Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kazlų Rūdoje abiejose geležinkelio pervažose jau yra 1435 mm bėgiai. Kitur stotyje ir jos prieigose dar likę tarpelių be šių bėgių, bet dirbama - kranai kloja gelžbetonimius pabėgius, daugiau jų paklojus klojami bėgiai. Kazlų Rūdos stotyje 1435 mm daromas 7 kelias. Lyg tai yra ruošiamasi naujam 8 keliui (apie anksčiau sužinojau "RailBaltica" išvažiuojamame priimamajame), bet pabėgiai ir bėgiai ten dar neklojami. Kažkas temoje rašė, kad 1435 mm bus ir 6 kelias, bet jo bėgiai nors ir ant naujų gelžbetoninių pabėgių, bet matiti, kaip soties gale iešmais įsijungia į 1520 mm kelyną.
    Per geležinkelio tiltą Kaune traukiniai (tiesa, tik darbiniai ir į Aleksoto atšakas važiuojantys manevriniai) važiuoja jau kitais bėgiais - tais vadinamais nelyginės (Kybartų) krypties. Kauno stoties krypties bėgių ant tilto jau lyg ir nėra (arčiau tilto neprieisi, o nuo Europos prospektio įkalnės taip atrodo). Ar ant tilto klojami 1435 mm bėgiai, nepamačiau... Kauno stotyje mačiau tanku vadinamą kelio mašiną su vikšrine važiuokle. Tokia bėgius kloti ir dar kai kuriuos geležinkelio darbus vykdyti galimti kelio mašina (o gal ta pati?) anksčiau buvo Mauručiuose.

    Comment


      Mano foto reportažas iš Kauno, Kreidos g pervažos, Titnago g pervažos , Garliavos geležinkelio stotelės. Komentarų nelabai galiu pasakyti, nes neesu žinovas.
      Bendras Geležinkelio tilto vaizdas

      Standarinė vežė jau yra nutiesta.

      Bendras vaizdas

      Vaizdas link Garliavos

      Kreidos g pervaža, link Kauno

      Link Garliavos

      Titnago g pervaža, vaizdas link Garliavos

      Garliavos geležinkelio stotis




      Comment


        Žiūriu aš į šias puikias nuotraukas ir štai Garliavos stoties vaizdas man tokią mintį kelia: ar Kaune nebuvo (nėra) diskutuojama apie S-Bahn tipo susisiekimo organizavimą? Kaip ir viskas jau yra, o rezultai kardinaliai pakeistų tiek miesto pulsą, tiek ir tolesnę plėtrą.

        Comment


          Parašė Torkas Rodyti pranešimą
          Žiūriu aš į šias puikias nuotraukas ir štai Garliavos stoties vaizdas man tokią mintį kelia: ar Kaune nebuvo (nėra) diskutuojama apie S-Bahn tipo susisiekimo organizavimą? Kaip ir viskas jau yra, o rezultai kardinaliai pakeistų tiek miesto pulsą, tiek ir tolesnę plėtrą.
          Nemanau, kad buvo valdžios lygiu. Šiame forume vyko diskusijos apie geležinkelio atšakos į Oro uostą nutiesimą.

          Garliavos stotis yra apie 2km nuo paties miestelio, taigi gyventojams patogiau važiuoti autobusais, nei traukiniais.

          Comment


            Taip, stotis išties nepatogioje vietoje, + nuo autobuso galinės stotelės reikia dar eiti 1,5km . Todėl žmonių čia buna išties labai mažai.

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą
              Nemanau, kad buvo valdžios lygiu. Šiame forume vyko diskusijos apie geležinkelio atšakos į Oro uostą nutiesimą.

              Garliavos stotis yra apie 2km nuo paties miestelio, taigi gyventojams patogiau važiuoti autobusais, nei traukiniais.
              Gaila, kad tokios idėjo nerutuliojamos. Nuolatinis, stabilus ir greitas susisiekimas traukiniu visame pasaulyje yra milžiniškas privalumas. Juk būtų 5 min iki miesto centro.. Jei traukinukas judėtų pvz kas pusvalandį 06-23 h, galbūt garliaviečiai mieliau pasistatytų automobį aikštelėje ir naudotųsi juo? Jei iki miesto būtų dar kelios stotelės, gal susiformuotų nauji mazginiai rajonėliai? Pati Garliava gal ūgteltų į geležinkelio pusę? Aš bent matau neįtikėtiną potencialą - čia ne koks Gugenhaimas..

              Na bet tiek to, tema apie RB...

              Comment


                O garso kur apsauginės sienelės tai čia per vidurį eina stiklas ?

                Comment


                  Na dabar ateina tas laikas kuomet vizualiai pradeda matytis Rail Baltica darbo rezultatai, t.y. projektas palaipsniui pradeda vizualiai įgauti galutinę (išbaigtą) formą.
                  Dėl S-Bahn Lietuvoje: tokių geležinkelių patrauklumas labai padidėtų jeigu jie turėtų jungtis su oro uostais, todėl nuo šito reikia ir pradėti planuojant galimas būsimas S-Bahn trasas Lietuvoje.
                  Tuomet, sakykime, galima būsima trasa Garliava - Karmėlavos oro uostas atrodytų pakankamai patraukliai. Priešingu atveju, nesusirinks reikalingas minimalus keleivių skaičius būtinas tokiam gelž. funkcionuoti.
                  Beje, Vilniuje dar nuo senesnių laikų veikia dvi S-Bahn trasos: tai Vilnius - N.Vilnia ir Vilnius - Trakai. Todėl nėra taip kaip kam gali atrodyti, kad šalyje apskritai nėra nei vienos S-Bahn trasos.
                  Ateityje jų gali atsirasti ir daugiau. Kolkas neaišku kaip bus įjungtas Vilnius į RAIL BALTICA europinę vėžę. Iki šiol niekas nepaneigė galimybės, kad negali Vilniuje atsirasti visiškai nauja stotis, sakykime kur nors prie Pilaitės, specialiai skirta RAIL BALTICA europinei vėžei. Bet tokiu atveju tektų tiesti ir naują S-Bahn trasą tam kad sujungti naują stotį su sena stotimi bei oro uostu. Naujai S-Bahn trasai galėtų būti panaudotas nesenai pastatytas glž. viadukas prie Galvės/ Kirtimų sankryžos.

                  Comment


                    Kad pas mus būtų funkcionuojantis S-Bahnas matyt turi būti jungtys su miegamaisiais rajonais, kur yra daug gyventojų, t.y. Kaune Šilainiai-Centras, Vilniuje Fabioniškės-Centras ir pan. Bet Garliavoje per mažas žmonių kiekis. N.Vilnia turi labai gerą kelią, kuriuo per 5 min. atsiduri Vilniaus centre, tai koks tikslas grūstis traukiniu ir tada įstrigti stotyje, ir po to troleibuse Pylimo gatvės kamštyje?

                    Comment


                      Galėčiau šį tą pridurti. Pagal vokišką kocepciją - S-Bahn yra visas infrastruktūros komplektas. Tai vėžė, tankus grafikas, privežamasis transportas ir parkavimas viename.
                      Jei nėra bent vieno ingrediento, vartotojas nenori aukoti savo patogumo. Dar labai svarbus momentas paminėtas jau ankčiau: ką darau, atlėkęs į stotį. Kol kas tiesiog prarandu laimėtą laiką.
                      Kas dėl miegamųjų rajonų, tai čia utopija, nes reikia naujo kelio. Be to, tokį darbą dirba metro.

                      Comment


                        Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                        Galėčiau šį tą pridurti. Pagal vokišką kocepciją - S-Bahn yra visas infrastruktūros komplektas. Tai vėžė, tankus grafikas, privežamasis transportas ir parkavimas viename.
                        Jei nėra bent vieno ingrediento, vartotojas nenori aukoti savo patogumo. Dar labai svarbus momentas paminėtas jau ankčiau: ką darau, atlėkęs į stotį. Kol kas tiesiog prarandu laimėtą laiką.
                        Kas dėl miegamųjų rajonų, tai čia utopija, nes reikia naujo kelio. Be to, tokį darbą dirba metro.
                        Priemiestinių traukinių atveju iš stoties į kitas miesto vietas žmones dažniausiai ir išvežioja metro. Jo nesant (ir kai stotis centre) tai jie gali būti tik priemonė iš kai kurių vietų greičiau atvažiuoti į centrą, bet ne į kitas miesto vietas.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Kad pas mus būtų funkcionuojantis S-Bahnas matyt turi būti jungtys su miegamaisiais rajonais, kur yra daug gyventojų, t.y. Kaune Šilainiai-Centras, Vilniuje Fabioniškės-Centras ir pan. Bet Garliavoje per mažas žmonių kiekis. N.Vilnia turi labai gerą kelią, kuriuo per 5 min. atsiduri Vilniaus centre, tai koks tikslas grūstis traukiniu ir tada įstrigti stotyje, ir po to troleibuse Pylimo gatvės kamštyje?
                          Kad duotų S-bahn maksimalų efektą, Vilniuje Fabijoniškės- Centras - Stotis trasoje reikalingas ne S-Bahn bet U- Bahn (METRO) su ta sąlyga bus bendras prieigos (persėdimo) taškas tarp S-Bahn ir U-Bahn (dažniausiai tokiu prieigos tašku būna Stotis).
                          S-Bahn pagrindinė paskirtis paprastai būna aptarnauti miesto PRIEMIESČIUS, o MIESTO pagrindinius miegamuosius rajonus turėtų aptarnauti kažkokia kitokia miesto bėginė transporto priemonė važinėjanti trumpesniais atstumais - tai gali būti U-Bahn, Light rail ir t.t.
                          Kauno atveju, S-Bahn tiktų tokiems taškams kaip Karmėlava, IX fortas, ŽŪ akademija, Garliava ir t.t. Tačiau į Šilainius S-Bahn netinka, nes tai nėra Kauno priemiestis (netinka dėl ekologinių motyvų).
                          Galbūt labai šiuolaikinis miesto "Light rail" ant estakadų geriausiai tiktų trasai Šilainiai - Centras.

                          Comment


                            Labai teisingai surašyta.
                            Mano mintis visgi tokia: pasinaudodami ilgamečiais puikiai veikiančiais pavyzdžiais, pamėginkime panaudoti savo esamą infrastruktūrą panašiai sistemai sukurti. Tiek N Vilnia, tiek Garliava važiuoja į miesto centrą, bet apkrauna visas pakeliui esančias arterijas. To galima išvengti siūlant ne patogius atobusus į centrą, o patogius autobusus iki geležinkelio. Su tinkama sinchronizacija, kaip tai yra Vokietijoj.
                            RB statybų metu suformuotos gražios stotelės - rašykime projektus papildomai suformuoti P+R, perorganizuokim autobusų judėjimą į privežamuosius.
                            Jei tai būtų padaryta, šilainiškių gyvenimas palengvėtų ir be metro.

                            Comment


                              S-Bahno ar kažko panašaus Lietuvoje nebus. Ši tema ne apie tai.
                              RB1 turėtų būti baigta 2015 liepos 31 d. Jei taip bus, tai bus gerai. Gerai tik tiek, kad baigta. Tačiau... Keleivinio susisiekimo vis tiek kurį laiką nebus. Nes Lenkija pradėjo savo RailBalticos dalies ruože tarp Varšuvos (konkrečiai nuo Varšuva-Rembertuvas stoties) iki Bialystoko rekonstrukciją. Tiesioginiai keleiviniai traukiniai tarp Varšuvos ir Bialystoko pakeisti autobusais. O priemiestiniai veža su autobusų intarpais. Iš pradžių nenorėjo visiškai atšaukti eismo, bet vėliau visgi nutarė, kad taip bus greičiau. Darbus žadama baigti 2015 gruodį. Skydas Bialystoko stotyje:



                              Beje, atkreipkite dėmesį, pas lenkus skyde nei žodžio apie RailBalticą ir jokios ES simbolikos.
                              Paskutinis taisė Al1; 2014.12.28, 11:50.

                              Comment


                                Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                Mano foto reportažas iš Kauno, Kreidos g pervažos, Titnago g pervažos , Garliavos geležinkelio stotelės. Komentarų nelabai galiu pasakyti, nes neesu žinovas.
                                Bendras Geležinkelio tilto vaizdas
                                Atvaizdas

                                Standarinė vežė jau yra nutiesta.
                                Atvaizdas

                                Bendras vaizdas
                                Atvaizdas

                                Vaizdas link Garliavos
                                Atvaizdas

                                Kreidos g pervaža, link Kauno
                                Atvaizdas

                                Link Garliavos
                                Atvaizdas

                                Titnago g pervaža, vaizdas link Garliavos
                                Atvaizdas

                                Garliavos geležinkelio stotis
                                Atvaizdas


                                Atvaizdas


                                Atvaizdas
                                matau 3 linijas. gal gali kas pasakyti kurios iš jų europinio standarto?
                                pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                Comment


                                  1435 mm eina dešine puse, jei žiūrima į Kauno pusę. Ant tilto dešinėje pusėje (jei vėlgi, žiūrima nuo Kazlų Rūdos į Kauną).

                                  Comment


                                    Didelis fotoreportažas dalimi RailBalticos trasos Lenkijoje. Tačiau pradžia Lietuvoje. Šioje temoje bus kelios nuotraukos iki sienos, o visas fotoreportažas temoje apie Lenkijos geležinkelius. Fotoreportažas neapims visos trasos - šiemet nespėjau visko apvažiuoti.

                                    Ruožai:
                                    1. LT/PL siena - Suvalkai,
                                    2. Suvalkai - vieta, kur atsiskiria nauja trasa į Sokulką nuo senosios išardytos Suvalkų - Gardino linijos trasos. Tai ne RailBaltika (išskyrus dalį Suvalkų teritorijoje).
                                    3. Bialystokas - Zielionkos stotis Varšuvos pašonėje - RailBaltikos trasa iki rekonstrukcijos.

                                    Taigi, pradedu nuo pervažos tarp Senosios Radiškės ir Senųjų Alksnėnų. Tai paskutinė pervaža prieš valstybės sieną. Vaizdas sienos link.



                                    Į priešingą pusę.



                                    Pervaža.



                                    Lietuvos - Lenkijos siena, vaizdas į Lenkiją.



                                    Vaizdas atgal, Lietuvon.



                                    Vaizdas ties Lenkijos pasienio stulpu. LG ir PKP bėgių sujungimas. Priekyje Lenkija.



                                    Keli žingsniai Lenkijoje. Lenkijos teritorijoje Lietuvos geležinkelių greičio apribojimo ženklas.



                                    Vaizdas atgal, Lietuvos pusėn.



                                    Trakiškių link.



                                    Taigi, tęsinys temoje (šiandien, kiek vėliau) apie Lenkijos geležinkelius.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2014.12.29, 20:38.

                                    Comment


                                      Vienas kelias? Kaip Rail Balticai ne per mažai?

                                      Comment


                                        Dėl keleivinių pilnai pakanka - gali važinėti kas porą valandų. Tiek niekada nebus. O krovininius galima paskaičiuoti. Kiek "siūlų" yra vienkelyje tarp Kretingos ir Kužių? Apie 25 poras kartu su keleiviniais, kurių tik 5 poros.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nes Lenkija pradėjo savo RailBalticos dalies ruože tarp Varšuvos (konkrečiai nuo Varšuva-Rembertuvas stoties) iki Bialystoko rekonstrukciją.
                                          Truputį patikslinsiu, lenkai RB nuo Varšuvos iki PL/LT sienos žada rekonstruoti 3 etapais:
                                          1) Varšuva - Sadovne (Sadowne);
                                          2) Sadovne (Sadowne) - Balstogė;
                                          3) Balstogė - PL/LT siena.

                                          Dabar vykdomas 1 etapas kuris vėluoja. Antrą etapą planuojama vykdyti 2016-2020 m., o trečią 2017-2022 m. http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs....GION/131029987

                                          p.s. iki šiol keleivinis traukinys tarp Varšuvos ir Balstogės važiavo 3 val. Įgyvendinus 1 etapo darbus jo laikas sutrumpės 45 min., o 2 etapo dar 45 min., t.y. po dviejų etapų keleivinio traukinio Varšuvos-Balstogės kelionė truks nepilnas 2 val.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X