Parašė senis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Iš apsimokėjimo pusės tai ar jis apskritai apsimoka? Nemanau.Parašė spirit Rodyti pranešimąKiek žmonių ten potencijonaliai naudotųsi tuo traukiniu Šeštokuose? Ar apsimokėtų traukiniui ten stot ir po to vėl leist kurą įsibėgėjimui?
Comment
-
Na, kalbant apie apsimokėjimą tai dabar tikriausiai keleivių skaičius yra sumenkęs negu kad pirmosiomis dienomis. Todėl jei taip ir toliau taip bus, tai čia yra tik laiko klausimas kada tas maršrutas iš viso bus užrauktas. Trūksta reklamos apie šį traukinį. Ji pasibaigė ties valdžiažmogių panegirika patiems sau per spaudą ir tv per RB ruožo atidarymą. Daugiau jokios reklamos bent jau Vilniuje man neteko matyt.Parašė Gator Rodyti pranešimąIš apsimokėjimo pusės tai ar jis apskritai apsimoka? Nemanau.
Comment
-
Nes Vilniui jis nereikalingas. Todėl, kad iš Vilniaus su auto žymiai efektyviau. Šitas traukinys, kaip kažkas minėjo, tik gelž. fanatams.Parašė spirit Rodyti pranešimąNa, kalbant apie apsimokėjimą tai dabar tikriausiai keleivių skaičius yra sumenkęs negu kad pirmosiomis dienomis. Todėl jei taip ir toliau taip bus, tai čia yra tik laiko klausimas kada tas maršrutas iš viso bus užrauktas. Trūksta reklamos apie šį traukinį. Ji pasibaigė ties valdžiažmogių panegirika patiems sau per spaudą ir tv per RB ruožo atidarymą. Daugiau jokios reklamos bent jau Vilniuje man neteko matyt.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Iš Vilniaus kelionė iki Balstogės su persėdimu Kaune užtruktų apie 6,5 val., išties per ilgai (autobusu apie valandą greičiau).Parašė geriantis Rodyti pranešimąNes Vilniui jis nereikalingas. Todėl, kad iš Vilniaus su auto žymiai efektyviau. Šitas traukinys, kaip kažkas minėjo, tik gelž. fanatams.
Tačiau nemanau, kad šį maršrutą uždarys, nes jis turi ir politinę reikšmę - parodyti ES, kad kelis šimtus milijonų eurų, skirtų RB statyboms, Lietuva esą įsisavino kokybiškai. Jeigu keleivinio susisiekimo su Lenkija nebus, ES blogiausiu atveju gali ir paprašyti grąžinti dalį skirtų pinigų.
Comment
-
Važiuodami iš Biaystoko į Kauną, abu traukiniai Šeštokuose stabteli. Tačiau tie sustojimai - viso labo techniniai - kad stoties budėtojas paduotų raštiškus leidimus išvažiuoti į tarpstotį {šviesoforų Marijampolės kryptimi Šeštokų 1435 mm kelyne nėra). Kad sustojęs traukinys galėtų paimti-paleisti keleivius, reikalingas peronas. Ar jis Šeštokuose yra, nežinau...Parašė spirit Rodyti pranešimąKiek žmonių ten potencijonaliai naudotųsi tuo traukiniu Šeštokuose? Ar apsimokėtų traukiniui ten stot ir po to vėl leist kurą įsibėgėjimui?
Dar reikėtų nenurimti dėl Kalvarijos, Sangrūdos.Parašė statyba Rodyti pranešimąkelsim toliau triukšmą, nenurimsim dėl Šeštokų !Paskutinis taisė Vitas; 2016.07.08, 12:22.
Comment
-
Labai drąsu yra teigti kad traukinys Vilniui yra nereikalingas, nors jis gali atvežt turistų iš Lenkijos ir toliau, arba atvirkščiai. O jei kalbam apie efektyvumą, tai Balstogė automobiliu iš Kauno yra dar efektyviau pasiekiama negu kad iš VilniausParašė geriantis Rodyti pranešimąNes Vilniui jis nereikalingas. Todėl, kad iš Vilniaus su auto žymiai efektyviau. Šitas traukinys, kaip kažkas minėjo, tik gelž. fanatams.
Comment
-
Jeigu kelionė iš Balstogės į Vilnių užtruktų apie 5 val. (kad ir su persėdimu Kaune), tuomet būtų galima kalbėti apie jo naudą Vilniui. Šiuo metu autobusai nuveža kur kas greičiau.Parašė spirit Rodyti pranešimąLabai drąsu yra teigti kad traukinys Vilniui yra nereikalingas, nors jis gali atvežt turistų iš Lenkijos ir toliau, arba atvirkščiai. O jei kalbam apie efektyvumą, tai Balstogė automobiliu iš Kauno yra dar efektyviau pasiekiama negu kad iš Vilniaus
Kas dėl Varšuvos krypties - iš Kauno gal ir bus važiuojančių į Varšuvą su persėdimu Balstogėje, tačiau iš Vilniaus niekas tikrai nevažiuos su dviem (!) persėdimais, kai autobusai veža tiesiogiai.
Comment
-
Svarbiausia, kad Lietuva atsirastų Europos geležinkelių bilietų pardavimų tinkluose, o dabar jos iš vis niekur nėra. Kas žino apie tą Kaunas-Bialystok traukinį ? Tik pats Kaunas ir Bialystokas. Tarkim tokiam pardavimų kanale pažiūrėjus - http://www.voyages-sncf.eu/ randi net Rusiją ir NVS, o kur Lietuva ? Google maps nerodo iš vis galimybės iš Lietuvos traukiniu tiesiai pasiekt Lenkiją ar Europą. Tik per Minską ! Ir tai jau visai nejuokinga !
Comment
-
Velkam to Litvanija. Štai kaip dirba LG chebra.Parašė vilnews Rodyti pranešimąSvarbiausia, kad Lietuva atsirastų Europos geležinkelių bilietų pardavimų tinkluose, o dabar jos iš vis niekur nėra. Kas žino apie tą Kaunas-Bialystok traukinį ? Tik pats Kaunas ir Bialystokas. Tarkim tokiam pardavimų kanale pažiūrėjus - http://www.voyages-sncf.eu/ randi net Rusiją ir NVS, o kur Lietuva ? Google maps nerodo iš vis galimybės iš Lietuvos traukiniu tiesiai pasiekt Lenkiją ar Europą. Tik per Minską ! Ir tai jau visai nejuokinga !
Comment
-
Tai su laiku ir turėtų pagreitėt. Vat įrengs signalizaciją - kažkiek pagreitės, jeigu lenkai kadanors patiesins savo atkarpą iki Sokulkos (ar kažkaip kitaip ją paremontuos) - vėlgi, tikriausiai pagreitėsParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu kelionė iš Balstogės į Vilnių užtruktų apie 5 val. (kad ir su persėdimu Kaune), tuomet būtų galima kalbėti apie jo naudą Vilniui. Šiuo metu autobusai nuveža kur kas greičiau.
Comment
-
Pirma reikia infrastruktūrą sutvarkyti, t.y. kai bus RB II nutiesta, bus galima važiuoti tiesiai į Varšuvą ir normaliu greičiu, tada ir bus svarbu, kad atsirastų toks maršrutas tarptautiniuose tinkluose. Dabar tik gėda turėtumėm, jei kas Europoje sužinotų, jog galima iš Lietuvos tik į Bialystoką nuvažiuoti ir dar dvigubai lėčiau nei autobusu.Parašė vilnews Rodyti pranešimąSvarbiausia, kad Lietuva atsirastų Europos geležinkelių bilietų pardavimų tinkluose, o dabar jos iš vis niekur nėra. Kas žino apie tą Kaunas-Bialystok traukinį ? Tik pats Kaunas ir Bialystokas. Tarkim tokiam pardavimų kanale pažiūrėjus - http://www.voyages-sncf.eu/ randi net Rusiją ir NVS, o kur Lietuva ? Google maps nerodo iš vis galimybės iš Lietuvos traukiniu tiesiai pasiekt Lenkiją ar Europą. Tik per Minską ! Ir tai jau visai nejuokinga !
Comment
-
Tai to visi ir tikimėsParašė spirit Rodyti pranešimąTai su laiku ir turėtų pagreitėt. Vat įrengs signalizaciją - kažkiek pagreitės, jeigu lenkai kadanors patiesins savo atkarpą iki Sokulkos (ar kažkaip kitaip ją paremontuos) - vėlgi, tikriausiai pagreitės
Svarbu, kad nesugalvotų, atsižvelgiant į pirmų kelių mėnesių rezultatus, naikinti šio maršruto. Nors iš politinės pusės toks žingsnis neatrodo labai tikėtinas.
Comment
-
Lenkai dar nieko nepadarė, Lietuvoj - mažas gabaliukas. Tai nieko neįpareigoja sakyčiau.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai to visi ir tikimės
Svarbu, kad nesugalvotų, atsižvelgiant į pirmų kelių mėnesių rezultatus, naikinti šio maršruto. Nors iš politinės pusės toks žingsnis neatrodo labai tikėtinas.
Comment
-
Į panašius paamstymus galima atsakyti nelabai korektiškai, bet taikliai: šuo loja, o karavanas eina...Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu kelionė iš Balstogės į Vilnių užtruktų apie 5 val. (kad ir su persėdimu Kaune), tuomet būtų galima kalbėti apie jo naudą Vilniui. Šiuo metu autobusai nuveža kur kas greičiau.
Kas dėl Varšuvos krypties - iš Kauno gal ir bus važiuojančių į Varšuvą su persėdimu Balstogėje, tačiau iš Vilniaus niekas tikrai nevažiuos su dviem (!) persėdimais, kai autobusai veža tiesiogiai.
Liepos 16 d. (šeštadienį) važiavau traukiniu, iš Kauno įvykstančiu 9:00 val. tai jis buvo beveik pilnas. Iš nuogirdų susidariau vaizdą, kad daugiausia kelaivių juo važiavo iki galo, t,.y. - į Bialystoką, o kai kas dar kalbėjo apie persėdimą ir važiavimą toliau. Taigi, šiuo 141 reisu keleivių yra...
Liūdniau atrodė sekmadienį (liepos 17 d.) iš Kauno 16:55 val. : traukinys į Bialystoką išvažiavo pustuštis...
Kaip pasidomėjau www.Rozklad-PKP.Pl, šiam traukiniui nuvažiavus į Bialystoką, 21:20h išvyksta naktinis į Bialystokas-Ščečinas.
Kam geriau į Lenkiją važiuoti autobusu, tegul važiuoja - traukinys pasirinkimo laisvės neatima.
Comment
-
Pats toli važiavai?Parašė Vitas Rodyti pranešimąĮ panašius paamstymus galima atsakyti nelabai korektiškai, bet taikliai: šuo loja, o karavanas eina...
Liepos 16 d. (šeštadienį) važiavau traukiniu, iš Kauno įvykstančiu 9:00 val. tai jis buvo beveik pilnas. Iš nuogirdų susidariau vaizdą, kad daugiausia kelaivių juo važiavo iki galo, t,.y. - į Bialystoką, o kai kas dar kalbėjo apie persėdimą ir važiavimą toliau. Taigi, šiuo 141 reisu keleivių yra...
Liūdniau atrodė sekmadienį (liepos 17 d.) iš Kauno 16:55 val. : traukinys į Bialystoką išvažiavo pustuštis...
Kaip pasidomėjau www.Rozklad-PKP.Pl, šiam traukiniui nuvažiavus į Bialystoką, 21:20h išvyksta naktinis į Bialystokas-Ščečinas.
Kam geriau į Lenkiją važiuoti autobusu, tegul važiuoja - traukinys pasirinkimo laisvės neatima.
Comment
-
tekstas apie kelionę
kaip zmogelis iš varšuvos į Vilnių traukiniu važiavo 
http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=71775698Paskutinis taisė udrius; 2016.07.24, 11:39.
Comment
-
O tai ši nauja, tarptautinė geležinkelio linija vis dar vinguriuoja per Šeštokus? Statydami naują geležinkelį vis tik nesugebėjo tų 90, 110, 90 laipsnių posūkių ištiesinti?Kiek žmonių ten potencijonaliai naudotųsi tuo traukiniu Šeštokuose? Ar apsimokėtų traukiniui ten stot ir po to vėl leist kurą įsibėgėjimui?
Kartais atrodo kad mūsų apsisisiojusiems* biurokratams reikia caro, kuris uždėtų liniuotę ant žemėlapio ir nubrėžtų.
(*taip apibūdinta baimė, neveiksnumas, progreso ir drąsos trūkumas vystant naujus projektus)Paskutinis taisė Rimas_OK; 2016.07.24, 19:51.
Comment
Comment