Parašė Mantukas05
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
O ką tu konkrečiai padarei kad Rail Baltica kuo greičiau pasiektų Kauną? Prašyčiau įrodyti dokumentais, nuotraukomis, ar kitokiais realiais įrodymais. Blevyzgojimai be įrodymų man netinka.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąBy... is su tą vėže čia LT daros pastebėjau, gausiu pražangą tebunie,bet jau kiek galima,kelinti metai iš eilės kažkodėl vis Kauno nepasiekia ji dar. O bandantys kažką įrodyt nesiginčikyt,nes ir durnam aišku,kad čia nekažką vyksta, tik dėl tam tikrų priežaščių nerašau kas
Comment
-
Pažiūrėkite kada tema užvesta ir suprasiteParašė spirit Rodyti pranešimąO ką tu konkrečiai padarei kad Rail Baltica kuo greičiau pasiektų Kauną? Prašyčiau įrodyti dokumentais, nuotraukomis, ar kitokiais realiais įrodymais. Blevyzgojimai be įrodymų man netinka.
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Kodėl RB turi būtinai pasiekti Kauną? IMHO, ją reikėjo tiesti link Alytaus (persiuvant ruožą Šeštokai - Alytus į 1435), atstatyti tiltą per Nemuną, toliau iki Valkininkų, toliau iki Lentvario (demontuoto antro kelio vietoje), toliau arba statyti stotį Lentvaryje, arba tiesti toliau iki Vilniaus/Kenos.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąSu ta vėže čia LT daros grybas pastebėjau, gausiu pražangą tebunie,bet jau kiek galima,kelinti metai iš eilės kažkodėl vis Kauno nepasiekia
Comment
-
O aš iki šiol neįsikertu, kodėl Baltijos šalys neperėjo prie 1435cm dar 90-ųjų pradžioje. Juk per Didžiojo karo kelis metus juk viskas buvo persiūta ir naudojama iki pat 1944-45m., kai viskas - atgal į 1520mm.Parašė Gnoss Rodyti pranešimąDar vienas. Taigi jau seniai nuspręsta...
Comment
-
Pakeisti visus riedmenis, lokomatyvus, juk tam būtų reikėję milijonų, milžiniškų investicijų..ir apskritai tai nenaudinga, žinant LG prioritetines kryptis iš Baltarusijos į Klaipėdą.Parašė Sula Rodyti pranešimąO aš iki šiol neįsikertu, kodėl Baltijos šalys neperėjo prie 1435cm dar 90-ųjų pradžioje. Juk per Didžiojo karo kelis metus juk viskas buvo persiūta ir naudojama iki pat 1944-45m., kai viskas - atgal į 1520mm.
Comment
-
Prie ko čia dabar? Aš grynai apie technininį/finansinį aspektą.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO perėjęs visiškai į 1435 pirštą čiulpsi?
Comment
-
Persiūta buvo vokiečių okupuotuose teritorijose (Lietuva + dalis Latvijos). Į 1524 viskas buvo persiūta 1940-41 metais, 1941 - vėl 1435, 1944-45 vėl 1524.Parašė Sula Rodyti pranešimąO aš iki šiol neįsikertu, kodėl Baltijos šalys neperėjo prie 1435cm dar 90-ųjų pradžioje. Juk per Didžiojo karo kelis metus juk viskas buvo persiūta ir naudojama iki pat 1944-45m., kai viskas - atgal į 1520mm.
Comment
-
Jokių įrodymų aš tau neprivalau pateikti. Neesu ten koks atstovas RB ar panašiai. Tik turiu omenyje,kad per ilgai viskas vyksta. O jei tamstai netinka , tai yra Jūsų reikalas.Parašė spirit Rodyti pranešimąO ką tu konkrečiai padarei kad Rail Baltica kuo greičiau pasiektų Kauną? Prašyčiau įrodyti dokumentais, nuotraukomis, ar kitokiais realiais įrodymais. Blevyzgojimai be įrodymų man netinka.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
O kokiais darbais? Pats kuom nors prisidėjote?Parašė spirit Rodyti pranešimąNa paverkšlent tai kiekvienas mokam, o realiais darbais bent kažkuo prisidėt tai jau nebe.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Aš ir neverkšlenu , tik kažkodėl labai viskas lėtai vyksta , todėl ir parašiau. O LG yra valstybės dukterinė imonė , tad fondas kažkoks manau ir nėra reikalingas.Parašė spirit Rodyti pranešimąO kuo man prisidėti jei aš nedirbu nei geležinkeliuose, nei kokioje valdiškoje įstaigoje? Kuo? Atidarytų kažkokį fondą lėšoms pervesti, tai paaukočiau kažkiek.
Aš irgi norėčiau atšakos į Vilnių, bet nesiruošiu čia dėl jos verkšlent neva tai dėl per lėto jos vystymo ar iš viso nedarymo.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Manau neprošal tas įdukrinimas butų , sutikčiau mielaiParašė Eimantas Rodyti pranešimąAtsargiai, kad neįdukrintų dar.
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
Comment