Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ką ten Latvijoje apsipirkinėti, jei pas juos viskas brangiau ir latviai pas mus važiuodavo apsipirkti. Bet brangiau ne ant tiek, kad apsimokėtų važiuoti kasdien, o į Gariūnus geriau ir patogiau su autobusu, nuvežančiu iki pat turgaus.

    Viena yra Visaginas ir Ignalina Lietuvoje, o visai kas kita - kita valstybė. Dar kartą kartoju, jei netgi vienoje valstynbėje TSRS laikais tenai (Iš ar į Daugpilį) nebuvo jokios masinės darbo migracijos, tai kodėl dėl dabar ji turėtų atsirasti? O dėl kelių darbuotojų tegul galvą suka patys darbdaviai, ne valstybė. Ir koks ten toks jau ypatingas verslas Visagine, kurio negalima būtų organizuoti ten, kur galima būtų surasti daugiau dirbančiųjų? Ir dar. Visagine daug pagyvenusių priešpensinio ar ankstyvo pensijinio amžiaus žmonių su geru išsilavinimu. Mokėkite deramai, ir jie ateis dirbti. Ar reikia tik minimalią algą gaunančių? Nu tai gal geriau tokio biznio iš viso nereikia... Ir dar tokius turėtų remti geležinkeliai ar valstybė traukiniais?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Ką ten Latvijoje apsipirkinėti, jei pas juos viskas brangiau ir latviai pas mus važiuodavo apsipirkti. Bet brangiau ne ant tiek, kad apsimokėtų važiuoti kasdien, o į Gariūnus geriau ir patogiau su autobusu, nuvežančiu iki pat turgaus.
      Važinėjimas ten abipusis. Iš Daugpilio žmonės važiuoja apsipirkti pigiau Zarasų Norfon ir pan. Iš LT (to paties Visagino pvz.) važiuoja Daugpilin į Rimi brangesnių ir įdomesnių prekių.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Apsipirkimui verta važiuoti tik tuomet, kai gali labai daug ko nusipirkti. Tada veikia masto ekonomija. O tai patogiausia daryti su automobiliu. Priešingu atveju kelionės išlaidos ir sugaištas laikas neatperka kainų skirtumo.

        Comment


          Ar siomis dienomis nėra taip, kad per Turmanta, vel prekinius leidzia ?

          Comment


            Teko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.

            Vilnius-Visaginas GPX. Greitis jokioje atkarpoje neviršyjo 111km/h
            Nežinau, ar čia labiau dėl paties traukinio ar dėl bėgių būklės, važiavimas nėra pats lygiausias ir glotniausias


            Greičio grafikas


            DR1AM, su kuriuo atvažiavau uš Vilniaus į Visaginą, išvažiuoja į Turmantą. Vidaus nenufotografavau, nes salone buvo žmonių ir nelabai buvo laiko, bet šitas buvo "modernizuotas" su 2+2 trečios klasės kėdėmis visuose vagonuose. 2+ valandų ilgio kelionei toks traukinys yra blogai. Aišku visiems gerai žinoma, kad LTG "trūksta riedmenų" ir "naudoja, ką turi", nu bet iš keleivio perspektyvos žiūrint tai nebent dėl nostalgijos seniems traukiniams gali patikti važiavimas tokiu prastu traukiniu. Anyway, kelionės trukmė (2:14) yra konkurencinga, net jeigu traukinys neįsibėgėja daugiau 110km/h jokiame ruože, o daugumoje ruožų neperlipa ir 100km/h. Yra greitesnių reistų, kur Vilnius-Visaginas padaromas per 1:53 su mažiau stotelių, tai toks jau išvis neblogas kelionės laikas




            Kitas DR1AM atvažiuoja iš Turmanto į Visaginą, iš kur judės į Vilnių. Atvažiavus į Švenčionėlius, traukinys stovėjo apie 4 minutes, kas reiškia, kad LTG daro gana ekstremalų tvarkaraščių paddingą t.y. prisideda "atsargos" kelionės laikams tarp stotelių ir tikriausiai dėl to visusoe ruožuose velkasi 80-100km/h vietoj leidžiamo linijos greičio, kuris, pasak OpenRailwayMap, praktiškai visur tarp Bezdonių ir Visagino yra 120km/h


            Nenorėjau fotkinti žmonių, bet ir šitoje foto matosi, kad iš Visagino važiavo nemažai žmonių. Iš akies ~100 keleivių buvo. Dar Ignalinoje nemažai įlipo. Traukinio užpildymas visai nemažas gavosi.


            Tokio DR1 interjero dar nebuvo tekę matyti. Kaip suprantu, čia originalus ~1992-1993 DR1 interjeras, kuris realiai turbūt mažai kuo skiriasi nuo sovietmečio interjerų. Įdomu pasivažinėti senu traukiniu, bet šiaip tiek dėl prasto komforto, tiek dėl paties traukinio keliamo triukšmo salone, važiaviams tokiu traukiniu yra biškiuką gaidiškas, nors ir belenkaip geresnis, nei važiavimas autobusu ar mašina šituo pačiu maršrutu


            Kitas DR1, važiuojantis į Turmanto pusę


            All in all, labai gerai, kad iš Vilniaus į Visaginą vaikšto po 6 poras traukinių per dieną, bet patys traukiniai yra netinkami tokio ilgio kelionėms.
            Paskutinis taisė John; 2024.04.07, 23:27.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Teko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.

              Vilnius-Visaginas GPX. Greitis jokioje atkarpoje neviršyjo 111km/h
              Nežinau, ar čia labiau dėl paties traukinio ar dėl bėgių būklės, važiavimas nėra pats lygiausias ir glotniausias
              Begiu bukle ten problema. Kazkur dinges dvikelis (net nuotraukose martosi, kur nuardyti begiai), pervazo nereguliojamos, paciu begiu bukle prasta, nera elektrifikacijos ir t.t. Sakyciau, kad pts ruozas yra neblogai nugyventas. Vidutinej ir ilgoj perpektyvoj matyciau, kaip viena esminiu prioritetu sita gelezinkeli kardinaliai tvarkyt iki pat Daugpilio.

              Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas. Dar galima pridet, kad sis gelezineklis jungia vilnius su antru Latvijos miestu Daugpiliu, o Lietuvoj su Utena (ne tiesiogiai, bet per atsaka).Tai matau sito gelezinkelio sutvarkyma ir net pervedima ant Europines vezes kartu su elektrifikacija, kaip svarbu ateities prioriteta.

              Comment


                Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                Begiu bukle ten problema. Kazkur dinges dvikelis (net nuotraukose martosi, kur nuardyti begiai), pervazo nereguliojamos, paciu begiu bukle prasta, nera elektrifikacijos ir t.t. Sakyciau, kad pts ruozas yra neblogai nugyventas. Vidutinej ir ilgoj perpektyvoj matyciau, kaip viena esminiu prioritetu sita gelezinkeli kardinaliai tvarkyt iki pat Daugpilio.

                Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas. Dar galima pridet, kad sis gelezineklis jungia vilnius su antru Latvijos miestu Daugpiliu, o Lietuvoj su Utena (ne tiesiogiai, bet per atsaka).Tai matau sito gelezinkelio sutvarkyma ir net pervedima ant Europines vezes kartu su elektrifikacija, kaip svarbu ateities prioriteta.
                Dvikelis ten visur nuardytas dar sovietmečiu.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Kitas DR1AM atvažiuoja iš Turmanto į Visaginą, iš kur judės į Vilnių. Atvažiavus į Švenčionėlius, traukinys stovėjo apie 4 minutes, kas reiškia, kad LTG daro gana ekstremalų tvarkaraščių paddingą t.y. prisideda "atsargos" kelionės laikams tarp stotelių ir tikriausiai dėl to visusoe ruožuose velkasi 80-100km/h vietoj leidžiamo linijos greičio, kuris, pasak OpenRailwayMap, praktiškai visur tarp Bezdonių ir Visagino yra 120km/h
                  Manau labiau tikėtina kad ne atsargai laikas, o derinimuisi prie krovininių traukinių, kuriems ruože max greitis yra 80km/h. Atstumai tarp stočių kur būtų galima apsilenkti šiame maršrute stipriai per dideli, dėl ko kenčia keleivinių traukinių greitis ir lankstumas. Realiai nėra jokio kito maršruto Lietuvoje kur stotys yra taip retai išdėstytos ir važiuoja keleiviniai traukiniai.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Dvikelis ten visur nuardytas dar sovietmečiu.
                    Sovietmečiu dvikelis buvo iki Dūkšto, antrieji bėgiai nuardyti jau mūsų laikais. Kažkur šioj temoje buvau įdėjęs vlasenko.net žemėlapius su pažymėtu vėžių skaičiumi
                    Jei neklystu, dvikelis liko tik iki Bezdonių stoties.
                    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                    Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas.
                    Tai, kad nėra dvikelio iki Pabradės, geriausiu atveju yra apsileidimas.

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Manau labiau tikėtina kad ne atsargai laikas, o derinimuisi prie krovininių traukinių, kuriems ruože max greitis yra 80km/h. Atstumai tarp stočių kur būtų galima apsilenkti šiame maršrute stipriai per dideli, dėl ko kenčia keleivinių traukinių greitis ir lankstumas. Realiai nėra jokio kito maršruto Lietuvoje kur stotys yra taip retai išdėstytos ir važiuoja keleiviniai traukiniai.
                      Nei į, nei iš Visagino neprasilenkė su jokiais prekiniais traukiniais. O ir šiaip kiek ten prekinių važiuoja? Niekada neteko matyti tame ruože.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Nei į, nei iš Visagino neprasilenkė su jokiais prekiniais traukiniais. O ir šiaip kiek ten prekinių važiuoja? Niekada neteko matyti tame ruože.
                        Nereikia prasilenkinėti kad trukdytų, jeigu priekyje važiuoja, greičiau nevažiuosi. Man regis apie 3-4 per dieną turėtų važiuoti žiūrint į apskaičiuotus ir laisvus pajėgumus bei kiek keleivinių važiuoja, bet tiksliai nepasakysiu.

                        Comment


                          Prekinių eismo nėra, numatyti keli siūlai išimtiniams atvejams, tačiau jie niekaip netrukdo keleiviniams traukiniams.
                          Kažkas dar nusikliedėjo apie nereguliuojamas pervažas - irgi netiesa. Nereguliuojamos tik atšakoje į Uteną.
                          Greičiai lėtesni, nes yra numatyti sustojimai, galiojantys tik vasaros laikotarpiu. Žiemą juose nestojant, niekas grafikų nekoreguoja.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Prekinių eismo nėra, numatyti keli siūlai išimtiniams atvejams, tačiau jie niekaip netrukdo keleiviniams traukiniams.
                            Kažkas dar nusikliedėjo apie nereguliuojamas pervažas - irgi netiesa. Nereguliuojamos tik atšakoje į Uteną.
                            Greičiai lėtesni, nes yra numatyti sustojimai, galiojantys tik vasaros laikotarpiu. Žiemą juose nestojant, niekas grafikų nekoreguoja.
                            Ok, tada paaiškina, kodėl kažkada anksčiau važiuojant fiksavau didesnį hreitį t.y. siekė 120km/h. Tas buvo kažkurią iš praėjusių vasarų.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Teko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.

                              Greičio grafikas


                              DR1AM, su kuriuo atvažiavau uš Vilniaus į Visaginą, išvažiuoja į Turmantą. Vidaus nenufotografavau, nes salone buvo žmonių ir nelabai buvo laiko, bet šitas buvo "modernizuotas" su 2+2 trečios klasės kėdėmis visuose vagonuose. 2+ valandų ilgio kelionei toks traukinys yra blogai. Aišku visiems gerai žinoma, kad LTG "trūksta riedmenų" ir "naudoja, ką turi", nu bet iš keleivio perspektyvos žiūrint tai nebent dėl nostalgijos seniems traukiniams gali patikti važiavimas tokiu prastu traukiniu. Anyway, kelionės trukmė (2:14) yra konkurencinga, net jeigu traukinys neįsibėgėja daugiau 110km/h jokiame ruože, o daugumoje ruožų neperlipa ir 100km/h. Yra greitesnių reistų, kur Vilnius-Visaginas padaromas per 1:53 su mažiau stotelių, tai toks jau išvis neblogas kelionės laikas
                              Labai įdomu būtų pamatyti ir grečiausio reiso greičio grafiką.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Dvikelis ten visur nuardytas dar sovietmečiu.
                                Įdomu kodėl? Varšuva - Peterburgas savo laiku buvo labai apkrautas maršrutas.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                  ...bet realybė tokia, kad tie kaimai turbūt ir išlaiko tokius maršrutus kaip Vilnius-Turmantas.
                                  Aha, ypač išlaiko sustojimai visokiose Žeimenose ir Pažeimėnese, kur 70% atvejų neįlipa ir neišlipa nė vienas žmogus.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Įdomu kodėl? Varšuva - Peterburgas savo laiku buvo labai apkrautas maršrutas.
                                    Vizos, skirtingi reglamentavimai... rusija, es(latvija lietuva), gudija, lenkija (es) . Cia kaliningradui reikejo atskiro susitarimo su es ir kareiviu palydos, sioj vietoj dar sudetingiau.
                                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                    - George W. Bush President of the USA

                                    Comment


                                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                      Vizos, skirtingi reglamentavimai... rusija, es(latvija lietuva), gudija, lenkija (es) . Cia kaliningradui reikejo atskiro susitarimo su es ir kareiviu palydos, sioj vietoj dar sudetingiau.
                                      Klausimas buvo apie sovietmetį, o ne apie dabar.

                                      Comment


                                        net ir sovietmeciu matyt nedaug buvo "judejimo" tarp socialistiniu valstybiu per siena.
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Judėjimo ten buvo daug. Tolimojo susisiekimo traukiniai Kaliningradas-Leningradas, Kaliningradas-Daugpilis-Maskva, Vilnius-Leningradas, Leningradas-Berlynas, Leningradas-Varšuva, Gardinas-Vitebskas, jei dar kokio nepraleidau. Tada krovininių ir karinių traukinių judėjimas atkarpoje Gardinas-Daugpilis ir toliau link šiaurės. Be to iš Vitebsko ir Polocko traukiniai per tada dar veikusią atšaką Adutiškis-Pabradė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X