Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
atrodo gan keista nesuprantanciam.Kas gal gali pakomentuot kodel ne atvirksciai?Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąRusiški - 2
Europietiška - 1
Comment
-
Todėl kad taip numatyta projekte.Parašė evvt Rodyti pranešimąatrodo gan keista nesuprantanciam.Kas gal gali pakomentuot kodel ne atvirksciai?
Comment
-
Kad LG (o tuo pačių ir mūsų valstybė) galėtų uždirbti pinigus iš krovinių ir keleivių tranzito.Parašė oranger Rodyti pranešimąTuos rusiškus iš viso reikėjo išardyti. Kam jie reikalingi?
Comment
-
O LG tik iš rusiškos vėžės moka uždirbti pinigus?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKad LG (o tuo pačių ir mūsų valstybė) galėtų uždirbti pinigus iš krovinių ir keleivių tranzito.
Įdomu, kodėl ta rusiška vėžė neplinta Lenkijoje ir kitose šalyse?
Na, jie turbūt nenori uždirbti pinigų savo valstybei...
Comment
-
Ta linija važiuoja ir krovininiai traukiniai iš Baltarusijos į Kaliningradą. Jeigu nežinot, geriau tokių nesąmonių nerašinėti.Parašė oranger Rodyti pranešimąTuos rusiškus iš viso reikėjo išardyti. Kam jie reikalingi? Rusams tankus permesti prie Lenkijos sienos?
Comment
-
Lenkijos pasienyje su Rusija, Ukraina ir Baltarusija yra nemažai perkrovimo stočių (dar nuo 1945 metų) - panašiai kaip neužilgo bus Kaune. Taip pat yra LHS 1520mm linija iki Katovivicų ir Slovakijoje iki Košice. O taip pat yra rusiškos vėžės visas Suomijos tinklas (kurio jie net neplanuoja persiuvinėti į 1435mm, nes labai nemažai kainuoja).Parašė oranger Rodyti pranešimąO LG tik iš rusiškos vėžės moka uždirbti pinigus?
Įdomu, kodėl ta rusiška vėžė neplinta Lenkijoje ir kitose šalyse?Paskutinis taisė Aleksio; 2015.06.21, 23:53.
Comment
-
Mano klausimas yra strateginis, o ne diktuojamas vienadieniais LG uždarbiais.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTa linija važiuoja ir krovininiai traukiniai iš Baltarusijos į Kaliningradą. Jeigu nežinot, geriau tokių nesąmonių nerašinėti.
Kažkodėl rusiškiems lėktuvams uždraudė skraidyti ES ir nieko neatsitiko.
Tas pats ir su geležinkeliu - tegu Kaliningradas irgi keičia savo standartus, kodėl tik mes turim amžinai prisitaikyti prie jų poreikių?
Comment
-
Rusiškiems lėktuvamas niekas nedraudė skraidyti Europoje - tie, kurie atitinka dabartinius reikalavimus, skraido toliau (net į Vilnių).Parašė oranger Rodyti pranešimąKažkodėl rusiškiems lėktuvams uždraudė skraidyti ES ir nieko neatsitiko.
Tas pats ir su geležinkeliu - tegu Kaliningradas irgi keičia savo standartus, kodėl tik mes turim amžinai prisitaikyti prie jų poreikių?
LG neprisitaikydavo prie Rusijos standartų, jie buvo paveldėti iš TSRS laikų (kaip Suiomija iš Rusijos Imperrijos laikų).
Comment
-
Beveik visose srityse Lietuva atsisakė rusiškų standartų. Taigi, čia ne argumentas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąRusiškiems lėktuvamas niekas nedraudė skraidyti Europoje - tie, kurie atitinka dabartinius reikalavimus, skraido toliau (net į Vilnių).
LG neprisitaikydavo prie Rusijos standartų, jie buvo paveldėti iš TSRS laikų (kaip Suiomija iš Rusijos Imperrijos laikų).
Comment
-
Ar tamsta žinot kiek Lietuvai kainuotų rusiškų vėžių atsisakymas? Absoliučiai visi traukiniai, absoliučiai visi keliai Lietuvoje yra būtent šio standarto. Koks yra ekonominis pagrindimas viską raut lauk ir statyti europinę vėžę? Pastaroji yra naudinga tik ten kur vyksta tranzitas iš Lenkijos. Daugiau niekur. Juoba, kad kažkokių jos privalumų nėra. Tik tas moralinis "europinio" daikto savitumas.Parašė oranger Rodyti pranešimąMano klausimas yra strateginis, o ne diktuojamas vienadieniais LG uždarbiais.
Kažkodėl rusiškiems lėktuvams uždraudė skraidyti ES ir nieko neatsitiko.
Tas pats ir su geležinkeliu - tegu Kaliningradas irgi keičia savo standartus, kodėl tik mes turim amžinai prisitaikyti prie jų poreikių?
Comment
-
Sovietmečiu statytų namų renovacija kainuoja ne mažiau. Bet kažkodėl ji vykdoma...Parašė Creatium Rodyti pranešimąAr tamsta žinot kiek Lietuvai kainuotų rusiškų vėžių atsisakymas? Absoliučiai visi traukiniai, absoliučiai visi keliai Lietuvoje yra būtent šio standarto. Koks yra ekonominis pagrindimas viską raut lauk ir statyti europinę vėžę? Pastaroji yra naudinga tik ten kur vyksta tranzitas iš Lenkijos. Daugiau niekur. Juoba, kad kažkokių jos privalumų nėra. Tik tas moralinis "europinio" daikto savitumas.
Turbūt ir sausumos kelių dangą nebūtina keisti, pagal tavo logiką, nes tai irgi brangiai kainuoja. Taip pat nereikia modernizuoti Klaipėdos uosto, nes ten irgi viskas "paveldėta" iš sovietmečio.
Kam iš viso tie "europiniai" daiktai, ane?
Comment
-
Ir kas mokės už geležinkelių persiuvimą į 1435? Net turtingos Suomija ir Ispanija to nedaro.Parašė oranger Rodyti pranešimąBeveik visose srityse Lietuva atsisakė rusiškų standartų. Taigi, čia ne argumentas.
Comment
-
Nežinau kas mokės.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr kas mokės už geležinkelių persiuvimą į 1435? Net turtingos Suomija ir Ispanija to nedaro.
Kalbu apie esminį požiūrį į problemą.
Gal baltarusiai su rusais turi finansiškai prisidėti, jei nori ir toliau turėti tranzito galimybę į Karaliaučių ir iš Klaipėdos?
Comment
-
Kvaili palyginimai. Rusiški keliai (automobilių) niekuo nesiskiria nuo europinių kelių savo paskirtimi ir funkcija - tau nereikia pirkti europinio automobilio, kad galėtum važinėti europiniu keliu. Priešingai, negu kad nutiesus europinę geležinkelio vėžę.Parašė oranger Rodyti pranešimąSovietmečiu statytų namų renovacija kainuoja ne mažiau. Bet kažkodėl ji vykdoma...
Turbūt ir sausumos kelių dangą nebūtina keisti, pagal tavo logiką, nes tai irgi brangiai kainuoja. Taip pat nereikia modernizuoti Klaipėdos uosto, nes ten irgi viskas "paveldėta" iš sovietmečio.
Kam iš viso tie "europiniai" daiktai, ane?
Beje, net rusiškų auto kelių pas mus vis dar yra didžiulis kiekis.
Ir vėl gi, rusiška vėžė nesiskiria niekuo nuo europinės vėžės savo savybėmis, tik pločiu. Nutiesus europinę greičiau nevažiuosi, traukinys nevažiuos pigiau ir kažkokių sutaupymų nebus. Kam tuomet skirti didžiules lėšas kelių pertiesimui į rusišką vėžę, jeigu ji vis dar puikiai funkcionuoja? Jokios prasmės, apart tavo įgeidžius.
Comment
-
Visiškai ne į temą pavyzdžiai, namų renovacija vykdoma ne dėl kažkokių biurokratinių ES principų ar standartų, o dėl to, kad duoda naudą, namai mažiau energijos vartoja, o visos šalies geležinkelių linijų ir traukinių riedmenų pertvarka kainuotų milijardus ir jokios naudos neatneštų, netgi priešingai, atneštų šimtus milijonų nuostolių dėl sumažėjusio krovinių tranzito. ES viskas daroma ne dėl kažkokių principų, o dėl konkrečios naudos. Suomija dėl tos pačios priažasties irgi savo vėžių nekeitė, nors pati šalis mums pavyzdys, kaip reikia būti inovatyviems ir efektyviai dirbti.Parašė oranger Rodyti pranešimąSovietmečiu statytų namų renovacija kainuoja ne mažiau. Bet kažkodėl ji vykdoma...
Turbūt ir sausumos kelių dangą nebūtina keisti, pagal tavo logiką, nes tai irgi brangiai kainuoja. Taip pat nereikia modernizuoti Klaipėdos uosto, nes ten irgi viskas "paveldėta" iš sovietmečio.
Kam iš viso tie "europiniai" daiktai, ane?
Comment
-
Tranzitu (ir kuo didesniu) į Klaipėdą ir Kionigsbergą labiausiai suinteresuota yra Lietuva.Parašė oranger Rodyti pranešimąGal baltarusiai su rusais turi finansiškai prisidėti, jei nori ir toliau turėti tranzito galimybę į Karaliaučių ir iš Klaipėdos?
Comment
-
Tai šioje "tiesoje" ir yra šuo pakąstas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTranzitu (ir kuo didesniu) į Klaipėdą ir Kionigsbergą labiausiai suinteresuota yra Lietuva.
Tas pats požiūris, kaip ir "be rusiškos rinkos pražus visi Lietuvos pienininkai".
Comment
-
OK, kuom LG dabar gali pakeisti pelną, kurį gauna už krovinių permetimą į Klaipėdą?Parašė oranger Rodyti pranešimąTai šioje "tiesoje" ir yra šuo pakąstas.
Tas pats požiūris, kaip ir "be rusiškos rinkos pražus visi Lietuvos pienininkai".
Comment
Comment