Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pirmiausia - nedidelė bilieto kaina nėra blogai. Antra - traukiniuose iš Minsko dažnai nėra laisvų vietų, o tai reiškia, kad daug belarusų atvažiuoja į Vilnių, vieni toliau skrenda su rajanais į Europą, kiti apsiprekina Akropolyje. O tai labai gerai.
    Nesakau, kad blogai. Bet JOKIO keleivinio transporto vystymo Europos pusės link yra neatleistinas dalykas...

    Comment


      Įvyko Keleivių vežimo direkcijos konkursas
      Maršrutų konkurencinės aplinkos bei plėtros galimybių studijos atlikimo paslaugų pirkimas
      Panašu kad galim sulaukti pasikeitimų maršrutuose:
      Kaunas–Kazlų Rūda–Marijampolė–Šeštokai–Kaunas, Kaunas–Kazlų Rūda–Kybartai–Kaunas, Kaunas–Jonava–Šiauliai–Kaunas, Radviliškis–Šiauliai–Klaipėda–Radviliškis, Šiauliai–Panevėžys–Rokiškis–Šiauliai

      Comment


        Tikiuosi nebuvo rekomenduota dalies jų uždaryti.

        Comment


          Kol kas tik paskelbtas nugalėtojas. Kol jie padarys studiją ir kol pagal ją bus priimti vienokie ar kitokie sprendimai praeis nemažai laiko. Pasikeitimai matyt bus su naujuoju grafiku.

          Comment


            Įdomu kam to reikia? Ar patys LG nebegali starteguoti (tokios armijos darbuotojų). Čia labiau reikalingas atitinkamas valstybės požiūris ir įsikišimas.

            Comment


              Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
              Įdomu kam to reikia? Ar patys LG nebegali starteguoti (tokios armijos darbuotojų). Čia labiau reikalingas atitinkamas valstybės požiūris ir įsikišimas.
              Strateguojant reikia informacijos, matyt nėra tinkamų kompetencijų tokiai informacijai paruošti. "Valstybės požiūris" taip pat turi būti pagrįstas, tad anksčiau ar vėliau tokios studijos būtų atliekamos.

              Comment


                Tai ar ne valstybė turi užsakyti tokias studijas, kad žinoti kaip optimizuoti Lietuvos susisiekimą.
                Kas iš to jei viena įmonė atlieka atskirų ruožų strategijas?

                Comment


                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                  Tai ar ne valstybė turi užsakyti tokias studijas, kad žinoti kaip optimizuoti Lietuvos susisiekimą?
                  Suprantama, kad valstybė. Ir valstybė turi užsakinėti LG kiek, kokių, kur reisų padaryti ir mokėti subsidijas. O jeigu pinigų nemokės, tai keleivinį eismą LG turėtų teisę nutraukti. Ir, kaip jau buvo kalbėta, vertėtų atsisakyti dubliuojančių autobusų maršrutų, pvz: Vilnius-Kaunas arba Klaipėda-Šiauliai.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Suprantama, kad valstybė. Ir valstybė turi užsakinėti LG kiek, kokių, kur reisų padaryti ir mokėti subsidijas. O jeigu pinigų nemokės, tai keleivinį eismą LG turėtų teisę nutraukti. Ir, kaip jau buvo kalbėta, vertėtų atsisakyti dubliuojančių autobusų maršrutų, pvz: Vilnius-Kaunas arba Klaipėda-Šiauliai.
                    Kai viskas akivaizdu tai ir jokių studijų nereikia, ar ne?

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      vertėtų atsisakyti dubliuojančių autobusų maršrutų, pvz: Vilnius-Kaunas
                      Dubliuojančių tik galinius taškus. O kaip su tarpinėmis stotelėmis, kurios nesidubliuoja?
                      Šiek tiek ir ten keleivių yra.

                      Comment


                        /\ Nuimti VISAS autobusu stoteles greitkelyje, kaip tai yra civilizuotame pasaulyje ir kaip tai padaryta Elekrenuose... ir autobusu keleiviu automatiskai sumazes, del isaugusios keliones trukmes.
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          /\ Nuimti VISAS autobusu stoteles greitkelyje, kaip tai yra civilizuotame pasaulyje ir kaip tai padaryta Elekrenuose... ir autobusu keleiviu automatiskai sumazes, del isaugusios keliones trukmes.
                          Elektrenuose jau stotele nepakely..

                          Comment


                            /\ apie ka ir kalba...
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              /\ apie ka ir kalba...
                              Aš manau, kad iš Vilniaus į Kauną (ir atgal) daugiausia važiuojama traukiniais.
                              Autobusais daugiausia važiuoja tie, kuriems netinka traukinių atvykimo laikas (o gal ir vieta taip pat).
                              Pvz. kiek man tenka važinėt, Vievyje ir Elektrėnuose visada buna 5-15 keleivių.

                              Comment


                                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                Aš manau, kad iš Vilniaus į Kauną (ir atgal) daugiausia važiuojama traukiniais.
                                Autobusais daugiausia važiuoja tie, kuriems netinka traukinių atvykimo laikas (o gal ir vieta taip pat).
                                Pvz. kiek man tenka važinėt, Vievyje ir Elektrėnuose visada buna 5-15 keleivių.
                                Traukinys nebus patogiau už autobusą keleiviui, kuriam reikia iš Kalniečių pasiekti Lazdynus.

                                Comment


                                  O į Kauną važiuojant juk vis tiek Lazdynuose nestoja... Be to kai kurie autobusai važiuoja Savanorių pr. Vilniuje. Dabar iš viso turbūt visi Savanorių pr. važiuoja dėl Gariūnų tilto remonto.

                                  Šiaip tai autobusų maršrutas tarp Vilniaus ir Kauno iš tiesų yra reformuotinas pirmoje eilėje. Turi būti pamažinta autobusų, pirmiausia paliekant važiuojančius į kitus miestus pro Kauną. Ir tik tuomet esami tarpai užpildomi autobusais tarp Vilniaus ir Kauno, bet ne dažniau nei 25-30 min. intervalu. Galbūt penktadienį ir sekmadienį dar būtų galima papildomų autobusų įkišti antroje dienos pusėje. Tokiu būdu laimėtų net ir vežėjai. Kai kam, aišku, tektų pasitraukti. Bet tai būtų "Transrevis" su savo mikrobais, o TOKS bei "Kautra", taip pat kiti parkai galėtų leisti normalius autobusus (dabar gi Šakių AP, Šilalės AP leidžia mikrobus į Vilnių per Kauną), kurių užpildymas būtų didesnis nei dabar ir tokiu būdu būtų sutaupoma. O tarp Elektrėnų ir Vilniaus turėtų daugiau priemiestinių kursuoti. Kituose ruožuose nuo Elektrėnų iki Kauno iš esmės niekas nesikeistų. Reikalui esant, paleistų vieną kitą priemiestinį iki Rumšiškių, nors ten ir taip mikrobų pakanka, bei Žiežmarių.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Šiaip tai autobusų maršrutas tarp Vilniaus ir Kauno iš tiesų yra reformuotinas pirmoje eilėje. Turi būti pamažinta autobusų, pirmiausia paliekant važiuojančius į kitus miestus pro Kauną. Ir tik tuomet esami tarpai užpildomi autobusais tarp Vilniaus ir Kauno, bet ne dažniau nei 25-30 min. intervalu. .
                                    Geriau panaikint visai keleivinius geležinkelius, kad jų gerbėjams nekiltų idėjų fix bloginti susisiekimą Lietuvoje. Autobusas kas 10 minučių - patogu. Daug patogiau už kad ir greitesnį traukinį kas kelias valandas.

                                    Nekalbant apie kitus traukinių maršrutus, vietoj kurių pasamdyti po taksi kiekvienam keleiviui ekonomiškai naudingiau būtų.

                                    Keleivių vežimas Lietuvoje dabar - na tam kad liktų infrastruktūra ateičiai, kada iš to gal bus kokios naudos. Dabar jos nėra.
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                                      Autobusas kas 10 minučių - patogu. Daug patogiau už kad ir greitesnį traukinį kas kelias valandas.
                                      Bet lieka taškų, kur autobusas nepakeliui.

                                      Comment


                                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                        Bet lieka taškų, kur autobusas nepakeliui.
                                        Na taip, Kaišiadorių gyventojai yra labiau nusipelnę nei kokių Širvintų.

                                        Realiai, geležinkelio paslauga pas mus yra pakankamai prasta ir sugeba konkuruoti dažnu atveju tik dėl mažesnės (nuostolingos) kainos. Kelias į priekį turi būti per paslaugų gerinimą, o ne konkurencijos mažinimą ar draudimą.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                                          Na taip, Kaišiadorių gyventojai yra labiau nusipelnę nei kokių Širvintų.
                                          Kaišiadorys ir Lentvaris didžiausi taškai, pro kurios važiuoja traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno, bet ne važiuoja autobusai. Širvintos iš vis nepakeliui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X