Sutinku, kad gyventojai liko, bet manau dauguma turi nuosavas mašinas arba naudojasi visuomeniniu transportu (autobusais). Autobusai važiuoja dažniau, stoja ten kur reikia, stoteles miestelių centre. Anksčiau buvo kiek kitaip- mašinos buvo brangios nevisi jas įpirko, traukiniai buvo ženkliai pigesni už autobusus, kartais ir greitesni, todel žmones rinkos juos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Tai būtent apie tai ir kalbam - orientuota į ... VIENĄ gyventoją - vartotojąParašė statyba Rodyti pranešimąkeleivių būtų, jei ta paslauga būtų patogi klientui. Dabar gi viskas daroma, kad ji būtų kuo nepatogesnė. O jei tamsta nenori išlaikyti traukinio, Jūsų pinigus valstybė manau sėkmingai panaudos kitur, kur visai bus netikslinga, o ne čia, kur yra orientuota tiesiogiai į valstybės gyventoją - vartotoją
Man tokia orientacija nepriimtina. O šita paslauga, - keleivių pervežimas traukiniais, šiais laikais jau vargu ar bus kada nors patogi klientui dėl priežasčių, kurias čia jau išvardino sakysim senis. Su asmeniniu automobiliu ar čarteriniu mikroautobuso reisu tu gali nuvažiuoti sakysim Suvalkuosna tiesiai į Biedronkos kiemą, prie pat prekybinio vežimėlio
O kur tave nuveš traukinys?
Comment
-
Na aš galvoju, kad riedės. Kaip kai kurie minėjo trūksta reklamos, trūksta informacijos Google, kol kas Kauno nėra ir Europos geležinkelių tinkle. Jei tarkim galėtumei nusipirkti vieną bilietą iš Berlyno į Kauną manau jau būtų šis tas. Pats traukinukas puikiai priderintas prie Varšuvos krypties, tarkim ryte išvykęs iš Kauno (ar Vilniaus) 13:00 atvyksti į Balstogę, 13:30 greitasis išvyksta į Varšuvą. Į Kauną panašiai, atvyksta Varšuva ir po 10-15min išvyksta į Kauną. Dar argumentas dėl ko turėtų riedėti, tai kad Lenkijos pusėje šis traukinukas aptarnauja liniją Bialystok- Suvalkai ir juo važiuoja pakankamai žmonių, taigi lieka Lietuvos pusė ir gabaliukas tarp Suvalkų ir Lietuvos (nuostolingas ruožas), bet žiūrint politiškai tai turbūt reikia, kad toks maršrutas būtų.Parašė nesekasi Rodyti pranešimąAr kas nors realiai tiki, kad šitas traukinukas riedės ir kitą vasarą?
Comment
-
Neužilgo LG privalės atskirti keleivių pervežimo veiklą ir ji bankrutuos savaime, arba liks tik minėti "rentabilūs" šykščiai dotuojami maršrutai.Parašė statyba Rodyti pranešimą
Jeigu nepakovosime patys, lietuvoje tuoj teliks tik Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda, o keleivių interesai bus paskutinėje vietoje.
Atsibodo tylėt...
Comment
-
O iš kur informacija, kad rudenį maršrutą tikrai uždarys?Parašė nesekasi Rodyti pranešimąAr kas nors realiai tiki, kad šitas traukinukas riedės ir kitą vasarą?
Comment
-
Čia visi tik spėlioja, nemanau, kad kas turi tokios infoParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO iš kur informacija, kad rudenį maršrutą tikrai uždarys?
Comment
-
Tiksliau reiktų klausti ar riedės tik Bialystokas-Suvalkai ar ir toliau Bialystokas-Kaunas.Parašė nesekasi Rodyti pranešimąAr kas nors realiai tiki, kad šitas traukinukas riedės ir kitą vasarą?
ES nebus sužavėta jei sukišus tiek € į bėgius nebus keleivinės jungties tarp Lietuvos ir Lenkijos.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Pševozy regionalne (kurių traukinys dabar važinėja iki Kauno) tokių ilgų maršrutų neturi. Jeigu norime turėti tiesioginį traukinį iš Kauno iki Varšuvos, reikia derėtis su PKP Intercity.Parašė Gator Rodyti pranešimąPriminkit kodėl iki Varšuvos traukinys negali važiuot? Remontai, statybos? Ir kada važiuot galės? Iki Varšuvos būtų jau kitas populiarumo reikalas.
Comment
-
Nereikia norėti iš karto. Net Ryanairo lėktuvai po reiso atidarymo savaitei praėjus nepilni skrenda.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąAntraji reiso savaitgali - Penktadieni, sestadieni ir sekmadieni visais reisais nepasinaudojo nei 50 keleiviu. Tame tarpe iskaityti keleiviai nekertantys LR/PL sienos.T. y per desimt reisu nepervezta ne 50
Comment
-
PKP buvo galimybė susitarti padarant maršrutą Kaunas - Warszawa - Krakow, deja, LG liko prie suskilusios geldos su Bialystoku. Tuo tarpu PKP sėkmingai anksčiau važiavusį "Hansza" traukinį Šeštokai - Varšuva laiku pratesė nuo vasaros iki Krokuvos... jis dabar apie 15:30h. išvyksta iš Suwalki, vakare būna Varšuvoj, o ryte - Krokuvoje... iš ten jungtis į Čekiją, Vengriją ir Ukrainą, bet mums juk jos nereikia...Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPševozy regionalne (kurių traukinys dabar važinėja iki Kauno) tokių ilgų maršrutų neturi. Jeigu norime turėti tiesioginį traukinį iš Kauno iki Varšuvos, reikia derėtis su PKP Intercity.
va jums ir dar vienas LG darbo pavyzdys kaip nereikia derėtis...
Comment
-
Krokuvoje Hanča 23 val., o ne ryte (naktiniai į Prahą/Vieną išvažiuoja 21.43, Lvovas - 22.16). Toliau - Suvalkuose jo atstova yra nuo 12.27 iki 15.36. Esant dabartiniams greičiams nespės apsisukti iki Kauno.Parašė statyba Rodyti pranešimąPKP buvo galimybė susitarti padarant maršrutą Kaunas - Warszawa - Krakow, deja, LG liko prie suskilusios geldos su Bialystoku. Tuo tarpu PKP sėkmingai anksčiau važiavusį "Hansza" traukinį Šeštokai - Varšuva laiku pratesė nuo vasaros iki Krokuvos... jis dabar apie 15:30h. išvyksta iš Suwalki, vakare būna Varšuvoj, o ryte - Krokuvoje... iš ten jungtis į Čekiją, Vengriją ir Ukrainą, bet mums juk jos nereikia...
Taip kad traukinio Kaunas-Krokuva geriausias tvarkaraštis būtų: ryte iš Kauno/Krokuvos.Paskutinis taisė Aleksio; 2016.06.28, 22:57.
Comment
-
Dėkui už pataisymą dėl Krokuvos laikoParašė Aleksio Rodyti pranešimąKrokuvoje Hanča 23 val., o ne ryte (naktiniai į Prahą/Vieną išvažiuoja 21.43, Lvovas - 22.16). Toliau - Suvalkuose jo atstova yra nuo 12.27 iki 15.36. Esant dabartiniams greičiams nespės apsisukti iki Kauno.
Taip kad traukinio Kaunas-Krokuva geriausias tvarkaraštis būtų: ryte iš Kauno/Krokuvos.
o spėtų traukinys tuo atveju, jei būtų atnaujintas susisiekimas Kaunas - Šeštokai, su persėdimu juose ir problemos nebeliktų...Paskutinis taisė statyba; 2016.06.28, 23:44.
Comment
-
Bent jau nuo Bialystok tai i Varšuvą važiuoja greitasis elektrinis traukinys. Nuo Suvalkų turbūt važiuoja kelių vagonų sąstatas traukiamas šilumvežio. Esant tokiam keleivių srautui neįsivaizduoju kaip paleisti tiesioginį traukinį į Varšuvą. Manau dabar toks kompromisas padarytas, kad gali važiuot iki Bialystok, toliau reik persėst. Tik labai reik, kad būtų info kokios galimybės, į kur galima nuvykti, kiek laiko persėdimui. Reik galimybės nusipirkti bilietą Lietuvoje visai kelionei .
Comment
-
Tai klausimas vista ar kiausinis pirmiau. Niekam nereikia i Balstoge tai ir nera tu keleiviu. Ir greiciausiai neatsiras.Parašė senis Rodyti pranešimąBent jau nuo Bialystok tai i Varšuvą važiuoja greitasis elektrinis traukinys. Nuo Suvalkų turbūt važiuoja kelių vagonų sąstatas traukiamas šilumvežio. Esant tokiam keleivių srautui neįsivaizduoju kaip paleisti tiesioginį traukinį į Varšuvą. Manau dabar toks kompromisas padarytas, kad gali važiuot iki Bialystok, toliau reik persėst. Tik labai reik, kad būtų info kokios galimybės, į kur galima nuvykti, kiek laiko persėdimui. Reik galimybės nusipirkti bilietą Lietuvoje visai kelionei .
Kalbekim, ar tu keleiviu galetu buti vaziuojant iki Varsuvos. Matyt galetu, jei vaziuoja tiek autobusu. As vien del saugumo/patikimumo sesciau i traukini. Bet kai reikia tris kartus persesti dingsta tiek patikimumas, tiek skaudziai nukencia komfortas. Be to, viskam reikia laiko ir kelione dar pailgeja.
Comment
Comment