Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Man iškilo toks klausimas. Kodėl trasa Rokai-Palemonas-Kaunas nebuvo rekonstruota kartu su kita RB dalimi? Kaip suprantu, +-2015 metais iki Kauno darbai jau bus baigti, tačiau ruožo iki Palemono, kuriame bus intermodalinis terminalas, rekonstrukcijos dar tik neseniai pradėtas ruošti techninis projektas. Dar kiek užtruks statybos. Pasidarė labai įdomu, ar nestovės 1435 mm vėžė be darbo, nes gana sunku įsivaizduoti, kad ruože tarp Lenkijos sienos iki Kauno bus vykdomi kažkokie stambesni krovimo darbai. Manau būtų buvę logiška visus šiuos 1435 mm vėžės ruožus daryti ir pabaigti vienu metu, o ne su kokių, mažiausiai3 metų, skirtumu. Galbūt aš klystu, gal kokioje Marijampolėje ir vyks krovos darbai.
Comment
-
Taip bus. Panašiai bus ir elektrifikavus geležinkelį nuo N. Vilnios iki sienos su Baltarusija. Galės važinėti tik keleiviniai (ir tai tik elektriniai, o ne lokomotyvų tempiami), o krovininiai vis tiek su šilumvežiu, nes elektrifikacija iki Vaidotų vyks kiek vėliau (projektavimui konkursas jau paskelbtas).
Comment
-
Kaip suprantu tam Rail Baltica 2 skirtaParašė Gator Rodyti pranešimąTai mizeris jei tik vienkelis bus ir kroviniams, ir keleiviams... Vien ši naujiena sumenkino visą RB prestižą... Išvis ką ten daryti tada? Remontas kelio tiesiog?
Comment
-
Kiek supratau tai RB2 yra vadinamas tik ruožas nuo Kauno į šiaurę.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKaip suprantu tam Rail Baltica 2 skirta
Comment
-
Tai pala pala taip išeina kad tris metus Palemono terminalas tiesiog stovės be darbo..? Koks tada tikslas buvo jį statyti?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip bus.
Comment
-
Ne, nemanau, kad bus be darbo. Vyks krovimas nuo sunkvežimių į traukinius ir atvirkščiai. Greičiau jau RB1 vėžė stovės su mažai darbo, kol nebus privažiavimo iki terminalo ar kokio kitos stambesnio krovos centro.Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąTai pala pala taip išeina kad tris metus Palemono terminalas tiesiog stovės be darbo..? Koks tada tikslas buvo jį statyti?
Comment
-
Terminalas apims tiek europinę, tiek rusišką vėžę bei paprastą kelių transportą. Kaip suprantu, jo pagrindinė paskirtis ir yra krovinių paskirstymas ir visai nesvarbu kokia vėže jie atvežami ar išvežami.Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąO tai ką jie kraus jei europinės vėžės ten nebus? Kiek teko važiuoti pro ten dar nemačiau kad kas nors vyktų tame terminale.
O šiuo metu terminale niekas nevyksta, nes jis atidaromas, berods, tik kitais metais, t.y. 2015.
Comment
-
Vilniuje irgi statomas terminalas. Konkrečiai Vaidotuose. Ir jokios 1435 mm vėžės ten nebus. Palemone terminalas turės ir taip darbo. Kai atves 1435 liniją, darbo dar padaugės. Užtat yra puiki proga, kol 1435 mm linija neatvesta į Palemoną, Marijampolėje pastartyti terminalą ir įsitvirtinti rinkoje. Tik Marijampolėje jį turi statyti privatus kapitalas.
Comment
-
Ar buvo bent kažkokių kalbų ar planų ta tema?Parašė Al1 Rodyti pranešimąUžtat yra puiki proga, kol 1435 mm linija neatvesta į Palemoną, Marijampolėje pastartyti terminalą ir įsitvirtinti rinkoje. Tik Marijampolėje jį turi statyti privatus kapitalas.
Comment
-
Valdžia visad kalbėjo, kad privatininkai turėtų savo gamybą jungti prie RB. Tačiau konkrečių atvejų, kad verslas organizuotus kažką daryti ir juolab Marijampolėje tai neteko girdėti. Neteko girdėti ir kad įmonės planuotų nusitiesti atšaką iki savo gamyklų. Kol pati valdžia nepaties jiems ant lėkštutės bėgių ar krovimo pajėgumų, tol manau ir privačios iniciatyvos mažai bus. Tiesa, atsiradus Intermodaliniam terminalui, šalia jo esantys sklypai bus nuomojami tik logistikos įmonėms. Dar labiau verslas imsis darbų, nutiesus atšaką iki Kauno LEZ. Tačiau, tas bus daroma, deja, už valdiškas lėšas.Parašė Gator Rodyti pranešimąAr buvo bent kažkokių kalbų ar planų ta tema?
Comment
-
Aš apie tokius ketinimus girdėjau ne kartą. Kieko sąskaita (įmonių ar valstybės), - žinoti ne man...Parašė Komandoras Rodyti pranešimą(...) Neteko girdėti ir kad įmonės planuotų nusitiesti atšaką iki savo gamyklų. (...)
Comment
-
3 dalis
Jau čia pat
Pervaža KazlųRūdoje, vaizdas link Kauno
Link Kazlų Rūdos
Nuo piesčiųjų tilto, Dešinieji 2 keliai RB.
atšaka kairiau link Marijampolės , Teisiai link Kybartų.
link Kazlų Rūdos
Marijampolės link
Beto ties Mauručiais mačiau prekinio traukinio sąstatą važiuojanti link Kauno
Taip pat Kazlų Rūdoje link Marijampolės ar Kybartų krypties.
Tai tiek.
Comment
-
Rokai-Palemonas-Kaunas vyksta projektavimo konkursas. Jei skundų nebus bus pasirašoma 2,3 mln Eur sutartis su Ardanuy Ingenieria S.A.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKaip suprantu Rokai ir aplinkiniai rajonai yra RB 2. Deja - jokių darbų kolkas nevyksta.
Comment
.jpg)
Comment