Dabar apibendrinam. Mes tiesiam iki 2015 metų 1435 tikrą RB liniją. Tai jau paukščiukas mums bus uždėtas (daliai projekto). Kaip dabar suprantu, tai nei latviai, nei estai (ir lenkai berods) nėra pradėję jokių darbų tiesiant 1435 vėžę, kuri bus RB dalis, taip? Estai skelbiasi, kad jau kažką yra padarę, bet kaip iš kalbų supratau, tai ten jie tik rekonstravo dabartinę rusišką vėžę. Todėl jiems vistiek reiks tiesti europietiškąją. Ar teisingai suprantu situacija? Kokia reali Lenkijos situacija?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Kai pajudės darbai tada matysim, o dabar tik kalbos ir kalbos...Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje būtent RB, nes bus tiesiama 1435 linija iki Kauno.
Tikėkimės, kad įvykę konkursai bus įvykdyti.
Beje, kaip skelbia LG reklama į sąvoką RB įeina ir rusiškos vėžės rekonstrukcija. Tai kodėl estų ruožo rekonstrukcija negali vadintis RB???
Nebūkim Pasaulio bamba ir nusileiskim ant žemės.
Paskutinis taisė Salvijus; 2013.08.05, 00:00.
Comment
-
Estijoje ir Latvijoje tik kalbos. Pas mus bent jau biurokratinis tiesimo etapas praeitas - konkursai beveik visi įvykę.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKai pajudės darbai tada matysim, o dabar tik kalbos ir kalbos...
Tikėkimės, kad įvykę konkursai bus įvykdyti.
Beje, kaip skelbia LG reklama į sąvoką RB įeina ir rusiškos vėžės rekonstrukcija. Tai kodėl estų ruožo rekonstrukcija negali vadintis RB???
Nebūkim Pasaulio bamba ir nusileiskim ant žemės.
Comment
-
RailBaltica - geležinkelis nuo Varšuvos iki Talino + keltas į Helsinkį. Lenkijoje pernai metų pabaigoje įvyko konkursas ir pasirašytos sutartys dėl atkarpos Varšuva-Rembertuvas - Tluščas rekonstrukcijos. Darbai turi būti atlikti iki 2015 m. Greitis bus padidintas iki 160 km/h. Beje, techniniai sprendimai ir darbai bus su perspektyva ateityje padidinti greitį iki 200 km/h be didesnio linijos perstatymo.Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar apibendrinam. Mes tiesiam iki 2015 metų 1435 tikrą RB liniją. Tai jau paukščiukas mums bus uždėtas (daliai projekto). Kaip dabar suprantu, tai nei latviai, nei estai (ir lenkai berods) nėra pradėję jokių darbų tiesiant 1435 vėžę, kuri bus RB dalis, taip? Estai skelbiasi, kad jau kažką yra padarę, bet kaip iš kalbų supratau, tai ten jie tik rekonstravo dabartinę rusišką vėžę. Todėl jiems vistiek reiks tiesti europietiškąją. Ar teisingai suprantu situacija? Kokia reali Lenkijos situacija?
Comment
-
Berods Lenkijoje pajudėjo. Pirmoji atkarpa Varšuva-Tluščas 2015 m. planuojama modernizuoti, o toliau - iki Baltstogės ir iki sienos - tik pradėti apie 2020 metus.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąLenkijoje juk visi geležinkeliai yra 1,435 m vėžės. Jei nemaišau su Via Baltica, rodos, viskas atidėta iki 2020.
Comment
-
Ne, iki Sokulkos anksčiau žadama, kai baigs pirmąjį etapą. Taigi, apie 2015-2016 m. O iki Suvalkų ir sienos su Lietuva tikrai apie 2020 m. Bet kokiu atveju, tokiais tempais kaip tiesiamas Vilniaus aplinkkelis, kaip remontuojamas ruožas nuo sienos su Lenkija iki Mockavos, iki 2015 m. iki Kauno 1435 mm linijos dar nebus.
Comment
-
Jeigu tarpstočio Baisogala-GImbogala (kaip pvz.) kapitaliniam remontui iš Briuselio galima gauti X pinigų, tai pavadinus tai RB atkarpos rekonstrukcija, galima būtų gauti jau 2X (arba 1,5X, ne taip svarbu) pinigų.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąBeje, kaip skelbia LG reklama į sąvoką RB įeina ir rusiškos vėžės rekonstrukcija. Tai kodėl estų ruožo rekonstrukcija negali vadintis RB???
Comment
-
Kad kiek šios vasaros pradžioje esu girdėjęs (ne iš turgaus bobučių), P.Armino gatvėje (prie Cukraus fabriko) pervaža liks (viaduko nestatys)...Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, geležinkelis virš gatvės. Bus du viadukai - Gedimino ir P. Armino g. Saulės g. pervažos neliks. Bus tik pėsčiųjų tiltas ar perėja po geležinkeliu - dabar tiksliai nepamenu.
Kiek tai tiesos, rudenį gal pavyks patikslinti...
Nuo Baltarusijos sienos iki Sokulkos ateina ir 1520mm vėžė.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąLenkijoje juk visi geležinkeliai yra 1,435 m vėžės. (...)
Važiuojant traukiniu iš Šeštokų į Varšuvą, kažkiek keistokai atrodo, kad 1520mm vėžė pasibaigia dar nekirtus LT/PL sieną (Mockavoje), kad iki sienos 14 km lieka tik 1435mm vėžes bėgiai, ir gerokai Lenkijos teritorija pavažiavus 1520 mm bėgiai vėl atsiranda stotyje Sokulka. Joje susitinka geležinkeliai nuo Suvalkų ir Gardino.
Kažkur iki 1992 metų buvo keleivinių traukinių maršrutas Vilnius-Gardinas-Kuznica-Sokulka. Važinėjo dvigubi D1 (kiekvienas po 4 vagonus) arba 6 vagonų DR1A.Paskutinis taisė Vitas; 2013.08.14, 13:34.
Comment
-
Dar ruože Peremišlis-Lvovas iki Peremišlio yra 1520 vėžė.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąLenkijoje juk visi geležinkeliai yra 1,435 m vėžės. Jei nemaišau su Via Baltica, rodos, viskas atidėta iki 2020.
Comment
neapsimokėtu už tokią sumą geriau naujesnę ir tiesesnę liniją nutiest iki Marijampolės? Nes kaip sakiau jau kelis kartus, ta 'apylanka' su dabartiniu RB tai yra tragedija...
Comment