Parašė Kosovo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Radviliškis - Rokiškis - Daugpilis
Collapse
X
-
kuro saugyklos tuo keliu vaziuojantParašė Eimantas Rodyti pranešimąŠalia kažkoks privažiuojamasis kelias?Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Panevėžyje buvo medinė. Berods sudegė. O sovietai negi statys ką nors tokio, kaip Jonavos - betono laikmetis buvo tada... O dabar ko gero paprasčiausias renovavimo būdas pasirinktas.Parašė pan_zaibas Rodyti pranešimąGraži stotis - galėjo tokia ir Panevėžyje būti. Deja. Turim skarda apkaltą dėžę...
Comment
-
D.Zibolienės nuotraukosParašė Grokiskis.ltSiekdama gerinti krovinių pervežimo sąlygas, AB „Lietuvos geležinkeliai“ atsisako trijų tarpinių stočių, aptarnaujančių prekinius traukinius. Ši reforma aktuali ir mūsų rajonui: artimiausiu metu planuojama uždaryti Obelių geležinkelio stotį.
Trys stotys
Vyriausybės sprendimu nutarta uždaryti geležinkelio ruožo Radviliškis–Pagėgiai Batakių ir Šienlaukio stotis bei netoli Latvijos sienos Obelių geležinkelio stotį: jose keleiviai neaptarnaujami nuo 2001 metų. AB „Lietuvos geležinkeliai“ specialistų paskaičiavimu, uždarius mažai naudojamas tarpines stotis, prekiniai traukiniai galės važiuoti greičiau, todėl bus galima aptarnauti didesnį krovinių srautą bei sumažinti jų vežimo sąnaudas. Be to, bendrovė sutaupys geležinkelių stočių veiklos išlaidas, kurios iki šiol per metus siekdavo apie 833 tūkst. litų.


Graži stotis Obelių,
Comment
-
Ir koks gi tikslas buvo remontuoti šią stotį, įstatyti plastikinius langus ir duris, o po to ją uždaryti?Parašė arecibo Rodyti pranešimą
Spėju, kad stoties namukas ir dabar stovi nenaudojamas...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Yra valstybės pinigai, ir yra draugai statybos bendrovėse ;]Parašė Wycka Rodyti pranešimąIr koks gi tikslas buvo remontuoti šią stotį, įstatyti plastikinius langus ir duris, o po to ją uždaryti? Atvaizdas
Spėju, kad stoties namukas ir dabar stovi nenaudojamas...
Comment
-
Aaa, tai vat iš kur tie "nuostoliai"Parašė disident Rodyti pranešimąYra valstybės pinigai, ir yra draugai statybos bendrovėse ;]
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ar ne pigiau tiesiog būtų nugriauti? Panašiai kaip su linija Mažeikiai-Rengė? Ar čia koks nors kultūros paveldo departamentas tokią iniciatyvą draudžia?Parašė arecibo Rodyti pranešimąCitata :
Pavadinkim tai konservacija
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na iš tikrųjų ruožo Mažeikiai-Rengė būklė irgi nebuvo avarinė, ale vat parūpo iškart ardyti... Bet ne apie tai dabar.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIškart griauti...ne avarinė būklė juk, gal ir išnuomoti ir parduoti galima. Ir pastatas nėra paveldosauginis, tipinis "stalininis" projektas.
Iš tiesų stebiuosi, kad daugelyje GS praktiškai be pačios stoties (kasos, apsauga, tualetas) praktiškai daugiau nieko ir nėra. O pažiūrėkite kas yra autobusų stotyse — net draudimo kompanijos, knygynai ir t.t.. Vis pagalvoju, kad vidutinio dydžio miesteliuose GS galėtų būti spaudos kioskai ar bent gėrimų/užkandžių automatai (jeigu yra kas juos saugo). Nepakenktų didesnėse stotyse ir maitinimo įstaiga, taip kaip "GUSTO" Vilniuje. O jeigu stotis visiškai nebenaudojama (kaip pvz Obeliuose), galima pasiūlyti verslininkams ilgam laikui jas išsinuomoti ir ten įrengti baldų, santechnikos ar autodetalių parduotuvę. Bet ką, kad tik pastatas nestovėtų nenaudojamas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Matai, ne viskas taip parasta. Tokiuose Obeliuose parduotuve stotyje pasmerkta bankrotui. Nes stotis yra miestelio uzkampyje. Iki jos per laukus eiti reikia. Matinimo istaigos yra ir Kaune, ir Klaipedoje (senos stoties rusyje). Kauno gelezinkelio stotyje ar salia jos (vietoj kai kuriu lusnu) nepakenktu PC. Klaipedoje stotyje yra "Aibe", bet atidarius autobusus stoties IKI, "Aibe" gali ir uzsiraukti - situacija siuo metu nekokia. Siauliu gelezinkelio stotis nebus traukos centru, nes visai netoli "Saules miestas". O ir judeijimas didziausias tik pries Klaipedos - Vilniaus - Klaipedos traukinius. Kitu metu pustuste. Lentvaryje prie stoties yra "Maxima", prie N. Vilnios stoties taip pat yra PC. Kitose stotyse nera tiek keleiviu, kad apsimoketu vystyti kokia nors su keleiviu aptarnavimu veikla. Nebent nuomoti patalpas biurams.Parašė Wycka Rodyti pranešimąNa iš tikrųjų ruožo Mažeikiai-Rengė būklė irgi nebuvo avarinė, ale vat parūpo iškart ardyti... Bet ne apie tai dabar.
Iš tiesų stebiuosi, kad daugelyje GS praktiškai be pačios stoties (kasos, apsauga, tualetas) praktiškai daugiau nieko ir nėra. O pažiūrėkite kas yra autobusų stotyse — net draudimo kompanijos, knygynai ir t.t.. Vis pagalvoju, kad vidutinio dydžio miesteliuose GS galėtų būti spaudos kioskai ar bent gėrimų/užkandžių automatai (jeigu yra kas juos saugo). Nepakenktų didesnėse stotyse ir maitinimo įstaiga, taip kaip "GUSTO" Vilniuje. O jeigu stotis visiškai nebenaudojama (kaip pvz Obeliuose), galima pasiūlyti verslininkams ilgam laikui jas išsinuomoti ir ten įrengti baldų, santechnikos ar autodetalių parduotuvę. Bet ką, kad tik pastatas nestovėtų nenaudojamas.
Del autobusus stociu. Nelygink keliu didziuju miestu autobusu stociu su eilinio rajono stotimis. Nors yra ir tikrai puikiu pavyzdziu ir rajonuose. Daugumoje tai kosmaras - jokio sildymo ziema. Tualetu nera arba jie mokami, bet kaip tvartai. Apsvietimas neijungiams (pavyzdziui, sales Pakruojyje). Stotyse (saleje) rukoma (Varena)! Ka jau ten kalbeti apie kokius kioskus ar pan. Trakuose buvo spaudos kioskas prie autobusu stoties. Jau senokai nebera.
Comment
-
Trakuose kioskas šalia autobusų stoties dar veikia. Yra ir parduotuvė, įėjimas iš šono. Bet laukimo salė nešildoma ir kvapelis nekoks.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrakuose buvo spaudos kioskas prie autobusu stoties. Jau senokai nebera.
Comment






Comment