Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Jis (projektas) reikalingas tik politiškai, bet ne ekonomiškai... todėl ir stabdo nerealiai, nes vien žodžių statybai neužtenka, reikia ir pinigų... ir proto.
    Nemanau, kad ekonomiškai naudingiau daugybė fūrų kertančių Lietuvą. Jos niokoja dangą, apkrauna kelius, sukelia pavojų, teršia orą.
    Aišku čia reikėtų palyginti ir krovinių gabenimo traukiniais ir fūromis mokesčius.

    Comment


      Bėda, kad Karaliaučius priklauso Rusijai, būtų Vokietija, mums tos Lenkijos išvis nereikėtų.
      DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Nemanau, kad ekonomiškai naudingiau daugybė fūrų kertančių Lietuvą. Jos niokoja dangą, apkrauna kelius, sukelia pavojų, teršia orą...
        Nu va, matai, pats išvardinai tik ekologiškus aspektus, o tai yra politiku duona.
        Jei butu ekonomisškai pagrįstas projektas, jau seniai nuo kalbų butu pereita prie reikalų. Dėja, taip nėra.
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Nes geležinkeliai Vakarų Europoje yra atsilikę krovinių gabenimo srityje.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Nu va, matai, pats išvardinai tik ekologiškus aspektus, o tai yra politiku duona.
            Jei butu ekonomisškai pagrįstas projektas, jau seniai nuo kalbų butu pereita prie reikalų. Dėja, taip nėra.
            Ne ekonomikoje problema, o politikoje, kurią formuoja bukagalviai. Tereikėjo pradžioje ne svaičioti apie 250 km/h iki pat Talino 1435 mm vėžė, o dar kokiais 1995 m. įrengti normalų perkrovimo terminalą Mockavoje. To būtų pakakę, kad susiformuotų krovinių srautai net ir esant esamiems greičiams. Keleivių vežimas - kitas klausimas.

            Comment


              Kokiai musu produkcijai isvezti i Europa reikalingas gelezinkelis?
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Atvežti ir gabenti tranzitu. Deja, bet ir dabar geležinkeliai gyvena iš tranzito. Ar blogai, jei jis būtų dar ir pietų - šiaurės kryptimi?

                Comment


                  Šalis turtinga tada, kai išveža. Tą, kuri įveža - pasmerkta...
                  Tranzitas per Lietuva labai abejotinas, nes jo ir dabar praktiškai nėra. Latvijai ir Estijai jo nereikia, jie turi gerus laivynus ir uostus.
                  Aišku butu smagu tureti geležinkelį į Europą, bet dėja nėra tam poreikio.
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    Šalis turtinga tada, kai išveža. Tą, kuri įveža - pasmerkta...
                    Tranzitas per Lietuva labai abejotinas, nes jo ir dabar praktiškai nėra. Latvijai ir Estijai jo nereikia, jie turi gerus laivynus ir uostus.
                    Aišku butu smagu tureti geležinkelį į Europą, bet dėja nėra tam poreikio.
                    Mes ir eksportuojame daug. Ant to laikosi nemaža dalis ekonomikos. Daug ką galėtume vežti ir traukiniais, o ne vilkikais.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      Šalis turtinga tada, kai išveža. Tą, kuri įveža - pasmerkta...
                      Tranzitas per Lietuva labai abejotinas, nes jo ir dabar praktiškai nėra. Latvijai ir Estijai jo nereikia, jie turi gerus laivynus ir uostus.
                      Aišku butu smagu tureti geležinkelį į Europą, bet dėja nėra tam poreikio.
                      Tranzito nėra? Krovininis autototransportas į Latviją ir Estiją iš V. Europos nevažiuoja? Važiuoja dar ir kaip ir viską, ką mes atsivežame iš V. Europos ar išvežame autotoransportu, latviai bei estai taip pat gabena autototransportu, o ne laivais.

                      Comment


                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                        Kokiai musu produkcijai isvezti i Europa reikalingas gelezinkelis?
                        Pramonės produkcijai konteineriuose. Tiesa dabar dalis šių krovinių konteineriais per Klaipėdos uostą gabenama, o likusi dalis vilkikais per Lenkiją ir Tarptautinę jūrų perkėlą. Analogiškai ir su atvirkštiniu srautu.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Furų tranzitas ne geležinkelio biznis, jei mes pasistatysime kad ir tris railbaltikas, furų tranzitas neisnyks, nes jų krovinius racionalų vežti butent furomis. Kitas dalykas, mes turime keltą į Mukraną, kuo ne tiltas į V.Europą? Kam dar vienas... jei ir esamas nepilnai išnaudojamas?
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Pramonės produkcijai konteineriuose...
                            OK, kas dabar trukdo konteinerius vežti geležinkeliu?
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Visko aišku ne, bet net Lietuvos mastais galima gabalą pyrago atsipjauti, tai parodė konteinerinis traukinys tarp Klaipėdos ir Vilniaus.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą
                                Mes ir eksportuojame daug. Ant to laikosi nemaža dalis ekonomikos. Daug ką galėtume vežti ir traukiniais, o ne vilkikais.
                                Va čia, mūsų politikų žodžiai.
                                Fantazijos ir tiek.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Visko aišku ne, bet net Lietuvos mastais galima gabalą pyrago atsipjauti...
                                  Klausimas tik kiek kainuos iškepti tą pyragą...
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Asfaltas n kartų daugiau, ir tam galo nematyti.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Dėja, taip. Gera alternatyva - keltai į Kylį. Jei kas galvoja kad Maxima ir Optima keleiviniai keltai, tas klysta nerealiai. Keleiviai ten tik kaip priedas prie furų. O jų (furų) ten ir nesuskaičiuosi kiek daug, du pilni deniai...
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Kokiai musu produkcijai isvezti i Europa reikalingas gelezinkelis?
                                        Kiek teko susirankioti informacijos iš neoficialių šaltinių, tai būtų naudingosios iškasenos (durpės, smėlis, žvyras), mediena/pjuvenos, kiek mažiau tokia pramonės produkcija kaip cukrus, trąšos, chemikalai, naftos produktai, taip pat reeksportas iš Rusijos, Latvijos, Estijos, Suomijos. Geležinkelis reikalingas tokiais atvejais, kai krovinio gavėjas yra toli nuo jūros, o aviacija gabenti yra gerokai per brangu, pvz pietinė Lenkija ar Vokietija, Čekija, Vengrija, Slovakija, Slovėnija, Austrija, Šveicarija, Serbija, etc..
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Gerai, sutinku. Bet kodel dabar tą produkciją mes nevežam geležinkeliais? Kokių budu mes dabar ją eksportuojame? Ar standartine veže iki Kauno išspres visas tų prekių ekspoto problemas?
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X