Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Radviliškis - Rokiškis - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tie http://www.maps.lt pažymėti niekur nenuvedantys bėgiai (aklikeliai) yra atšakos iš Subačiaus geležinkelio stoties. Vienas toks kelyna syra rezerviniame (ar kaip ten vadinti) lokomotyvų depe. Vieną kartą ten užklydau, tai mačiau garvežį ir keletą "nurašytų" manevrinių šilumvežių. Bet buvo tai seniai (gal 1995 metais).
    ne ne, ten tikrai ne subaciaus kelynas, subaciaus kelynas iseina i normlu kelia, o ten jei neklystu sepeta, ir tie keliai niekur neiseina, visiskai niekur

    Comment


      #82
      Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
      ne ne, ten tikrai ne subaciaus kelynas, subaciaus kelynas iseina i normlu kelia, o ten jei neklystu sepeta, ir tie keliai niekur neiseina, visiskai niekur
      Šepetos durpyne yra siaurukas. Jis tikrai niekur toli nenueina.

      http://narrow.parovoz.com/newgallery...w.php?ID=13653
      http://narrow.parovoz.com/newgallery...w.php?ID=13654

      Pagal http://www.maps tokių siaurukų įdomu paieškinėti į pietus nuo Radviliškio (Tyruliai, Tytuvėnai...).
      Rasime jų ir kituose Lietuvos kampeliuose (pvz., Igliauka, Ežerėlis, Eičiai, Baltoji Vokė ir kt.).
      Paskutinis taisė Vitas; 2008.10.18, 22:34.

      Comment


        #83
        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Kokie manevriniai ir dar kasnors buvo?
        Tąkart (1995m. vasarą) į Subačiaus šilumvežių "kapinyną" (jei taip galima vadinti) nuo pervažos paviliojo matomas garvežys. Priėjęs supratau, kad ten už tvoros stovi jau nenaudojami lokomotyvai. Panašų garvežyną kadaise nuolat lankydavau Kybartuose, kai kada pasisekdavo ir Jelgavoje, tai Subačiuje tikėjausi kažkokios naujovės. Garvežys tebuvo vienas, o keli manevriniai šilumvežiai buvo TEM2. Laikas negailestingas, daug kas nuo tada užsimiršo. Juo labiau, ir kelionės tikslas tada buvo ne į geležinkelius dairytis, nors jų neignoravau...

        Comment


          #84
          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Kokie manevriniai ir dar kasnors buvo?
          ten ne tik manevriniai buvo, jau esu kazkur apie tai rases, ten buvo daugiausia keleiviniu traukiniu kapines, jose vaziuojant pro sali traukiniu matydavau LABAI daug D1 seno dazymo (melyna, balta, raudona), stovejo daug keleiviniu vagonu kaip greituju traukiniu, ir stovejo vienas senutis lokomotyvas....

          Tik nesupratau logikos, pastate auksta tvora su spygliuota viela, idejo vaizdo stebejimo kameru kruva... na gal metai ir praejo po to, kai irenge visa ta reikala, ir istempe visus tuos vagonus, motorvagonius ir t.t... dabar jau ten ir begiai nuardyti, liko tik nykus viksrinis traktorius, tvora ir vaizdo kameros...

          Comment


            #85
            Prisijungsiu ir aš prie šios temos. Nuotraukos darytos sekmadieni, Kupiškio geležinkelio stotyje. Jei bus pageidaujančių, galėsiu padaryti daugiau foto su privažiavimo keliais ir jų likučiais.

            Šeštadienis - nedarbo diena, tai prie stoties ilsėjosi pora LG traktorių, galinčių važiuoti bėgiais.



            Ką konkrečiai daro šis įrenginys, nelabai supratau. Gal kas galėtų paaiškinti.


            Čia traukinių stotis nuo bėgių pusės. Dabar tvarkomas peronas, klojamos plyteles.


            Vaizdas nuo traukinių stoties į plytų gamyklos pusė. Tarp pirmo ir antro kelių buvo takelis, kur žmonės laukdavo traukinių. Dabar ji panaikino.


            Pačioje stotyje ant bėgių stovėjo trys neaiškios paskirties įrengimai. Gal kas galės detaliau paaiškinti.

            Comment


              #86
              Čia iešmas Kupiškio geležinkelio stotyje. Įdomu kam jis reikalingas tokioje vietoje.


              Čia pora vaizdelių nuo pėsčiųjų viaduko Kupiškio geležinkelio stotyje.

              Comment


                #87
                Kaip sakant, niūrus vaizdelis.

                Pirmoje nuotraukoje - taip vadinamasis numetimo iešmas, įrengtas ant šalutinio geležinkelio stoties kelio, kuris toliau turėtų jungtis su pagrindiniais. Esant avarinei situacijai, kuomet riedmenys pravažiuoja draudžiamą signalą ir kelia grėsmę susidaužt su pagrindiniu keliu važiuojančiais traukiniais, įjungiamas šis iešmas, kuris numeta nuo bėgių lokomotyvą ar vagonus ir taip išvengiama susidūrimo su kur kas didesnėmis pasekmėmis.

                Comment


                  #88
                  Antradienį teko truputi paslampinėti po Panevėžio geležinkelio stotį. Tai tuo pačiu padariau keletą nuotraukų.
                  Jau nuo miesto pusės pasitinka siaurojo geležinkelio garvežys.


                  Pati traukinių stotis aktyviai remontuojama.


                  Siaurojo geležinkelio peronas atskirtas vagonų sąstatu.


                  Siaurojo geležinkelio perone stovi užrakintas krovininis vagonas.


                  Kitame kelyje liūdi platforma.


                  Siaurojo geležinkelio stotis.


                  Prie jos pilna nenaudojamas technikos. Nespėliosiu, koks likimas jos laukia.



                  Keli nenaudojami lokomotyvai.




                  Kelių tvarkymo technika.




                  Toliau einame link depo.



                  Stovi keleiviniai vagonai.


                  Čia, kaip spėju, krovinių perkrovimo vieta iš siaurojo geležinkelio į plačiojo geležinkelio vagonus. Tik siauruko bėgiai jau beveik išardyti, o ten ilsisi sniegvalis.




                  Taip pat stovi krovininiai vagonai, kurie vis dar naudojami.



                  Daugiau slampinėti nebuvo noro, nes prie siaurojo geležinkelio depo davėsi nedraugiškai nusiteikęs jaunimas, kuris mėgino laužyti vagonus. Buvo iškviesta policija, kuri labai operatyviai atvyko ir juos išsivežė. Bet tada jau buvo per tamsu fotografuoti, tai reikės dar kartą nuvykti. Ir pabaigai viena nuotrauka su atvykstančiu Rokiškis-Šiauliai D1 traukinių.

                  Comment


                    #89
                    Dėkui už fotoreportažą ir dėkui už atliktą pilietinę pareigą iškviečiant policiją.
                    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                    Comment


                      #90
                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                      Pati traukinių stotis aktyviai remontuojama.
                      Atvaizdas
                      Va ir visas LG požiūris į keleivių vežimą ... stotis po remonto labiau primins sandėlį .
                      Propoganda ir penas mintims >>>

                      Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                      www.ted.com

                      Comment


                        #91
                        Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                        Va ir visas LG požiūris į keleivių vežimą ... stotis po remonto labiau primins sandėlį .
                        Nesąmonė. Išvis gerai, kad ji bent suremontuota ir naujai atrodys.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          #92
                          Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                          Va ir visas LG požiūris į keleivių vežimą ... stotis po remonto labiau primins sandėlį .
                          Na lietuviai tie lietuviai.. Jei pastatytum ir super modernu pastata, kazkam ir jis tikrai nepatiktu
                          Cia kaip toj pasakecioj - eisi i desine - meska uzpuls, eisi i kaire - vilkas sues, eisi tiesiai - dar blogiau bus taip ir cia, daryk kaip nori, bet vistiek kazkam nepatiks
                          O LG is principo dauguma infrastrukturos objektu yra pakankamai tvarkingi, kai kurie net pavyzdiniai gali buti kitiems kad taip tik dauguma imoniu tvarkytusi..(ir kasmet padetis dar gereja, nekalbant kaip LG objektai atrode pries pvz. 10 metu).
                          Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.04, 15:15.

                          Comment


                            #93
                            Taip, teisingai. Čia tik mano nuomonė.

                            Bet dar žinau tokį posakį: ką darai, daryk gerai.

                            Čia šitas berods tinka
                            Propoganda ir penas mintims >>>

                            Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                            www.ted.com

                            Comment


                              #94
                              Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                              Taip, teisingai. Čia tik mano nuomonė.

                              Bet dar žinau tokį posakį: ką darai, daryk gerai.

                              Čia šitas berods tinka
                              o gal jei negalima ar nera galimybiu padaryti pilnai gerai, gal bent padaryti nors kiek geriau? Ar isvis geriau nieko nedaryti? O kita vertus, vieniem tas pats dalykas bus padarytas gerai, o kitiems ne..

                              Comment


                                #95
                                Sveiki,
                                esu naujokas, bet traukiniu megejas.Perskaiciua daug temu cia forume ir sukele dideli susidomejima. Yra iskiles vienas klausimelis.
                                Esu traukiniu megejas ir su draugais planuoju vykti is Panevezio i Klaipeda su traukiniais. Kelione butu su persedimu. Pirmu traukiniu nuvyktume is Panevezio iki Siauliu, o veliau is Siauliu i Klaipeda. Is Klaipedos atgal iki Siauliu. Bet kaip i Panevezi gryzt is Siauliu net neisivaizduoju, nes traukinys is Klaipedos Siauliuose buna 19.02h. O apie autobusus tokiu laiku is Siauliu autobusu stoties nieko neuzsimenama(Busturo internetineje svetaineje) tokiu laiku (19.20-21.00h). Gal kas esate Siaulieciai ir galetumete zvilgteleti ar butu koks autobusas is Siauliu tokiu laiku i Panevezi?
                                Dekingas buciau

                                Comment


                                  #96
                                  Iš Šiaulių paskutinis į Panevėžį važiuoja 19:00. Iš Radviliškio tas pats autobusas 19:25. Traukiniu iš Klaipėdos į Radviliškį atvyksite 19:19 - turite 6 min. nespėsite, nebent iš kart išsikvietę taksi į GS ir tuomet skubiai į Radviliškio AS.
                                  Autobusų grafikus galite apžiūrėti http://www.118.lt/Pages/Transport/De...rom=&dto=&sf=0

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
                                    Sveiki,
                                    esu naujokas, bet traukiniu megejas.Perskaiciua daug temu cia forume ir sukele dideli susidomejima. Yra iskiles vienas klausimelis.
                                    Esu traukiniu megejas ir su draugais planuoju vykti is Panevezio i Klaipeda su traukiniais. Kelione butu su persedimu. Pirmu traukiniu nuvyktume is Panevezio iki Siauliu, o veliau is Siauliu i Klaipeda. Is Klaipedos atgal iki Siauliu. Bet kaip i Panevezi gryzt is Siauliu net neisivaizduoju, nes traukinys is Klaipedos Siauliuose buna 19.02h. O apie autobusus tokiu laiku is Siauliu autobusu stoties nieko neuzsimenama(Busturo internetineje svetaineje) tokiu laiku (19.20-21.00h). Gal kas esate Siaulieciai ir galetumete zvilgteleti ar butu koks autobusas is Siauliu tokiu laiku i Panevezi?
                                    Dekingas buciau
                                    Pagal http://www.118.lt/Pages/Transport/ ir http://www.autobusubilietai.lt/ atrodo, kad paskutinis autobusas 19 val. Galima žiūrėt važiavimą traukiniu iki Kėdainių, iš ten yra autobusas 21 val. Bet geležinkelio ir autobusų stotys Kėdainiuose yra visiškai skirtinguose miesto galuose (tarp jų 5 km) - gali tekt pasistengt, kad per valandą iš vienos į kitą nusigauti (nežinau kaip dažnai ten miesto autobusai važiuoja).
                                    kaip?

                                    Comment


                                      #98
                                      Vat cia tai beda, musu planuota kelione zlugs na nieko tokio, rasim kita varianta.

                                      Comment


                                        #99
                                        Girdėjau ir aš, kad jūsų maršrutu paleido traukinį RA2. Dėl jo kreipkitės į Vytautą_LT - jis daugiau apie tai žino. Prašykite Panevėžio GS, kad organizuotų greitojo traukinio Rokiškis-Klaipėda paleidimą. Aišku, mažai tikėtina jog padės, tačiau jei neprašysime niekas kitas už mus šito poreikio neišreikš.
                                        Kiek žiūrėjau beveik visi autobusai ruože Klaipėda-Šiauliai-Rokiškis jau panaikinti. Važiuoja tik Panevėžys-Klaipėda ir Rokiškis-Šiauliai - važiuoja ne palei geležinkelio trasą, bet per Pandėlį.
                                        Dabar palankus laikas keleivinio geležinkelio renesansui.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.05, 15:36.

                                        Comment


                                          Yra dar vienas autobusas kuris vaziuoja marsrutu Zarasai-Rokiskis-Panevezys-Siauliai-Klaipeda. Tad is rokiskio i klaipeda dar nuvykti galima.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X