Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Tai kam rašinėji?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNesu žinovas iki smulkmenų kaip ponas, bet :
Comment
-
O rašyti galima tik absoliutiems žinovams? O ką čia daro emigravęs? Juk tai vidiniai Lietuvos reikalai ir nepanašu, kad ponulis būtų absoliučiu žinovu, kad spręsti, kas gali ir kas negali rašinėti.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąTai kam rašinėji?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Pasiskaitymui:
Traukinys Kaunas–Balstogė: pramoga ar kančia?
http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...cia-639-675903
Comment
-
Šitos caro laikų arklidės - tai pagrindinis Augustavo geležinkelio stoties pastatas?Parašė senis Rodyti pranešimąPasiskaitymui:
Traukinys Kaunas–Balstogė: pramoga ar kančia?
http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...cia-639-675903
http://prntscr.com/cei2c2
Comment
-
„Rail Baltica“ – 240 km/val. be politikų bagažo
http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/-rai...-bagazo/228887Lietuvoje projektą iki galo įgyvendinsime sėkmingai užbaigę ERTMS (signalizacijos ir ryšio sistemos) įrengimą, ištiesinę dalį trasos ir įrengę dviejų lygių pervažas, kurios dabar labiausiai stabdo greitį. Tuomet pasieksime 240 kilometrų per valandą greitį.
© Lietuvos žinios
Comment
-
Kaunas - Bialystok beveik oficialiais duomenimis perveze:
liepos menesi: apie 1500 keleiviu,
rugpjuti: perpus maziau,
rugseji: skaicius dar mazesnis.
Idomu, ar tik vasara sis marsrutas buvo reikalingas, ar cia jau galutines kritimo tendencijos, kad niekas apsipirkt nevaziuoja. Taip pat idomu, ar marsrutui savotiskai nebuvo padejusi antireklama, o gal lietuviai ir lenkai pasidare tokie seslus, kad marsrutas tampa visiskai nebepatrauklus... ?
Comment
-
na paslauga tik entuziastamsParašė statyba Rodyti pranešimąKaunas - Bialystok beveik oficialiais duomenimis perveze:
liepos menesi: apie 1500 keleiviu,
rugpjuti: perpus maziau,
rugseji: skaicius dar mazesnis.
Idomu, ar tik vasara sis marsrutas buvo reikalingas, ar cia jau galutines kritimo tendencijos, kad niekas apsipirkt nevaziuoja. Taip pat idomu, ar marsrutui savotiskai nebuvo padejusi antireklama, o gal lietuviai ir lenkai pasidare tokie seslus, kad marsrutas tampa visiskai nebepatrauklus... ?
bet kokia kita alternatyva priimtinesnė "statistiniam vartotojui" nei šitas "maršrutas". Tiesa, ateitimi tikiu. Nebūtų maršruto - nebūtų ką tobulinti. Dabar yra dėl ko judėti pirmyn - vienintelis susisiekimas geležinkeliu su ES šalimi.
Comment
-
Kaunas-Suvalkai geležinkeliu 3 val., 8 eurai.
Kaunas-Suvalkai autobusu apie 2 val., 13-16 eurų.
Traukiniu vos ne dvigubai pigiau, bet 120 km ilgio kelionei 1 papildoma valanda yra daug. 120 km sportininkai dviračiu greičiau nuvažiuoja
. Be to, autobusai važiuoja dažniau. Tai kai bilietų sumos ne triženklės, turbūt toks kainos skirtumas nevaidina esminio vaidmens, todėl laimi autobusai.
Paskutinis taisė senasnamas; 2016.09.07, 23:45.
Comment
-
Suvalkai - ne perlas turizmo požiūriu. Daugiau apsipirkimas, o tam reikia priemonės parsivežti viskam. Reikia gilyn į Lenkiją važiuoti, į turistines vietas, o tai su lėtu traukiniu nepakenčiama.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKaunas-Suvalkai geležinkeliu 3 val., 8 eurai.
Kaunas-Suvalkai autobusu apie 2 val., 13-16 eurų.
Traukiniu vos ne dvigubai pigiau, bet 120 km ilgio kelionei 1 papildoma valanda yra daug. 120 km sportininkai dviračiu greičiau nuvažiuoja
. Be to, autobusai važiuoja dažniau. Tai kai bilietų sumos ne triženklės, turbūt toks kainos skirtumas nevaidina esminio vaidmens, todėl laimi autobusai.
PS. Kaunas - perlas turistams. Bet Suvalkai tiek turistų negeneruoja matyt.
Comment
-
Autobusai į Suvalkus važinėja tikrai ne dažniau. Dėl Varšuvos nesiginčiju - gal ir gerai važiuoti naktiniais, iš Kauno išvykstančiais 22:35("Eurolines"), 23:45("Ecolines") ir 00:30("Lux Express"). Tiesa, gerai kad jie važiuoja kasdien.Gal ir kaina (su dažnomis nuolaidomis) normali. Kas kita į Suvalkus - kaina susidaro "kosminė". Ir laikas (Suvalkuose vietiniu laiku būti valanda vėliau (naktį) po išvykimo iš Kauno - variantas nepriimtinas.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKaunas-Suvalkai geležinkeliu 3 val., 8 eurai.
Kaunas-Suvalkai autobusu apie 2 val., 13-16 eurų.
Traukiniu vos ne dvigubai pigiau, bet 120 km ilgio kelionei 1 papildoma valanda yra daug. 120 km sportininkai dviračiu greičiau nuvažiuoja
. Be to, autobusai važiuoja dažniau. Tai kai bilietų sumos ne triženklės, turbūt toks kainos skirtumas nevaidina esminio vaidmens, todėl laimi autobusai.
Iš Marijampolės į Lenkiją papildomų autobusų nėra, iš Kalvarijos - taip pat (neužsuka ir tie pravažiuojantys) ...
Taigi, ant traukinio "varyti" nereikia... Jei tikrai jis nepatinka, ignoruoti ir tiek, rinktis kitą transportą (kad ir dviratį).Paskutinis taisė Vitas; 2016.09.08, 12:32.
Comment
-
Bent jau Luxexpress per dieną į Varšuvą važiuoja keturi autobusai ir visi sustoja Suvalkuose. Važiuojant iš Vilniaus dar patogiau tuo, kad nereikia persėsti. Be to, yra ir daugiau vežėjų. Kol traukinys nepasiūlys didesnio greičio, tol nepakonkuruos.Autobusai į Suvalkus važinėja tikrai ne dažniau.
Comment
-
Baltijos šalys pagaliau susitarė dėl „Rail Balticos“ pirkimų
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...lticos-pirkimuRugsėjo 7 d. pasiektas principinis sutarimas, sutartį tikimasi pasirašyti iki rugsėjo 30 d., pranešė bendra Baltijos šalių bendrovė „RB Rail“.
Šios stebėtojų taryba sutarė, jog pirkimai būtų suskirstyti į tris grupes:
Pirkimai, organizuojami per „RB Rail“;
Konsoliduoti pirkimai, atliekami per„RB Rail“
Pirkimai, organizuojami vietos bendrovės su griežta „RB Rail“ priežiūra.
Vietinės bendrovės (Lietuvos atveju – UAB „Rail Baltica statyba“) galės skelbti viešuosius konkursus dėl palyginti smulkių darbų, pavyzdžiui, krovinių terminalų statybos, pagrindinių stočių infrastruktūros ir pan. Pagal susitarimą, „RB Rail“ inicijuos šių pirkimų auditus bei patikras.
Dainius Budrys, „Rail Baltica“ stebėtojų tarybos pirmininkas, sako, jog bendra įmonė vykdys pirkimus, susijusius su bendrais „Rail Baltica“ standartais bei projektų studijomis, geležinkelių signalizacijos įrengimų, geležinkelių statybų pasienyje pirkimai bus vykdomi per konsoliduotus pirkimus, o atskirai valstybėms bus galima skelbti geležinkelių stočių, terminalų ir panašius konkursus.
„Lietuva per bendrą įmonę ketina skelbti konkursus dėl 85 mln. Eur vertės geležinkelio ruožo Lenkijos siena–Kaunas signalizacijos įrengimo bei 14,5 mln. Eur vertės geležinkelio ruožo Kaunas–Latvijos siena projektavimo. Nacionaliniu lygiu Lietuva skelbs konkursus už 144 mln. Eur“, – „Lietuvos geležinkelių“ išplatintame pranešime cituojamas p. Budrys.
Sutarta ir dėl bendros įmonės filialų Lietuvoje ir Estijoje steigimo. Pasak p. Budrio, toks filialas Lietuvoje leis užtikrinti, kad pridėtinės vertės mokestis (PVM) liktų šalyje. „Tuo ypač džiaugiamės, nes tai reiškia, kad apytikriai 40 mln. Eur papildysime Lietuvos biudžetą.“
Susitikimo metu sutarta ir dėl anksčiau daug diskusijų kėlusio bendros įmonės valdybos rinkimo klausimo – ją rinks konkursą laimėjusi personalo atrankos įmonė. Dar viena naujovė – organizaciniai bendros įmonės struktūriniai pokyčiai – nutarta „RB Rail“ darbuotojų skaičių padidinti nuo 6 iki 27.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Apie "LuxExpress" atsiliepimų randu nekokių. Bent už tvarkaraščio kaitaliojimus. Antai naktinis reisas iki liepos 1 d. buvo iki Berlyno, dabar iki Varšuvos.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąBent jau Luxexpress per dieną į Varšuvą važiuoja keturi autobusai ir visi sustoja Suvalkuose. Važiuojant iš Vilniaus dar patogiau tuo, kad nereikia persėsti. Be to, yra ir daugiau vežėjų. Kol traukinys nepasiūlys didesnio greičio, tol nepakonkuruos.
Kauno autobusų stotyje pamatau stoties tvarkaraštyje nenumatytų "LuxExpress" reisų. Antai vienas "nelegalas" iš Varšuvos grįžta ~23h. Nepasirūpinimas maršruto buvimo stoties tvarkaraštyje kažkiek vežėjo aplaidumo parodo...
Jei esate geras "Lux Express" ir aplamai vežėjų autobusais "advokatas", tai reiktų papildomai atkreipti dėmesį, kad nė vienas "LuxExpress" autobusas neužvažiuoja į Marijampolę.
Ir dar - aš jau vieną kartą priminiau, kad ant traukinio "varyti nereikia" (bent jau Bėginio transporto temoje) : jei geriau važiuoti autobusu, tai ir važiuokite... Gerų kelionių... !Paskutinis taisė Vitas; 2016.09.09, 11:33.
Comment
-
Neįmanoma įvertinti traukinio gerumo/blogumo neaptariant alternatyvų. Geriausias vertinimo rodiklis bus maršruto keleivių srautas. O kad kai kurie autobusai nesustoja Marijampolėje, tai tikriausiai nėra poreikio, nes juk pro šalį važiuoja. Būtų pakankamai keleivių, tai užsuktų. Kuo daugiau sustojimų, tuo lėtesnė kelionėIr dar - aš jau vieną kartą priminiau, kad ant traukinio "varyti nereikia" (bent jau Bėginio transporto temoje) : jei geriau važiuoti autobusu, tai ir važiuokite... Geros kelionių... !
.
Šią vasarą važiavau į Krokuvą: iki Varšuvos autobusu, po to traukiniu. Mielai būčiau ir visą kelią įveikęs traukiniu, deja, bet pasiekti Varšuvą traukiniu kol kas sudėtingas reikalas.Paskutinis taisė senasnamas; 2016.09.08, 17:08.
Comment
-
Na jei kitamet tas traukinys dar važiuos aš planuoju išbandyt. Planas pasiekti Zakopanę. Pagal preliminarius paskaičiavimus, susidėliojus grafikus išvykus 9val.iš Kauno 6 ryte atsiduri Zakopanėj. Arba galima daryti su nakvyne pvz.Krokuvoj. Gal būt viskas bus neblogai, matysim.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNeįmanoma įvertinti traukinio gerumo/blogumo neaptariant alternatyvų. Geriausias vertinimo rodiklis bus maršruto keleivių srautas. O kad kai kurie autobusai nesustoja Marijampolėje, tai tikriausiai nėra poreikio, nes juk pro šalį važiuoja. Būtų pakankamai keleivių, tai užsuktų. Kuo daugiau sustojimų, tuo lėtesnė kelionė
.
Šią vasarą važiavau į Krokuvą: iki Varšuvos autobusu, po to traukiniu. Mielai būčiau ir visą kelią įveikęs traukiniu, deja, bet pasiekti Varšuvą traukiniu kol kas sudėtingas reikalas.
Comment
-
Kas tave vimdo man nelabai įdomu, tiesą sakant. O teiginį dėl sudėtų žaisliukų gal gali kaip nors pagrįsti? Lietuvos pusė norėjo pati operuoti ES pinigais, liečiančiais RB statybas LT teritorijoje, - kažką panašaus ir gavo. Tai kas čia susidėjo žaisliukus?Parašė EmigravesTik EK pagrūmojo pirštuku iškart susidėjo žaisliukus. Vimdo tiesiog šita komunistų irštva.
Comment
-
Tai, kad ne. Visi pagrindiniai viešieji pirkimai, susiję vėžės tiesimu, bus vykdomi bendros įmonės. Nacionaliniu lygmeniu paliekama įgyvendinti tik su stočių ir krovinių terminalų įrengimu susijusius pirkimus.Parašė Jemelia Rodyti pranešimąKas tave vimdo man nelabai įdomu, tiesą sakant. O teiginį dėl sudėtų žaisliukų gal gali kaip nors pagrįsti? Lietuvos pusė norėjo pati operuoti ES pinigais, liečiančiais RB statybas LT teritorijoje, - kažką panašaus ir gavo. Tai kas čia susidėjo žaisliukus?
vz.lt
Šios stebėtojų taryba sutarė, jog pirkimai būtų suskirstyti į tris grupes:
Pirkimai, organizuojami per „RB Rail“;
Konsoliduoti pirkimai, atliekami per„RB Rail“
Pirkimai, organizuojami vietos bendrovės su griežta „RB Rail“ priežiūra.
Vietinės bendrovės (Lietuvos atveju – UAB „Rail Baltica statyba“) galės skelbti viešuosius konkursus dėl palyginti smulkių darbų, pavyzdžiui, krovinių terminalų statybos, pagrindinių stočių infrastruktūros ir pan. Pagal susitarimą, „RB Rail“ inicijuos šių pirkimų auditus bei patikras.
Comment
Comment