O policiją lai kviečia, ta nusikaltimo sudėties neatras. Jei kažkiek savo galią viršys eiliniai policininkėliai, tai jie dar en visagaliai - yra komisarai. Manau, dėl kiekvieno apsauginio "pasišakojimo" ne vietoje būtų galima kreiptis į "Galsaugos" valdžią - jie savo pavaldiniams taip pat reiklūs.
Man asmeniškai pasitaikė atvejis, kai apsauginis priėjo Palemono stotyje belaukiant keleivinio traukinio. Paklausė, ko reikia, atsakiau kad elektrinio traukinio į Kaunas1, jis atsakė, kad palaukti teks visą pusvalandį, pasiūlė važiuoti 39 autobusu arba 56 mikriuku, aš atsakiau pasiryžęs sulaukti eltraukinio, jis parodė, į kurį kelią atvyks... Viskas tuo ir baigėsi...
Komentuoti:
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąBuvau su mašina prie tvoros privažiavęs iš kitos pusės, kur vartai yra, tai po 5 min atbėgo apsauga pasiklaust ko aš čia ieškau. Ir sunkiai suprato, kad kitoj pusėj tvoros galiu nors ir visą parą ant ausų stovėt, neturi teisės nieko padaryt, net grasino policiją kviest. Kai pasakiau "kviesk", tai pastovėjo kelias minutes ir nuėjo. Labai jau jie ten drasūs ir jaučiasi dideliais viršininkais.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSaugoma, kad butu tvarka. Gelezinkelis - pavojinga zona, neretai pasaliniai asmenys zuna po vagonu ratais, ir vien del to, kad lenda kur nereikia. Kita vertus, draudziama pasaliniams buti ir del saugumo - galima visokiu eibiu pridaryti - nuo smulkiu vagysciu is vagonu iki bombos padejimo (cia aisku krastutinumas - pas mus kol kas to nebuvo, bet nereiskia, kad to negali buti). Tad visiskai teisingai daroma, kad pasaliniai tik per tvora galetu ziureti i gelezinkeliu objekta.
Kai LT-1 paskutini karta tikrino Vaidotu stoti, tai apsauga gal trejose vietose paprase pazymejima parodyti. Ir labai saunu, taip ir turi buti. Ateityje taip bus daugumoje gelezinkeliu objektu, o svarbiuose - visuose. Ir cia tik del imones ir kitu saugumo.
Jei kas tuo piktinasi, kad neleidzia paslampineti po teritorija - tegu pasiziuri i kitas imones - pradedant ivairiomis tvarkingomis gamyklomis baigiant transporto objektais - uostais, oro uostais ir t.t. - greitai tokie "interesantai" butu "paristi"O slampinejantys patvoriais aisku visada itarima sukelia (nesakau, kad reikia tokius vaikyti, taciau i juos atkreipti demesi butina).
Cia kaip sakoma - tvarka turi buti
Kai apsauginis mato žmogų, lūkuriuojantį už tvoros (ne geležinkelio teritorijoje), jo pareigos jausmas ateiti ir pasiteirauti, ko norima. Ir nereikėtų skubėti sakyti "tu čia neturi teisės" ar pan., o paprasčiausiai - noriu paspoksoti į traukinus" ir tiek. Jeigu tas imtų viršyti įgaliojimus, tikslinga pasiteirauti pavardės. O policiją lai kviečia, ta nusikaltimo sudėties neatras. Jei kažkiek savo galią viršys eiliniai policininkėliai, tai jie dar ne visagaliai - yra komisarai. Manau, dėl kiekvieno apsauginio "pasišakojimo" ne vietoje būtų galima kreiptis į "Galsaugos" valdžią - jie savo pavaldiniams taip pat reiklūs.
Man asmeniškai pasitaikė atvejis, kai apsauginis priėjo Palemono stotyje belaukiant keleivinio traukinio. Paklausė, ko reikia, atsakiau kad elektrinio traukinio į Kaunas1, jis atsakė, kad palaukti teks visą pusvalandį, pasiūlė važiuoti 39 autobusu arba 56 mikriuku, aš atsakiau pasiryžęs sulaukti el.traukinio, jis parodė, į kurį kelią atvyks... Viskas tuo ir baigėsi...Paskutinis taisė Vitas; 2008.11.09, 00:03.
Komentuoti:
-
Parašė Inspiron Rodyti pranešimąTai kodel ten taip saugoma?
Kai LT-1 paskutini karta tikrino Vaidotu stoti, tai apsauga gal trejose vietose paprase pazymejima parodyti. Ir labai saunu, taip ir turi buti. Ateityje taip bus daugumoje gelezinkeliu objektu, o svarbiuose - visuose. Ir cia tik del imones ir kitu saugumo.
Jei kas tuo piktinasi, kad neleidzia paslampineti po teritorija - tegu pasiziuri i kitas imones - pradedant ivairiomis tvarkingomis gamyklomis baigiant transporto objektais - uostais, oro uostais ir t.t. - greitai tokie "interesantai" butu "paristi"O slampinejantys patvoriais aisku visada itarima sukelia (nesakau, kad reikia tokius vaikyti, taciau i juos atkreipti demesi butina).
Cia kaip sakoma - tvarka turi butiPaskutinis taisė LT-1; 2008.10.21, 12:48.
Komentuoti:
-
Parašė Inspiron Rodyti pranešimąTai kodel ten taip saugoma?
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąStoja Vaidotai KIK (6.33-6.34) ir Vaidotai AIK (6.39-6.40) . Bilietai iki šių stustojimų parduodami kaip iki Vaidotų stotelės.
Šaltinis: litrail.lt
Gal kas esat ten buvęs ir galit papasakot apie vietovės reljefą? Gal ten yra koks aukštesnis šlaitas, nuo kurio galima su teleskopiniu pritraukt?
Ir dar, gal galite apšviesti, kodėl modernizuoti pasirinkti ČME, o ne TEM?
Nebent į medį užsilipsi
Buvau su mašina prie tvoros privažiavęs iš kitos pusės, kur vartai yra, tai po 5 min atbėgo apsauga pasiklaust ko aš čia ieškau. Ir sunkiai suprato, kad kitoj pusėj tvoros galiu nors ir visą parą ant ausų stovėt, neturi teisės nieko padaryt, net grasino policiją kviest. Kai pasakiau "kviesk", tai pastovėjo kelias minutes ir nuėjo. Labai jau jie ten drasūs ir jaučiasi dideliais viršininkais.
Komentuoti:
-
Parašė aesde Rodyti pranešimątamsta juodai prisirišęs prie vienos savo tiesos. viskas ką noriu pasakyti tai, kad ištikro situacija gali būti visiškai kitokia nei atrodo. ir ištikro aš galiu pateikti krūvas pavyzdžių. kad ir (nenukrypstant nuo temos) dviejų traukinius gaminančių gamyklų atstovų susitikimas ir ir bandymas susitarti dėl dalyvavimo LG skelbtame konkurse. ir apskritai dujos gali būti skystos, o skystis - kietas.
Nu visko gali buti. Reikia pasamdyti banditus ir nusauti ta fotografa.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKazin ar del atsitiktines nuotraukos bankrotas istiktu imone? Ir dar tokia, gali del daug rimtesniu, taciau realistiskesniu priezasciu. Kazkas uzsiundys mokesciu inspekcija ir amen.
Komentuoti:
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąok, ta pati restoraninė situacija, derybos buvo slaptos, atsitiktinė nuotrauka, konkurentų veiksmai, ir štai visą įmonė milžiniškose skolose bankrutuoja, 5 mažo UAB'o darbuotojai netenka darbo ir išeina į gatvę.3 iš jų beveik pensijinio amžiaus, 1 nieščia (tarkim 2 mėnesį) ir niekas jų nebenori priimti į darbą.
Kazin ar del atsitiktines nuotraukos bankrotas istiktu imone? Ir dar tokia, gali del daug rimtesniu, taciau realistiskesniu priezasciu. Kazkas uzsiundys mokesciu inspekcija ir amen.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJ...3 iš jų beveik pensijinio amžiaus, 1 nieščia (tarkim 2 mėnesį) ir niekas jų nebenori priimti į darbą.
Komentuoti:
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąčia slidus klausimas. realiai gali būti situacijų kai paviešinta nuotrauka sugriauna gyvenimus ir taip yra pažeidžiamas žmogaus interesas. pvz.:
-tamsta mane nufotografavo ne su žmona, o su kita moterimi, kuri mane sumaišė su kitu žmogumi staigiai prišoko, apkabino ir pabučiavo. šeima suiro.
-tamsta mane nufotkino įeinantį į restoraną, nors tuo metu turėjau būti darbe. rezultatas - netekau darbo. nors į restoraną ėjau susitikti su labai ekscentrišku nauju klientu.
žinoma su geležinkeliu tai nieko bendro neturi. tačiau su nuotraukų viešinimu reiktų elgtis atsargiai.
Slidu, aisku. Bet paziurek, kaip paparaciai fotografuoja zvaigzdes, politikus. Kartais net pikantiskose pozose ar situacijose. Visa tai pakliuna i viesaja erdve - spauda, internetas, televizija. Taciau del kiekvienos nuotraukos niekas nepuola teistis su fotografais, kuris, beje, fotografuoja ne atsitiktinai, o samoningai seka ir laukia momento.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKiek „pažaidžiau“ su http://litrail.lt keleivinių traukinių tvarkaraščiu, jame neradau tokio momento, kada Šiaulių geležinkelio stotyje suvažiuotų trys dyzeliniai traukiniai.
Nuotraukoje įžiūriu, kad pirmame kelyje stovintis yra paruoštas 18:17h važiuoti į Vilnių. Į trečią kelią 17:38 h. (kaip galima nujausti) atvyko dyzelis maršrutu Nr. 628 Klaipėda-Radviliškis.
Iš kur į Šiaulius atvykęs D1 stovi antrame kelyje, pagal nuotrauką neaišku. Galima spėlioti apie jo atvykimą 17:39h iš Vilniaus. Galima daryti išvadą, kad maršrutu Nr. 605/604 Vilnius-Kaunas1-Šiauliai penktadieniais ir sekmadieniais atvažiavęs dyzelis atgal į Vilnių negrįžta, vietoje jo siunčiamas kitas ?????
Taip ko gero į Vilnių remontui pasiunčiamas vienas, po remonto gražinamas kitas ?
Fotografuojant reikėtų apsižiūrėti, kad į kadrą nepatektų uniformuoti geležinkelio darbuotojai ar apsauginiai. Nes demonstratyvus „reporterio“ taikymasis gali būti nemalonus kiekvienam.
Stotyje Kaunas1 fotografuojant dyzelinį traukinį Šiauliai-Vilnius, reikėjo pasitraukti kairiau, ir stoties darbuotoja būtų nepamačiusi (arba nepatekdama į kadrą nekreipusi dėmesio).
Siauliuose taip buna penktadieniais. Sekmadieniais, kai dyzelinis traukinys i Vilniu irgi vaziuoja, nezinau ar yra vykdomas "persiuntimas".
Taciau ta pacia diena, kai fotografavau siuos D1, grizau dyzeliu i Vilniu, stovinciu pirmajame kelyje. Tiesa, is Radviliskio. I Radviliski nuvaziavau D1, kuris stovi 3 kelyje.
Taigi, vaziuojant tarp Kedainiu ir Jonavos apie 19.30 prasilenkeme su D1, kuris vyko i Radviliski. Pagal tvarkarasti - tokio traukinio nera. Matyt ta diena ivyko du D1 traukiniu "persiuntimai" i Radviliski.
Kaune 1 fotografavau ir tas kadras buvo paskutinis is keliu, taciau vienintelis normalesnes kokybes, bet i ji pateko budetoja.
Komentuoti:
-
Prisiminiau 15 metų senumo juokelį, kai viena žurnalistė 1993 metų rugpjūčio mėnesį Gedimino gatvėje Kaune fotografavo Rusijos oro desantinės kariuomenės štabo vartus. Iš KPP išlėkė rusakalbė moteris, griebė fotoaparatą ir...
Po įvykio „Kauno diena“ ir kiti laikraščiai rašė, kad nereikia erzinti dar neišėjusių Rusijos kariškių, leisti jiems ramiai ruoštis kelionei į savo tėvynę. Ir priminė, kad NATO šalyse taip pat nepriimtina fotografuoti karinius dalinius ir kitus karinius objektus.
Taigi, rugpjūčio 31 d. sukaks 15 metų, kai Lietuvą paliko paskutinis Rusijos karinis dalinys. Dar iki 1990 metų iš Rusijos kariuomenės vyresniųjų leitenantų teko išgirsti (apie tai jie nevengė kalbėti keleiviniuose traukiniuose), kad štabe su KPP budėtojo pareigomis šauktiniai kareiviai nesusitvarko, kad jiems ten budėti patikima tik naktimis (kai vienintelis įsakymas būna „nieko nepraleisti“), o dieną budi profesionaliosios karės – daugiausia įdarbintos karininkų žmonos.
Gal ši mano žinutė nėra 100 procentų į temą (gal kai kam pasirodys „visiškas nulis“?), betgi kartais nė kiek ne civilizuočiau už rusų kariškius elgiasi "Gelsaugos" ir kitokie Lietuvos geležinkelyje dirbantys sargybiniai. Taip pat prisiminimų turėtų sukelti paskutinį rusų dalinį vežusio traukinio važiavimas nuo Kauno iki sienos su Baltarusija netgi nesustojant patikrinimui pasienio stotyje Kenoje.
Kaip rugpjūčio 31 dieną bus paminėtos paskutinio Rusijos kariuomenės dalinio išsikraustymo iš Lietuvos metinės, kol kas galima tik spėlioti.
Komentuoti:
-
PAVIESINTA. Fotografuoti ir viesinti yra skirtingi dalykai. Fotografuoti zmones leidziama, viesinti galima tik Jiems sutikus.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąJei fotografuojama viešoje erdvėje, man atrodo, nieko nepažeistume, o fotografuojami asmenys neturėtų reikšti pretenzijų. Dėl visa ko reikėtų iš naujo paskaityti LR Visuomenės informavimo įstatymą.
-tamsta mane nufotografavo ne su žmona, o su kita moterimi, kuri mane sumaišė su kitu žmogumi staigiai prišoko, apkabino ir pabučiavo. šeima suiro.
-tamsta mane nufotkino įeinantį į restoraną, nors tuo metu turėjau būti darbe. rezultatas - netekau darbo. nors į restoraną ėjau susitikti su labai ekscentrišku nauju klientu.
žinoma su geležinkeliu tai nieko bendro neturi. tačiau su nuotraukų viešinimu reiktų elgtis atsargiai.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąJei fotografuojama viešoje erdvėje, man atrodo, nieko nepažeistume, o fotografuojami asmenys neturėtų reikšti pretenzijų. Dėl visa ko reikėtų iš naujo paskaityti LR Visuomenės informavimo įstatymą.
Bet kol kas ...
Kai grasinama fotoaparato atėmimu (o ne protokolo surašymu) ar dar gražiau - "automato buože per galvą" ar apspardymu - savo turtą prarasti arba netgi likti sužeistam (ar dar blogiau - invalidu) tikrai nesinorėtų...
Apsauginių geležinkelyje dabar kai pkaime pas prastą ūkininką šunųKažkiek pasisaugoti nepakenktų. Nes ne tokiems žmonėms žinoti apie tokį teisinį aktą kaip LR Visuomenės informavimo įstatymas.
Komentuoti:
-
Fotografuojant reikėtų apsižiūrėti, kad į kadrą nepatektų uniformuoti geležinkelio darbuotojai ar apsauginiai. Nes demonstratyvus „reporterio“ taikymasis gali būti nemalonus kiekvienam.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąD1 Siauliai - Kaunas 1 - Vilnius, Kaune, vakarėjant.
Ta pikta moteriškė gąsdino atimsianti fotoaparatą.
Stotyje Kaunas1 fotografuojant dyzelinį traukinį Šiauliai-Vilnius, reikėjo pasitraukti kairiau, ir stoties darbuotoja būtų nepamačiusi (arba nepatekdama į kadrą nekreipusi dėmesio).Paskutinis taisė Romas; 2009.10.17, 09:39. Priežastis: Kopija iš temos "Geležinkelių fotografavimas"
Komentuoti:
-
Parašė Gaxas Rodyti pranešimąKur randasi Smėlynės perkėla ?
Komentuoti:
Komentuoti: