Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš Balstogės į Kauną atidundėjo pirmasis keleivinis traukinys
    http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...-traukinys.htm

    Comment


      Parašė Marius08889 Rodyti pranešimą
      Gal gi ta proga Lietuvą prijungs prie Interrail?
      Tai čia toks pagrindinis tikslas ir būtų. O kol kas net Lietuvos nėra. Atrodo, kad net geležinkelio šalyje nebūtų -
      http://www.interrail.eu/trains-europe

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nes Lietuvoje tikriausia važiuos 50 km/h greičiu su sulėtinimu iki 25 km/h ties kiekviena pervaža, nes signalizacija neveikia...
        Kad kai buvo bandomasis traukinys kaip tik esmė buvo, kad viską lėtina super lėtas važiavimas Lenkijoje.

        Comment


          Lenkijoje greitis geras - 80-100 km/h, vietomis gal 50-60 km/h. Lėtai traukinys važiuoja Lietuvoje, nes nėra signalizacijos. O net ir jai esant 1520 mm vėže nuo Kazlų Rūdos iki Marijampolės velkasi 40-60 km/h greičiu.

          Comment


            Parašė Haski Rodyti pranešimą
            Šiandien 11:45 bandomasis traukinys pasiekė Kazlų Rūdą. Iki Kauno dar 40 km likę. Akivaizdu, kad ant 12-tos nespėjo Į Kauną nespėjo.
            Youtube video
            O kas sakė, kad vidurdienis yra 12 val.? Gal pagal Lenkijos vidurdienį skaičiuoja... Lenkijoje 12 val., o pas mus 13 val. Be to astronominis vidurdienis yra po 13 val. vasarą.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Lenkijoje greitis geras - 80-100 km/h, vietomis gal 50-60 km/h. Lėtai traukinys važiuoja Lietuvoje, nes nėra signalizacijos. O net ir jai esant 1520 mm vėže nuo Kazlų Rūdos iki Marijampolės velkasi 40-60 km/h greičiu.
              „Tai buvo ilga kelionė, prastesnė Lenkijos pusėje, geresnė Lietuvos" – po kelionės įspūdžiais dalinosi „Rail Baltica“ koordinatorė.

              Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/08/2...#ixzz47nJhXS7i

              Comment


                Subjektyvi nuomonė. Netikiu, kad geležinkeliu be signalizacijos traukiniui leistų važiuoti bent 80 km/h greičiu. Tuo labiau, kad prieš kiekvieną pervažą privaloma tokiu atveju sulėtinti iki 25 km/h.

                Comment


                  Tačiau kol kas nėra žinių, kaip bus sprendžiama šio reiso greičio problema. Lietuvos teritorijoje dėl šiame „Rail Baltica“ ruože neįrengtos signalizacijos sistemos, kuri turi užtikrinti judėjimo saugumą, traukinys negali važiuoti maksimaliu 180 km/h greičiu, o juda 100 km/h. O Lenkijos teritorijoje kai kuriuose ruožuose dėl seniau nutiestos vėžės minėtas traukinys yra priverstas važiuoti tik 30-40 km/h greičiu.
                  Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz47nKZc57u

                  Comment


                    Nei 180, nei 100 km/h NĖRA Lietuvoje ir būti negali. 100 km/h tik kai kuriuose ruožuose. Pervažos kas keli kilometrai ir reikia lėtinti iki 25 km/h.
                    Lenkijoje nuo Bialystoko iki Suvalkų Hancza važiuoja 1 val. 54 min. Atstumas 140 km, 4 tarpiniai sustojimai po 1 min du, kiti du po mažiau. Vidutinis greitis 89 km/h. Tokiu grafiku tikriausiai važiuotų ir automotrisė. Turint omenyje greitesnį įsibėgėjimą, galbūt ir 10 min. trumpiau užtruktų kelionė. Lenkijoje blogiausiai situacija su ruožu Trakiškės - siena su Lietuva. Ten tikrai gali būti 40 km/h ir tai ne visur, tik atskirose vietose.
                    Tuo tarpu iš Kauno iki Mockavos 102 km ir pagal tarnybinė tvarkaraštį 1520 mm vėže būtų važiuojama 1 val. ir 41 min. su 3 sustojimais po 1 min. Tai 1520 mm su signalizacija ir taip lėtai, nors viskas nauja. O be signalizacijos NIEKAIP net tokio greičio būti negali.
                    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.05, 17:29.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Lenkijoje nuo Bialystoko iki Suvalkų Hancza važiuoja 1 val. 54 min. Atstumas 140 km, 4 tarpiniai sustojimai po 1 min du, kiti du po mažiau. Vidutinis greitis 89 km/h. Tokiu grafiku tikriausiai važiuotų ir automotrisė. Turint omenyje greitesnį įsibėgėjimą, galbūt ir 10 min. trumpiau užtruktų kelionė.
                      Motrisė nuo Suvalkų iki Baltstogės važiuoja 2.09-2.15 (nes yra daugiau sustojimų). Nemanau, kad į Lietuvą bus paleista "greitoji" motrisė.

                      Comment


                        Taip, turės būti nauja greitoji, nes pagal dabartinius grafikus rytinė automotrisę į Suvalkus išvažiuoja 6.38, Suvalkuose stovi apie pusvalandį ir vėl atgal. Kita tik po pietų. Ji iš Suvalkų išvažiuoja ~17.30, o Balstogėje apie 19 val. Kur toliau važiuoti? Į Varšuvą dar traukinys yra, bet toliau Varšuvos tą dieną (vėlai vakare) jau niekur.

                        Reikės vienos papildomos automotrisės ir naujo siūlo grafike. Žiūrint į dabartinį PKP grafiką, nieko gero nėra. Grafikas galioja iki 06.11. Turėtų būti ir daugiau pokyčių vasarai. Manau, kad vasarai gali atsirasti papildomas rytinis greitasis traukinys - automotrisė - iki Suvalkų, kas naudinga patiems lenkams, nes turistų ir poilsiautojų į Augustavą netrūksta. Bet traukinys iš Kauno turėtų važiuoti anksčiau už Hanczą iš Suvalkų, priešingu atveju, kaip minėjau, nusigavus į Varšuvą jau niekur daugiau išvykti būtų neįmanoma. Persėdimas į Hanczą Balstogėje irgi nieko gero neduoda. Tas pats vėlyvas atvykimas į Varšuvą, koks buvo iki RailBalticos tiesimo. Šiuo metu jokio tinkamesnio traukinio iki Varšuvos, prie kurio turėtų rištis automotrisė, nėra. Galbūt vasarai toks atsirastų. Žodžiu, turėtų būti taip: apie 6 val iš Balstogės iki Kauno, Kaune apie 12-12.15. Iiš Kauno apie 13 val ir ne vėliau. Tada persėdimas į atsiradusį naują traukinį Balstogėje apie 16-16.30 val į Varšuvą.
                        Priešingu atveju lieka tik persėdimas į Hanczą , o jei dar vėliau iš Kauno, tai iš viso tik vėlyvas vakarinis į Varšuvą.
                        Paskutinis taisė Al1; 2016.05.05, 18:06.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O kas sakė, kad vidurdienis yra 12 val.? Gal pagal Lenkijos vidurdienį skaičiuoja... Lenkijoje 12 val., o pas mus 13 val. Be to astronominis vidurdienis yra po 13 val. vasarą.
                          Nereik čia lialia, skaityki:
                          http://www.litrail.lt/-/traukiniu-i-...aros-pradzioje

                          Po ilgai trukusių derybų ir techninių derinimų, AB „Lietuvos geležinkeliai" ir Lenkijos įmonė „Przewozy Regionalne" gegužės 5 dieną atliks pirmąjį bandomąjį važiavimą maršrutu Kaunas–Balstogė. Planuojama, kad traukinys Kauną pasieks apie 12 val.
                          Ir joks "vidurdienio" niekur neminimas.
                          kk3

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Taip, turės būti nauja greitoji
                            Nauja - sutinku, bet kad greitoji - nelabai. Važinės "Pševozy regionalne", o jie nesuinteresuoti važinėti su mažai sustojimų pačioje Lenkijoje. Nors...

                            Comment


                              Papildomas greitasis iš Bialystoko bent vasaros metu pasiteisintų. Į Augustavą visada daug nuo pat Varšuvos, o iš Bialystoko pirmasis traukinys yra ankstyva priemiestinė automotrisė, sekantis - Hancza, kuri pilna jau nuo Varšuvos. Bėda tame, kad tuomet priemiestinėje automotrisėje sumažės keleivių, ypač tų, kurie važiuoja į Augustavą ir Suvalkus. Tam, kad iš Kauno automotrisė, išvykstanti 13 val būtų prieš Hanczą Balstogėje, ji turi būti greitoji. Lėtoji nelabai ir reikalinga, nes priemiestinių tik dvi poros kasdien, nauju laiku keleivių eilinėse stotelėse vargu ar atsiras...

                              Parašė Haski Rodyti pranešimą
                              Nereik čia lialia, skaityki:
                              http://www.litrail.lt/-/traukiniu-i-...aros-pradzioje

                              Ir joks "vidurdienio" niekur neminimas.
                              Apie 12 val gali būti ir 13 val. be kelių minučių. Valandos paklaida yra normalu.
                              Paskutinis taisė Al1; 2016.05.05, 18:47.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nei 180, nei 100 km/h NĖRA Lietuvoje ir būti negali. 100 km/h tik kai kuriuose ruožuose. Pervažos kas keli kilometrai ir reikia lėtinti iki 25 km/h.
                                Lenkijoje nuo Bialystoko iki Suvalkų Hancza važiuoja 1 val. 54 min. Atstumas 140 km, 4 tarpiniai sustojimai po 1 min du, kiti du po mažiau. Vidutinis greitis 89 km/h. Tokiu grafiku tikriausiai važiuotų ir automotrisė. Turint omenyje greitesnį įsibėgėjimą, galbūt ir 10 min. trumpiau užtruktų kelionė. Lenkijoje blogiausiai situacija su ruožu Trakiškės - siena su Lietuva. Ten tikrai gali būti 40 km/h ir tai ne visur, tik atskirose vietose.
                                Tuo tarpu iš Kauno iki Mockavos 102 km ir pagal tarnybinė tvarkaraštį 1520 mm vėže būtų važiuojama 1 val. ir 41 min. su 3 sustojimais po 1 min. Tai 1520 mm su signalizacija ir taip lėtai, nors viskas nauja. O be signalizacijos NIEKAIP net tokio greičio būti negali.
                                Aš šiaip kažkiek seku tas Rail Baltica naujienas - bet man kas nors gali paaiškinti, koks geležinkelis buvo pastatytas nuo PL sienos iki Kauno? Kodėl jis toks lėtas ir kokia iš jo nauda, jei jis toks lėtas? Ar ateityje jis bus perstatomas, kai bus nutiesta visa RailBaltica iš Talino į Varšuvą, ar kaip?
                                BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tam, kad iš Kauno automotrisė, išvykstanti 13 val būtų prieš Hanczą Balstogėje, ji turi būti greitoji.
                                  Hanča iš Baltstogės į Varšuvą išvyksta 17.50, ankstesnis (kuris būtų tinkamesnis tolimesnėms kelionėms) išvyksta 15.25 (t.y. 16.25 Lietuvos laiku). Per 3 valandas nuo Kauno iki Baltstogės?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Taip, turės būti nauja greitoji, nes pagal dabartinius grafikus rytinė automotrisę į Suvalkus išvažiuoja 6.38, Suvalkuose stovi apie pusvalandį ir vėl atgal. Kita tik po pietų. Ji iš Suvalkų išvažiuoja ~17.30, o Balstogėje apie 19 val. Kur toliau važiuoti? Į Varšuvą dar traukinys yra, bet toliau Varšuvos tą dieną (vėlai vakare) jau niekur.
                                    O kelintą motrisė atvyktų į Varšuvą tuomet? Apie 21 val.?
                                    Tuomet tikrai dar būtų kur persėsti. 21:25 išvyskta jungtinis traukinys su vagonais į Budapeštą, Vieną ir Prahą (kurie, kaip žinau, yra atkabinami vienas nuo kito kažkurioje stotyje Čekijoje). Be to, visada bus tokių, kurie, atvykę į Varšuvą, vyks į oro uostą ir toliau skris kur nors.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Jau net su Hancza atvykus nelabai kur yra galima važiuoti. Todėl 21 val - pravalas. Jokio patogaus persėdimo ir vykimo toliau NĖRA, išskyrus kelis likusius traukinius vietiniais maršrutais ir tą vienintelį traukinį Chopin. Dar yra 23.49 Vltava (į Prahą), bet ji kursuoja tik atskiromis mėnesio dienomis. Norint kažkur išvažiuoti traukiniu iš Varšuvos, reikia joje būti arba ryte, arba po pietų. Žodžiu, tas RB paleistas traukinys bus visiškas niekalas. Jį paleidžia tik dėl to, kad reikia varnelės. Keista, kad tai grynai lenkiškas traukinys. Bet tikriausiai LG damokės kažkiek, o tai matyt išeis pigiau, nei leisti savo automotrisę ir daryti persėdimą į lenkišką traukinį Šeštokuose ar Mockavoje. Ir tai tikriausiai rudenį bus atšauktas.

                                      Comment


                                        Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                        Aš šiaip kažkiek seku tas Rail Baltica naujienas - bet man kas nors gali paaiškinti, koks geležinkelis buvo pastatytas nuo PL sienos iki Kauno? Kodėl jis toks lėtas ir kokia iš jo nauda, jei jis toks lėtas? Ar ateityje jis bus perstatomas, kai bus nutiesta visa RailBaltica iš Talino į Varšuvą, ar kaip?
                                        Koks - 1435 mm. Ne lėtas, jis normalaus greičio, iki 120 km/h. Bet nutiesė, o signalizacijos neįrengė, todėl normaliai eksploatuoti jo negalima, greitis ribojamas. Niekas jo nepertiesinės. O ar bus RailBaltica iki Talino, tai tikimybė nėra didelė. Tam ir ekonominio pagrindo nėra. Lenkija neketina tiesti jokios RB iki 2020 m.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Jau net su Hancza atvykus nelabai kur yra galima važiuoti. Todėl 21 val - pravalas. Jokio patogaus persėdimo ir vykimo toliau NĖRA, išskyrus kelis likusius traukinius vietiniais maršrutais ir tą vienintelį traukinį Chopin. Dar yra 23.49 Vltava (į Prahą), bet ji kursuoja tik atskiromis mėnesio dienomis. Norint kažkur išvažiuoti traukiniu iš Varšuvos, reikia joje būti arba ryte, arba po pietų. Žodžiu, tas RB paleistas traukinys bus visiškas niekalas. Jį paleidžia tik dėl to, kad reikia varnelės. Keista, kad tai grynai lenkiškas traukinys. Bet tikriausiai LG damokės kažkiek, o tai matyt išeis pigiau, nei leisti savo automotrisę ir daryti persėdimą į lenkišką traukinį Šeštokuose ar Mockavoje. Ir tai tikriausiai rudenį bus atšauktas.
                                          Ta prasme? Turėta omeny, kad atvykti į Varšuvą lygiai 21 val. nėra įmanoma? O jei įmanoma, tai 21.25 yra mano minėtas jungtinis traukinys į tris Europos didmiesčius, taip kad persėsti tikrai yra kur.

                                          Beje, daug kalbame apie signalizacijos, bet, o kodėl jos neįrengė? Nepavyko gauti iš ES pinigų ar kažkokios kitos priežastys?
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X