Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Draudimai fotografuoti geležinkelius
Collapse
X
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąVitas rašo:
Kaži, ar geležinkelių apsauga turi įgaliojimus nešiotis automatinius šautuvus. Tad greičiausiai ten kariškiai.
Komentuoti:
-
Fotografuokit viska, kas viesoje, nesaugomoje ar kitaip realiai neapribotoje vietoje esama ir busite teisus.
Jei kabinejasi - ramiai, be kipiso paaiskint "jog nesuprantu jusu aiskinimu esmes ir jokio teisinio pagrindo neizvelgiu, esu laisvas elgtis kaip noriu". Svarbu nebijot. Cia kaip su sunim.
Komentuoti:
-
Manau, kad Lietuvos geležinkeliuose galima išskirti 3 skirtingas vaikštinėjimo ir fotografavimo zonas:
1) Uždaros teritorijos (depai ir pan.) - nežinau, kaip dėl fotografavimo, bet galiu patikėti, kad pašaliniams paprasčiausiai draudžiama ten eiti. Kad ir dėl asmeninio saugumo.
2) Stotys, peronai ir pan. Niekaip nesuprantu, kodėl turėtų būti draudžiama filmuoti ar fotografuoti. Lentelė su draudimu turbūt jokio juridinio pagrindo draudimams nesuteikia. Todėl apsauginiai ir atstoja nuo užsieniečių, nes žino, kad yra neteisūs.
3) Vilnius, Mindaugo gatvė prie Lietuvos Geležinkelių pastato. Šią vasarą mačiau maždaug tokį vaizdą. Pora jaunuolių fotografavo kažkokią dėžę ant LG pastato sienos prie pat įėjimo. Ant šaligatvio, viešoje vietoje. Tai išbėgo apsauginis ir ėmė loti. Tipo, dinkit, draudžiama ir pan. Buvau su kūdikiu, tai nenorėjau prasidėti, bet labai rūpėjo sužinoti, ar tas pastatas yra teismo rūmai, ar atominė elektrinė, ar gal kalėjimas. Tokiu savo elgesiu jie tik pasieks, kad tauta išvis nustos kreipti dėmesį į draudimus, net kai jie bus teisėti ir reikalingi.
Komentuoti:
-
Vitas rašo:
P.S.: Ar "Kauno dienoje" minimu atveju prie geležinkelio tunelio tikrai buvo kariai savanoriai? Man atrodo, kad jį saugo tie LG apsauginiai.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą1. "Mentus" geriau vadinti policininkais.
Komentuoti:
-
Parašė RAW Rodyti pranešimą... Pamatė mane su šuniu atvarė, sakau tik nufotografuot noriu, ne, paėmė fotiką, nusivedė į savo budelę liepė pasiaiškinimą rašyt. Iš pradžių sakė, kad apsaugos viršininkas atvažiuos, po to jau mentai. Laukiau, laukiau mentai atvarė iš vis nenormalūs: "tuoj pasodinsim, baudą reikės mokėt", bet paleido...
Straipsnis "Kauno dienoej" 2007 m. vasario 28 d. (pernai)http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=45370
Bet:
1. "Mentus" geriau vadinti policininkais.
2. Apie "nenormalius" policininkus galima parašyti pareiškimą komisariate, juos paviešinti (aišku, normaliais žodžiais) galimybių yra daug. Ir prašomame rašyti paaiškinime daug ką parašyti galima (kad apsaugos viršininkas daugiau žinotų apie savo pavaldinių darbo kokybę, jų darbo broko atvejus).
P.S.: Ar "Kauno dienoje" minimu atveju prie geležinkelio tunelio tikrai buvo kariai savanoriai? Man atrodo, kad jį saugo tie LG apsauginiai.
Komentuoti:
-
Parašė John"Ekstensyviai" fotografuoti (t.y. slaistytis bent po kelias valandas su kamera ir kruva objektyvu ranose) teko bent 5 skirtinguose Londono traukiniu terminaluose (t.y. tokiose stityse kaip Waterloo, Victoria, St.Pancras), taip pat Paryziaus Gare du Nord ir Frankfurto Hauptbahnhof... nei karto NIEKAS net nepaklause, ka as ten veikiau ir kodel tai dariau, nors apsaugos darbuotju (kartais ir ginkluotos policijos) daugiau, nei pakankamai. Taip pat laisvai fotografavau metro nuo Londono iki Singapuro (Singapuras apskritai galetu buti vadinamas "policine" valstybe, kur tvarka uztikrinta geriau, nei bet kur kitur...) ir visiskai nieko, nei vieno paklausimo, jau nekalbant apie koki nors "draudima" fotografuoti.
Manau, tai vercia susimastyti apie musu mentaliteto problemas ir resursu kreipima ten, kur ju nereikia krepti ("apsauga" nuo fotografu gelezinkelio stotyse). DRaudimas fotografuoti stotyse yra visiska kvailyste ir geda.Beje, mate ir apsauga, ir milicija (nors stengiausi prie ju netraukti fotiko), bet jokiu problemu nekilo. Galbut pasiseke, nezinau. Metro isvis labai daug fotkiu padariau, taipogi jokiu problemu.. Siandien eidamas tiltu Vilniuje mobiliuoju nufotkinau 2M62M949, partempianti "Baltija" su sugedusiu TEP70-335, velgi jokiu problemu..:
Komentuoti:
-
Parašė JohnLabai keista, nes visuomet BET KURIAME Londono terminale pamatysi bent kelis fotogtafus su didelemis kameromis (nekalbu apie turistus su muilinemis), kurie ka nors vis pyskina. Paskutinio mano vizito metu St.Pancras (nuotraukos yra temoje) gera pusvalandi buvau "apsikabines" prie pat traukiniu platformos esancia tvorele, kur i traukinius eina zmones ir kur (t.y. uz mazdaug 5 metru nuo menas) nuolat budi apsauga. Aplinkui nuolat patruiavo bent keli policijos ekipazai. Niekas i mane net nepasiziurejo, nors rankose laikiau iki maksimumo "istiesta" 70-300 Sigma su "lens hood'u", ko pasekoje fotoaparatas apskritai atrodo pansesnis ne i fotoaparata, o i granatsvaidi
Todel tokie argumentai, kaip "sekasi" cia netinka. Tiesiog vadovaujamasi sveiku protu, o ne ambicijomis "drausti" ir "kontroliuoti".
Taip pat ir internetu naudotis.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąTamstai sekasi.
Bent kai kuriuose britiškuose geležinkelių žurnaluose apsaugos ir fotografavimo problema būna aprašyta jau pirmuosiuose puslapiuose. Taip pat nemažai diskutuojama internete.
http://www.nationalrail.co.uk/passen...nthusiasts.htm
Komentuoti:
-
Parašė John"Ekstensyviai" fotografuoti (t.y. slaistytis bent po kelias valandas su kamera ir kruva objektyvu ranose) teko bent 5 skirtinguose Londono traukiniu terminaluose (t.y. tokiose stityse kaip Waterloo, Victoria, St.Pancras), taip pat Paryziaus Gare du Nord ir Frankfurto Hauptbahnhof... nei karto NIEKAS net nepaklause, ka as ten veikiau ir kodel tai dariau, nors apsaugos darbuotju (kartais ir ginkluotos policijos) daugiau, nei pakankamai. Taip pat laisvai fotografavau metro nuo Londono iki Singapuro (Singapuras apskritai galetu buti vadinamas "policine" valstybe, kur tvarka uztikrinta geriau, nei bet kur kitur...) ir visiskai nieko, nei vieno paklausimo, jau nekalbant apie koki nors "draudima" fotografuoti.
Manau, tai vercia susimastyti apie musu mentaliteto problemas ir resursu kreipima ten, kur ju nereikia krepti ("apsauga" nuo fotografu gelezinkelio stotyse). DRaudimas fotografuoti stotyse yra visiska kvailyste ir geda.
Bent kai kuriuose britiškuose geležinkelių žurnaluose apsaugos ir fotografavimo problema būna aprašyta jau pirmuosiuose puslapiuose. Taip pat nemažai diskutuojama internete.
Komentuoti:
-
/\ O jei dar cia, forume tokia fotke patalpint, tai i kalejima iskart paims...:
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąRobertai, pasvajojai ir gana - niekur tokių problemų nėra, kaip tik lietuvoje i rusijoje. Suprantu depai negalima, bet visur kitur... Ir kiekvienais metais ši tvarka tik griežtėja...
Artimoje ateityje teks turbūt užsimaskuot krūmuose toliau nuo stočių ir "šaudyt" traukinius su teleobjektyvaisPaskutinis taisė vectron; 2008.03.09, 20:27.
Komentuoti:
-
Robertai, pasvajojai ir gana - niekur tokių problemų nėra, kaip tik lietuvoje i rusijoje. Suprantu depai negalima, bet visur kitur... Ir kiekvienais metais ši tvarka tik griežtėja...
Komentuoti:
-
Parašė JohnNelzia po tomu što nelzia. Što iščio neponiatna?
Kitaip tariant, kai kas vis dar gyvena SSRS. Kitokiu priezasciu sugalvoti sunku.
Beje, teko girdėti, kad Vilniuje apsauga "vaiko" iš stoties vietinius geležinkelių entuziastus, kurie fotografuoja traukinius. Tuo tarpu užtikę užsienietį fotografą ir išgirdę "I am a tourist, I don't understand in Lithuanian" - atstoja ir nueina savo keliais.
Komentuoti:
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą/\ o ka? stotyse negalima?
Komentuoti:
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą/\ is kur man zinoti kas yra paslaptis, o kas nera? manau negalima fotkinti tik tam, kur yra pazymeta zenklu, ar paprastai parasyta kad negalima...
Komentuoti:
-
2Pack, jeigu kuris būtų palindęs po traukiniu, abejoju ar dar jis būtų ką parašęs
Komentuoti:
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąberods 1994 m. buvo susprogdintas geležinkelio tiltas per Bražuolės upelį. Vilniaus - Kauno ruožas.
200x m. prie Neveronių išrinktos bėgių sandūros, tvirtinimai, tačiau pats bėgis paliktas gulėti ir taip pat paliktos jungės, kurios nenutraukė elektros srovės bėgiuose (jei būt nutraukta srovė iškart būtų draudžiamasis signalas ir traukinys nebūtų nulėkęs nuo bėgių).
Vilniaus stotis, jei neklystu, tai bent kartą į metus būna evakuojama dėl anonimo skambučio.
tu tuo tikras? geriau šia frazę patikslintum: ...nei vienas pažįstamas besidomintis...
kad ir kaip keista, bet čia Lietuvoje marodierių taip pat pilna. ir jie darbuojasi greitai.
faktų aš nežinau, tačiau taip tvirtai teigti kaip kad, gerbiamasis, padarė, aš nedrįsčiau.
atrodo ne kuriems intelektualams tokios žinios buvo įkaltos tiesiogine žodžio "įkaltos" prasme
Aš kalbu apie geležinkelių entuziastus. Kuris iš čia esančių (o jų čia, kaip matau, nemažai) esate palindę po traukiniu?
Komentuoti:
Komentuoti: