O kodėl Ispanija ar Suomija nepersiuva geležinkelių? Pakanka čia isterijų. Buvo ir bus rusiška vėžė Lietuvoje, priešingu atveju geležinkelių iš viso nebus. Nes vežti europinė vėže masiškai nėra ką ir nėra kur, jei lyginame su tuo, ką galima vežti 1520 mm. Pačioje Vakarų Europoje geležinkeliais vežama iki 10 proc. visų krovinių, kai Lietuvoje beveik pusė. RailBaltica ne panacėja, ji pajėgi perimti tik dalį krovinių. Bet ne tame esmė. Esmė tame, kad krovinių srautai jau drastiškai neaugs. Tranzito 1435 vėže nebus, nes nėra kur vežti. Rusija - V. Europa vienintelė krypti, kuri generuoja srautus, bet tam
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Prie ko čia krovinių permetimas? Kur aš sakiau, kad to tranzito nereikia?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOK, kuom LG dabar gali pakeisti pelną, kurį gauna už krovinių permetimą į Klaipėdą?
Mes kalbame apie vėžės standartus.
Comment
-
O kokia vėžė Rusijoje? Niekas nesiterlios su perkrovimais. Prie S. Peterburgo vėl kyla naujas didelis uostas. Dar keli metai ir Rusija nereikės nei Rygos, nei Klaipėdos, nei Talino. Estai jau žviegia - krovinių srautai šiemet krito berods 20 proc. lyginant su pernai tuo pačiu laikotarpiu. Sankcijos grįžta bumerangu.
Comment
-
Na, kaip LG darbuotojas (ar kas tu ten?) turėtum žinoti, kad iš savo nesvietiškų pelnų LG per 25 metus jau galėjo rusišką vėžę pakeisti visoje Lietuvoje.Parašė Al1Tu pats čia pradėjai beprasmes diskusijas dėl vėžės pločio. Dar vakar. Niekas nepersiuvinės geležinkelių pagal kai kurių veikėjų absurdiškus norus. Todėl geriau daugiau apie tai nerašinėk.
Bet tavo įmonei valstybės geopolitinė strategija visiškai nerūpi. Ir europinę vėžę jie pradėjo daryti tik po visuomenės ir politikų spaudimo.
Comment
-
O kaip tu įsivaizduoji tą tranzitą iš rytų šalių (Rusija, Baltarusija, Kazachstanas, Ukraina) į Klaipėdą? Kenoje perkrovinėti iš vagono į vagona?Parašė oranger Rodyti pranešimąPrie ko čia krovinių permetimas? Kur aš sakiau, kad to tranzito nereikia?
Mes kalbame apie vėžės standartus.
Comment
-
Bumerangu... ta tendencija atsirado tik Putinui apšilus kojas, kai apie jokias sankcijas dar niekas ir kavos tiršiuose nebūrė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kokia vėžė Rusijoje? Niekas nesiterlios su perkrovimais. Prie S. Peterburgo vėl kyla naujas didelis uostas. Dar keli metai ir Rusija nereikės nei Rygos, nei Klaipėdos, nei Talino. Estai jau žviegia - krovinių srautai šiemet krito berods 20 proc. lyginant su pernai tuo pačiu laikotarpiu. Sankcijos grįžta bumerangu.
Comment
-
LG tiek dykaduonių dirba, kad gal ir tiktų toks variantas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kaip tu įsivaizduoji tą tranzitą iš rytų šalių (Rusija, Baltarusija, Kazachstanas, Ukraina) į Klaipėdą? Kenoje perkrovinėti iš vagono į vagona?
Aš kalbėjau pirmiausiai apie rusiškos vėžės "būtinumą" Lenkijos kryptimi.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąOranger, ir Klaipėdos uostą nori gerokai apkarpyti? Nes tie patys baltarusiai nesicackintų, o elementariai per Latviją vežtų krovinius.
Comment
-
O kodėl Rusija turėtų naudotis kitų šalių uostais, jei gali savo? Normalus savo interesų gynimas. Putinas turi ir privalo (pagal konstituciją) rūpintis Rusijos interesais, o ne kitų šalių.
Kur Lenkijos kryptimi rusiška vėžė??? Kur? Gal Alytui, Marijampolei nereikia 1520 mm geležinkelio?Parašė oranger Rodyti pranešimą
Aš kalbėjau pirmiausiai apie rusiškos vėžės "būtinumą" Lenkijos kryptimi.
Comment
-
Svarbiausia, tu čia mažiau putino interesais rūpinkis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl Rusija turėtų naudotis kitų šalių uostais, jei gali savo? Normalus savo interesų gynimas. Putinas turi ir privalo (pagal konstituciją) rūpintis Rusijos interesais, o ne kitų šalių.
Comment
-
Gal jau eik miegot.Parašė oranger Rodyti pranešimąSvarbiausia, tu čia mažiau putino interesais rūpinkis.
Comment
-
O krovinius vežti automobiliniu transportu tuo užkemšant ir taip užkimštus kelius?Parašė oranger Rodyti pranešimąAš kalbėjau pirmiausiai apie rusiškos vėžės "būtinumą" Lenkijos kryptimi.
Nesamones rašai.Parašė oranger Rodyti pranešimąLG tiek dykaduonių dirba, kad gal ir tiktų toks variantas.Paskutinis taisė Aleksio; 2015.06.21, 23:36.
Comment
-
O Europoje visi veža krovinius tik rusiška vėže, ar kaip?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO krovinius vežti automobiliniu transportu tuo užkemšant ir taip užkimštus kelius?
Be rusiškos vėžės turbūt kroviniai apskritai niekur pasaulyje niekur nekeliauja?
Comment
-
Jeigu ta vėžė dabar yra, kam ją naikinti? Paaiškink.Parašė oranger Rodyti pranešimąO Europoje visi veža krovinius tik rusiška vėže, ar kaip?
Be rusiškos vėžės turbūt kroviniai apskritai niekur pasaulyje niekur nekeliauja?
Comment
-
Tau dar kartą kartojama, kad Europoje geležinkeliais vežama tik apie 10 proc. visų krovinių. Visi kiti auto ir vandens transportu. Ką ir į kur veši ta eurovėže Lietuvoje?Parašė oranger Rodyti pranešimąO Europoje visi veža krovinius tik rusiška vėže, ar kaip?
Be rusiškos vėžės turbūt kroviniai apskritai niekur pasaulyje niekur nekeliauja?
Comment
-
Tu tik turėjai reikalų, o aš ten dirbu.Parašė oranger Rodyti pranešimąŽinau ką rašau, teko turėti reikalų.
Comment
-
Tai ką, įrodinėsi man, kad tai nuostabi bendrovė, kuri rūpinasi Lietuvos liaudimi?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTu tik turėjai reikalų, o aš ten dirbu.
Aš kalbu iš savo patirties. Tiesiog savo akimis mačiau kas per žmonės ten dirba.
Comment
-
Taip.Parašė oranger Rodyti pranešimąTai ką, įrodinėsi man, kad tai nuostabi bendrovė, kuri rūpinasi Lietuvos liaudimi?
Kažkada taip buvo, dabar taip nėra.Parašė oranger Rodyti pranešimąAš kalbu iš savo patirties. Tiesiog savo akimis mačiau kas per žmonės ten dirba.
Comment
Comment