Kaip tik Ukraina nori traukinio Kijevas - Minskas - Vilnius - Ryga - Talinas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Maža ko jie nori. Tai nerimta. To rimtai net Ukrainoje kol kas nepriima. Kiek bilietas kainuos? 150 Eurų? Kas važiuos už tokią kainą? Jei UZ traukinys Kijevas - Chelmas (Kulmas) kainuoja apie 62 eurus (pigiausi bilietai), Kijevas - Varšuva - 84 Eur, Lvovas - Varšuva - 59 Eur. Pora vagonų kursuoja, kurie kabinami prie vietinių Lenkijos traukinių. Tai kiek iki Vilniaus? Kijevas - Minskas kainuoja 30 eurų (pigiausias variantas). Iki Vilniaus gal pavyktų ir sutilpti į 50 eurų. Nors vargu. Nes prie Rusijos traukinio, suprantama, nuo Minsko iki Vilniaus UZ savo vagonų nekabins, o BČ irgi tik dyzelinius į Vilnių leidžia. Vadinasi, reikės atskiro siūlo ir traukos, kuri mūsuose nepigiai kainuos. Tegul ir BČ trauka, bet vis tiek nepigi. O toliau jau tik LT, LV ir EE trauka. Lokomotyvinė, kuri jau išnaikinta tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje, tiek Estijoje vidaus pervežimuose. Be to Lietuviai, latviai, estai tikrai nevažiuos tokiu traukiniu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino, nes toks komfortas, kokį gali pasiūlyti UZ ir aptarnavimo kokybė bei elementari vagonų būklė nepriimtina daugumai ES keliautojų... O į Ukrainą irgi Baltarusijos tranzitinės vizos reikia, taigi, ES piliečiams papildomos išlaidos.
Comment
-
O kokia problema su lokomotyvine trauka? Šilumvežiai susprogdinti? Visur yra važiuojantys keleiviniai šilumvežiai.
Kokios išskirtinės problemos su UZ keleiviniais vagonais? Yra krūva senų nudrenktų, bet kaip suprantu yra ir visiškai naujų, ir jau tokiam traukiniui tikrai sukrapštytų, ir dar personalą parinktų, kad pats dėl jo nuolat eitum to traukinio į peroną fotografuoti
Comment
-
Na, jei UZ ir paleis traukinį, tai jis kursuos visų pirma ne kiekviną dieną tai tikrai. Al1yra greičiausiai tiesus dėl vagonų, bet gal ir turės kažkiek naujų. Bet bendras vaizdas jei palyginti RŽD, BČ ir UZ vagonus, tai UZ yra smarkiai atsilikę. O jei bus seni vagonai, tai vargu ar greitai važiuoti galės. UZ nori vežti ukrainiečius greičiausiai, todėl jiems bus dzin kokia čia aptarnavimo kokybė bus. Reikia savo traukinio ir LG turi tam normalių, gerų vagonų. Darbo vietų papildomai atsiras.
Comment
-
Kiek kainuoja traukos paslauga Pabaltijyje? Ir kiek kainuos bilietas, kad ukrainiečiai traukiniu važiuotų. Kaina labai svarbi, nes be ukrainiečių mažai kas juo važiuos į Kijevą (ES šalių piliečiams reikia Baltarusijos vizos), o LT, LV ir EE vidaus susisiekime taip pat kaina svarbi, nes už 20 eurų iš Vilniaus į Rygą su UZ komfortu niekas irgi nevažiuos. Tuo labiau, kad traukinys būtų ne naktinis, jei derintis prie esamų dviejų traukinių ruože Kijevas - Minskas (iš kurių tik vienas kasdien). Kiek kainuoja iki Varšuvos aš parašiau. Iki paskutinės tarifinės UZ stoties Kovelio bilietas iš Kijevo kainuoja viso labo apie 3,5 euro sėdimame vagone ar plackarte. Taigi, Kijevas - Varšuva kainuoja 80 eurų ir tik miegamajame RIC vagone. Tuo tarpu kai autobusas veža už 3 kartus mažiau. Kelionės laikas vienodas, autobusu netgi dažnai ilgiau nes pasienyje galima neprognozuojamai užstrigti kelioms valandoms. Jei į Lenkiją suprantama, kodėl yra traukinys nepaisant, kad orą vežioja (politika tokia - eina UA į Europą), tai į Pabaltijį, deja, nėra jokio pagrindo dotuoti nuostolingą traukinį, nes ir keleivių srautai ne tie, ir nevisai Europa. Lenkija irgi ne visai Europa, bet per ją eina kelias toliau į Europą. Be to UZ gendirektorius lenkas, tai jis gali ir šiaip sau pašerti PKP Ukrainos geležinkelių sąskaita. Kodėl gi ne?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kokia problema su lokomotyvine trauka? Šilumvežiai susprogdinti? Visur yra važiuojantys keleiviniai šilumvežiai.
Kokios išskirtinės problemos su UZ keleiviniais vagonais? Yra krūva senų nudrenktų, bet kaip suprantu yra ir visiškai naujų, ir jau tokiam traukiniui tikrai sukrapštytų, ir dar personalą parinktų, kad pats dėl jo nuolat eitum to traukinio į peroną fotografuoti
Beje, Iš Kijevo į Minską važiuoja tik Baltarusijos traukiniai. Ir aplamai UZ neturi jokių tolimojo susisiekimo traukinių į Baltarusiją. Sieną kerta tik vietiniai UA dyzeliai iki artimiausių stočių. Taigi, UZ galėtų kabinti vagonus tik prie BČ traukinio. O jie tik du - Naktinis firminis, 22.35 iš Kijevo, Minske 8.38. Ukrainos pasienio kontrolė atliekama traukinyje prieš išvykstant. Analogiškai, kai traukinys važiuoja iš Minsko, tik Baltarusijos pasienio kontrolė Minske. Kur toliau? Reikia naujo siūlo ir tiek BČ traukos iki Vilniaus, tiek toliau LG, LV ir EE traukos. Porai vagonų...Paskutinis taisė Al1; 2017.06.08, 08:19.
Comment
-
Kaip tik gerai, kad važiuos į Daugpilį. Susisiekimas autobusais tarp Vilniaus ir Daugpilio yra itin prastas, traukiniai gali tikrai pagerinti susisiekimą (įdomu, kiek kartu per dieną važiuos?). Daug daugpiliečių važiuoja savaitgaliui į Vilnių (nes arčiau nei Ryga), lietuviams tai taip pat papildoma turistinė kryptis). Visgi turėtų važiuoti iki Rezeknės, kad būtų galimybė persėsti į traukinius, vykstančius į Sankt Peterburgą ir Maskvą.
Į Rygą vargu ar kas važiuotų per Daugpilį, tuo labiau toliau į Taliną per Valgą. Įdomu, kokia būtų bendra kelionės trukmė? Nebent galėtų būti naktinis traukinys už ne itin didesnę nei autobusas kainą. Dienos metu laikas yra svarbiausia, kur, deja, autobusai stipriai laimės.
Tiesiog traukinys Vilnius-Ryga, deja, be RB ir tikrai greito susisiekimo galimybės paprasčiausiai neatsipirks. Nemanau, kad čia kažkokia politika ar panašiai, tiesiog vargu ar daug kas važiuos traukiniu tiesiog dėl to, kad važiuoti būtent traukiniu. Visgi tai tarptautinė kryptis, kasdien ar netgi kas savaitę ja keliaujančių nėra tiek daug, kiek iš Vilniaus į Kauną ar Klaipėdą, tad ir nėra tokių didelių keleivių srautą, kad nenuostolingai dirbtų ir autobusai, ir traukiniai. Autobusai nuveža per nuo 3 val. 50 min. iki 4 val. 20 min., tokios trukmės kelionei (dažniausiai ne naktį) kažkoks papildomas komfortas, kurį galėtų suteikti tik traukinys, nėra reikalingas, ir vargu ar kas permokėtų už tai.
Comment
-
Pilnai sutinku, jog iki Talino pro Rygą būtų labai geras žingsnis. Mažų mažiausiai siekiant palaikyti patogų susisiekimą tarp trijų Baltijos sostinių. Tuo tarpu traukinio Vilnius - Daugpilis naudą pajus tikrai ne vilniečiai, bet būtent daugpiliečiai ir tarpinių sustojimų (Visaginas, Iganlina, Pabradė, jei juose stos) gyventojai, nes bus daugiau galimybių judėti. Daugpilio gyventojams nauda tokia, kad galės lengviau pasiekti Vilnių, į kurį, kiek teko matyt, važinėja. Pas juos net organizuojami autobusai Daugpilis - Gariūnai. Bent jau buvo toks 2014 metais.Parašė Petr Rodyti pranešimąTodėl ir reikia arba iki Rygos arba iki Talino. Nes ką ten tame Daugpilyje veikti niekam nėra aišku. .
Comment
-
Dėl Daugpilio maršruto, tai seniai reikėjo galvoti apie jungtinį maršrutą iki Rezeknės su galimybe ten prikabinti LG vagonus į Peterburgą ir Maskvą prie Latvijos Ekspresio. Deja, tą reikėjo padaryti jau pernai, kai tik buvo panaikintas maršrutas į Peterburgą ir Maksvos maršrutas kabėjo ant plauko. Ar bent jau vėliau, rudenį, kai į Maskvą liko tik prikabinami vagonai ir Rusija uždraudė ne NVS piliečiams įvažiuoti į Rusiją per Baltarusiją. Aišku, reikėjo padaryti normalias kainas tarp Lietuvos stočių ir Latvijos stočių, taip pat gauti leidimą iš Latvijos vežti keleivius tarp Daugpilio ir Rezeknės bei Daugpilio ir Maskvos, Peterburgo.
Apie traukos nebuvimą aš nerašiau. Jos kaina tiesiog bus tokia, kad bilieto kaina bus neadekvati. UZ vagonų būklė tikrai prasta komforto požiūriu. Pas mus (ir Latvijoje, Estijoje) visai kitas lygis ir supratimas apie komfortą. LG vagonai į Klaipėdą ir tai nemažai daliai buvo nekomfortiški (nors man kaip tik geriau vagonai nei dyzelinis traukinys)...Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAš neneigiu, kad gal jis visai netikslingas, bet problema čia ne mistiniame lokomotyvų traukos nebuvime ar UZ vagonų būklėje.
Comment
-
Grįžtant prie maršruto pratęsimo iki Daugpilio. Reikia galvoti ne ar jis reikalingas Lietuvos keliautojams, bet ar jis gali paskatinti Daugpilio gyventojus keliauti į Lietuvą. Ir tame yra daugiau potencialo ir naudos, nes Daugpilio gyventojai gali būti suinteresuoti naudotis Vilniaus oro uostu ar tiesiog atvykti apsipirkti.Paskutinis taisė Perfect; 2017.06.12, 11:17.
Comment
-
Tada reikėtų dviejų porų traukinių - vieno ryte, kito vakare. Nemanau, kad taip būtų daroma. Tikriausiai LG pratęs kokį antrą rytinį traukinį, kuris važiuoja iki Turmanto. Iš Daugpilio jis išvyks po pietų ir vakare bus Vilniuje. Nemarinuos gi iki vakaro traukinio Daugpilyje. Ir tas traukinys, žinoma, bus Pesa 620M...
Pagrindiniai vagonai buvo sėdimieji. Kupė kabinami būdavo tik esant didesniems srautams. Šiaip tai 6 sėdimos vietos yra norma plackartiniuose vagonuose ir visi pilnai telpa, o kupė vagonai yra platesni, nes koridorius šone ir nėra šoninių sėdimų vietų. Beje, tarybiniai vagonai yra platesni nei dyzelinis traukinys Pesa.Parašė BriedisRimtai, patogiau važiuoti miegamojo vagono kupe susispaudus šešiese, nei naujame dyzelyje?
Comment
-
Nuo gruodžio. Bet jeigu labai reikia, geležinkelių administracijos gali susitarti nuo bet kurios datos.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą15min rašo traukinys į Daugpilį "artimiausiais mėnesiais". Kada pas mus naujas grafikas? Nuo rugsėjo?
Comment
-
„Estijos geležinkeliai“ skeptiškai vertina keleivio traukinio Kijevas-Minskas-Vilnius-Ryga-Talinas idėją
„Visi veikiau palingavo galvomis – galima, aišku, pabandyti ir pažiūrėti, kas gausis. Panašu, jog idėja yra šio pono (Omeliano), kad galima būtų galima kažką tokio padaryti, bet kol kas niekas tuo neužsiėmė“, – sakė E.Laidvee.
„Iš esmės, ši idėja sveikintina. Kuo daugiau tokių traukinių, tuo geriau. Tačiau jei kalbėti apie keleivius – ar nekils problemų dėl kelionės laiko“, – pridūrė jis.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Ir viza. Sausumos keliais Lietuvos gyventojai vyksta per Lenkiją. Nežinau kaip Estijos.Parašė udrius Rodyti pranešimąEsmė netgi net ne riedmenys - esmė infrastruktūros mokestis - jis bus kosmosas. Nes daug sienų kirtimų.
Comment
-
Sienų kirtimų ne daugiau nei autobusu iš Kijevo. Esmė ir riedmenyse - Lietuvos, Latvijos ir Estijos geležinkeliai taip pigiai kaip UZ ar BČ neveš. O infrastruktūros mokestis, aišku, kad bus toks, koks ir visiems kitiems, t.y. kelis kartus didesnis nei Ukrainoje ar Baltarusijoje. Jei dėl infrastruktūros mokesčio nesugeba vežti net lietuviai ir latviai, latviai ir estai, tai ko norėti iš Ukrainos geležinkelių? Kodėl Ukrainos geležinkeliai jau net nebeveža keleivių į Baltarusiją? Visi traukiniai tarp Baltarusijos ir Ukrainos - BČ, išskyrus, kaip minėjau, pasienio dyzelius... Ir tai jų berods tik du maršrutai: Zdolbunovas - Sarnai - Gorynė (Baltarusijos pasienio stotis; 2 kartus kasdien) ir Gomelis - Ščorsas (bet tik du kartus per savaitę). Šis jau giliau užvažiuoja tiek į Baltarusiją, tiek į Ukrainą. Ir tai dar ne visai aišku, ar tai UZ, ar BČ dyzelis...
Comment
Comment