Parašė kastauyra
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Keleivinių traukinių pro Daugpilį buvo gerokai daugiau. Pavyzdžiui Kaliningradas-Petreburgas ir berods Kaliningradas-Maskva, kažkodėl važiuodavo pro Daugpiį. Taip pat dar buvo Gardinas-Vitebskas, pro Vilnių, Daugpilį.Parašė kastauyra Rodyti pranešimąNeatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams
Comment
-
Peterburgas (tuomet dar Leningradas) - Vilnius/Varšuva/Berlynas/Kaliningradas/Lvovas (2 traukiniai)/Truskavecas (vasarą)/Sofija/Černovicai.Parašė lietus Rodyti pranešimąKeleivinių traukinių pro Daugpilį buvo gerokai daugiau. Pavyzdžiui Kaliningradas-Petreburgas
Nuo Daugpilio jis važiavo į Radviliškį-Klaipėdą.Parašė lietus Rodyti pranešimąberods Kaliningradas-Maskva, kažkodėl važiuodavo pro Daugpiį.
Jo trasa buvo Vilnius-Pabradė-Lentupis-Krulevščizna-Polockas.Parašė lietus Rodyti pranešimąTaip pat dar buvo Gardinas-Vitebskas, pro Vilnių, Daugpilį.
Comment
-
Bandomasis traukinys Vilnius - Turmantas. Latvija, tarp Kurcumo ir Grivos. Tik įdomu, kodėl DR1A, o ne 620M? Nebus gi ten tiek keleivių, kad Pesos bus per mažai.
https://trainpix.org/photo/208562/#last
Comment
-
620M nesertifikuota Latvijoje (kitaip sakant neturi leidimo vazineti Latvijos teritorijoje) , o DR1A gali vaziuoti, nes ir Latvija jas naudoja. Jej bus poreikis, sertifikuos 620M.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBandomasis traukinys Vilnius - Turmantas. Latvija, tarp Kurcumo ir Grivos. Tik įdomu, kodėl DR1A, o ne 620M? Nebus gi ten tiek keleivių, kad Pesos bus per mažai.
https://trainpix.org/photo/208562/#last
Comment
-
Gal būt su nauju grafiku (gruodžio 10)?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, kada bus realus maršruto paleidimas?
Comment
-
https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=CopyParašė dtb Rodyti pranešimąArtimiausiu metu traukiniai pradės kursuoti ir kitą kaimyninę valstybę. Antras didžiausias Latvijos miestas – Daugpilis taps dar viena tarptautinio maršruto stotimi, į kurią važiuos „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai. Praėjusią savaitę „Lietuvos geležinkeliai“ sėkmingai įvykdė bandomuosius važiavimus į Daugpilį. Planuojama, kad reguliarus maršrutas Vilnius-Daugpilis oficialiai bus atidarytas gruodžio mėnesio pradžioje. Iki šiol traukiniai kursuodavo iki pasienyje esančio Turmanto miestelio. Jį ir Daugpilį skiria apie 30 km.
- 2 patinka
Comment
-
Kol nebus RB, tol traukinio į Rygą nebus. Nes RB yra panacėja, o esamas geležinkelis, tsakant, netinka. Kai į Minską pradės važinėti elektriniai traukiniai, atsilaisvina dvivagonės Pesos, kurios labai tiktų maršrutui į Rygą. Latvijos pusė irgi turi modernizuotys DR1A, kurie tiktų tokiam maršrutui. Bet kol nebus RB, tol traukiniai nevažinės. Dar ir dėl to, kad Latvijoje infrastruktūra atskirta nuo pervežimų, todėl "Pasiežieru vilcienis" turi mokėti LDz mokestį realiais eurais, o LG tai daro virtualiai, užskaitymo būdu viduje įmonės. Todėl vargu ar pavyks susitarti už naudojimąsi infrastruktūra daryti tarpusavio užskaitymus, nes Latvijoje įsiterpia trečias juridinis asmuo.
Comment
-
Infrastruktūros mokesčio problema turėtų būti išspręsta jau Daugpilio maršruto atveju. Nebent darome prielaidą, jog šiuo atveju bus išskirtinis sprendimas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol nebus RB, tol traukinio į Rygą nebus. Nes RB yra panacėja, o esamas geležinkelis, tsakant, netinka. Kai į Minską pradės važinėti elektriniai traukiniai, atsilaisvina dvivagonės Pesos, kurios labai tiktų maršrutui į Rygą. Latvijos pusė irgi turi modernizuotys DR1A, kurie tiktų tokiam maršrutui. Bet kol nebus RB, tol traukiniai nevažinės. Dar ir dėl to, kad Latvijoje infrastruktūra atskirta nuo pervežimų, todėl "Pasiežieru vilcienis" turi mokėti LDz mokestį realiais eurais, o LG tai daro virtualiai, užskaitymo būdu viduje įmonės. Todėl vargu ar pavyks susitarti už naudojimąsi infrastruktūra daryti tarpusavio užskaitymus, nes Latvijoje įsiterpia trečias juridinis asmuo.
Comment
-
Daugpilio atveju viskas paprastas - LG moka LDz ir viskas. Rygos atveju LDz neturi jokios naudos, jei leidžia LG nemokamai važiuoti, o PV Lietuvoje LG irgi atleidžia nuo mokesčio. Tiesiog kažkas tarpusavyje susitaria dėl biznio, naudojasi tavo turtu tam bizniui, o tu neturi naudos... Žinoma, LG galėtų mokėti LDz, o PV mokėt LG, bet gi kraštine lieka PV, nes ji moka už infrastruktūra, o LG gautų iš PV daugiau, nei sumokėtų LDz, nes maršruto Vilnius - Ryga daugiau nei pusė trasos eina Lietuva.Paskutinis taisė Al1; 2017.11.02, 14:29.
Comment
Comment