Gal kas žinote ar Lenkijoje sodina į kalėjimą už traukinių fotografavimą? Planuojam nedidelį vojažą.
Latvijoje, ypač Rėzeknėje, Daugpilyje ir Rygoje nepatartina.
Oj Daugplilyje tikrai nepatariu niekam (( nebent fotkinti kaip pas policininkus kamera prisekta
Gal kas žinote ar Lenkijoje sodina į kalėjimą už traukinių fotografavimą? Planuojam nedidelį vojažą.
Latvijoje, ypač Rėzeknėje, Daugpilyje ir Rygoje nepatartina.
Gal kas žinote ar Lenkijoje sodina į kalėjimą už traukinių fotografavimą? Planuojam nedidelį vojažą.
Latvijoje, ypač Rėzeknėje, Daugpilyje ir Rygoje nepatartina.
Gal kas žinote ar Lenkijoje sodina į kalėjimą už traukinių fotografavimą? Planuojam nedidelį vojažą.
Latvijoje, ypač Rėzeknėje, Daugpilyje ir Rygoje nepatartina.
Tarybiniais laikais už fotografavimą per važiuojančio traukinio langą grėsė keli meteliai belangėje. Na o dabar, jei ir turime pasisaugoti fotografuodami stotyse, bet važiuodami traukiniu pyškinam per langus kiek norim... Tuo tarpu Rusijoje, vienas railfanas vos išsisuko, kai prie jo prisikabino vagone važiavęs milicininkas (be uniformos), kitam railfanui palydovė iškvietė traukinio apsaugą...
Šaltinis: http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=149724&LNG=RU
Tarybiniais laikais už fotografavimą per važiuojančio traukinio langą grėsė keli meteliai belangėje. Na o dabar, jei ir turime pasisaugoti fotografuodami stotyse, bet važiuodami traukiniu pyškinam per langus kiek norim... Tuo tarpu Rusijoje, vienas railfanas vos išsisuko, kai prie jo prisikabino vagone važiavęs milicininkas (be uniformos), kitam railfanui palydovė iškvietė traukinio apsaugą...
Šaltinis: http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=149724&LNG=RU
Kaip buvo naujo maršruto į oro uostą atidarymas, tai ten kur praėjimas saugomas buvo norėjau nufotografuoti, bet deja priėjo ir pasakė, kad negalima čia fotografuoti...
Iš atsakymo paaiškėja, kad “kariuomenės vadas, pristačius jam 1897 m. fotografavimo Vilniaus karinės apygardos ribose reikalą, nusprendė esant reikalinga Vilniaus gubernijoje uždrausti fotografuoti:
1. Visas geležinkelio linijas su visais juose esančiais statiniais ir vietovę dviejų varstų atstumu nuo jų;
Sprendžiant iš užrašų stotyje, tai šito nurodymo griežtai laikomasi.
Perskaičius šią istoriją supratau, kad Vilniaus geležinkelių nuotraukos darytos carinės valdžios metais yra aukso vertės:
Po to, kai 1899 m. liepos 28 d. Adomas Daukša, remdamasis tuo, kad “fotografijų mėgėjai nuolatos teiraujasi Vilniaus ir jo apylinkių nuotraukų”76, paprašė atitinkamo leidimo, Vilniaus gubernatorius kreipėsi į Vilniaus karinės apygardos štabo viršininką, norėdamas sužinoti, kokie yra fotografavimo Vilniaus gubernijoje apribojimai.
Iš atsakymo paaiškėja, kad “kariuomenės vadas, pristačius jam 1897 m. fotografavimo Vilniaus karinės apygardos ribose reikalą, nusprendė esant reikalinga Vilniaus gubernijoje uždrausti fotografuoti:
1. Visas geležinkelio linijas su visais juose esančiais statiniais ir vietovę dviejų varstų atstumu nuo jų;
Komentuoti: